חברת אדלר-חומסקי נמנעה מגילוי נאות בתשקיף שפרסמה בנובמבר 2007: מידע שהועבר אליה על-ידי בכירים בחברת הום סנטר, על כוונתם להעביר את תקציב הפרסום לחברת פרסום אחרת, לא דווח כדבעי בתשקיף גיוס ההון.
מדובר, למעשה, בהסתרת מידע שלילי ובאי-גילוי נאות ערב ביצוע ההנפקה וגיוס ההון, דבר המעלה חשד לביצוע עבירה פלילית לפי חוק ניירות ערך. החוק מחייב את אדלר-חומסקי למסור את כל המידע שהיה ידוע להם, אותה עת. ומאחר שלא עשו זאת, נדרשת עתה התערבות רשות ניירות ערך.
תקציב הפרסום של הום סנטר בהיקף של כ-5 מיליון דולר בשנה נוהל על-ידי משרד אדלר-חומסקי במשך כ-10 שנים. הוא נחשב לתקציב עוגן גם במשרד בסדר-גודל זה - הנחשב לשני בגודלו, משרד שנהנה במשך שנים רבות מקבלת תקציבי פרסום גם מחברות ממשלתיות גדולות, בזכות קשרי בכירי המשרד עם ראשי השלטון בישראל.
נודע, כי זמן קצר לפני היום הקובע לפרסום התשקיף (26.11.07) נמסר לבעליה של החברה - ראובן אדלר ואייל חומסקי, על ההחלטה. ואולם, השניים לא דיווחו על-כך מיידית לרשות ניירות ערך ולבורסה, ומהם למשקיעים הפוטנציאליים, למרות שהתשקיף היה פתוח, באותו שלב.
ולא בכדי: בנסיבות שנוצרו, ומאחר שאדלר-חומסקי לא הצליחה לשמור על מחיר ההנפקה שביקשה, היה קיים סיכון שפרסום מידע באופן פומבי בדבר איבוד תיק הום סנטר, ישפיע על האווירה בקרב החתמים ומשקיעים מוסדיים ויביא להפחתה נוספת במחיר ההנפקה. לכן נדחתה ההודעה השלילית למועד מאוחר יותר.
נודע, כי בשיחות שהתקיימו נרמז לבכירי הום סנטר לדחות את ההודעה הרשמית למועד שלאחר ביצוע ההנפקה. ואכן, הנהלת הום סנטר, שבשליטת קבוצת פישמן, עיכבה למעשה את מסירת ההודעה הרשמית ופתיחת התחרות על תיק הפרסום, הנחשב לתיק גדול וחשוב לכל משרד פרסום. המידע מצד הום סנטר ואדלר-חומסקי פורסם רק ימים ספורים לאחר ביצוע ההנפקה, מה שמעיד על הצלחת ה"תרגיל" מצד אדלר-חומסקי.