|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מזל טוב לבתולה

זה בדיוק הזמן לסיים תהליכי לקיחת החלטות הכל נמצא בסדר גודל הטבעי שלו ואתם תוכלו לגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית
04/09/2019  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל בתולה עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.

מזל בתולה עם מזל מאזניים - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

מזל בתולה עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות !!!

מזל בתולה עם מזל קשת - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת והזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!

מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

בתולה עם מזל דלי - שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!!!

מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. קשר מומלץ!

מזל בתולה עם מזל טלה - כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרדה. אינו מומלץ!!

מזל בתולה עם מזל שור - שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף את הביטחון למסגרת. בהצלחה לכם !!!

מזל בתולה עם מזל תאומים - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי אותו הכוכב -מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית. קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח !!!

מזל בתולה עם מזל סרטן - קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט. מומלץ לאוהבי אתגרים!

מזל בתולה עם מזל אריה - זהו קשר מעניין ותמצאו אותם במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו זקוק לבתולה הפעלתנית כ"נמלה" כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים. יחזיק מעמד, עד שימאס לבתולה!!

טיפ לילידי מזל השבוע

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.

הכוכב מרקורי המביא איתו נושאי תקשורת נמצא השבוע במזל שלכם ולכן חשוב כפל כפליים להיות קשובים לאנשים המבקשים את קרבתכם, כדי לא לעשות טעויות
▪ ▪ ▪


טלה

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת לבלוט במקום העבודה וזאת בגלל הימצאות שני כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם, המביאים צורך בלמידה ושינוי. זוהי תקופה שבה תאלצו להתמודד עם נושאים נוספים בתחומי העבודה ונראה שתידרשו להתנהל באופן שגם אתם לא תמיד תהיו שלמים עם עובדה זו, כיוון שהיא חורגת בזמנה מהתוכניות הראשוניות שתכננתם.

שור

הכוכב יופיטר המביא איתו שפע יצא מהנסיגה לאחרונה ונמצא אצלכם בבית הכספים שמתקבלים מאחרים וגורם לכך שאתם מתאכזבים שוב ושוב ולכן אתם גם מרגישים שאתם קצרי רוח מהרגיל ולעיתים אף מגיבים בצורה אימפולסיבית הרבה יותר ממה שהייתם מגיבים בזמן אחר. הרשו לעצמכם לקיים שיחות שיעזרו לכם לקבל מה שמגיע לכם ברוח טובה ונינוחה.

תאומים

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם תקופה שבה תחום זה לוט במקצת בערפל. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש, כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם האנשים שיכולים להשפיע על מטרותיכם. מאחר שאתם נמצאים בתקופת ביניים בחייכם, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק, מה מתאים לכם לעשות.

סרטן

בסביבת המגורים שלכם צפויים שינויים שלא תכננתם מראש ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו, הרי שבסופו של דבר תאלצו להתיישר עם הנסיבות הקיימות. מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על-מנת לגרום לאחרים לפעול איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו, כיוון שאתם מספיק חזקים להתמודד עם כל דבר.

אריה

כוכבים רבים שמביאים איתם שגשוג מבקרים אצלכם בבית הכספים ולכן יש לכם עדיין הזדמנות להתחלות חדשות בנושא זה, אם אתם עדיין מתלבטים מה לעשות ואם כדאי לשנות. ייתכן שתבינו שכדי להצליח בחיים מבחינה כלכלית, אתם צריכים להיות קשובים לכל הצרכים הסביבתיים ולהבין את כל הנסיבות בראייה מרחבית עם תוכניות חלופיות, כך שלא יהיה לכם מה להפסיד.

בתולה

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שמרבית הכוכבים המשמעותיים מבקרים הפעם במזל שלכם. מאחר שגם כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם, נמצא במזל שלכם, זה בדיוק הזמן לסיים תהליכי לקיחת החלטות. הכל נמצא בסדר גודל הטבעי שלו ואתם תוכלו לגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית.

מאזניים

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני תת-מודע כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים אצלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין, אתם משדרים שהכול בסדר ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור ניסיון ליצור תדמית של הכל בסדר, מאוד מודאג מכם. בני המשפחה שלכם מאוד זקוקים לכם ונראה שתהייה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות.

עקרב

הכוכב מרקורי שמביא תקשורת, נמצא אצלכם במקום המקושר עם התפיסה החברתית שלכם ולכן נראה שיהיו אנשים במרחב האישי שלכם, שיבואו אליכם בדרישות. גם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם את זמנכם על-מנת לעזור ולטפח מי שזקוק לכם ברמה החברתית על-מנת למנף אותו קדימה. זוהי תקופה קצרה של חלון הזדמנויות לבנייה אישית במרחב שלכם.

קשת

בחודש האחרון היה לכם קשה במיוחד ועדיין ממשיך להיות לכם קשה בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם והאירועים בחיים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על הדברים. נושאי כספים ממשיכים להיות אקוטיים ולכן חשוב שתשתפו פעולה גם עם אנשים שלא תמיד הוכיחו עצמם שהם טובים עבורכם, אך הפעם אתם זקוקים להם.

גדי

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום המקושר עם העולם הגדול ומבצע שם את מהלכו המקצועי. אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות יעילים בתחומכם ולכן זה בדיוק הזמן לנסוע מעבר לים לנסיעה שתוכל לשדרג אתכם מקצועית . מהלך זה חשוב כיוון שהאמינות שלכם מאוד משמעותית ואתם נאמנים לכל מוצא פיכם. נצלו חופשה זו גם להנאה וצבירת אנרגייה.

דלי

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם צורך והעדפה של חברות אמת על פני יחסים על בסיס פיזי. הצורך שלכם להבין דברים לעומק גורמים לכם להיכנס לשריון הפנימי שלכם ולהיות עם עצמכם. ייתכן שאתם מרגישים שמשהו עובר עליכם, אך אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו דבר זה ולכן מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.

דגים

הכוכבים האחראים על תקשורת, מגע ויחסים בין אישיים נמצאים כולם אצלכם במקום המקושר עם השותפויות של חייכם ואתם אכן נמצאים בקונפליקט שבין הפרנסה והקריירה לרצון שלכם להיות בקשר עם אנשים קרובים. מומלץ וחשוב לכם להבין את המניעים הפנימיים שלכם בכל הקשור למערכות יחסים, כדי שתוכלו להמשיך ולתפקד בהם בצורה נעימה.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפשר בהחלט להבין לליבו של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו, הטוען, חזור וטעון, טעון חזור, חדשים לבקרים, כי התקשורת בישראל - שכשהכוונה הינה, הן לכלי התקשורת האלקטרוניים והן לכלי התקשורת האחרים והנוספים - עוינים אותו וגורמים לו נזק, בסקירתם פרשות פליליות, לכאורה, הקשורות בו.
04/09/2019  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
בעוד כשבועיים כעת חיה, נלך כולנו לבחור את הכנסת ה-22 שלנו. בחרדת קודש נשלשל את הפתק לקלפי, ונמתין לסקרים המדויקים יותר או מדויקים פחות, על-מנת לחזור ולומר, "ידעתי שלא צריך להאמין להם". שוב נראה רוקדים שבוכים שעה אחרי, ואולי אף נראה בוכים שיתחילו פתאום לרקוד. הכל ידוע ורשום בספר הספרים מאז ועד עולם.
הרעיון של חתימת ברית צבאית עם ארה"ב איננו חדש ועלה בימי חלדה של ישראל לא מעט פעמים. כל אימת שהמציאות האסטרטגית האזורית גילתה סימנים של גלישה לאי-יציבות והתפתחות איומים החורגים ממסגרת מדינות "מעגל העימות הראשון"1 (מע"ר) הובילו ההתפתחויות בשלב כלשהו להופעת השאלה על סדר היום הלאומי-פוליטי, תקשורתי, אקדמי ואחר. בימים אלה שב הנושא וחוזר לכותרות. לטעמי המניעים הפעם זהים למניעים מהעבר. היחסים הקרובים עם הנשיא טראמפ וצוותו מזה, האיומים האירנים והטורקיים מזה והתגברות המאבק הגלוי והסמוי בין המעצמות הגדולות - ארה"ב, רוסיה, סין, ובמידה פחותה גם הקהילה האירופית - על ההגמוניה באזור.
04/09/2019  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
תמונה באינטרנט - מזכלי"ת הסתדרות המורים, חיוך מדושן על פניה, מנפנפת בחולצה עם כתובית "די לעושק של עובדי ההוראה". עם כל הכבוד למזכלי"ת היא לא נראית לי עשוקה כלל ועיקר, היא נראית לי דווקא מאוד מבסוטה מהמצב.
אל תקראו את הפוסט הזה כהומורסקה, בבקשה: התמלאתי בקצת באהדה מהולה ברחמים קלים לאוהדי ביבי. לגונן היום על עמדותיו של ביבי זה כמו להיות אוהד של קבוצת כדורגל שעומדת לרדת ליגה. כבר סוף העונה, ולא נותרו הרבה משחקים, ויש רק מעט נקודות. ד"ר אביחי מנדלבליט יבין את הדימוי, הוא אוהד כדורגל.
04/09/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il