עיריית בת ים וחברת נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, הבונות את הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב, יוצאות בקמפיין הסברה רחב היקף לתושבי בת ים, לקראת תחילת עבודות התשתית לקו האדום של הרכבת הקלה בבת ים.
העבודות עלולות לגרום בטווח הקצר לאי נוחות רבה לציבור,
והמדינה מבקשת להצביע על התועלת העתידית.
ההשקעה הכוללת בקמפיין תגיע ל-120,000 דולר, במימון חברת נת"ע ומשרד התחבורה. הפירסום יעשה בשני שלבים וינוהל על-ידי אבינעם הדס, אסטרטג ויועץ תקשורת לעיריית בת ים. להפקת הפרסום נבחר משרד הפרסום וינברג סימבול פרס.
המוטו המרכזי של הקמפיין היא הסיסמא "סליחה, אבל זה בשבילך" ומטרתו הקטנת אי הנוחות העלולה להגרם לתושבי בת ים ולעוברים בה, בגין עבודות התשתית.
בשלב הראשון יושקעו כ-400,000 שקלים, כולל מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות המקומית, תשדירי רדיו ברדיו האזורי, שילוט חוצות, שילוט אוטובוסים, מודעות ללוחות מודעות, עלוני הסברה צבעוניים בעברית וברוסית, שיופצו ל-40,000 בתי אב ושילוט הכוונה.
כמו כן כולל הקמפיין, מרכז תגובה מיידית המיועד לתת מענה מידיי לשאלות של תושבים ובעיקר לפתרון מיידי של בעיות קטנות העלולות להיווצר בגין העבודות, מרכז מידע בטלפון 107 שיפעל מהשעה 07:00 ועד 22:00. וצוות תגובה מהירה לפתרון בעיות מידיות.
חברת נת"ע משקיעה כ 70 מליון שקלים בעבודות התשתית המתקיימות בלב העיר בת ים. העבודות שתמשכנה כשנה וחצי, כוללות חידוש כל תשתיות המים, הביוב, הניקוז והחשמל, בניית מדרכות חדשות, כבישים, גינות נוי חדשות, ריהוט רחוב חדש, תאורת רחוב חדשה, חניה, גישה והכנת צירי התנועה למעבר העתידי של הרכבת הקלה.
על-פי התכניות הנוכחיות, תנוע הרכבת הקלה של מטרופולין תל אביב בין התחנות העיליות והתת קרקעיות בתדירות של כל 3 - 6 דקות, תחבר את ראשון לציון, בת ים, יפו, תל אביב, רמת גן ופתח תקווה והיא אמורה להסיע בשנה כ 100 מליון נוסעים.
שר התחבורה אביגדור ליברמן, מתעתד להכניס שינויים רבים בתוכנית נת"ע הנוכחית.