|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

עליזה אולמרט בארץ הפלאות

אני תוהה אם אי פעם שאלת את אהוד מאין יש לו כל-כך הרבה כסף למימון הטיסות שלו ושלך במחלקות ראשונות במטוסים, להתגורר איתך בסוויטות מפוארות במלונות יקרים בחו"ל. מי מממן לו את החליפות היקרות שהוא תופר, עניבות המשי המיוחדות, שעונים ששווים נאמד ברבבות דולרים, העטים הנדירים?
07/06/2008  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   יומני אבנרי   |   תגובות
אהוד ועליזה אולמרט [צילום: לע"מ]

שלום עליזה,

ביממה האחרונה קראתי כמה פעמים כתבה מרגשת וסוחטת דמעות שפורסמה בידיעות אחרונות תחת הכותרת המצמררת: "עליזה אולמרט התקופה השחורה". ניסיתי לשווא להזיל דמעת אדם. בדמעות תנין שהן נחלתם של רבים איני משתמש.

לאורך כל הכתבה מצוטטים דברים שנאמרו ע"י כמה מחברותיך הטובות שעוטפות אותך, מגוננות עליך ומנגבות ללא הרף את דמעותייך.

ברשותך אצטט כמה מהם:

"בעלה נמצא במצב שקשה לתאר את הלחצים שהוא צריך להתמודד אתם וגם עליה ניסו לטפס והיא חשה עצמה קרבן";

"עליזה מרגישה שעושים לבעלה לינץ' בכיכר העיר";

"ההבדל בין עליזה של היום לעליזה שלפני פרשת טלנסקי הוא כמו ההבדל בין יום ולילה. העיניים העצובות שלה אומרות את הכל".

למען האמת, חברותיך עשו עמך חסד מסוים כאשר תיארו אותך כאישה צנועה וחסכנית שמסתפקת במועט, אינה מתעניינת במקורות המימון המשפחתיים, סולדת מחיי פאר ומסתייגת מהנהנתנות הבלתי נדלית של אהוד ומנסיעותיו הרבות לחו"ל.

אבל מה לעשות, המציאות טופחת על פניהן הדומעות. הן לא מכירות כנראה את ההיסטוריית המעללים המשותפים של אהוד ושלך. מאחר שעקבתי אחרי הפעילות העבריינית של אהוד לאורך כל שנות פעילותו הציבורית, שבחלק ממנה נטלת חלק פעיל, אני רואה לעצמי חובה ציבורית ומוסרית להרחיב עליה את הכתיבה.

אני רוצה לרענן את זיכרונך: ב-4 בנובמבר 2006 פרסמתי ב-Nfc רשימה קצרה תחת הכותרת: "עליזה אולמרט מתחסדת סדרתית", שבה הצגתי לך שורה של שאלות. ברשותך אצטט כמה מהן:

1) האם ידוע לך שבעלך הוא מיליונר? האם הוא דיווח לך על היקף האמיתי של ההון שצבר במהלך שירותו הציבורי?

2) האם את סבורה שהמחירים ששולמו במרוצת השנים עבור ציוריך היו ריאליים? האם יתכן שחלקם נמכרו במחירים מופקעים הרבה מעבר לערכם המשוער ע"י אילי הון שעמדו בקשרים עם בעלך בתקווה שישתלם להם?;

3) לדעתך, האם בצדק הוענק לבעלך בכנס שדרות התואר: "הפוליטיקאי המושחת ביותר במדינה"? האם אינך שואלת את עצמך מדוע אזרחי המדינה רואים בו אדם מושחת כל כך?

סיימתי את הרשימה בכך שהבהרתי לך שהחוק קובע שאדם שיודע על ביצוע עבירה ואינו מדווח עליה, למעשה עובר על החוק בעצמו. לא ציפיתי שתגיבי על רשימתי ותשיבי על השאלות שלי.

אהוד לימד אותך כנראה, שלא כדאי להגיב על דבריו של עיתונאי הזוי מסוגי שלא הצטרף מעולם ללהקת אנשי תקשורת שמעלו בתפקידם, בכך שהתחנפו והתרפסו בפני אהוד, גוננו עליו והסתירו את מעשיו העבריינים וניסו לגמד את החשיפות אודותיו שנעשו ע"י עמיתיהם. אנשי תקשורת אלה נושאים כיום באחריות אישית להשחתת המידות במדינה ע"י אהוד המנצח בתקופת כהונתו כראש הממשלה על הפגיעות החוזרות ונשנות בשלטון החוק ובאוכפיו.

אילו היית נוכחת בסלון ביתכם בשעה שנחקר אהוד על-ידי צוות חוקרי משטרה בכירים, היית מתרשמת באורח בלתי אמצעי כיצד הוא מנסה לשטות בהם. וזו רק דוגמא אחת. אולי לא ספרת: עד כה עבר אהוד לא פחות מ-18 חקירות משטרתיות. האם שאלת אי פעם את עצמך מדוע דווקא אלוף נעוריך הוא אלוף הנחקרים?.

מעניין לדעת כיצד יפת נפש ואמנית ליברלית כמוך מתייחסת לרמיסת שלטון החוק ע"י אהוד. אם ניסית לשכנע אותו לחדול, הרי שנכשלת בגדול.

הצוללת העבריינית

אני רוצה להבהיר לך באורח חד-משמעי: עוד לא היה בתולדות המדינה איש ציבור מושחת ורקוב כל כך כמו אהוד, שגלגל לאורך השנים כספי שוחד בסכומים ניכרים במזומנים, בקבלת טובות הנאה ישירות ובתרגילים סיבוביים מתוחכמים, ואת כמובן לא ידעת, לא שמעת, לא ראית ולא הבנת.

אני יוצא מתוך הנחה שאהוד הסתיר ממך לפי כל הסימנים קבלת כספים במזומן ועסקי פיננסיים מלוכלכים פוליטיים ואישים משולבים שנוהלו ע"י מזכירתו השתקנית שולה זקן, חברת הצוללת העבריינית הסמויה שלו, שחבריה היו אברהם הירשזון, עורך הדין אורי מסר, שלומי עוז ויורם קארשי.

פרשת טלנסקי פגעה בך גם בשל מעורבותו של בנכם שאול המתגורר בארה"ב, והיה לו כנראה מידע כלשהו על הכספים שאביו קיבל מטלנסקי ועל כך הוא אמור להיחקר. אני רוצה להאמין ששאול לא יודע דברים פיננסים נוספים שאת לא יודעת.

אני גם רוצה "לנחם" אותך. היו כמה "טלנסקים". זהותם תיחשף בהדרגה בשבועות הקרובים, וככל הנראה לא צפוי לך ולאהוד ירח דבש מחודש.

אני תוהה אם אי פעם שאלת את אהוד מאין יש לו כל כך הרבה כסף למימון הטיסות שלו ושלך במחלקות ראשונות במטוסים, להתגורר איתך בסוויטות מפוארות במלונות יקרים בחו"ל. מי מממן לו את החליפות היקרות שהוא תופר, עניבות המשי המיוחדות, שעונים ששווים נאמד ברבבות דולרים, העטים הנדירים?

אם שאלת והצקת לו בנדון, אזרחי המדינה זכאים לדעת זאת. אם שתקת, את חלק מהמשחקים המלוכלכים של אהוד. קשרת את גורלך בו לטוב שהוא העניק לך כל השנים ולרעה שבאה עלייך בימים אלה. ועוד משהו: במסגרת חקירת פרשת טלנסקי נחשף כי הסוותם נסיעה לאירוע משפחתי לחו"ל על חשבון הקופה הציבורית כאילו הייתה בתפקיד. זו לא הייתה כמובן הפעם הראשונה שנקטתם בהטעיה ורמייה.

אזרחי המדינה מימנו כמה נסיעות שלך לתערוכות בחו"ל, שבהן מכרת ציורים לגופים ואזרחי חוץ שביקשו לשחד את אהוד באמצעות כספים ששולמו לחשבון הבנק הגלוי שלכם.

גם קופת הליכוד מימנה בעבר נסיעה כזו ע"י תרגיל מסריח שנעשה ע"י שולה זקן שבחשה לאורך השנים גם בעניינים הכספיים הפרטיים שלכם ודאגה שההכנסות יעלו בהרבה על ההוצאות.

תמימה מעופפת

עליזה היקרה. מה את רוצה שנאמין, שאת כל כך תמימה מעופפת, כפי שמציגה אתך אחת מחברותך בכתבה בידיעות אחרונות? לא ידעת שהקבלן אלפרד אקירוב, שקיבל זכויות בנייה נדיבות ביותר בירושלים בתקופת כהונתו של אהוד, כראש העיר, רכש ממך כמות גדולה של ציורים במחיר לא סביר? לא אירחת בביתכם בשבת שבה נפלו חיילי צה"ל במלחמת לבנון את אקירוב יחד עם איל ההון הזר פרנק לואי, שאהוד חפץ ביקרו וטרח למען זכייתו במכרז לרכישת בנק לאומי? ולא הבנת מה קורה סביבך בבתיך המפוארים ומחוצה להם?

אם את רוצה להתעדכן, כדאי לך לעיין בספרי החדש "זעקי ארץ מושחתת" שעל שערו מופיע צילום בעלך, כדי להבין את שורשיה של העבריינות המשפחתית שלכם ולהבין מה היה חלקך בה.

ניקח, למשל, את נושא הנדל"ן. בספר אני חושף, בין השאר, כי בראשית שנות השבעים, כאשר הייתם עדיין זוג צעיר והתגוררתם בדירה קטנה שכורה, אהוד רצה לשדרג אותה לדירה בבעלותכם על חשבון הקופה הציבורית. למרות שלא הייתה לכם זכאות, אהוד הגיע לפגישה עם שר השיכון המנוח אברהם עופר וניסה לסחוט אותו בעניין זה. הוא איים על עופר שאם לא יכלול אתכם ברשימת הזכאים, הוא יפוצץ עליו חומר בתקשורת. עופר לא נכנע ואהוד מימש את איומו באמצעות חברו העיתונאי המפוקפק יגאל לביב. כעבור זמן קצר שלח השר עופר יד בנפשו. משפחת עופר הפנתה אצבע מאשימה כלפי בעלך. את ידעת את כל הסיפור הקפקאי הזה ושתקת כדרכך.

(לביב מסר בתגובה: אולמרט לא נתן לי שום חומרים על המנוח עופר ולא הייתי זקוק לו לשם כך. החומרים נגד עופר נכללו בחומר שפרסמתי נגד מי שנבחר לנגיד בנק ישראל אשר ידלין).

קראי חשיפה נוספת בספר: הבית שלכם ברחוב כ"ט בנובמבר הוא פרי מעשה שחיתות של אהוד שהצליח להערים על המדינה ולכלול את הקבלן מתתיהו ליפשיץ ברשימת הקבלנים שקיבלו סיוע ממשלתי נדיב, למרות שלא היה זכאי לכך. כתמורה לכך הוא שיפץ מבנה ישן של הקונסוליה האיטלקית ובנה לכם בית לתפארת שעבורו שילמתם מחיר מבצע נמוך במיוחד. זה היה שכר הטרחה שגבה אהוד עבור מעשה הנבלה שלו שנאמד במאות אלפי דולר. את ידעת ושתקת.

הבית שלכם נרכש לפני כשנתיים ע"י המיליונר דניאל אברהמס תמורת מחיר מופקע של 2.7 מיליון דולר. אברהמס נחשב לתורם ותיק למחנה השמאל במדינה שאת נמנית עמו ומן הסתם את מכירה אותו. לא התעניינת מדוע הוא משלם מחיר גבוה ממחיר השוק עבור הבית ומדוע הוא יאפשר לכם להתגורר בו תקופה נוספת אחרי המכירה תמרות שכר דירה מגוחך?

אנחנו כל כך תמימים כדי להאמין שכל עסקת רכישת הבית לשימור ברחוב כרמיה היא עסקה כשרה, כפי שהכרזת בעיתון באמצעות אחת מחברותיך? את שותפה פעילה לקבלת שוחד בסך מאות אלפי דולר. אין כל סיבה שתימנע מהמשטרה לחקור גם אותך.

האם לא היית שותפה לקומבינה כספית שעשה בעלך בנכס שהיה שייך לך ושישמש את צרכייך האמנותיים? האם לא ידעת שבעלך שילם מחיר מופחת מתחת למחירי השוק עבור הדירה שרכשתם ברחוב שינקין בתל אביב?

בעיתון כתבת שאהוד העדיף לרכוש דירת פאר במגדלי אקירוב בתל אביב (סמוך לביתו של אהוד ברק). אין לי ספק שעבור השירותים העבריינים שאהוד עשה למען אקירוב בירושלים הוא זכאי לקבל ממנו כתמורה דירת חינם מפוארת בתל אביב.

כל המוסיף גורע

עליזה היקרה. יכולתי לפרט מתוך ספרי שורה ארוכה נוספת של מקרים שיצביעו על דרכי התעשרותכם העקלקלה והבעייתית, אך אסתפק בנאמר לעיל. כל המוסיף גורע.

חברכם הטוב לשעבר, דן מרגלית, שערך לכבוד אהוד בביתו את מסיבת יובל ה-60 וניתק את הקשרים אתכם אחרי שהתפכח והבין במלחמת לבנון השנייה מיהו אהוד האמיתי, קרא לך באחרונה במאמר שפרסם ב"ישראל היום" לשכנע את אהוד לפרוש לאלתר מתפקידו ולחזור אתו לביתכם הקודם בכ"ט בנובמבר. לא שעית כמובן לעצתו.

במאמר בידיעות אחרונות את מצוטטת כמי שהיו לה לא פעם הרהורים ללחוץ על אהוד לפרוש ביוזמתו, כדי למנוע את המשך הפגיעות בו ובמשפחתו.

צר היה לי לקרוא, כי בסופו של דבר החלטת שבעלך המושחת חייב להמשיך ולהנהיג את המדינה כדי שיביא שלום על ישראל וכי תעניקי לו את כל הגיבוי.

צר לי עלייך, עליזה. בעבר חשבתי שאת אישה עצמאית וחושבת. מתברר שטעיתי. את בסה"כ אישה קטנה וכנועה. בתמיכה העיוורת שלך בבעלך המושחת חרצת את גורלך יחד עם גורלו, לדראון עולם. ואנו אזרחי המדינה נמשיך לשלם את פרי הבאושים ופרי ההילולים שלכם.

תאריך:  07/06/2008   |   עודכן:  08/06/2008
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עליזה אולמרט בארץ הפלאות
תגובות  [ 223 ] מוצגות   [ 221 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רות
7/06/08 12:14
 
רם
7/06/08 13:05
 
פטריוט ישראלי
7/06/08 13:58
 
קורא קבוע
7/06/08 14:08
 
מיכל מירושלים
7/06/08 16:23
 
קבוע בריבוע
9/06/08 00:41
 
א.ל. רמת-גן
7/06/08 14:16
2
ד.ב.
7/06/08 12:25
3
שושי
7/06/08 12:56
4
זורבה
7/06/08 13:02
 
יהודה דרורי
7/06/08 13:34
 
קורא קבוע
7/06/08 13:57
 
צ
7/06/08 14:37
 
שושי
7/06/08 15:43
 
מומחה למחשבים
7/06/08 16:59
 
קשה להאמין
7/06/08 21:20
 
נאיבי
7/06/08 23:31
5
שושנהפרידמן ..
7/06/08 13:06
 
אח שכול
7/06/08 18:23
 
t wt463456
7/06/08 20:59
 
אב שכול
7/06/08 23:27
 
dfwer3r3
8/06/08 07:56
 
אמא 2006-2008
9/06/08 21:16
 
אמא 2006-2008
11/06/08 21:38
 
דורי
11/06/08 21:31
 
DIDI
7/06/08 22:47
 
dcgedt 435t34
9/06/08 22:31
6
ספינוגרד
7/06/08 13:06
7
קורא (אבי יוסף)
7/06/08 13:16
 
פטריוט ישראלי
7/06/08 13:33
8
cleopatra9
7/06/08 13:27
9
שלמה
7/06/08 13:33
10
יעל סנה
7/06/08 13:51
11
פטריוט ישראלי
7/06/08 13:52
12
מיכל מירושלים
7/06/08 13:54
13
מיכל מירושלים
7/06/08 14:09
14
היא
7/06/08 14:23
15
אורן2222
7/06/08 14:42
16
1Tali
7/06/08 14:45
17
איזה נוכל אולמרט!
7/06/08 15:20
18
שושפרי
7/06/08 15:24
19
מונדי
7/06/08 15:26
 
חיים דגני
7/06/08 17:32
20
אלי פ
7/06/08 15:33
 
אליק בליק בום
7/06/08 18:32
21
חגי
7/06/08 15:34
22
גשם
7/06/08 15:35
23
אלון ה
7/06/08 15:38
24
ליינס- אמנית
7/06/08 15:53
25
סתמחד
7/06/08 16:18
26
קרוב לעיניין
7/06/08 17:03
27
מה מה
7/06/08 17:11
 
שי.....
7/06/08 17:52
 
מבינה ענין
8/06/08 06:52
28
אסתי חן
7/06/08 17:25
29
לשיפוטכם
7/06/08 17:44
30
אילהו. מ
7/06/08 17:56
 
דורי
9/06/08 00:31
31
אפרי הלפרין
7/06/08 18:46
32
שלמה רחמן
7/06/08 19:17
33
08979876
7/06/08 19:23
34
אמנון לביא-לוי
7/06/08 20:31
35
מרק טווין
7/06/08 21:13
36
אחת שאיכפת לה....
7/06/08 21:27
37
דן הרפז
7/06/08 21:31
38
עין צופיה
7/06/08 21:44
 
שם ממישהו!!
8/06/08 17:37
39
זורבה
7/06/08 21:53
 
רות
7/06/08 22:37
 
יאללה
10/06/08 10:54
 
עין צופיה
7/06/08 22:58
 
!!!
8/06/08 22:43
 
דרורי
8/06/08 00:05
 
המופתע
8/06/08 00:35
40
אמנו לביא-לוי
7/06/08 22:18
41
איציק 1
7/06/08 22:45
42
נינה
7/06/08 22:54
43
עין צופיה
7/06/08 23:08
 
!!!
8/06/08 18:34
44
מרדכי צבי
7/06/08 23:34
 
מאפיית ערב-רב
8/06/08 03:19
45
סתמאחד
7/06/08 23:42
46
כמה נמוך
7/06/08 23:55
47
קטרינה הגדולה
8/06/08 00:00
48
שוש מיימון, ל.א.
8/06/08 00:24
 
אריאלה...
11/06/08 13:49
49
אורנה מרקוס בן-צב
8/06/08 00:35
50
ירמיהו
8/06/08 01:36
51
בוש
8/06/08 02:31
52
גטווין
8/06/08 03:31
53
אנטי-וירוס
8/06/08 03:32
54
פראייר לא קטן
8/06/08 04:07
55
alef
8/06/08 06:03
56
מילקה
8/06/08 06:31
57
היא נבחר ציבור?
8/06/08 07:22
58
זורבה
8/06/08 07:41
 
סתמאחד
8/06/08 10:07
 
החושף האכזרי
8/06/08 12:18
 
מזרחן
9/06/08 07:46
59
עיניים פקוחות
8/06/08 07:45
60
תמוה ביותר
8/06/08 08:31
61
אשרי המאמין
8/06/08 10:44
 
אורן2222
9/06/08 10:45
62
-
8/06/08 10:44
63
אריאלה ארד
8/06/08 11:58
64
ירושלמית וותיקה
8/06/08 12:52
65
מילקה
8/06/08 13:03
66
זורבה
8/06/08 13:32
 
שאלת סוהר לזורבה
8/06/08 16:49
 
מת מצחוק
8/06/08 17:11
 
ומעוות את המציאות
8/06/08 17:25
 
שכח לקחת כדורים
8/06/08 20:43
67
יונתן יקותיאלי
8/06/08 15:42
 
לא מתייחסים אליך
8/06/08 23:36
 
אחת שאיכפת לה....
10/06/08 09:17
68
גדעון ק
8/06/08 16:24
69
חבר הנהלת אומ"ץ
8/06/08 16:38
 
א. אבנרי
9/06/08 00:37
70
רואה שחורות
8/06/08 16:40
 
מסמיקה מזעם
15/06/08 05:00
71
יונתן חקותיאלי
8/06/08 17:09
 
לא ממצמץ
10/06/08 10:42
72
זאב ברטוב
8/06/08 17:31
 
לזאב
8/06/08 19:18
73
א.ה.
8/06/08 17:49
74
nfc רוקדים על הדם
8/06/08 17:52
 
מפליא
8/06/08 19:11
 
אורן2222
9/06/08 10:34
 
אפרים מנשה
9/06/08 11:25
75
דני מ
8/06/08 18:05
76
דולי גלבוע
8/06/08 19:10
77
זורבה
8/06/08 21:51
 
ואם תבין תדע לאן
8/06/08 23:36
 
אולמרט.
8/06/08 23:42
78
נתן בן העמק
8/06/08 22:01
 
רודיארד קיפלינג
9/06/08 12:56
 
Eli Weisel
9/06/08 14:59
79
רונית .מ"אומ"ץ "
8/06/08 22:06
 
סופר ג
9/06/08 12:42
80
זורבה
8/06/08 22:40
 
אחד שעוקב אחריך
8/06/08 23:31
 
נפולאון
9/06/08 22:06
81
שכן מירושלים
9/06/08 08:24
 
אלון ..
9/06/08 23:06
82
אדם פשוט
9/06/08 08:40
83
אורן2222
9/06/08 10:27
84
רוני פרידמן
9/06/08 10:36
85
אלכסנדר
9/06/08 10:41
86
בנימין
9/06/08 10:47
 
ברוריה מקרית חיים
9/06/08 12:22
87
א .פובליציסט
9/06/08 10:58
88
דורי
9/06/08 11:01
89
אלכסנדר
9/06/08 11:27
90
א. מנהריה
9/06/08 11:37
 
אלכסנדר
9/06/08 12:02
 
חיים נחמן ביאליק
9/06/08 12:16
 
מירטה וסרג'יו
9/06/08 14:51
 
שושנה 2006-2008
9/06/08 17:45
 
גד ברזילי
9/06/08 17:59
 
סמדר ומשה
9/06/08 21:43
 
תמרה
9/06/08 22:05
 
סמדר ומשה
10/06/08 08:00
 
שאול טשרניחובסקי
9/06/08 12:36
 
אלכסנדר
9/06/08 12:49
91
אלכסנדר
9/06/08 13:12
92
תמרה
9/06/08 13:24
93
זורבה
9/06/08 14:57
94
שהכנסת אישרה
9/06/08 15:54
95
זורבה
9/06/08 15:59
 
זורבה
9/06/08 16:47
 
זורבה
9/06/08 17:35
96
שמעון רזניק
9/06/08 16:33
97
תמרה
9/06/08 17:38
98
זורבה
9/06/08 17:41
99
זורבה
9/06/08 17:46
 
זורבה זורבה
9/06/08 22:12
 
זורבה זורבה זורבה
10/06/08 20:40
 
זורבה האמיתי
11/06/08 19:17
100
תמרה
9/06/08 17:47
 
מסעודה לייבוביץ
9/06/08 20:47
 
תמרה
9/06/08 21:09
101
זרובבל י
9/06/08 19:31
102
בובולינה
9/06/08 23:35
103
זורבה האמיתי
9/06/08 23:36
104
זורבה
9/06/08 23:57
105
זורבה
9/06/08 23:58
106
עמיאל נ
10/06/08 06:07
107
גרוסמן גורי 2007
10/06/08 06:15
108
זורבה האמיתי
10/06/08 07:18
109
עוזי מהעם
10/06/08 08:17
 
דע מול מי אתה עומ
10/06/08 09:09
 
הנדסת אנוש
10/06/08 11:00
 
שלום חבר
11/06/08 02:57
110
החתול במגפיים
10/06/08 10:58
111
דוד ש
10/06/08 21:03
112
חיים בן דן
10/06/08 21:30
113
היכן יושר תמימות?
11/06/08 12:20
114
עטרה קלימי שגב
11/06/08 13:05
 
לעטרה
11/06/08 15:54
115
פיציפושקי-זה לבוש
11/06/08 19:52
116
טאליה
11/06/08 19:58
117
אלכסנדר
12/06/08 07:27
118
דורי
12/06/08 07:33
119
דורי
12/06/08 09:21
 
שוש.......
12/06/08 13:00
 
שאלת תם
12/06/08 14:58
120
שדים אצל עליז בבי
12/06/08 12:38
121
אליהו גנור
12/06/08 16:17
122
3danielle
15/06/08 23:38
123
איסי
21/06/08 11:24
124
לא יאומן
26/06/08 12:27
 
תכלת
2/08/08 23:56
125
Yossi V
13/07/08 13:14
126
derij27
15/07/08 16:19
127
אלי רוזנברג
19/07/08 19:10
128
עיתונות צהובה
5/11/08 19:25
129
אלון ג
13/02/10 10:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מה מניע את ארגון בצלם?
07/06/2008  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
בערב חג 08.06 צפוי שילוב המחזק את האווירה ההרמונית. השמש והוונוס במזל תאומים, ישפיעו על האווירה, היופי ישפיע ונראה אותו גם על השולחן הערוך לחג. למעשה, השילוב הזה כבר משפיע מתאריך 01.06 וימשיך עד לתאריך 19.06.
06/06/2008  |  טובה ספרא  |   מאמרים
פרשת השבוע שלנו נקראת תמיד בסמיכות לחג השבועות. שבת אחרי או שבת לפני, כמו בשנה זו, אבל תמיד בסמוך. בעבר עמדנו על כך שברוב השנים פרשת נשא נקראת לאחר החג, ואז עניינה הוא העמקת והפנמת המסר של מתן תורה. לעתים היא נקראת לפני החג, ואז עניינה הוא הכנה לקבלת התורה, כמו השבוע. מבחינת התוכן, קצת קשה לראות מה הקשר בין תוכן הפרשה לבין הכנה למתן תורה, שהרי לכאורה, תוכנה של הפרשה מתייחס לשבת שלאחר קבלת התורה. מאותה סיבה, יותר קל לכאורה ללמוד מפרשת השבוע כיצד להעמיק ולהפנים בנפשנו את העניין של קבלת התורה.
06/06/2008  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
חוגגים בגאווה
06/06/2008  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
השאלה אם תהיה בעזה פעולה צבאית - לא תוכרע בגלל או בקשר למצב הביטחוני ביישובי עוטף עזה. תושבי יישובים אלו וכן הערים הסמכות, שדרות, אשקלון, נתיבות ובקרוב גם אשדוד, מעניינים את הממשלה כקליפת השום. אין להם נציג אמיתי בממשלה ולא הם יקבעו אם הכנסת תתפזר מוקדם מהמועד הקבוע בחוק כיום.
06/06/2008  |  עו"ד משה גולדלבט  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   יומני אבנרי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט-טלנסקי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט - כרמיה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט - עטים  /  מי ומי  
ספר חדש של אריה אבנרי: "זעקי ארץ מושחתת"  /  יואב יצחק
אבנרי לא יודח מחברותו בנשיאות מועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
בגלל מאבקו בעיתונאים הודח אבנרי מחברותו במועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
הערת אזהרה לאהוד ברק   /  אריה אבנרי
מזוז אל תחמיץ   /  אריה אבנרי
מעללי אולמרט ועורך הדין מסר  /  אריה אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בשעות הצוהריים, לפני כניסת השבת, מתייצבת לה חבורת מפגינים, כולם מצויידים לא רק בקולות צרחניים אלא כתגבורת הם מצויידים בתופים, בחצוצרות ועוד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
מצער, שכבר מעל לחצי שנה שכחו השרים בממשלת ישראל את המחויבות הגדולה שיש לנו כעם יהודי למימוש המצווה של פדיון שבויים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il