בימים האחרונים
בנימין נתניהו מפנה את כל האש נגד חבר הכנסת
עודה איימן. במאבק בוטה וגס רוח נגד מפלגת כחול לבן ונגד העומד בראשה,
בני גנץ, מבקש ראש
ממשלה בישראל ליצור דה לגיטמיציה לרמטכ"ל לשעבר, "הרמטכ"ל הלא שפוי", כשאת כל אש השנאה הוא ממקד לעברו של יושב-ראש הרשימה המשותפת, עודה איימן, המוצג כבעל בריתו, רחמנא ליצלן, של בני גנץ.
בנימין נתניהו ומלקקי פנכתו אינם בוחלים בגילויי הסתה אנטישמית ויצירת דה לגיטמציה לעודה איימן וד"ר
אחמד טיבי, מנהיגי ציבור של אזרחים במדינת ישראל, כשעל הדרך מציגים את הרמטכ"ל לשעבר כלא שפוי.
במודעות ענק מוצגים חברי הכנסת עודה איימן וד"ר אחמד טיבי כאויבי העם היהודי. באמצעותם מבקש בנימין נתניהו במודעות הענק לגמד את דמותו של בני גנץ, ולהציגו כבעל ברית של שטן אימתני, המבקש להשמיד את מדינת ישראל, ולתת גיבוי לצמד המלים "לא שפוי" כתגית לוואי לדרגת רב אלוף במיל לבני גנץ.
במערכת הבחירות הנוכחית בנימין נתניהו העלה את החברה הישראלית על שרטון של מתקפת שנאה ואיבה בלתי מרוסנת נגד כל אזרח חמישי החי במדינת ישראל על-רקע היותו בן לעם הפלשתיני. המתקפה הבלתי מרוסנת מופנית גם כלפי אותם אזרחי מדינת ישראל היהודים, המואסים בליבוי השנאה, שהחלה ב"ערבים הנוהרים לקלפיות" ועלתה שלב ב"הערבים הגונבים את הבחירות" ועל הדרך מפנימים בחברה הישראלית סיסמה אנטישמית - "הערבים הם אויבי העם היהודי, שרוצים רק בהשמדת מדינת ישראל". אחרי שפמפמו את הסיסמה המבחילה והמזוויעה, מטילים את כל האחריות על "עובד זוטר", אך בינתיים את הרעל החדירו - "הם נוהרים לקלפיות", "הם גונבים את הבחירות" ו"הם מתכוננים להשמיד את ישראל".
בנימין נתניהו נושא באחריות ליצירת סדר יום, בו התקשורת עסקה תקופה ארוכה במצלמות ובאזרחים הערבים, המבקשים רק לגנוב את הבחירות. במקום לדון במצוקות הבריאות בבתי החולים, בשכרם של המורים, בגירעון התקציבי, בקשיי הדור הצעיר לרכוש דירה, במצוקות האמתיות והכואבות של תושבי עוטף עזה הצליח בנימין נתניהו ליצור סדר יום של שנאה לציבור האזרחים הערבי במדינת ישראל ולמנהיגיו.
אל מול מתקפת השנאה חסרת המעצורים של בנימין נתניהו נגד מנהיגי הציבור הערבי, אני פונה לציבור היהודי הדמוקרטי לבחור בבחירות לכנסת ברשימה המשותפת, ולהגביר את תמיכת הציבור היהודי ברשימה היחידה, המציגה חזון של חיים משותפים - יהודים וערבים - במדינת ישראל.
וְהָיוּ אֶחָד בְּיָדִי (יחזקאל ל"ז 19)
בֵּין הַיַּרְדֵּן לַיָּם
בִּדְוֵי עֶרֶשׂ טְבוּל זָהֳרֵי רָקִיעַ
עֲלוּמִים אָכַל הַשָּׁרָב,
לֹא שְׁלוּלִית אַחַת שֶׁל דָּם
רִשְׁפָּה וְרִפְשָׂה גָּמְאוּ
מַתַּת רֶחֶם וָשַׁד -
מַתַּת חַיֵּי שָׁרָה וְהָגָר
בְּבִצּוֹת שִׁנְאַת חִנָּם.
כָּל עוֹד הָרֶגַע עָלַי זוֹרֵחַ
יְהִי דְּבַר הָאָדָם אֵלַי לֵאמֹר:
קַח לְךָ עֵץ אֶחָד
וּכְתֹב עָלָיו - יִשְׁמָעֵאל
קַח לְךָ עֵץ אֶחָד
וּכְתֹב עָלָיו - יִצְחַק
וְקָרֵב אוֹתָם אֶחָד אֶל אֶחָד
וַעֲשִׁיתֶם לְעֵץ אֶחָד
וְהָיוּ אֶחָד בְּיָדִי.