|
אורן ציבלין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
בהמשך להצלחת שידורי סדרת הטלוויזיה ומשחק הקרב הנחשק של בקוגן, בקרב קהל הילדים, רכשה ציבלין הוצאה לאור את זכויות ההוצאה לאור של בקוגן בישראל.
ההסכם מול חברת ספין מאסטר העולמית, שהינה מהשחקנים המובילים בגודלם בעולם הצעצועים הבינלאומי, הוא לשלוש שנים, וכולל את כל זכויות ההוצאה לאור, ביניהן: ספרים, מגזינים ואלבומי איסוף.
ציבלין הוצאה לאור תהיה המדינה ה-39 בעולם המוציאה את המגזין, אשר יהיה בפורמט הבינלאומי עם מגע ישראלי. הגיליון הראשון יכלול 64 עמודים, ובכך יהיה מגזין בקוגן הגדול ביותר שהודפס. החל מהגיליון הראשון יודפסו למעלה מ-100 אלף עותקים מהמגזין.
16 גורמים מסחריים מעורבים כבר בשלב זה בהוצאתו לאור של המגזין, ביניהם בורגראנץ' והפנינג.
העובדה שציבלין אף משמשים כמשרד הפרסום של חברת דיאמנט, מפיצת משחק בקוגן, היא ביטוי לסינרגיה, לראיית המוצר הכוללת ולשירות המקיף שמעניקה ציבלין - וכל זאת בכדי לקדם את שיווקו היעיל של המוצר.
אורן ציבלין מסר: "כמו תמיד, אנחנו בציבלין אוהבים לטפל במותגים המובילים. כמו-כן, תחום ההוצאה לאור יקר לליבי ומהווה תחום התמחותי מזה שנים רבות. שילוב תחומי המו"ל, הילדים והמוצרים האיכותיים, מאפשרים לציבלין הוצאה לאור, להוכיח יכולותיה ולעבוד עם קהל הילדים אשר היא מדברת באופן כה מוצלח בשפתם".
ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, מתמחה בפרסום לצעירים ולמשפחות. בין לקוחות החברה: בזק, סידס (סניקרס, מרס, היט), פיקוד העורף, גלובוס גרופ, משרד הבריאות, בורגראנץ', ברגר קינג, אל על ורבים נוספים.
ציבלין הוצאה לאור מוציאה לאור את העיתונים זבנג ופילון; ספרים רבים, ביניהם: מאיירים שרים ביאליק, עסק ביש עם כביש; וכן לוחות שנה ויומנים.