|   15:07:40
דלג
  משה נסטלבאום  
משפטן מאחורי הכותרות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

מאחורי הכותרות

איחוד בימין, פילוג בשמאל

טור דעה אישית בשלישי שלא דופק חשבון מי שהייתה בעבר העוזרת של נתניהו היא עכשיו מנהיגת מפלגה חברי הכנסת שפיר ושמולי בקרבות בוץ שוב ח"כ גינזבורג עוסק בנטייתו המינית כבל פרש סופית מהפוליטיקה עו"ד טלי גוטליב על האונס שלא היה בקפריסין ועל האמירה של ליהי גרינר ש"שוטר צריך להיות מוכן שיקללו אותו"
30/07/2019  |   משה נסטלבאום   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
שקד ובנט. יחד לתמיד? [באדיבות יותם נבין]

האם האיחוד החלקי יהפוך לאיחוד מלא במפלגות הימין? יש אפשרות להשלים את המהלך רק את יום חמישי.

פילוג בשמאל ומלחמות בוץ בין ח"כ סתיו שפיר לח"כ איציק שמולי. ח"כ עמיר פרץ מבקש שריון במקום השמיני בעשירייה הראשונה, ושני שריונים בעשיריה השנייה.

ח"כ איתן גינזבורג מכחול לבן לא מפתיע ושוב עוסק בנטייתו המינית. למה בעידן שבו רק טבעי ומתבקש שבכנסת יכהנו חברי כנסת מקהילת הלהט"ב, צריכה כחול לבן להתקשט בנטייתו המינית של גינזבורג?

אחרי שהבין שאין לו שום סיכוי לכהן בכנסת, החליט איתן כבל לפרוש מהפוליטיקה. לא הפסד גדול.

על האונס שלא היה בקפריסין מנקודת מבטה של טלי גוטליב, שכעורכת דין הייתה בסרט הזה.

ועל ליהי גרינר, בעבר כוכבת "האח הגדול", שלדעתה "שוטר צריך להיות מוכן שיקללו אותו".

איחוד בימין
מה סיכוייו של פיגלין? [באדיבות יותם נבין]

איילת שקד, מי שהייתה רק לפני עשור העוזרת של בנימין נתניהו, היא זאת שעומדת היום בראש מפלגת הימין החדש. גם נפתלי בנט וגם שקד היו לפני עשור עוזריו הקרובים של נתניהו, ועכשיו כשהגלגל התהפך הם אלה שבכוחם יהיה לקבוע האם לאחר הבחירות יזכה נתניהו בתמיכת מפלגת הימין המאוחד ויוכל להקים ממשלה.

לשקד יש בטן מלאה על נתניהו. היא לא שוכחת שהוא עשה כל מה שהוא יכול כדי לסכל את המהלך במסגרתו היא תעמוד בראש הימין המאוחד. בנט לא שוכח לנתניהו את הדחתו ממשרד החינוך מיד אחרי הבחירות, ואת השמחה לאיד בליכוד, אחרי שהתברר שמפלגתו הבית היהודי לא עברה את אחוז החסימה.

עבור שקד זהו הישג עצום. מעולם לא עמדה אישה חילונית בראש מפלגה דתית, גם כשמדובר על חיבור טקטי שעשוי להתפרק אחרי הבחירות, וברור לכולם שהחיבור נעשה רק כדי שלא לאבד קולות. מעמדה של שקד כמי שעומדת בראש מפלגה יזניק אותה קדימה ויועיל לה בעתיד, גם אם היא תחליט בבוא היום למצוא את מקומה בליכוד.

בעוד שבעבר בנט ושקד היו נחרצים מאוד בעמדתם בכל הקשור בתמיכה בנתניהו אחרי הבחירות, הרי שעכשיו הם מתנים תנאים לכך. אחד התנאים המרכזיים הוא שהתמיכה תינתן לנתניהו אחרי הבחירות רק אם הוא יקים ממשלה שתתבסס על מפלגות הימין.

מה שנותר עכשיו הוא לנסות ולמצוא דרך לשלב את איתמר בן-גביר, שדורש כתנאי להצטרפות לימין המאוחד שני מקומות בעשירייה הראשונה. סקרים שנערכו בימים האחרונים על-ידי הליכוד מלמדים שאם יתבצע איחוד בין זהות של פייגלין, לעוצמה יהודית של בן-גביר, שתי המפלגות יצליחו לעבור את אחוז החסימה. זאת גם הסיבה שראש הממשלה מבקש להביא לאיחוד, שיועיל לו מאוד לאחר הבחירות.

שקד, ששללה עד לאחרונה איחוד עם פייגלין, הצהירה במפתיע שפניה לחיבורים נוספים שיכללו את שתי הרשימות. יש לה זמן לעשות את זה עד סוף השבוע מועד הגשת הרשימות.

קרבות שפיר-שמולי
מי יציל את מפלגת העבודה? [באדיבות יותם נבין]

ח"כ איציק שמולי הוא איש עקרונות. בפוליטיקה, חברי כנסת נאמנים לדרכם שלא רואים רק את טובתם האישית, לא מוצאים בכל יום. מי שמדברים על יושר אישי ונאמנות פוליטית, נזכרים בדן מרידור ובבני בגין וגם ברובי ריבלין, נבחרי ציבור שטובתם האישית לא הייתה מעולם לנגד עיניהם.

ח"כ שמולי מצטרף לקבוצה הזאת, לא רק כי הוא לוחם חברתי אמיתי, אלא גם משום שהוא איש עקרונות, שלא מזדרז לנטוש את הספינה גם אם נדמה שהיא טובעת.

זאת היה רק שאלה של זמן עד שיפרוץ עימות מתוקשר בין שמולי לבין סתיו שפיר, שהתמודדו על ראשות מפלגת העבודה. ח"כ שפיר שמאמינה באיחוד במחנה השמאל קפצה מהספינה. שמולי עדיין נאחז בה, ולא ברור לכמה זמן.

שמולי ידע שזה יבוא. האמירה של שפיר בראיון לגלי צה"ל: "על אף שנפגעתי מההתנהלות ומהשקרים שלו (התכוונה לח"כ שמולי, מ.נ.), אנחנו לא משחקים את המשחקים האלה עכשיו. אני קוראת לשמולי ולכל מפלגת העבודה להצטרף", חייבה תגובה משמולי.

ח"כ סתיו שפיר מאמינה שאיחוד עם מחנה השמאל יציל את מפלגת העבודה, וימנע ממנה להעלם מהמפה הפוליטית בבחירות הקרובות, אלא שההתקפה על שמולי, שהייתה כנראה ברקע מתיחות קודמת בין השניים לנוכח ההתמודדות על ראשות העבודה, לא השאירה את שמולי אדיש. הוא הזדרז להשיב לשפיר בציוץ בטוויטר, שבו כתב: "סתיו, צאי כבר מהאובססיה שלך. במשך כל הקמפיין שלך הפצת עלילה ושקר, שהרצון בחיבורים נועד להשיג לי מקום בכנסת ולא מטרה גדולה. נו, ומי נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח?". שמולי לא הסתפק בכך, והבהיר למה הוא מתכוון: "הרעיון היה להתחבר כמפלגה ולא לעשות אקזיט אישי... את הקריאות שלך שמרי לעצמך. שלום ולא להתראות".

לא רק לשמולי יש חשבון פתוח עם סתיו שפיר. במפלגת העבודה זועמים על עריקתה. אחרי שהתברר ששפיר לא מתכוונת להחזיר את המנדט, ומתכוונת להישאר חברת כנסת עד הבחירות עם מנדט ששייך למפלגת העבודה. בעבודה גם טוענים ששפיר שלחה מסרונים ממאגר הנתונים של מפלגת העבודה, שרשום כדין אצל רשם מאגרי המידע ברשות להגנת הפרטיות, ועשתה בו שימוש כדי לגייס חברים למפלגתה החדשה, כאשר השימוש במאגר מוגבל לצורך יצירת קשר עם קהל החברים של מפלגת העבודה בלבד.

שפיר טוענת שמדובר ב"מאגר החברים שכבר אלפים מתוכו הפסיקו את חברותם ורוצים לעבור למחנה הדמוקרטי". למרות שבפוליטיקה הכל כנראה מותר והכל אפשרי, שימוש במאגר נתונים שלא ברשות הוא חציית קו אדום, בעיקר עבור איש ציבור שמטיף מוסר לאחרים.

קריירה שנייה?

ח"כ איתן גינזבורג, שהיה ראש העיר הזמני הכושל של רעננה ולא זכה לאמון התושבים, עושה כנראה שוב קריירה שנייה מנטייתו המינית.

גינזבורג, שמוכר בעיקר ביללות בסגנון "אכלו לי, שתו לי", שוב בחדשות. לא תאמינו איך הוא עושה את זה. אתר האינטרנט "עניין מרכזי" של רמי יצהר, גילה שהמשטרה עצרה לפני מספר ימים גבר שאיים לרצוח חבר כנסת שפעיל בקהילה הגאה.

מתברר שח"כ גינזבורג הוא זה שפנה בתלונה לקצין הכנסת לחקור אירוע של איומים שהופנו כלפיו, חקירה שהביאה למעצרו של צעיר בן 28 מפתח תקוה.

עד כאן גינזבורג נהג כפי שצריך. קצין הכנסת עשה את המוטל עליו, ויחידת הסייבר של המשטרה פעלה ביעילות ובמקצועיות והצליחה לאתר את החשוד במעשה.

אלא שגינזבורג לא מצליח להתבלט גם בתפקידו החדש כחבר כנסת, ולכן כנראה אין טוב יותר עבורו מלנסות להתבלט שוב על-רקע נטייתו המינית, גם כשמדובר בידיעה שייתכן שהמקור שלה היא המשטרה.

ח"כ בני גנץ לקח את גינזבורג לפגישה עם חברי קהילת הלהט"ב, כדי להפגין את פתיחותה של רשימת כחול לבן. גינזבורג לא נועד לשמש קישוט, ורק טבעי ומתבקש שגם בכנסת יכהנו נבחרי ציבור מקהילת הלהט"ב. פחות טבעי ופחות מתבקש, שחבר כנסת יתקשט בעיקר בנטייתו המינית, כאשר נראה לכאורה שזו תרומתו הציבורית העיקרית מאז שהוא נבחר לכנסת.

עד כמה שזה לא מפתיע ובעיקר מעורר גיחוך, גינזבורג הזדרז לנצל את מעצרו של מי שנחשד באיומים עליו, כדי לפרסם תגובה שבה כתב בין השאר: "לפני מספר ימים נשלחה לדואר האלקטרוני שלי הודעה על איומים לחיי בגלל השתייכותי ופועלי למען הקהילה הגאה. קו ישיר מחבר בין אמירות של נציגי ציבור על מצעד הבהמות ונגד הקהילה הגאה, ולאיומים שמגיעים גם למעשי אלימות בפועל".

לא ברור מה עשה ח"כ גינזבורג למען הקהילה הגאה בתקופת פעילותו הקצרה בכנסת, חוץ מאשר להצהיר שהוא פועל למען הקהילה. לעומתו, עוזרו הפרלמנטרי הזדרז להציע לעיתונאים לפנות אליו לתאם ראיונות בעניין עם גינזבורג.

אני רוצה לקוות שהעוזר הפוליטי עשה זאת על דעת עצמו. כדי להבין עד כמה זה עלוב. צריך להכיר את חבר הכנסת גינזבורג.

ברוך שפטרנו
עוזב את הפוליטיקה, נעמוד בזה? [באדיבות יותם נבין]

לאיתן כבל מגיעה תודה גדולה. בתחילת השבוע הוא הודיע ליושב-ראש מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, שהוא החליט שלא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. כבל, שידע שהסיכוי שהוא ייבחר אפסי, בחר לפרוש בכבוד. עבור כבל שהוא תאב כבוד, כישלון נוסף הוא יותר מדי, ולכן הוא בחר לפרוש מרצונו ובכך להקדים תרופה למכה.

לאבי גבאי, יושב הראש הקודם של מפלגת העבודה, שלא ספר את כבל ממטר, הייתה דעה ברורה וחד-משמעית על יכולותיו של כבל ועל סיכויו לחזור לכנסת. גבאי לא הסתיר את דעתו שכבל טוב אולי בדיבורים אבל חלש מאוד במעשים. הוא אמר יותר מפעם אחת שאין סיכויי שכבל יתמודד אי-פעם על ראשות מפלגת העבודה והוא צדק.

כבל, שהבין מזמן שאין שום סיכוי להיבחר אפילו כמועמד העבודה לכנסת, בחר להניח את המפתחות ולחפש עבודה מחוץ לכנסת. בעבר נשמעו הערכות שייתכן שכבל יבחר לתפקיד ציבורי, בתוקף קשריו והיכרותו עם המערכת הפוליטית. עכשיו מתברר שלא רבים קופצים על המציאה להעסיק את כבל, שיודע להטיף מוסר אבל נמנע מלהביט במראה.

כבל מנסה להשתלב בשוק העסקים, שגם בו יודעים מה הוא שווה ומה הערך המוסף שהוא מביא איתו. הוא מצא עבודה באתר שמפעיל אפליקציה למציאת אנשי מקצוע. צריך לאחל לו הצלחה. בכנסת הוא לא יחסר.

ה"אונס" בקפריסין
גוטליב. מכירה את כללי המשחק

עו"ד טלי גוטליב, מומחית למשפט פלילי, לא מופתעת משום דבר. גוטליב, שהייתה בכל הסרטים, מכירה היטב את מי שמתמחים במשפטי שדה. היא לא התרגשה מהכותרות הגדולות שסיפרו על "12 ישראלים שאנסו תיירת בריטית בקפריסין", כשם שהיא אינה מתרשמת מהכותרות שבישרו ש"ההר הוליד עכבר", וכל החשודים השתחררו מהמעצר.

מי שתפס את מקומם של הצעירים הישראלים בבית המעצר היא התיירת הבריטית, שהגישה תלונת סרק וחשודה עכשיו ע"י משטרת קפריסין במסירת עדות כוזבת, שהביאה למעצרם של הצעירים הישראלים. התיירת, שקיימה יחסי מין בהסכמה, זעמה ונפגעה בצדק, אחרי שהתברר לה שהיא צולמה בניגוד לרצונה, כשהיא מקיימת יחסי מין עם הצעירים הישראלים, ולכן היא החליטה להגיש תלונה על אונס.

הצילומים שהמשטרה טענה שפרסומם עלול לשבש את החקירה, ולפגוע פגיעה קשה בפרטיותה של התיירת הבריטית שטפו את הרשת, ולמרבה ההפתעה הם עדות מצולמת, שמעידה שהתיירת קיימה יחסי מין בהסכמה מלאה.

מי שהדליף את הצילומים ביצע מהלך טקטי שיש בו פגיעה בלתי נסבלת בפרטיותה של המתלוננת, אבל את המדליף לא עניינה פרטיותה, אלא רק רצון להוכיח שטענתה היא טענת סרק ושהצעירים הישראלים לא אנסו אותה.

גוטליב, עורכת דין אמיצה שלא דופקת חשבון, שמעה על שחרורם של הנערים החשודים והזדרזה לכתוב בדף הפייסבוק שלה: "זוכרים שאמרתי שוב ושוב להימנע ממשפט שדה? זוכרים שאמרתי שזה יכול לקרות לכל אחד"? והוסיפה: "אין מצב. מה אומר לכם, הרי אתם כבר החלטתם שאין מצב שהיא תסכים לאורגיה, אין מצב. למה? כי אתם יודעים מה הכי טוב, מה נערה בת 19 צריכה לרצות, אתם יודעים הכי טוב מה נכון לה. אתם תליתם 12 נערים ישראלים בכיכר העיר, וגם אותי יפת נפש שכמוני. איכס".

עו"ד גוטליב כבר נתקלה בעבר בלקוח שהואשם באונס שהתוודה בפניה במילים: "אני רמאי, אבל לא אנס". היא קראה ביסודיות את חומר החקירה, האמינה ללקוח, לחצה על הפרקליטות להגיע איתה להסדר טיעון, שבו הלקוח יורשע בעבירת מרמה אבל יזוכה מעבירת אונס. הפרקליטות השתכנעה וחתמה על הסדר טיעון, אבל עו"ד שייצג את המתלוננות לא הסכים להסדר, עתר לבג"ץ והפסיד. בית המשפט העליון דחה את התביעה, והשאיר את הסדר הטיעון על-כנו. גוטליב נהגה כלפי עמיתה שהפסיד את התביעה בנדיבות של מנצחים, ונמנעה מלפרסם את שמו.

גם שמם של הצעירים שהיו שותפים למעשה החמור בקפריסין לא פורסם. הם נהנים מחזקת החפות. בסרטוני ווידאו שצולמו בקפריסין לאחר שחרורם הם נראים מניחים כיפה על ראשם, מודים לאלוהים ופוצחים בריקודים.

הניסיון לקשור את שחרורם מהמאסר לדת ומסורת דוחה בדיוק כמו המעשה שהם היו שותפים לו.

תסמונת הפה הגדול

לליהי גרינר כוכבת "האח הגדול", יש אויב גדול וזה הפה שלה. היא כבר שילמה 17,000 שקלים לאביבית בר-זוהר, שתבעה אותה על הוצאת דיבה. אבל לא למדה עדיין את הלקח.

גרינר היא לא היחידה שסובלת מתסמונת מוכרת, שבה הפה מדבר מהר יותר ממה שהמוח חושב. אני מכיר שר בממשלה שסובל מאותה תסמונת, אלא שלשר המוכר יש חסינות, מה שאין לגרינר.

גרינר, שהשתלחה בשוטר שעצר אותה והגיש נגדה דוח תנועה, תיאלץ להתמודד עם תביעה אזרחית שהגיש נגדה השוטר. הוא תובע פיצוי של 144,000 שקלים על העלבת עובד ציבור. השוטר לא יקבל כנראה את מלוא הסכום שהוא מבקש, אבל גרינר תיאלץ בקרוב שוב לפתוח את הארנק ולהיפרד מכמה עשרות אלפי שקלים.

זה לא הכל. גם המדינה לא מתכוונת לוותר לגרינר על האמירות הקשות שהשמיעה כלפי השוטר שרשם לה דוח. היא זומנה למשטרה, שם נלקחו ממנה טביעות אצבע, ונעשו לה צילומים כאילו היא אחרונת העבריינים. בכך ביקשה המשטרה לאותת לגרינר, עוד לפני שהוגש נגדה כתב אישום, שאין למשטרה כוונה לעבור לסדר היום על הדברים החמורים שאמרה.

ללשון של גרינר אין מעצורים. אם צריך לכך עדיין הוכחה, צריך להאזין לדברים שהיא אמרה בסיום חקירתה כשיצאה מתחנת המשטרה. הפעם היא השמיעה דעה מקורית במיוחד, ואמרה ש"שוטר שנכנס לתפקיד צריך להיות מוכן שיקללו אותו".

עבור התביעה המשטרתית, וגם עבור השוטר שתבע אותה בתביעה אזרחית, אין מתנה גדולה מזאת. הפה של גרינר שווה עבורם לא כסף אלא זהב. האמירות של גרינר יעלו לה בקרוב הרבה מאוד כסף. גם אם לא ייגזר עליה עונש מאסר בפועל, יש סיכוי טוב שהיא תבין טוב יותר את המימרה: "החיים והמוות ביד הלשון".

הכותב הוא משפטן ששימש מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון ויושב-ראש אגודת העיתונאים. הוא ממייסדי "יושרה לישראל", וחבר הנהלת התנועה. האמור אינו דעת "יושרה לישראל".
תאריך:  30/07/2019   |   עודכן:  30/07/2019
משה נסטלבאום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איחוד בימין, פילוג בשמאל
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נחום שטרום שחף
2/08/19 04:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למרבה הצער, לקדמת הבמה בכנסת ישראל ובממשלת ישראל עלולה להיכנס בכוח מוגבר ובעוצמה רבה תנועה כהאנסיטית, שעלולה להיות הכוח המנווט במדיניותה של ישראל.
כמה טוב לצאת לרגע קט מביצת הבחירות, להתעלם מסגנון הרפש שהשתלט עליהן, ולשקוע קמעא בעולם שכולו רוח ותרבות, טבע וטיולים, הגינות ותמימות. הכיצד? למשל, לעלות על רכבת בשוויץ ולטוס אי-שם בין הרים ובין גבעות. והעיקר - לשכוח מהפוליטיקה ומהפוליטיקאים.
לאלוף במיל., יאיר גולן, מועמד מס' 3 ברשימה לכנסת של מרץ-ברק היה קל לדבר על מעשה ההרג של החייל אלאור אזריה, כשהוא דן על פרשת השבוע בטלוויזיה, ולמעשה בורח מהדיון על לגיטימציה הניתנת בפרשת "מטות" לרצח כל זכר במחנה האויב.
לחבק. זה בדיוק מה שהרגשתי כשצפיתי באשה שהתפרצה אל בית הקפה, במלוא תגובתה העוצמתית והאינסטינקטיבית ובאחרים שהראו אכפתיות, ולעומתה תחושת הזעם שפשתה בי להעיף סטירה לכל האפאטיים שחלפו ליד שני הילדים על הספסל ועוד כל מגוון קשת הרגשות שעוררה בי התוכנית החשובה הזו. השאלה שתשאל לאחריה, האם לאחר שצפינו בה ננהג אחרת? איני חושבת.
לאחרונה פורסם בגליון "המסדרון" 9 השיר של בלפור חקק "מי זאת עולה מן הנהר". בלפור חקק פרסם את השיר בפייסבוק, והסביר: "סמוך ליום השנה למות אמא ז"ל הוכנה חוברת דברים ושירים לזכרה. ערכתי את החוברת המשפחתית ונתתי לה את הכותרת "מי זאת עולה מן הנהר", והנהר הוא נהר החידקל. לאחר צאת החוברת לאור, כתבתי את השיר "מי זאת עולה מן הנהר", והוא מופיע בגליון "המסדרון" 9, שהושק לאחרונה. הנה השיר:
30/07/2019  |  חגי קמרט  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il