|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

יורוקום והוט בקמפיין חדש לחבילת ה-HD

- הודעה מטעם יורוקום
10/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שי גרינברג  |    |  שלמור יח"צ

יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל וחברת הכבלים HOT יוצאות בימים הקרובים במהלך ראשון לקידום שיתוף פעולה בניהן בנושא ה-HD.

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "בגדול, זו חוויה אחרת" ובמרכזו קידום מבצע לרוכשים אחד ממגוון מסכי הפלזמה 50 אינץ' HD של Panasonic. במסגרת המבצע ייהנו רוכשי המסך מהנחה של כ-3,000 שקלים (11,990 שקלים במקום 14,900 שקלים) ומחבילת הטבות בשווי של כ-1000 שקלים של HOT הכוללת חיבור לחבילת HD עם 3 ערוצים וממיר HD לשנה.

הקמפיין יעלה באמצעות מקאן-אריקסון והוא כולל פרסום בערוצים המסחריים בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בעיתונות ארצית, במגזינים מובילים ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה. היקף הקמפיין נאמד ב-3 מיליון שקלים.

לדברי, מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום-פנסוניק, "הקמפיין המשותף עם HOT מתחבר למהפכה עולמית בתעשיית הטלוויזיה כאשר המוצר לכל אורך שרשרת הערך משתנה, לרבות, אולפני הצילום, התוכן, השידור, הממירים ומסכי הטלוויזיה. הקמפיין ממשיך לבסס את מעמדה של פנסוניק כמובילה בטכנולוגיית HD בישראל ואף מסייע לבדל את המובילות העולמית של Panasonic בכל הקשור למסכי פלסמה במגוון גדלים 37 ועד 150 אינטש המיועדים לשידורי ה-HD."

ע"פ חברת המחקר הבינלאומית QUIXEL: במחצית הראשונה של 2007 גדלו מכירות הפלזמות בגודל 50 אינץ'-60 אינץ בארה"ב בכ-20% בהשוואה לאשתקד. גם נתח השוק של המסכים הגדולים גדלה במחצית הראשונה של 2007 ב-14% ועמדת על 40% ובכך עקפה את מכירות מסכי האינץ. בנוסף, ע"פ תוצאות שפרסמה לאחרונה חברת המחקר GFK בישראל מסך הפלזמה בגודל 42 אינץ' אומנם ממשיך להיות הגודל הנמכר ביותר בקטגוריה (פלזמות) עם 87% מהמכירות במחצית הראשונה של 2007 ואחריו מסך ה-50 אינץ' שרשם גידול מרשים של 26% במכירות, נתון המעיד על מגמה ברורה של מעבר למסכים גדולים.

עם רכישת המסך החדש HOT מעניקה במתנה את חבילת HOT HD ומאפשרת מקסום של חווית הצפייה בשילוב מסך ושידורים המספקים תמונה צלולה, רחבה וחדה וסאונד דיגיטלי (Dolby Digital AC3).

חבילת HD HOT במתנה לשנה, כוללת ממיר, התקנה חינם וחבילת תוכן HD ובה 3 ערוצים: VOOM HD - ערוץ בלעדי ב-HOT - בערוץ האמריקני מגוון תוכניות לכל המשפחה ובנושאים רבים: אפנה וסגנון חיים, ספורט אקסטרים, הופעות חיות בכל סוף-שבוע ועוד. National Geographic HD - ערוץ טבע, מדע, סביבה וחברה. ספורט 5 HD - בערוץ משודרים משחקים מליגת האלופות שצולמו ב-HD, שידורים ישירים ותכנים רבים מעולם הספורט. ההטבה ניתנת ללקוחות HOT או למצטרפים חדשים לשירותי הטלוויזיה של HOT.

מסך 50 אינץ' של Panasonic מהדור ה-10 דגם TH-50PHMS כולל פורמט HD, הפקה של 3072 צלליות עבור כל אחד משלושת צבעי היסוד, דבר המאפשר (בין היתר) רמת צבע מרשימה של מעל ל-29 מיליארד גוונים ובנוסף, מעבד תמונה, 16 bit המתקדם ביותר בתעשיה, המאפשר עיבוד תמונה בדיוק ובמהירות של עד פי 36 פעמים מהממוצע של המתחרים. כמו כן למסך טכנ' של ניגודיות תפעולית Contrast Management System: טכנולוגיה מקורית של Panasonic, מנוהלת על-ידי תוכנה המאפשרת תמרון חכם של יחסי הניגודיות (1:10,000) על מקטעים נדרשים של התמונה המשודרת, וע"י כך אינה פוגמת בחלקי תמונה איכותיים.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
שי גרינברג
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל, תל אביב, 10 במרץ, 2008, בית ההשקעות אפסילון יוצא בקמפיין מיתוגי חדש בהיקף של 6 מיליון שקלים. הקמפיין שיתנהל תחת הסיסמא "אפסילון- המספרים מדברים בעד עצמם" כולל פרסום בטלוויזיה, באינטרנט ברדיו ובעיתונים והקול מאחורי הקמפיין יהיה של גבי גזית .
10/03/2008  |  איה אביטוב  |   הודעות כלליות
arc אינטראקטיב עולה בקמפיין ענק לשברולט מאליבו החדשה, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
10/03/2008  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
רשת ml משיקה במהלך החודש הקרוב את קולקציית אביב-קיץ 2008. לרגל ההשקה יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי.
אתר התיירות המקוון NETRAVEL יוצא בקמפיין אינטראקטיבי ברשת לקראת חופשת הפסח עם הסיסמה "נוסעים לחו"ל השופינג עלינו".
10/03/2008  |  שרון יגודה  |   הודעות כלליות
קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית ומפיצה של מותגים כגוןLG , Sandisk ,i-mate ,Hitachi ואחרים, יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי רחב היקף. ח.י דורגה בשנת 2007 כחברה החמישית בגודלה בארץ בתחום שיווק מוצרי אלקטרוניקה, עפ"י "דן אנד ברדסטריט".
10/03/2008  |  אדוה עזר  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il