|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?
לפיד. פגישות סמויות [צילום: פלאש 90] מילצ'ן. פגישה בבית לפיד [צילום: פלאש 90] פאקר. פגישה בבית לפיד [צילום: קים צ'ונג/AP]

חשיפת News1 / על יחסי השוחד והשקרים לציבור

לפיד קיים בביתו שתי פגישות סמויות עם <br>מילצ'ן, רובין ופאקר לדון בסיוע שביקשו

מפרוטוקול חקירת לפיד במשטרה עולה: בניגוד לבדותות שמסר לציבור לפיהן "זרק את מילצ'ן מהמדרגות" ודחה הצעת נתניהו להארכת הטבות לתושב חוזר מ-10 ל-20 שנה, קיים לפיד שיחות עם בכירים באוצר ושלוש פגישות בבתים פרטיים: הראשונה בביתו של מילצ'ן, חברו האישי מ-1994; השנייה בבית לפיד בת"א עם מילצ'ן ועו"ד פיני רובין; והשלישית בביתו בת"א עם מילצ'ן ופאקר שהיה עתיד ליהנות מהחוק הפגישות הוסתרו ולא נרשמו ביומנו של שר האוצר לפיד למרות זאת, לפיד לא נחקר באזהרה
03/10/2019  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
נתניהו. שוחח עם לפיד [צילום: פלאש 90]

עו"ד פיני רובין. גויס והגיע עם מילצ'ן לביתו של לפיד להסביר את החוק [צילום: פלאש 90]

יושב-ראש מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הונה את הציבור בכללותו ואת בוחריו בכחול לבן, מהם הסתיר מידע קריטי בדבר עומק מעורבותו - כשכיהן ב-2014 בתפקיד שר האוצר - בניסיון להסדיר הטבות מס אדירות, כ"תושב חוזר", לקבוצה של מיליארדרים, ובראשם לחברו האישי הוותיק ארנון מילצ'ן ולמיליארדר ג'יימס פאקר. כך נודע ל-News1. לפיד פעל באופן הנוגד את החוק, שכן - נוכח קשריו האישיים ועסקיו מן העבר עם מילצ'ן ועם בתו אלינור, נאסר עליו לעסוק בעניינים הנוגעים למילצ'ן, קל וחומר בניגוד עניינים כה-מובהק ומשמעותי. לפיד זכה לתמיכה רחבה מצד כלי התקשורת להם שיקר - כשמסר כי הוא דחה את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, "זרק את מילצ'ן מכל המדרגות", ואף סירב, כדבריו, לדון עמו בהצעה לתיקון החוק שיאריך את ההטבות לתושב חוזר מ-10 ל-20 שנים. אלא שהעובדות שונות בתכלית, ומהן עולה: לפיד פעל לטובת מילצ'ן תוך ניגוד עניינים ואסור על-פי החוק ובנוסף שיקר לציבור.

עיקרו של המידע הבעייתי: לפיד קיים פגישה אחת עם מילצ'ן, בביתו של מילצ'ן, ודן עמו בבקשתו לשינוי החוק; לפיד קיים שתי פגישות בביתו בעניין זה - הראשונה עם מילצ'ן ועו"ד פיני רובין, והשנייה עם מילצ'ן וג'יימס פאקר. פגישות אלה ונושא הדיון לא דווחו לציבור ולא נרשמו ביומנו של לפיד כשר האוצר. הפגישות בוצעו בבתים פרטיים - ולא במשרד האוצר כנדרש יחד עם צוות מקצועי - על-מנת להסוות דבר קיומן.

המידע שאותו אנו חושפים עתה בתחקיר ב-News1, התגלה לחוקרי המשטרה במסגרת עדותו של לפיד בתיק 1000 - בפרשה הידועה כפרשת המתנות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. למרות המידע המפליל שהתגלה ואומת תוך כדי חקירתו של לפיד, לא עברו החוקרים לחוקרו באזהרה כחשוד בניסיון להסדיר הטבות לחברו האישי מילצ'ן ולגורמים נוספים, וגם לא העמיקו את חקירתו, אף לא לסיוע שקיבל לפיד ממשפחת מילצ'ן ומבתו אלינור, בעת ייסודה של מפלגת יש עתיד. יתרה מכך: עם סיום החקירה הוצג לפיד על-ידי המשטרה כעד מפתח נגד נתניהו, רק בשל זאת שנתניהו הפנה אל שר האוצר יאיר לפיד, ולטיפולו, ככל שימצא לנכון, את בקשתו והצעתו של מילצ'ן, חברו האישי.

העובדות המפלילות


מפרוטוקול חקירתו של לפיד ביום 19.09.17 בידי המשטרה עולות העובדות הבאות:

1) קשרי עבודה/עסקים וחברות - לפיד הכיר את מילצ'ן ב-1994 כשראיין אותו לטלוויזיה, ומאז שמרו השניים על קשרים שהפכו לקשרי חברות; לפיד עבד עבור מילצ'ן במשך כמה שנים ומונה למנכ"ל חברת טלוויזיה בבעלות מילצ'ן, שפעלה בלוס אנג'לס (לפיד לחוקרים: "בתשעים וחמש עזבתי את ערוץ אחד. ואז הוא הציע לי לנהל לו חברת טלוויזיה, להקים לו חברת טלוויזיה, יש לו חברת סרטים גדולה ולא הייתה לו חברת טלוויזיה. נסעתי ללוס אנג'לס"); לפיד קיים פגישות עם מילצ'ן כשזה הגיע לביקורים בישראל, ופגישות אלה התקיימו גם כשכיהן בתפקיד שר האוצר ("הוא טייקון שמסתובב בעולם, אז כשהוא בארץ היינו נפגשים..."; "הוא מקסים הוא חכם"); קשריו של לפיד העמיקו גם עם משפחתו של מילצ'ן. הוא אף השתתף בחתונת אלינור, בתו של מילצ'ן ("אממ הייתי בחתונת בתו, בתו השנייה הצעירה יותר אלינור, היא מיודדת איתי מאוד..."; (פרטים שלא נכללו בעדות - לפיד נהנה מאירוח כיד המלך, לעיתים תכופות, בביתו של מילצ'ן, כולל סיגרים משובחים, י.י.).

2) לפיד נקרא לחקירה נגד נתניהו - חוקרי המשטרה, ובראשם גיל רכלין, זימנו את לפיד למסירת עדות פתוחה. הם ביקשו לברר עמו כמה נושאים מתקופת היותו שר האוצר (בשנים 2014-2013), ובראשם ההצעה לתיקון תקנות המס לתושב חוזר - הגדלת ההטבות מ-10 ל-20 שנה. אולם במקום להעמיק חקור ולברר גם את דבר חלקו של לפיד בחשדות שהתגלו נגדו תוך כדי חקירתו, התמקדו החוקרים בנסיונות לשאוב מידע מלפיד שבו יוכלו להשתמש בנסיונם להפליל את נתניהו. וכך, קשריו של לפיד עם מילצ'ן, ועצם פעילותו תוך ניגוד עניינים - האסורה על-פי החוק, לא נחקרו;

3) השיחות הראשונות עם מילצ'ן ונתניהו - בתקופת היותו שר האוצר, קיבל לפיד שתי פניות בהצעה לתיקון החוק האמור - האחת ממילצ'ן והשנייה מנתניהו. על-כך העיד:

  • חוקר: ... הייתה פנייה שלו אליך? של מילצ'ן אליך בהיותך בתפקיד שר האוצר?
    לפיד: אם הייתה פנייה?
    חוקר: כן.
    לפיד: באיזה עניין? אני מנסה להיזכר.
    חוקר: בעניין מיסים כאלה ואחרים.
    לפיד: כן, ארנון דיבר איתי. אחרי זה גם ביבי דיבר איתי. טוב שאתה שואל, עכשיו אני נזכר. על זה, יש בישראל תקנה שאנשים שבאים מחוץ-לארץ ומקבלים עשר שנים פטור מעצם, גם מדיווח המס. אמר שצריך להאריך לעשרים שנה.
    חוקר: מי אמר?
    לפיד: ארנון.
    חוקר: כן.
    ...


4) שתי פגישות ראשונות - אחת בביתו של מילצ'ן, השנייה בביתו של לפיד -

החוקר ביקש להבין היכן הייתה השיחה הראשונה עם מילצ'ן, מעבר לשיחות הטלפון שהתקיימו. בחקירה זו התגלה: לפיד נפגש בעניין הטבות המס פעם אחת בביתו של מילצ'ן ופעם שנייה אירח את מילצ'ן ופיני רובין:

  • חוקר: אתה יכול לתת לי יותר... כאילו להכניס אותי רחב, אני לא הייתי שם. יותר כוח לפירוט. איך הוא התקשר אליך, איפה הייתה הפגישה, משרד האוצר, אצלך בבית?
    לפיד: אצלי בבית.
    חוקר: הוא התקשר אליך.
    לפיד: ארנון היה, הנושא עלה, ארנון היה בא לארץ. כשארנון היה בא לארץ אז לא תמיד אבל היינו נפגשים לפעמים, ישבנו וקשקשנו אצלו בבית, ואז הוא העלה את הנושא, ואז הוא אמר לי: אני לא יודע להסביר את זה טוב, פיני יודע להסביר מצוין, אני יביא לך את פיני רובין שיסביר לך בדיוק למה זה טוב למדינה. לקח טיעון לגיטימי. עובדה שיש חוק כזה.
    חוקר: אה-הא
    לפיד: זהו, ואז הם באו אלי הביתה ואני גם, אני מודה, מקווה שזה לא ירשם בעדותי שפיני רובין לא מצא חן בעיני.
    חוקר: אוקיי


5) פגישה שלישית - מילצ'ן ופאקר בביתו של לפיד -

מילצ'ן ביקש לסדר את תקנות המס כך שיתאמו גם לחבריו המיליארדרים. לכן השתמש בחברו יאיר לפיד. הנה מה שהתגלה, כשניסה החוקר מומי משולם לברר עם העד: האם מלבד מילצ'ן, הוצגו בפניו עוד מיליארדרים שהיו עשויים ליהנות משינוי החוק:

  • חוקר: אוקיי
    לפיד: אז זהו, מוצג לי בתור דבר שימשוך משקיעים למדינת ישראל, שיגרום לאנשים במדינת ישראל, רגע, אני שואל את עצמי.
    חוקר: מה?
    לפיד: שוב, אני נורא, תראו... הרי אני לא מאוהביו של ביבי אבל אני לא רוצה לסבך סתם. אני מנסה להיזכר אם...
    חוקר: לא, ברור...
    לפיד אם הוא הזכיר את פאקר או לא הזכיר את פאקר כחלק מהעניין בתור מישהו שאולי יבוא.
    חוקר: איך זה פתאום עלה עכשיו?
    לפיד: כי ארנון ופאקר פעם אחת היו אצלי בבית. אני אומר שוב, אני...
    חוקר: למה?
    לפיד: ארנון אמר אני רוצה שתכיר.
    חוקר: אוקי.
    לפיד: הביא (מילה לא ברורה)
    חוקר: כבר היית שר אוצר?
    לפיד: כן
    חוקר: אוקיי
    לפיד: ש...
    חוקר: הוא אמר לך את מי הוא הולך להביא?
    לפיד: סיפר לי הוא... את אבא שלו פגשתי פעם.
    חוקר: אוקיי.
    לפיד: והוא בא אלי הביתה, מאוד לא מצא חן בעיני, נראה לי מסומם.
    חוקר: מי?
    לפיד: פאקר.
    חוקר: זה באלפיים ושלוש עשרה.
    לפיד: אלפיים שלוש-עשרה או ארבע-עשרה. זאת אומרת אני...
    חוקר: ואתה שר אוצר.
    לפיד: כן, אני שר אוצר בתקפה הזאתי. הוא כאילו בא... בא חברתי הוא היה אמר אני בארץ אני בא עם חבר... רצה לשמוע חברתי. אז אני שואל את עצמי, יכול להיות שארנון אמר לי: תשמע הנה הוא דוגמה זה לאנשים שיבואו וחשבתי שזה מוזר כי אנשים שפאקר לא היה יהודי מה זה איך זה בדיוק חלק עליו.
    חוקר: אוקיי. אגב מה היה בשיחה שם? אם כבר...
    לפיד: סתם הכירו... סתם הכיר לי מישהו ודיבר על זה שהוא נורא אוהב את המדינה והוא רוצה להשקיע פה הוא רוצה... כאילו זה בסדר שמביאים אנשים שרוצים להשקיע לבוא למדינה ואומרים אנחנו נשקיע פה.


6) התנאי של לפיד: השקעה בישראל -

לפיד כיזב, כאמור, במסריו לציבור. זרקתי את מילצ'ן מכל המדרגות, אמר והוסיף, כי הוא דחה מיוזמתו את ההצעה לבצע תיקון בחוק, כבקשת מילצ'ן ופניית נתניהו. אלא שהעובדות שונות, כעולה מעדותו של לפיד:

  • לפיד מסר בעדותו, כי הוא הציג תנאי לקידום היוזמה לתיקון החוק: בעל הון שיבקש ליהנות משינוי החוק, אם אכן יבוצע שינוי מ-10 ל-20 שנה, יידרש להשקיע במפעל בישראל שיעסיק 50 עובדים לפחות (מיליארדרים עומדים בקלות בתנאי זה, י.י.);

  • לפיד אישר בעדותו, כי הוא שוחח בנושא עם מנהל רשות המיסים, משה אשר, ועם גורמים בכירים נוספים במשרד האוצר.

מדוע לא ייחקר לפיד באזהרה
מנדלבליט. אכיפה בררנית [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]


מן האמור לעיל עולה: לפיד שיקר לציבור ולחבריו ברשימת כחול לבן; לפיד קיים פגישות אישיות וחשאיות עם מילצ'ן ומקורביו (פיני רובין ופאקר) בניסיון לבחון שינוי החוק ומתן הטבות המס האדירות; הפגישות התקיימו בביתו הפרטי ובביתו של מילצ'ן, והן לא דווחו ולא נרשמו ביומנו של לפיד כשר האוצר; לפיד העיד שהוא התנגד למתן ההטבות, אך בפועל עולה, גם מעדותו, כי הוא ניסה לקדם את החוק, אך נתקל בהתנגדות של מנהל רשות המיסים ושל גורמים נוספים במשרד האוצר, התנגדות שהביאה להסרת ההצעה מסדר-היום של משרד האוצר (לפיד: "ככל הזכור לי הם לא אהבו את זה. אני לא יודע... לא לא בדיוק זוכר").

המידע שנחשף בפני החוקרים מבטא את מעשיו של לפיד - פעילות תוך ניגוד עניינים פסול ואסור, העולה כדי עבירה על החוק. לכן גדולה התמיהה: מדוע לא נחקר לפיד באזהרה, כחשוד; מדוע מסרה המשטרה מידע מטעה על לפיד, כאילו לא דבק בו חשד לעבירה; והאם עלול מידע זה לשמש בידי המשטרה והפרקליטות כדי להחזיק את לפיד במקום רגיש ולתמרנו כפי רצונן; ומדוע לא יורה עתה היועמ"ש אביחי מנדלבליט על חקירתו באזהרה כחשוד בניסיון לקדם חוק לבקשתו של מילצ'ן, חברו האישי, עמו התקיימו קשרים כספיים נרחבים.

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  04/10/2019
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד קיים בביתו שתי פגישות סמויות עם מילצ'ן, רובין ופאקר לדון בסיוע שביקשו
תגובות  [ 73 ] מוצגות   [ 73 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
Prms-24.
3/10/19 10:03
 
דו דבש
3/10/19 10:35
 
די לפילוג ושיסוע!
3/10/19 17:24
 
מר קו
3/10/19 18:29
 
נתניהו לא ישראלי
4/10/19 05:04
 
מר קו
5/10/19 12:59
 
מצליח? לא!!
6/10/19 09:19
 
יואב יצחק ישר כוח
4/10/19 08:37
 
מחביבי יואב יצחק
4/10/19 20:39
 
קובגר
3/10/19 11:14
2
חיפאית
3/10/19 10:11
 
עמי, ת"א
3/10/19 10:48
3
יוסי מ.
3/10/19 10:11
 
היי כורדי חמוד!
3/10/19 10:46
 
יוסי מ.
3/10/19 13:56
 
מגיב ותיק
3/10/19 12:26
 
יוסי מ.
3/10/19 14:04
 
מגיב ותיק
3/10/19 15:39
 
מגיב ותיק
3/10/19 16:45
 
יוסי מ.
3/10/19 20:58
 
מגיב ותיק
4/10/19 13:59
 
בקלווה
3/10/19 13:34
4
זה קצה הקרחון
3/10/19 10:23
5
7_7_7.
3/10/19 10:29
6
7_7_7.
3/10/19 10:42
7
שמחה חן
3/10/19 10:43
8
קורןנאוה טבריה
3/10/19 10:51
9
הירונימוס
3/10/19 10:51
 
מגיב ותיק
3/10/19 12:32
 
הירונימוס
3/10/19 15:12
 
מגיב ותיק
3/10/19 22:15
 
ד"ר ולרשטיין
4/10/19 06:39
 
רננה
4/10/19 09:22
 
לגברת רננה
5/10/19 08:00
 
שלמה המגיב
5/10/19 09:42
 
מגיב ותיק
6/10/19 16:23
 
מגיב ותיק
6/10/19 18:24
 
להירונימוס
3/10/19 12:48
 
הירונימוס
3/10/19 15:19
 
אברהם 101010
3/10/19 12:53
 
לבלבלן הירונמוס
3/10/19 13:03
 
הירונימוס
3/10/19 17:51
 
חיונית
4/10/19 18:00
 
פרשנדתא
3/10/19 19:17
10
בנבנישתיברוך
3/10/19 11:20
11
אלטע קאקער
3/10/19 12:11
 
פרשנדתא
3/10/19 21:47
12
כל הכבוד ליואב י.
3/10/19 12:30
13
מייק
3/10/19 12:34
14
Gil1883
3/10/19 12:40
15
7_7_7.
3/10/19 12:42
16
7_7_7.
3/10/19 12:46
17
יוחנח
3/10/19 13:07
18
בני דוד
3/10/19 14:09
19
מיכל מירושלים
3/10/19 14:11
20
טומי
3/10/19 14:22
21
עמי, ת"א
3/10/19 14:29
22
מבין עניין
3/10/19 14:56
23
אורי יהודה
3/10/19 15:21
24
mik776
3/10/19 16:11
25
אלי נמט
3/10/19 16:51
26
שלמה א
3/10/19 16:54
 
יהודי חרד למדינה
3/10/19 17:14
 
לחרד את המדינה
4/10/19 06:42
27
אנונימית
3/10/19 16:54
28
משה רבאנו
3/10/19 17:13
29
הבורר
3/10/19 17:20
 
מייק
4/10/19 17:11
30
ששי
3/10/19 20:54
31
שונסי גנצינר
4/10/19 02:32
32
צנחן
4/10/19 11:51
33
מייק
5/10/19 12:24
34
קורןנאוה טבריה
28/02/21 06:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
באחד הימים, אחרי גמר כהונתו, יימצא עיתונאי שישאל את ד"ר אביחי מנדלבליט אם היה חותר למשרת היועץ המשפטי אילו ידע מה יקרה בקו החקירות בינו לבין בנימין נתניהו. זה הזכיר לי כי הנרי קיסינג'ר, שהוא כידוע יהודי הגון, העיר פעם כי אילו ידע שתפרוץ מלחמת יום הכיפורים לא היה דוחק להתמנות לשר החוץ האמריקני ומעדיף להישאר ראש המועצה לביטחון לאומי. אולי גם מנדלבליט יאמר דבר דומה כתום הטיפול בתיקיו הפליליים של ביבי.
02/10/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
פתאום ככה באמצע היום נופל עלינו נתניהו עם בקשה חסרת תקדים לנהל את השימוע שלו בפומבי למען יראו העם את הקולות. את כל הקולות. תגובתו - הנזעמת משהו - של היועץ המשפטי לממשלה לא מאחרת לבוא. אלא שמתוך נימוקי הסירוב של מנדלבליט צד את העין נימוק אחד שראוי לקרב אליו את המבט.
02/10/2019  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
הרעיון של שימוע פתוח לראש הממשלה, הפתיע גם אותי, וחשבתי לעצמי איך אני קובע עמדתי בעניין. את בקשת פרקליטי בנימין נתניהו לא ראיתי, רק את תגובת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, ואין לי אלא לתמוה על תשובה מביכה זו.
ביבי הסתבך בחשד לפלילים ובעניינים אחרים מפני שנטייתו להיות תאב כסף נפגשה והתחברה לתחושה, שמגבלות הכוח אינן חלות עליו. כאשר שליט חש כך הוא שוחק את החוק ואת הדמוקרטיה, וכשהן מסרבות להיעלם הוא פותח במהלכים שנועדו לכתוש אותן. כך ניסה לעשות עם בג"ץ והתקשורת ופרקליטות המדינה והמשטרה. לכתוב ולאיים, ואולי זה הצליח פה ושם אבל לא כליל.
29/09/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נענה (יום א', 29.9.19) לבקשת סנגוריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להאריך את השימוע בעניינו. מנדלבליט מסכים כעת לקיים ארבע ישיבות - לעומת השתיים שנקבעו במקור. עם זאת, מנדלבליט קבע שהשימועים יתקיימו ברצף בשבוע הקרוב. News1 חשף בשבוע שעבר את דבר בקשת סניגוריו של נתניהו לקיים ארבע-שש ישיבות במסגרת השימוע (ראו קישור משמאל).
29/09/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על הממשלה - באמצעות המשרדים המופקדים על כך, לפעול להפסקת הסחבת הבלתי נסבלת בכל הנוגע לשיפור ההכרחי של השידור בשפה הערבית הן לעולם הערבי, הן לתושבי רצועת עזה ויהודה ושומרון והן לדוב...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il