תחת הכותרת "מיליון למען החטופים" חברת Admail, בשיתוף החברות המובילות במשק, מעלה קמפיין ייחודי לאות הזדהות ולהעלאת המודעות לנושא חטופי צה"ל, לקראת יום העצמאות.
במסגרת הקמפיין הייחודי, למעלה מ-200 החברות המובילות במשק הנמנות על לקוחות אדמייל יעלו היום, 5 במאי, באנר שעוצב על-ידי החברה שמטרתו להעלות את המודעות לנושא החטופים ולהשבתם הביתה. הקלקה על הבאנר תוביל לאתר הבית שהוקם לקידום הטיפול בנושא החטופים אותו הקימו.
במסגרת היום המיוחד, יופצו למעלה ממיליון מיילים, הכוללים את הבאנר למען החטופים, במקום הבאנר הפרסומי הרגיל של החברות. הבאנרים יצורפו לכל המיילים היוצאים מכל אחת מהחברות, במסגרת ההתכתבויות השוטפות בארגונים השונים.
מערכת Admail, הינה מערכת טכנולוגית אשר הופכת את הדואר האלקטרוני למדיום שיווקי להעברת מסרים פרסומיים נבחרים של חברות וארגונים לקהל שבוי. המוצר שמציעה החברה מאפשר להעביר מסרים פנים וחוץ ארגוניים, באמצעות הדואר האלקטרוני של עובדי הארגון.
תומר יגאלי, מנכ"ל חברת אדמייל, מסר כי "עבור החטופים ובני משפחותיהם יום העצמאות מקבל משמעות שונה מאז החטיפה. אנו מקווים כי הירתמותן של החברות המובילות במשק ומיליון המיילים שיופצו ביום אחד ויתזכרו לכולנו את החטופים, יסייעו במשהו לקידום הטיפול בנושא ולהשבת החטופים הביתה".
אודות אדמייל:
כיום חברת אדמייל מחזיקה בכ-200 לקוחות פעילים ומובילים בארץ, ביניהם: משרד התעשיה והמסחר, בנק אדנים, וואן טכנולוגיות, דיזנהויז יוניתורס, מוטורולה טלפונים סלולריים, גינדי השקעות, פסגות אופק, כלל פיננסים, בסס"ח החברה הישראלית לביטוח אשראי, נביעות, H&O רשת אופנה, טמבור, גוטקס, מכללת בית ברל, המכון הישראלי לייצוא, ברליץ ישראל, רדיו 102, ג'ון ברייס, מלונות דן, ישיר השקעות, אידאולוג'יק, דוד לובינסקי - פיג'ו וסיטרואן, צ'מפיון מוטורס, מגן דוד אדום, נגה תקשורת, אורד, ויטה פרי גליל, טרגט מרקט, באדג'ט, בית חולים אסותא, מנפאואר, דיזנגוף סנטר, יקבי כרמל ועוד.