טרנס גלובל מקבוצת יורוקום תקשורת דיגיטאלית מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ראשון לטלפונים DECT טלפונים האלחוטיים של יונידן באמצעות משרד הפרסום בריקמן תחת הסלוגן "תתקדם ליונידן".
מטרת הקמפיין, שיעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בעיתונות הארצית ובנקודות המכירה, להציג את הטלפונים החדשים של יונידן, מובילה עולמית בטכנולוגיות אלחוטיות, תוך הדגשת איכות השמע וטווח הקליטה הרחב. היקף הקמפיין נאמד ב-2 מיליון שקלים.
זו פעם ראשונה מאז כניסת טכנולוגיית ה-Dect לישראל שבו עולה קמפיין בהיקף גדול בתחום הטלפונים האלחוטיים.