חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, יבואנית Panasonic תהפוך את קיר הקריה שאורכו 144 מטר למקום משכנם החדש של דובי הקוטב הלבנים. דובים אלו עומדים במרכזו של הקמפיין החדש של החברה לרכישת מסכי פלזמה בגדלים של 50 אינץ' ומעלה תחת הסלוגן "בגדול, פנסוניק".
במקביל, העבירה החברה את מסך ה- 103 אינץ' של Panasonic, שהוצג עד כה בבית העיצוב קסטיאל לתצוגה באזור הכניסה לדיוטי פרי שבטרמינל 3. במסגרת המיצג יוכלו הטסים לחו"ל לראות את עצמם בגודל טבעי על גבי המסך וזאת באמצעות מצלמה שתכוון עליהם רגע לפני כניסתם למתחם.
לדברי ארז אלוביץ סמנכ"ל שיווק ופרסום ביורוקום תקשורת דיגיטלית, "קיר הקרייה והמיצג בטרמינל 3 הינם מיצגים המביאים לידי ביטוי לקהל הרחב את המובילות של מסכי Panasonic בישראל בגדלים הגדולים".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא נאמד במיליון ₪.