מי עדן, החברה המובילה בתחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, יוצאת בפעילות שיווקית חדשה וענפה המתחברת לדאגה של כל אמא לילדיה.
המהלך, ייחודי בקונספט ובנראות שלו, חוזר למקורות של מי עדן באמצעות סיפור פשוט וטהור של מים.
את המהלך מוביל קמפיין באמצעות משרד הפרסום
ראובני פרידן, תחת הקונספט: "אמא, את תמיד דואגת לילדים שלך. אל תפסיקי", שיעלה בהשקעה בת 4 מיליון ש"ח.
הקמפיין נשען על התובנה כי כל אימא תמיד דואגת לילדים שלה. היא רוצה את הטוב ביותר עבור משפחתה ומבקשת להעניק להם את האיכותי ביותר, בכל תחום. לכן, בתחום פתרונות השתייה אימא הדואגת לילדיה, נותנת להם לשתות את המים המינרליים, הטבעיים והטהורים של מי עדן.
הקמפיין בנוי בשפה של משפטי דאגה השגורים בפיהן של אימהות. לדוגמא: "קח משהו חם ללבוש"; "תתקשר כשאתה מגיע"; "אל תיקח ללב" ועוד מתוך הבנה שאימא באשר היא אף פעם לא מפסיקה לדאוג לילדים ולמשפחה שלה.
מיכאל רבינוביץ, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן: "מי עדן חוזרת למקורות גם בשפה הפרסומית ומציגה כעת קמפיין מרגש, המדגיש את הטוהר והאיכות של המים המינרליים של מי עדן. אנו עושים זאת בדרך ייחודית, ואמוציונאלית המזכירה לאימא רגעים בחיים שלה בהם היא מביעה דאגה ורצון להעניק את הטוב ביותר לילדיה, למשפחתה וליקרים לה. הקמפיין פונה אל האימהות ויחד עם זאת מאפשר לילד שבכל אחד מאיתנו להתחבר למסר".
מלבד הקמפיין הטלוויזיוני הרחב, ייחשף המהלך השיווקי גם בפעילות קד"מ, בעיתונות, ובאינטרנט.