|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

מה אומרים הכוכבים על נבחרי הליכוד

השנה סביב תקופת הבחירות מפתו של גדעון סער מלמדת על אופטימיות והתחלות חדשות זוהי בהחלט השנה של גדעון סער
08/09/2019  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
סער. איש צדק [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הבחירות קרבות ובאות. בחרתי לנתח את מפתו של ראש הממשלה מול המתחרה הגדול ביותר שלו בליכוד. מעניין לדעת מה אומרים הכוכבים - גדעון סער תאריך לידה: 9.12.1966

גדעון סער, פוליטיקאי מוכר, נמצא עכשיו בנקודת מפנה משמעותית בחייו האישיים והפוליטיים. יום הלידה שלו הינו בסימן מספר 9. זהו מספר שמלמד על יכולת וחוזקה של אדם לבצע מהלכים משמעותיים בחייו ואין בו פחד לסיים באופן מוחלט את הישן לטובת משהו חדש ונכון יותר.

מספר המזל שלו הינו 7. זהו מספר שמאפיין אנשים שחשוב להם להתעמק בכל דבר, נטייה לרוחניות, לצבירת ידע וחוכמה ויכולים להשתמש גם באינטואיציה הטבעית שלהם בזמן תהליכי קבלת החלטות. הינו בעל אישיות נעימה, חביבה מאוד ומקובל על הסובבים אותו.

המפה שלו מדברת על איש צדק, ערכי ומאוד הומני. קשה מאוד לגלות תכונה כזאת בקרב הפוליטיקאים של היום. הינו בעל אישיות חזקה, כריזמטית, עצמאי במחשבותיו ולא ייתן לדעתם של אחרים להשפיע עליו. יש לו חשיבה חוקרת ומעמיקה ועד שלא יבדוק כל דבר לעומק ויבין את ההיבטים מכל הצדדים לא יגיע להחלטה. יש לו טון דיבור סמכותי ונעים מאוד לשומע. אינו אימפולסיבי ומתלהם ודיבורו הנעים חודר ללב הצבור המקשיב לו.

מאחר שהכוכב המשפיע על העשייה שלו הוא מארס, הנמצא במפה האישית שלו בהשפעת מזל מאזניים, יושפע מאנרגיה זו ולעולם, לעולם לא ידרוך על אנשים על-מנת להגיע למטרה שלו. הוא יחשוב אין ספור פעמים, גם תוך כדי שיחה, איך להיות מתון ולשדר יציבות כדי שלא לפגוע באדם מולו. בחיי הפוליטיקה יהיו כאלה שיחשבו שמידה טובה זו מעידה על הססנות, אך זהו אינו הדבר הנכון להגיד עליו.

עובדה זו נובעת מהצורך שלו לבדוק את כל ההיבטים של כל נושא, ללמוד אותם ורק אז להגיע להחלטות. עד היום החלטותיו, דעותיו ומעשיו בתחום פועלו התגלו כנכונות, הומניות מאוד ועם דאגה ואיכפתיות לגבי הנושאים בהם הוא פועל. הוא רגיש, פגיע ושום דבר לא עובר לו ליד האוזן ללא התייחסות, גם אם נדמה שלעיתים מכורח תפקידו לא יוכל להתפנות לכולם. בסופו של יום, תמיד ירצה קצת להתבודד לעשות חשבון נפש עם עצמו של מה נכון לעשות ובהתאם לכך יפעל.

שנתו הנומרולוגית האחרונה הייתה בסימן מספר 5 ולכן היה נכון לו לנסוע הרבה ולפזר את משנתו ברבים על-מנת ליצור יחסי צבור טובים ולעשות עבודת שטח. עד לסוף השנה עדיין יימצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר במזל קשת, הוא גם המזל של גדעון סער ולכן, זוהי שנת ההזדמנות שלו. ההתקדמות שלו תגיע גם מצד דחיפה של האנשים בסביבה הקרובה הרחוקה שמצפים ממנו לקחת חלק פעיל יותר בליכוד.

השנה סביב תקופת הבחירות מפתו של גדעון סער מלמדת על אופטימיות והתחלות חדשות. זוהי בהחלט השנה של גדעון סער - בהצלחה!

בנימין נתניהו - יו"ר הליכוד וראש הממשלה, 21.10.1949

בן מזל מאזניים. מספר המזל שלו הינו 9 עובדה המאפשרת לו להתגמש ולהשתנות בהתאם לצורך. השנה הנומרולוגית הינה בסימן מספר 7, עובדה המלמדת על כך שבשנה זו הוא מרגיש בדידות יותר מהרגיל ונוטה להתכנס בתוך עצמו מבלי לשתף את האחרים בתוכניותיו.

השנה הקרובה תהייה שנת מבחן קשה ביותר עבורו שכן כוכבים כמו סטורן המעכב ומקשה ופלוטו שגורם לשינוי משמעותי משפיעים עליו ויגרמו לו לסיים את הקדנציה שלו מהר מן המצופה. כוכבים אלה יושבים זמן רב במפתו של אדם ולכן נראה שהשנתיים הקרובות עומדות להיות משמעותיות ביותר לגבי היכולת שלו להמשיך ולתפקד כראש ממשלה.

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, תמיד מתכנן את הדרך חזרה לפסגה ולא יוותר, אלא בהשפעת כוח עליון כלשהו. בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו להמשיך ולכהן כראש הממשלה.

את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית. לעיתים בגלל העובדה שהוא בן מזל מאזניים עם תלותיות מסוימת בזוגיות, יש לרחם עליו לגבי הימצאותו במצבים קשים ברמה המשפחתית. אין לו דרך לפרוץ את המעגל הקיים מלבד להתנהג ולשדר "הכל בסדר".

ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים ולא אמינים.

ואולם, הוא מבחינתו מתכוון לדבריו שלצערו אינם מתפרשים נכונה. הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד, פוליטיקאי מבריק, חכם, כריזמטי ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כדג במים. יחסי החוץ שלו הם דוגמה וסמל שעוד ילמדו בספרי ההיסטוריה גם כראש הממשלה שהחזיק הכי הרבה זמן במדינת ישראל.

יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו. בהצלחה ושהטוב ביותר ינצח.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס עובר לבית הכספים שלכם, כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לבדוק את מכלול תוכניותיכם הכלכליות לחודש הקרוב
▪ ▪ ▪


טלה

נושאי עבודה, זוגיות ושותפויות יעסיקו אתכם מאוד במהלך השבוע הקרוב בגלל העובדה שייתכן שיהיו לכם חילוקי דעות על-רקע צרכים שונים. חשוב מאוד שתוודאו שאתם מובנים לאחרים ולא פועלים אך ורק על דעת עצמכם, עובדה שיכולה לקומם כנגדכם את האנשים הקרובים לכם ביותר. זה הזמן להשקיע מקצועית, על-מנת שתוכלו לבוא עם קבלות מוכחות בכל פעם שאתם באים בדרישות.

שור

הכוכב שלכם וונוס נמצא במקום המקושר עם מערכות יחסים ורומנים ולכן נראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם לבדוק את הקשרים האישיים שלכם מול אנשים שאתם באמת אוהבים ולוודא שכולכם ביחד מצפים לאותם הדברים ויש ביניכם הבנה ותאום ציפיות. זה בדיוק הזמן לארגן לעצמכם בילוי משותף שישדרג את היחסים ביניכם ויעלה אותם לרמה הגבוהה ביותר עבורכם.

תאומים

כל נושאי המשפחה שלכם עולים עכשיו על הפרק ועובדה זו מתאימה במיוחד לתקופה הנוכחית שמתחילה להבשיל לפני תקופת החגים. מומלץ לכם לבדוק שאתם פועלים בשיתוף עם האנשים הקרובים לכם וזאת בגלל העובדה שאתם נוחים עכשיו יותר לחילוקי דעות ואנשים שהייתם בטוחים שזורמים עם דעתכם, יתגלו לכם כאנשים בעלי דעה עצמאית לחלוטין שדעתם שונה משלכם.

סרטן

התרחשויות שונות בסביבה האישית שלכם מערערות לכם את הביטחון הכלכלי שהיה נדמה לכם שרכשתם בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם אירועים חדשים שלא תמיד נוחים עבורכם הקשורים בעיקר למעגל הראשון הקרוב אליכם. במקביל, אתם שואפים להיות עצמאיים ושילוב זה מעייף ומכביד. הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות נמצא בבית העבודה שלכם וייתכן שמשם תגיע לכם תחושה טובה מלווה בבשורה משמחת.

אריה

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים ומביאים איתם אנרגיה של עשייה ואף גורמים לכם לפעול בצורה אינטנסיבית יותר מהרגיל ולכן, זהו הזמן הנכון ביותר לפעול על-מנת לטפל בעניינים הנוגעים לכם. נראה שתרצו להשקיע הרבה שעות אנרגיה בסביבה בה אתם חיים, כדי לחזק את הקשר המשפחתי והאישי דרך עשייה של דברים משותפים. בשורות טובות מגיעות אליכם וזוהי תקופה טובה עבורכם.

בתולה

בשבוע הקרוב ממשיכים מרבית הכוכבים לשבת במזל שלכם ולעורר אתכם לעשייה חדשה ומעניינת. זה בדיוק הזמן עבורכם ליצור לעצמכם את הסביבה שבה אתם מבקשים להיות כמו גם לשאול את עצמכם, איך אתם רוצים לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם בבית הפרטי שלכם. מאחר שאתם מרגישים דינמיים ומלאי כוח, זה הזמן שלכם למשוך אחריכם את האנשים האחרים ולהוביל אותם.

מאזניים

במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע לתת ההכרה שלכם כיוון שאתם יכולים למצוא את עצמכם מהרהרים בשאלות שהן די קיומיות עבורכם כמו בדיקה של דפוסי ההתנהגות שרכשתם עד היום במהלך החיים ואתם לא בטוחים שאתם מעוניינים להמשיך איתם ושהם משרתים אתכם. לצערכם, עדיין אין בידיכם את הכוח לעשות את השינוי הנדרש, על-מנת לשחרר אותם ולהיפטר מהשפעותיהם.

עקרב

בשבוע הקרוב יהיו מרבית הכוכבים בבית החברים והחברה שלכם, כך שימים אלה יהיו טובים עבורכם ליציאה לבילויים ובנסיון להכיר אנשים חדשים ומעניינים. זו בדיוק הסיבה הטובה והנכונה ביותר לרצות להכיר אנשים שיעזרו לכם בהמשך לקדם את עצמכם. נראה שנושאי שיחה משותפים שיגיעו דרך ההכרויות החדשות, יגרמו לכך שאתם תפתחו את עצמכם לאנרגיות חדשות ומקדמות.

קשת

בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח את עצמכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שאתם עומדים בפני לחץ משמעותי שבו אתם נדרשים לעמוד בציפיות ובהתחייבויות. אנשים שונים ידרשו מכם שתעזרו להם ונראה שיקשה עליכם לסרב. זה הזמן עבורכם לתחום את הגבולות של עצמכם ולא לתת לאף אחד להיכנס למרחב שלכם, על-מנת לשאוב מכם אנרגיות. את החיזוקים שאתם צריכים, תקבלו מהסביבה הטבעית שלכם.

גדי

גם בשבוע הקרוב כמו בשבוע שעבר, זהו הזמן הנכון עבורכם לצאת לטייל. אין כמו תקופה זו שמתאימה לכם ביותר לצאת מהסביבה הטבעית שלכם ולרכוש חוויות חדשות ועדיף במקומות רחוקים. אם תוכלו לשלב לימודים עם בילויים, הרי שאתם בדיוק במקום הנכון עבורכם. קחו את המשפחה הקרובה שלכם ובמיוחד כאלה שאתם נמצאים איתם באותו הראש וצאו איתם למרחבים.

דלי

הכוכב שלכם אוראנוס נמצא בבית המשפחה וגורם לכם להבין שעליכם לעשות שינויים משמעותיים בחיים, גם אם כרגע, הם לא נראים עבורכם כמצב אופטימלי. עובדה זו גורמת לכך שאתם עושים את המאזן האישי ובעיקר הכספי שלכם ושואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים לעמוד בהתמודדויות החדשות שהחיים מזמנים לכם. מאחר שהדבר לא יקרה בשבוע הקרוב, עדיין יש לכם זמן לבדיקת הנושא לעומק.

דגים

נראה שהתובנות שלכם לחיים בנושאי מערכות יחסים וזוגיות הולכות ומשתנות בגלל כל מה שעברתם לאחרונה ואשר שינה את תפיסת עולמכם האישית והרגשית. אתם נמצאים במחצית התקופה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זה הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם מה עשיתם השנה מבחינה אישית ומקצועית והאם זה מתאים לציפיות שהיו לכם מעצמכם. אם לא, פעלו בנדון כדי שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/09/2019   |   עודכן:  08/09/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה אומרים הכוכבים על נבחרי הליכוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ח"כ מאיר כהן כינה (יום א', 8..9.19) בגלי צה"ל את ראש הממשלה נתניהו "רודן" וסירב להתנצל. "מה שקורה כאן מזכיר את התנהלותו של ארדואן בטורקיה... אני לא חוזר בי מהכינוי רודן", אמר מאוחר יותר גם לתחנת הרדיו "גלי ישראל".
08/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בבחירות הקרובות יש לי סיבות רבות להצביע אמת כלומר למפלגת העבודה-גשר. לא מעט בשל תוכניתה החברתית הכוללת, בין היתר, העלאת ההכנסה שלי מהקצבה לסכום שאפשר להתחיל לחשוב לחיות ממנו -6,000 שקל לחודש במקום קצבת זקנה של 2,300 שקל שמספיקה אולי לשבוע. גם בגלל העלאת שכר המינימום ל 40 שקל לשעה, תוספת מיטות למערכת הבריאות ותוכנית ליסינג לדירה שתאפשר לכל ילדי להגיע לקורת גג משלהם. וזה לא הכול.
08/09/2019  |  יורם דורי  |   מכתבים/הערות
בערוץ 12 החלו לדלות שאריות של זוהמה מתחתית החבית. לא משהו שראוי בכלל לפרסמו - אבל יש, כנראה, מחויבות של העורכים להשיב לפרקליט המדינה, ולעושי דברו, טובה כנגד טובה. הוא כיבד את האירוע השיווקי של הערוץ בנוכחותו - ועתה מבקשים שם להראות שהם אינם כפויי טובה. אלא שמה שנותר בתחתית החבית הוא רפש רכילותי. לא ראיות שיש, אולי, לציבור עניין בפרסומם. וזה עצוב.
07/09/2019  |  חיים משגב  |   יומני בלוגרים
"מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של תקופת בחירות, תקופה שמתאפיינת בהקצנת מחלוקות ובחידוד יריבויות.
07/09/2019  |  אביחי מנדלבליט  |   נאומים
ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) חושף (יום ו', 6.9.19), כי ישראל ביתנו תקים תא גאה אחרי הבחירות. "לא רצינו להקים תא גאה שבועיים לפני הבחירות, כדי שזה לא ייראה כמו ניצול של הקהילה בבחירות הקודמות. יש אנשים שרוצים בו - והוא יוקם אחרי הבחירות הקרובות", הסביר. הוא דיבר באירוע של הקהילה הגאה, בהובלת המרכז הגאה בעיריית תל אביב יפו והאגודה למען הלהט"ב.
06/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
המגמה: ירידה חדה בהצבעה בקלפיות  /  עידן יוסף
חוק המצלמות מובא לאישור הממשלה  /  איתמר לוין
ניצן דוחה הביקורת על פסילת המועמדים  /  איתמר לוין
דרכנו הפתלתולה  /  אפרים הלפרין
נתניהו צריך ללכת  /  איתמר לוין
גלגלי הצלה ומצלמות בהיכל  /  יצחק מאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
אורנשטיין חשוף עתה לבדיקה/חקירה פלילית בשל שיחותיו עם אפי נוה בהן ביקש מנוה לפעול למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב    מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי המעשים של גרטלר-גרטנר באפריק...
XTL עוסקת בפיתוח נוגדנים אנושיים נגד צהבת [צילום: פלאש 90]
תומר קורנפלד
XTL רוכשת את הפעילות תמורת הקצאת 45% ממניותיה בתוספת סכום קטן במזומן לבעלי מניות שיוצאים החוצה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הסבר אפשרי למחדל המבצעי של ה-7 באוקטובר; הניצחון האמריקני במלחמת העצמאות בקרב יורקטאון שבווירג'יניה בשנת 1781; כיבוש גשר הדנובה ליד וינה בשנת 1805; כשלון נפוליאון ברוסיה בשנת 1812;...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il