ננסי שפירא מונתה למנהלת תחום ההייטק בגרטנר ישראל. במסגרת תפקידה, אחראית שפירא לפעילות גרטנר ישראל מול חברות הזנק וחברות טכנולוגיה, במטרה לקדם את פעילותם ולסייע להם בשווקים בחו"ל.
שפירא אף תנהל את פורום השיווק הבכיר, שיושק על-ידי גרטנר בישראל, ומיועד למנכ"לים, וסמנכ"לי שיווק בחברות טכנולוגיה. הפורום יהווה מרכז למידה בנושאי אסטרטגיות יציאה לשוק, מיצוב, העברת מסרים לשוק הגלובאלי, ריבוע הקסם של גרטנר, קשרי אנליסטים, מדיה חברתית ויחסי ציבור.
לשפירא ניסיון של מעל 20 שנה בתחומי השיווק, קשרי אנליסטים, יחסי ציבור ומרקום בחברות טכנולוגיה. לפני גרטנר, הייתה שפירא סמנכ"לית השיווק שלקבוצת פורמולה, מנהלת חטיבת השיווק הבינלאומית של גלברד כהנא , ומייסדת ומנהלת Shapira Marketing המתמחה ביחסי ציבור ,קשרי אנליסטים ומדיה חברתית. שפירא חברה במכון לקשרי אנליסטים (IIAR), והינה עוסקת מוסמכת בתחום. כמוכן, שימשה כמנחה בתוכנית ה MBA Honors באוניברסיטת בן-גוריון.
ננסי שפירא הינה בעלת תואר MBA מטעם אוניברסיטת מרילנד.
על אודות גרטנר (Gartner, Inc)
גרטנר היא החברה המובילה בעולם למחקר ויעוץ בתחומי טכנולוגיית המידע. החברה מספקת מדי יום את התובנות הטכנולוגיות הדרושות ללקוחותיה לקבלת החלטות. על 60 אלף לקוחות גרטנר ב-11,500 ארגונים שונים בעולם, נמנים מנהלי מערכות מידע, מנהלי IT בכירים בארגונים ומשרדי ממשלה, מנהלי פעילות עסקית בחברות הייטק וטלקום וספקיות שירותים מקצועיים. היקף המכירות של החברה בשנת 2010 נמדד ב – 1.4 מיליארד דולר.
פעילויות גרטנר כוללות את פעילות המחקר( Gartner Research), פעילות הבכירים (Gartner Executive Program), פעילות הייעוץ ( Gartner Consulting), ופעילות האירועים (Gartner Events).
גרטנר נוסדה ב-1979, משרדיה הראשיים ממוקמים בסטאמפורד-קונטיקט בארה"ב, והיא מעסיקה כ-4,500 עובדים, מתוכם כ-1,250 אנליסטים ויועצים, ב-85 מדינות.