|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

היילייטס חודש אפריל של ערוץ Yes stars

- הודעה מטעם יס
23/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל הרמן  |  
פרק דרמטי במיוחד של דני הוליווד [צילום: יח"צ]

עם בוא האביב לערוץ ישראלי Yes stars (מזל טוב על השם החדש!) מגיעות גם כמה מהסדרות לשיאים חדשים:

'דני הוליווד' בפרק דרמטי במיוחד ב-15.4 (יום ג') שיעלה שאלה גדולה אחריו...
לאחר שידור הפרק הדרמטי, הסדרה תצא להפסקה עד ה 11.5.08.

גם בדרמה המענגת והמרגשת 'אולי הפעם 2' נזכה לפרק שלא כדאי להפסיד, פרק עם אינספור התרחשויות, במיוחד בזירה של מייק ונגה...(ב - 17.4)

החל מ-20.4.08 ועד ה - 11.5.08 הפריים טיים היומי משתנה ולא ישודר (פסח, יום השואה, יום הזיכרון ועצמאות) וכאמור ב - 11.5.08 שוב יחזור ההרכב המנצח:

20:25 - דני הוליווד
21:00 - Y בעשר
21:30 - אולי הפעם 2

כששולץ יצטרף למקומו המכובד בפריים טיים ב - 18.5.08.

החל מ 21.4.08 מידי ערב ישדר הערוץ את הדרמה עטורת הפרסים 'אהבה זה כואב' בכיכובם של אסי כהן ודנה מודן שגם כתבה את התסריט.

ואיך אפשר בלי קולנוע? החודש הערוץ מכבד את צופיו בבכורה קולנועית ישראלית - 'סיפור חצי רוסי' סרטו של איתן ענר (תסריט ובימוי) בכיכובו של אבי קושניר, יבגניה דודינה ועוד.

וכאמור - אנחנו באפיק 15 ביתנו החדש!

צפיה מהנה !



אהבה זה כואב

תאריך שידור: החל מ 21.4.08 - חוה"מ פסח
שעת שידור: מידי ערב ב 21:00

הסדרה עוקבת אחר דנה (דנה מודן) מנחת טלוויזיה מצליחה. כבר בפרק הראשון מגלה דנה שבן זוגה אדי (אוהד קנולר) עוזב אותה במפתיע וללא סיבה מוחלטת.
בעקבות כך חברתה הטובה מיקה (דורית בר אור) מייעצת לה לשכב עם האדם הראשון שתפגוש. מצבה המעורער וההערכה העצמית הנמוכה שלה דוחפים אותה למעשה, ואכן היא שוכבת עם המוסכניק שלה, אורן (אסי כהן).

הסדרה עוקבת, במהלך תשעה פרקים, אחר מערכת היחסים הלא-רגילה והמסובכת שנוצרת בין אורן ודנה, הבאים מתרבויות שונות לחלוטין.

הסדרה זכתה בפרס "הדרמה הטובה ביותר" לשנת 2005 במסגרת טקס הטלוויזיה של קרן מקור, בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של חיפה ובטקס האקדמיה לטלוויזיה ישראלית, שבמסגרתה זכה גם אסי כהן בתואר השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה ישראלית.

לסדרה 9 פרקים בני 40 דקות.

תסריטאית: דנה מודן
בימוי: רם נהרי.



"שנת הקולנוע שלנו"
פרויקט קולנועי חדש על מסכינו!

מידי חודש במהלך כל שנת 2008 יוקרן בערוץ Yes stars ישראלי סרט ישראלי חדש בבכורה טלוויזיונית. הסרטים כולם זכו לביקורות, בולטות וגם לא מעט פרסים בארץ ובחו"ל.
"שנת הקולנוע שלנו" הינו פרויקט שידורי חדש בו הערוץ עושה כבוד לסרטי הקולנוע החדשים ש Yes היתה שותפה בהשקעה בהם.

קולנוע ישראלי הוא חלק מהעשייה והיצירה ש Yes משקיעה בה ובסופו של תהליך Yes stars ישראלי יביא לכם למסך הקטן את טובי סרטי הקולנוע הישראלים שהיו על המסך הגדול בתקופה האחרונה.

בין הסרטים שישודרו: אדמה משוגעת, הבופור, אביבה אהובתי, שלוש אמהות, גיבורים קטנים, מלח הארץ, אסקימוסים בגליל ועוד.


סיפור חצי רוסי - 'סרט החודש' באפריל 2008 בפרויקט "הקולנוע שלנו"

תאריך שידור - 26.4.08, שבת
שעה: 19:15
2006, 90 דקות.

סיפור אהבה והתבגרות שגיבוריו הם שניים: חן (וולדימיר וולף), צבר ביישן וגמלוני בן 13, ויוליה (יבגניה דודינה), בת ארבעים, עולה חדשה ממוסקבה, מורתו לריקודים סלוניים ואלופת אירופה בעברה. חן גר באשדוד עם אביו צלם החתונות, רמי (אבי קושניר), ואמו המלצרית, לנה (אוקסנה קורוסטושבסקיה). היחסים בין ההורים מעורערים וחן, ילד רגיש, בודד וביישן מטבעו, נמנע מקשר עם בנות גילו. כל הקלפים נטרפים כשחן פוגש את נטלי (לרה וויודין), ילדה מסתורית ויפהפיה בת גילו ומתאהב בה. כמו רבים מילדי העולים מברית המועצות לשעבר, נטלי רוקדת בחוג לריקודים סלוניים. כדי לכבוש את לבה, חן שם לו למטרה להיות בן הזוג שלה בתחרות הריקודים הארצית ההולכת ומתקרבת. יוליה, המורה הקשוחה והצינית, המוסקבאית שאינה מאמינה בדמעות, מצרה את צעדיו הראשונים של חן בעולם הריקוד, אך נכבשת בהדרגה בקסמיה של אהבתו הרומנטית והופכת למדריכתו הקשוחה לעניינים שבלב. במהלך הסרט לומדים הן המורה והן התלמיד שיעור מאלף בזוגיות, אהבה ונאמנות.

תסריט ובימוי: איתן ענר.



אולי הפעם 2
תאריך שידור: מידי ערב, ימים א-ה.
שעה: 21:30
שידור נוסף: 18:40

ב - 17.4.08 - פרק דרמטי במיוחד !

(מ 20.4.08 עד 11.5.08 - לא משדרים)

עונה חדשה לאולי הפעם 2. עונה זו מתמקדת בזוגיות ומערכות יחסים, באמצעות עלילות המשלבות דרמה, רגש, סקס והומור. הסדרה בוחנת העונה את האידיאלים הקיימים של רומנטיקה, אהבה ומונוגמיה, ומעמידה מולם אלטרנטיבות כמו יחסים פתוחים, רומן בין רווקה לנשוי, זוגיות בין אשה מבוגרת לגבר צעיר, חד-הוריות ותרומות זרע, זוג גייז המחפש לאמץ, ועוד.

העונה החדשה נפתחת כחצי שנה אחרי תום העונה הקודמת. גם הפעם נסוב הציר העלילתי המרכזי סביב נגה ירושלמי (ורד פלדמן) ומייק דסה (אורי פפר). לכאורה השניים השלימו עם הפרידה ביניהם ועברו הלאה. אך נסיבות החיים מפגישות ביניהם שוב, כשכל אחד מהם נמצא בזוגיות חדשה- מייק עם קונדיטורית סקסית ועצמאית בשם שירה רואה (נטע ריסקין) ונגה עם עמרי טולדנו (ליאור מילר) יועץ עסקי גברי, קשוח ומסתורי שמגיע לחלץ את הברדוגו מבוץ כספי והופך להיות הבוס החדש של מייק. משך כל העונה, נגה ומייק קרובים פיזית אך בעצם רחוקים מתמיד, כשברקע שעון מתקתק של התמסדות מחייבת עם בני זוגם החדשים. האם יתעוררו בזמן?

גם עידית ירושלמי (נתי קלוגר) עברה תהפוכות מאז העונה הקודמת. לאחר שהמשרד שלה קרס עם עזיבתו של ערן, עידית עברה יחד עם האסיסטנטית שלה רוני לרנר (קרן ברגר) לעבוד כאדריכלית שכירה במשרד של יואל שץ (דב נבון), ארכיטקט בעל שם עולמי. המתחרה הגדול ביותר של עידית במשרד החדש הוא גיא בנבנישתי (שי גולדשטיין), אדריכל שאפתן ותחמן בעל לשון חדה, הומור בוטה במיוחד וכשרון מעצבן להיחלץ בעור שיניו מכל מצב.

בעודה נאבקת על מקומה המקצועי מול גיא הבלתי נסבל, חולמת עידית לחדש את יחסיה הרומנטיים עם אילן אטיאס (אקי אבני), שנסע להודו מבלי שהספיקה לספר לו על רגשותיה האמיתיים כלפיו. למרבה האכזבה, עידית מגלה שאילן חזר מהודו עם תוספת- אשתו לשעבר, יפעת (אורנה פיטוסי), לה נישא מחדש בזמן הטיול. המפגש המחודש בין אילן ועידית לא מותיר איש מהם אדיש, אך שניהם מנסים להתכחש לרגשותיהם ולהמשיך הלאה בחייהם. אילן מרגיש שלמען בנו נדב (אלדר ברנטמן) עליו לשמר את נישואיו ואת המסגרת המשפחתית, ואילו עידית מחליטה לממש את תכוניותיה להפוך לאם גם אם אין גבר בחייה.

עוד נעקוב אחרי דמותו החד פעמית של אייל קרלינסקי (יובל סמו) אשר מיד עם תחילת העונה נפרד מחברתו ההורסת רעות, מתפטר מעבודתו וחוזר לגור עם מייק. לאורך העונה נצפה במטמורפוזה שלו מלוזר מובטל בעל הערכה עצמית נמוכה לסטארט-אפיסט מצליח המנהל חברה משלו ואף זוכה בבחורה השווה מכולם, כל זאת מבלי לאבד את חיבתו לסקס, סמים ושואה.


תפקידי משנה בולטים העונה כוללים את אבי גרייניק בתור אסי, העובד חד הלשון של שירה בקונדיטוריה, שחי בזוגיות הומוסקסואלית מעוררת קנאה; אביב אלוש בתור בן זוגו נמרוד; ג'ו סוויד בתפקיד איתי, בן זוגה של רוני, אנחל בונני כאורי שביב, טניסאי ודוגמן שיוצא עם נגה, חלי גולדנברג כתורמת מלגות עשירה וסקסית, אילנה ברקוביץ' כאנימטורית גותית חובבת סאדו, אפרת בוימולד כעורכת דין תותחית עם הפרעת קשב וליאור רז בתור הבוס הזחוח והשחצן של אייל. מיכל ינאי תחזור גם היא בתפקיד אורח כדפנה גור הזכורה מהעונה הקודמת, שעזבה את הרדיו לטובת קריירה עיתונאית ומגיעה למשרד של עידית לרחרח אחר עסקה מפוקפקת שהמשרד מעורב בה.



שולץ
תאריך שידור: ימים א-ה (ביום א' ישודר 'המיטב')
שעה: 22:05. ש.נ: 19:55

(מ 20.4.08 עד 18.5.08 - לא משדרים)

שולץ - מאמן אומני ישראל, היא תוכנית בידור חדשה בכיכובו של 'שולץ' – קואצ'ר שמתמחה בטיפול באנשי עולם הבידור. דמות קיצונית, לוזרית שמצליחה להצחיק את הצופים ואת האורחים שמגיעים בכל שבוע לפגישת האימון. ראיונות אלו הינם אמיתיים. התוכנית היא הכלאה בין תוכנית אירוח לסיטקום המתרחשת בביתו של אברם שולץ, גבר מזדקן (50) שהיה בעבר איש שולי בתעשיית הבידור.
שולץ מגדיר עצמו כקואוצ'ר מוסמך ופותח קליניקה בביתו בה הוא מייעץ למטופליו, כוכבי הבידור הגדולים ביותר של ישראל. הוא חסר טאקט, נטול מודעות עצמית ותמיד יאמר את הדברים הלא נכונים למטופליו.

בין האורחים שישבו על הספה אצל שולץ והתארחו בתוכנית :
צביקה הדר, עידן רייכל, אפרת בוימולד, יפה ירקוני, עידו תדמור, עינת ארליך, עברי לידר, מיכל ינאי אנה אהרונוב, שוש עטרי, אושרי כהן, מרגלית צנעני, רודריגו גונזלס ועוד רבים וטובים

יוצרי התוכנית הם גורי אלפי ורועי בר נתן. שחר סגל תסריטאית ראשית.
בית הפקה: 'אולפני הרצליה'.



y>B< בעשר
תאריך שידור: מידי ערב, ימים א-ה.
שעה: 21:00.
ש.נ.: 15:40

(מ 20.4.08 עד 11.5.08 - לא משדרים)

Y בעשר- חדשות הבידור של ישראל בארץ ובעולם עם הילה נחשון ואביעד קיסוס .
כתבות מאחורי הקלעים, סקופים מעולם הזוהר והצצות בלעדיות למה שקורה בעולם הבידור.




דני הווליווד
תאריך: מידי ערב, ימים א-ה.
שעה: 20:25
שידורים נוספים: 22:30, 15:00.

ב - 15.4.08 - פרק דרמטי במיוחד !

(מ-16.4.08 עד 11.5.08 - לא משדרים)

סדרה מוסיקאלית יומית בכיכובו של רן דנקר, סוחפת אותנו מידי ערב לשנות ה- 60 בתל אביב. 'דני הוליווד' היא סדרה תקופתית מלווה בשירים מקוריים ובעיבודים מחודשים.
רוב העלילה מתרחשת בעבר - כלומר בסיקסטיז, שם נמצא דני הוליווד וחבריו. בתחילת הסדרה נכיר את דניאלה, במאית דוקומנטרית שעושה סרט תיעודי על דני הוליווד, זמר כוכב תל אביבי ענק שמת בנסיבות מסתוריות בשנת 68. יש לה חבר, עופר השחקן המתוסכל, ושתי חברות טובות, מיה הכוכבת ונועה כתבת הרכילות שלא מוצאת את עצמה. בסגנון "חזרה לעתיד" - דניאלה, עופר, מיה ונועה מוצאים את עצמם תקועים בתל אביב של שנת 68. לדניאלה יש מטרה אחת - לגלות למה דני הוליווד מת, לחברים יש מטרה אחרת - לחזור כמה שיותר מהר הביתה, להווה. רוב הסדרה מתרחשת בעבר, ורוב הדמויות הן דמויות שחיות בסיקסטיז. שחקנים: רן דנקר, גאיה טראוב, שירה קצנלנבוגן, שני כהן, טל טלמון, שי פלד, ארתור פרי, גיל דסיאנו, תומר שרון, מיכל שטמלר, גילה אלמגור, אריה מוסקונה.


לא הבטחתי לך- העונה השנייה
תאריך שידור: בכל ערב שישי.
שעה: 22:00. ש.נ.: שבת 21:00

עונה יותר דרמטית, יותר מרגשת, עוד יותר פתלתלה. עם הרבה נשמה והומור.
אנחנו פוגשים את הגיבורים שנתיים אחרי, ומגלים בהדרגה מה עבר עליהם ועבר עליהם לא מעט.
אודי (דני גבע) וטלי (הילה עופר) חזרו מהשהות בארצות-הברית והפרק הראשון שנפתח בהכנות למסיבה, שמוקדש מסתבר למסיבת הגירושין שלהם. תומר (גורי אלפי)ורקפת (עלמה זק) נשואים כבר שנה והם בעיצומם של טיפולי פוריות מפרכים. וגם - איציק (אלי פיניש) ודנה (אפרת בוימולד) הם סוג של ביחד לא ביחד. כן, זה קרה לפני שנה, בחתונה של תומר ורקפת (אודי בא מחו"ל, וכולם היו לרגע יחד, כמו פעם, אבל כל-כך אחרת. הזמן, המרחק והאירועים עשו את שלהם והקשר בין הגברים פחות הדוק, עד שהחיים מפגישים אותם שוב, מחדש, בעונה השנייה).

האירוע שמסמן את הקו של העונה הוא סיפור שובם של אודי וטלי לארץ. ההסתגלות הייתה קשה (תבעה מטלי לא מעט), אבל די הצליח להם שם. אלא שאודי הרגיש בשלב מסוים שהוא לא יכול לחיות בשום מקום אחר - כשטלי כבר התחילה להתמקם ויהלי נהיה כמעט אמריקני, אודי הודיע שדי, רק בארץ.
העונה השנייה היא העונה בה הגיבורים שואלים את עצמם שאלות של זהות ושל שייכות: בקשר למקום בו הם חיים, בקשר למקום אליו הגיעו בחיים (כהורים, או כאלה שסוחבים אחריהם היסטוריה של משפחה), בקשר לזהות שלהם כאנשים טובים יותר?, וגם בקשר לזהות המינית שלהם (דנה המפתיעה לא תפסיק להפתיע גם כאן)...
איציק עבר כמה דברים עם עצמו עד שהוא מוצא את עצמו מנהל בית-אבות יוקרתי, מנסה להכניס לשם אווירה ("יש על החיים האלה?)", ומוצא חברים חדשים ומקסימים שחצו את גיל השמונים. איציק מגלה פתאם בין קורות החיים שנשלחים אליו את הנייר של אתי, ...
אסי לוי תגלם את אמה, מנהיגה של קבוצת אנרכיסטים שאודי מפתח אובססיה כלפיה.

משתתפים נוספים: אפרת כהן, אנאל בלומנטל, שמיל בן ארי, ישי גולן, אביבה גר ועוד.
אייל דורון - יוצר ותסריטאי
אופיר בביוף, ותומר אבירם - במאים
חיים שריר - מפיק, 'יצירה עברית'

תאריך:  23/03/2008   |   עודכן:  23/03/2008
מיכל הרמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אחרי אין ספור דיונים וישיבות (לפחות ארבע!), אחרי שעות על גבי שעות של סיעור מוחות קדחתני וממושך בהשתתפות גלריית כתבי ועורכי בלייזר (הובטח אלכוהול - כולם באו), התגבשה לה רשימת 100 הדברים המושלמים לגבר.
23/03/2008  |  מיכל צרפתי  |   הודעות כלליות
רשת האופנה לצעירות משקיעה בעיצוב מחדש של החנויות, הלוגו, שקיות ואריזות, אתר האינטרנט ועודס. החברה צפויה לפתוח 12 חנויות חדשות עד סוף 2008
23/03/2008  |  שחף סגל  |   הודעות כלליות
עם החזרה האופנתית לשנות ה-80, מציעה רשת האופנה 'מאוזנר' חולצה קייצית ואופנתית במיוחד. החולצה, עשוייה 96% ויסקוזה ו-4% לייקרה, מעוצבת ברוח שנות ה-80 ומאופיינת בשרוולים מתרחבים.
23/03/2008  |  יערית חזי  |   הודעות כלליות
רשת רנואר יוצאת במיצג אביבי בקניון עזריאלי, לכבוד 60 שנים של אופנה ישראלית. במסגרת הפסטיבל, רשת רנואר תייצג את סגנון האופנה של שנות ה-70, שיבוא לידי ביטוי בהצגת בובות של גבר ואישה הלבושים ברוח התקופה, באווירה ובתפאורה של שנים אלו.
רשת האופנה CRAZY LINE יוצאת במהלך לרגל 60 שנות אופנה, ומציעה מגוון פריטים מקולקציית אביב קיץ 08' ב - 60 ₪ בלבד
23/03/2008  |  ויק ברין  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
טובה חוכמת השיח המדיני מהפעלת כלי הקרב, לשם כך יש גם לאמץ הצעת ארה"ב, מדינה ידידותית לישראל
זלמן שובל
זלמן שובל
"אוי לי מיצרי אוי לי מיוצרי" אומר הפתגם התלמודי ויכולנו להוסיף "אושרנו שלא אנחנו צריכים להחליט", אבל זו, כמובן, טעות שכן למה שהעם האמריקני השסוע יחליט ב-4 בנובמבר תהייה השפעה גם על...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il