לקראת גביע העולם בכדורגל 2010 (המונדיאל), האירוע הגדול של עולם הכדורגל שיתקיים בין התאריכים 11.7-11.6 בדרום אפריקה, פיליפס ישראל ואלקטרה מוצרי צריכה ישראל יוצאות בקמפיין למסכי הטלוויזיה השטוחים שלה, Philips Ambilight, תחת הסיסמא - Philips Best 5. עלות הקמפיין - 1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין יעלה באמצעות arc אינטראקטיב בטלוויזיה ובאינטרנט: ישלב פרסומות בערוץ ובאתר הספורט הפופולרי "ספורט 5", באנרים באתרי אינטרנט נבחרים ופרסום באתרי המכירה.
כחלק מהקמפיין פיליפס הכריזה היום על מבצע חדש, במסגרתו כל הרוכש מסך Philips Ambilight יכול להירשם באתר האינטרנט
www.philipsbest5.co.il ולהשתתף בטורניר הקטרגל Philips Best 5 שיערך ב-8 ביולי, יחד עם ארבעה מחבריו. חברי הקבוצה הזוכה בטורניר יקבלו - כל אחד - מסך טלוויזיה Ambilight של פיליפס.
אלישבע שוחט-שוסטרמן, מנהלת השיווק בפיליפס ישראל מסרה: "ממחקרים צרכניים שערכנו עולה כי הצפייה במשחקי גביע העולם היא פעילות שצופים אוהבים לחלוק בחברותא. על בסיס התובנה הזו יצרנו קמפיין שפונה אל הצרכן ואל החברים שלו ומזמין אותם לקחת חלק בעולם תוכן הקשור לכדורגל ולהנאה מצפייה משותפת במשחקים".
"עוד עולה מהמחקרים", ציינה שוחט, "שאוהבי הכדורגל בתקופת המונדיאל צופים במשחקים שעות ארוכות הרבה מעבר לממוצע, ועל כן עולה חשיבותה של צפייה איכותית חווייתית. Ambilight, טכנולוגית הצפייה ייחודית של פיליפס מייצרת חוויית צפייה אולטימטיבית; היא מרחיבה את האווירה והדינמיות של התוכן המוקרן על המסך ומשפרת את האיכות הנתפסת של תמונה. Ambilight מאפשרת תנאי צפייה רגועים יותר, מפחיתה את העומס על העיניים ומאותה סיבה בדיוק בחרנו להתמקד בקמפיין שלנו בטכנולוגיה הייחודית הזו".
קרדיטים: arc אינטראקטיב: מנהל לקוחות - אלדד אביטן; תקציבאי - אסף כהן; מנהל קריאיטיב - אסף לופו.