- הגדרת מהות, חזון ומטרות הארגון ובניית תוכנית אסטרטגית ליישומם;
- ניהול התהליך האסטרטגי בארבעה שלבים מרכזיים:
ניתוח, חלופות, יישום, בקרה ; מיצוב ובידול תחרותי; בניית תוכניות עבודה בתחומי השיווק, הניהול והמבנה הארגוני; אסטרטגיות חדירה ויישום למוצרים ושירותים חדשים; ליווי אישי למנהלים COACHING; ייעוץ ארגוני והבניית תשתיות ותהליכים ניהוליים; ניהול פרויקטים בתחומי השיווק, הניהול הכללי, גיוס הכספים והיזמות העסקית; ניהול בפועל של הארגון ואו מחלקות ייעודיות; אפיון תוכניות עסקיות, כתיבתן והוצאתן לפועל; ניהול מערכי בקרה ומעקב ניהולי; ניהול מערך קשרי לקוחות (CRM) וניהול מועדוני לקוחות; הרצאות, קורסים, השתלמויות וימי עיון.