|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

היילייטס דצמבר 2008 - ערוץ ישראלי yes stars

- הודעה מטעם yes
18/11/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל הרמן  |    |  yes


ספיישל "שנת הקולנוע שלנו"

תאריך: שישי ושבת 27-26 בדצמבר. לקראת סיום השנה האזרחית, ערוץ yes stars ישראלי מסכם שנה גדולה של קולנוע ישראלי. לאורך השנה הקרנו מדי חודש סרט בהקרנת בכורה, במסגרת "שנת הקולנוע שלנו". את סוף השבוע האחרון של 2008 נקדיש למרתון של כל הסרטים שנפלאים שעשו לנו את השנה.

  • בופור. תאריך: 26.12, שעה: 22:00. מוצב הבופור הפך לסמל של השהות הישראלית בדרום לבנון. הסרט עוקב אחר חייהם של חיילי צה"ל המאיישים את המוצב ערב הריסתו ויציאת צה"ל מלבנון. מפקד המוצב והחיילים מתמודדים עם חיי היום-יום במוצב, השגרה הקשה, היחסים ביניהם והנסיגה עצמה. הסרט היה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר. במאי: יוסף סידר. שחקנים: אושרי כהן,אלי אלטוניו, אוהד קנולר, איתי תורג'מן, איתי טיראן.

  • מלח הארץ. תאריך: 27.12, שעה: 22:30. ארבעה גברים בסוף שנות השלושים לחייהם, נסחפים לביצוע שוד נועז מגורמים עבריינים המנהלים הימורים בלתי חוקיים. הידידות האמיצה שהתגבשה במהלך שירותם הצבאי ביחידת עילית, התחשלה במשך השנים בקשרים אינטנסיביים באזרחות וכעת עומדת למבחן עליון, כאשר השוד, שבשלב התכנון נראה לכאורה פשוט לביצוע, מסתבך, והארבעה נאלצים לבחון את היחסים המורכבים ביניהם. שחקנים: אקי אבי, ליאור אשכנזי, ליאת גליק, אלון נוימן, נתי רביץ, צחי גראד, לימור גולדשטיין, לוסי דובינצ'יק. במאי: אורי ברבש. תסריט: בני ברבש.

  • סיפור חצי רוסי. תאריך: 27.12, שעה: 19:10. סיפור אהבה בין חן, צבר ביישן וגמלוני בן 13, ויוליה, בת 40, עולה חדשה ממוסקבה, מורתו לריקודים סלוניים ואלופת אירופה בעברה. חן גר באשדוד עם אביו צלם החתונות, רמי, ואמו המלצרית, לנה. היחסים בין ההורים מעורערים וחן, ילד רגיש, בודד וביישן מטבעו, נמנע מקשר עם בנות גילו. כל הקלפים נטרפים כשחן פוגש את נטלי, ילדה מסתורית ויפהפיה בת גילו ומתאהב בה. כדי לכבוש את לבה, חן שם לו למטרה להיות בן הזוג שלה בתחרות הריקודים הארצית ההולכת ומתקרבת. יוליה, המורה הקשוחה והצינית, מצרה את צעדיו הראשונים של חן בעולם הריקוד, אך נכבשת בהדרגה בקסמיה של אהבתו הרומנטית והופכת למדריכתו הקשוחה לעניינים שבלב. במהלך הסרט לומדים הן המורה והן התלמיד שיעור מאלף בזוגיות, אהבה ונאמנות. שחקנים: יבגניה דודינה, אבי קושניר, וולדימיר וולף. תסריט ובימוי: איתן ענר.

  • אסקימוסים בגליל. תאריך: 27.12, שעה: 20:50. כאשר הקיבוץ נקלע לחובות והוכרז כפושט רגל, נוטשים אותו חבריו באישון לילה. לשקט שהשתרר לאחר המהומה הגדולה, מתעוררים 12 קשישים, ממקימי הקיבוץ, ומגלים כי הושארו מאחור. בתחילה הם המומים מהבגידה ושוקעים בדכאון, אך בהמשך הם מתעשתים, מתארגנים ומקימים מחדש את הקיבוץ, כפי שעשו שישים שנה לפני כן. יחד עם להט הנעורים שאוחז בהם מחדש, צפים ועולים גם כעסים, אינטריגות ואהבות ישנות, אשר מחזירים אותנו לימים של תחילת ההתיישבות העובדת. סרט מרגש ומיוחד, שבו "קשישי" הקולנוע הישראלי הם הכוכבים. שחקנים: מוסקו אלקלעי, הוגו ירדן, גבי עמרני, שמוליק שילה, חנה רוט, לבנה פינקלשטיין, ועוד. במאי: יונתן פז.

  • שלוש אמהות. תאריך: 27.12, שעה: 17:20. רוז, יסמין ופלורה נולדו כשלישייה במצרים. האם נפטרה כשהן היו קטנות והאב עלה איתן לישראל. שלושתן גדלו תוך קרבה הדוקה, וגם כיום הן כרוכות זו בזו. יחד הן מחליטות לספר את הסיפור הדרמטי ורב התהפוכות של חייהן, את הסודות והשקרים שהרכיבו את היחסים בין האחיות לבעליהן, את החטאים, את הבגידות, ומעל לכל את הערבות ההדדית הקודמת לכל. במאית: דינה צבי ריקליס. משתתפים: טלי שרון, ריימונד אמסלם, טרייסי אברמוביץ, דנה זילברשטיין, גילה אלמגור, רבקה רז, מירי מסיקה.

  • גיבורים קטנים. תאריך: 26.12, שעה: 13:20. סרט הרפתקאות שובה-לב לכל המשפחה. ילד שאביו נהרג בפעולה צבאית, ילדה רוסייה בעלת יכולות טלפתיות, אחיה הסובל מפיגור שכלי קל, וילד חוץ בקיבוץ, יוצאים למסע חילוץ אמיץ על רקע נופיו הפראיים של הנגב. שחקנים: אלון ליסי, אנסטסיה ספונוב, מיקי קם, דאנה איבגי, ציון ברוך ולוסי דובינצ'יק. בימוי: איתי לב.

  • נו אקזיט. תאריך: 26.12, שעה: 16:30. מסע הזוי אל מאחורי הקלעים של עולם הטלוויזיה ותוכניות המציאות בפרט. אל ידיו של יוצר של סדרת ריאליטי מצליחה נופלת הזדמנות פז שתציל את העונה הבאה שלו: יהודה, דוקומנטריסט צעיר המתעד את תהליך השיקום של חברו איתן, שלקה בעיוורון במהלך שירותו הצבאי. יעל, זוגתו של יהודה, היא המאמנת של איתן בשיקום, ומשמשת כזוג עיניים עבורו. תמורת סכום לא מבוטל, יהודה יביא לסדרה את ה"פנומן והמאמנת". לאורך עונת השידורים העסק מסתבך וכולם מתמכרים למשחקי המציאות של הטלוויזיה. שחקנים: עפר שכטר, אמנון וולף, מלי לוי גל זייד. בימוי: דרור סבו.

  • מישהו לרוץ איתו. תאריך: 26.12, שעה: 20:00. שני סיפורים מקבילים מתרחשים בזמנים שונים, באמצעותם אנחנו נחשפים לעולם אפל של נוער ירושלמי החי ברחובות, ונאלץ לחיות בערבוביה בלתי אפשרית של אומנות, פשע וסמים. אסף הוא נער ירושלמי בן 16 אשר במסגרת עבודת הקיץ בעירייה מתבקש לאתר בעלים של כלבה המסתובבת ללא רישיון. במהלך החיפושים מתוודע אסף לסיפורה המופלא של תמר, בעלת הכלבה ששמה דינקה. הוא מחליט למצוא אותה בכל מחיר, כמה זמן שיקח. במאי: עודד דוידוף. שחקנים: בר בלפר, יונתן בר-אור, צחי גראד.

הנפילים 2

תאריך: מה-28.12 ימים א'-ה'. שעה: 20:25. שידור נוסף: א'-ה' 14:10. סדרת דרמה לילדים ונוער המביאה שילוב מרתק של אהבה, חברות ומדע בדיוני. בעונה השניה אנחנו שבים אל הכמ"ג - כפר מחקר גרעיני בדימונה. בסוף העונה הראשונה עזבנו את צורי ועדי בחללית, כשלפתע חללית נוספת צצה בחלל. כעת נגלה כי זוהי חללית אויב - המתכננת להשתלט על כדור הארץ! האם יצליחו אנשי הכמ"ג לבנות את החללית בזמן? האם יצליח צורי להתמודד עם נפילים חזקים יותר ומרושעים יותר? האם הזוגיות של עדי וצורי תשרוד? אל צוות השחקנים הוותיק יצטרפו בעונה השנייה הנרי דוד והילי ילון. משתתפים: אלון לוי, הילה ערן, ליטל רוזנצוייג, ג'ייסון דנינו-הולט, דניאל מרוז, יעל גולדמן, סמי הורי, דביר בנדק, ימית סול.

חקירה פנימית

תאריך: 4-1 בדצמבר. שעה: 22:00. שידור נוסף: שישי-שבת 5-6.12 החל מ-21:15. הזדמנות נוספת להצטרף לחקירה המשטרתית של פרשת רצח בקיבוץ. חקירה פנימית היא מיני סדרה מותחת ומרתקת בארבעה חלקים, שתחילתה בגופת נערה המתגלה בקיבוץ, וסופה בחשיפת הסוד הנורא שכל חברי הקיבוץ יעדיפו לשכוח.
בתפקיד הראשי משחקת ענת וקסמן, המגלמת את חוקרת המשטרה שהיא גם בת הקיבוץ לשעבר. לצידה משתתפים: דני גבע, דליק ווליניץ, עדית טפרסון, אריה מוסקונה, ועוד. התוכנית תשודר מדי ערב, ובסופי שבוע ישודרו 2 פרקים ברצף בכל ערב.

פאפאדיזי

תאריך: מה-7 בדצמבר ימים א'-ה'. שעה: 22:00. שידור נוסף: ימים א'-ה' ב-19:55. לכל מי שפספס, לכל מי שראה ורוצה עוד... קבלו את פאפאדיזי בשידור יומי של כל הפרקים מההתחלה, עם השפה וההומור המיוחדים לו! פאפאדיזי מפנטז על כלה אמריקאית, אבל בינתיים מבלה את ימיו עם העיזים שלו ועם שאר תושבי האי היווני מגאלומנוס. שמנהלים נגדו ונגד החלומות שלו מלחמת חורמה שהיא גם מלחמה נגד החלום האמריקאי המאיים לכבוש את יוון. כדי לקדם את המטרתו הוא שולח סרטונים באינטרנט, בהם הוא קורא לנשים אמריקאיות (אבל רק יפות!) לבוא ולהינשא לו, וכל העת מחזיק את האופציה המקומית שלו - קוקינה - על אש קטנה. משתתפים: מנשה נוי, קרן מור, תיקי דיין, מוני מושונוב, עמי סמולרצ'יק, עזרא כפרי, יובל שגב וקלרה חורי.

אולי הפעם 1+2

תאריך: מה-14.12 ימים א'-ה'. שעה: 20:55. שידור נוסף: א'-ה' 18:25. אהובת הקהל והמבקרים חוזרת אלינו עם שידור נוסף של כל הפרקים משתי העונות. כולם מוזמנים להתאהב מחדש, ו"אולי הפעם" תגלו בה דברים חדשים.... תזכורת: העונה הראשונה של "אולי הפעם" התעמקה בכללי הדייטים, חוקי המשיכה, ובאיך להשיג בן/בת זוג, בעוד העונה השנייה מתמקדת בזוגיות ומערכות יחסים, באמצעות עלילות המשלבות דרמה, רגש, סקס והומור. הסדרה בוחנת העונה את האידיאלים הקיימים של רומנטיקה, אהבה ומונוגמיה, ומעמידה מולם אלטרנטיבות כמו יחסים פתוחים, רומן בין רווקה לנשוי, זוגיות בין אשה מבוגרת לגבר צעיר, חד הוריות ותרומות זרע, זוג גייז המחפש לאמץ, ועוד. שחקנים: מיכל ינאי (רק בעונה הראשונה), ורד פלדמן, אורי פפר, אקי אבני, נתי קלוגר, יובל סמו, שי גולדשטיין וליאור מילר (השניים האחרונים הצטרפו בעונה שניה).

תאריך:  18/11/2008   |   עודכן:  18/11/2008
מיכל הרמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכינה טרום מקצועית, לקראת קורס ייחודי לאנשים עם מוגבלות, בתחום האופטיקה, תיפתח בחודש דצמבר במרכז להכשרה ושיקום מקצועי, ליד בית החולים לוינשטיין ברעננה.
18/11/2008  |  דפנה בר-אל  |   הודעות כלליות
המהלך כולל עיצוב מחודש, ותוספת ממשקים ופונקציות כחלק ממהלך פאן-אירופי, במסגרתו עלו לאחרונה מחדש אתרי ג'טיקס אירופה בגרמניה, אנגליה, ספרד, איטליה, צרפת, הולנד, שבדיה ועוד. בשנת 2008 אתר האינטרנט של ג'טיקס ישראל הניב כ-8.8 מיליון צפיות לחודש בממוצע.
נעלי נמרוד, זכיינית מותג הנעליים הבינלאומי Clarks בישראל, משיקה בימים אלה חנות חדשה של המותג בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. החנות החדשה נפתחה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים והיא החנות השנייה של המותג בישראל.
18/11/2008  |  נטע שריקי  |   הודעות כלליות
מרפאה חדשה לאבחון מוקדם של סרטן המעי הגס נפתחה לאחרונה במרכז רפואי זיו בצפת, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. המרפאה תקיים בנוסף לאבחונים מוקדמים וטיפול במקרה של גידולים, פרויקט למיפוי גנטי לסרטן משפחתי של דרכי העיכול, ללימוד ודרכי מניעה. המרפאה מיועדת לכלל הציבור ובמיוחד למשפחות בהן חולי סרטן המעי הגס ומחלות ממאירות אחרות. הבדיקות כוללות בדיקות צואה, קולונוסקופיה שהינה בדיקה פולשנית של המעי הגס דרך החלחולת והיעילה ביותר לגילויי מקרי סרטן מעי הגס וכאמור מבוצע עיבוד גנטי לצורך גילוי נטייה גנטית להתהוות הגידולים.
18/11/2008  |  אפרת קנר  |   הודעות כלליות
חברת Toyo Ram המתמחה באספקת פתרונות תקשורת, סלולאר, אבטחה, וידיאו, תשתיות ואלקטרוניקה לסקטורים שונים במשק, גייסה את אתי יצחקי לתפקיד ניהולי בחברה לטובת ניהול והובלת מיזם חדש. מדובר בהרחבת פעילות לעולם התוכן והפרסום ולקראת השקה מתוכננת של מהלך זה בתוך מס' שבועות.
18/11/2008  |  אודליה ממן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il