חברת פלאפון, הודיעה היום על השקת שירות חדש: שירות לקוחות LIVE באמצעות צ'אט באתר החברה
www.pelephone.co.il. השירות יופעל ללא תשלום על-ידי מומחי אינטרנט שעברו הכשרה מיוחדת, והוא יספק מענה בשעות פעילות המוקד, בין השעות 8:00 עד 21:00 בערב. ההתחברות לצ'אט נוחה ופשוטה, בלחיצת כפתור אחת. השירות החדש יספק ללקוחות מידע בנושאים כלליים, לרבות פירוט לגבי מסלולים ומכשירים, מידע לגבי שירותים מתקדמים ובהם GPS נוויגיטור, MUSIX ,SUPER TV וגיבוי ספר הטלפונים שלי, הסבר לגבי החשבונית החודשית, תוך הקפדה על פרטיות הלקוח.
פלטפורמת הצ'ט פותחה על-ידי חברת Liveperson האמריקנית, שהינה החברה הגדולה בעולם במערכות צ'ט לאתרי אינטרנט, והיא מאובטחת על-ידי חברת אבטחת המידע McAfee. בחודש האחרון, מאז הושק השירות באופן ניסיוני, התבצעו למעלה מ-100 צ'טים חיים מדי יום באתר פלאפון.
רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון: "אנו מקיימים דיאלוג עם לקוחותינו בכל מקום בו הם נמצאים, כחלק מתפישת השירות וחווית הלקוח בפלאפון. לאחרונה השקנו מספר אמצעי שירות עצמי, בהם שירות לקוחות בעמוד הפייסבוק של פלאפון ומוקד זימון תורים למרכזי השירות שלנו. מעתה לקוחותינו יוכלו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, גם באמצעות שירות צ'ט זמין בפורטל החברה. שירות הצ'אט החדש יחסוך ללקוחות זמן רב ויאפשר להם קבלת מענה מהיר ומקצועי בלחיצת מחשב".
לכניסה לצ'אט, יש להיכנס לאזור "שירות לקוחות" באתר פלאפון וללחוץ על כפתור "הזמנה לצ'אט". ניתן להתחיל את צ'אט מהעמוד הראשי או לעבור לעמודים השונים בהם מופעל הצ'אט. קישור לעמוד הצ'אט:
www.pelephone.co.il//web/3G/Corporate/CustomerService/chat_live/.aspx.