חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית תעלה מחר (יום ג', 8.9.09) קמפיין להחדרת סדרת המסכים החדשה (פלזמה + LCD) של Panasonic. במרכז הקמפיין הצגת טכנולוגיית תפיסת התמונה (CAPTURE MOTION) במסכי החברה המאפשרת לקבל את התמונה הדינמית האיכותית ביותר בתעשיה.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הקונספט "כל שנייה קובעת" ומגולל מספר סיטואציות שבהן לשנייה ישנה חשיבות מרבית. בין הסיטואציות: לוליינים המבצעים תרגיל אקרובטיקה, קריצת עין של בחורה לגבר, העברת מקל במרוץ שליחים וכיו"ב.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בארבעה מיליון שקלים והוא יעלה בפרסומות בפריים טיים, בעיתונות ובאתרי אינטרנט מובילים.