|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

מטריקס פיתחה אפליקציית מובייל לרשת אורט

אורט משיקה אפליקציית מובייל חדשה – אורט תלמידע – שפותחה על-ידי מטריקס
29/05/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יניב כהן  |    |  תגובות

מטריקס, באמצעות מרכז התמחות Matrix Mobile, פיתחה עבור רשת אורט אפליקציית מובייל חדשה – תלמידע - המאפשרת לתלמידי אורט והוריהם לקבל בטלפון הנייד מידע מגוון אודות בית הספר ומצב הלימודים.

האפליקציה הסלולרית מבוססת על אפליקציה אינטרנטית, פותחה עבור אייפון ואנדרואיד, וכוללת מידע מגוון אודות מערכת שעות הלימודים, הודעות מערכת, תוכן השיעור ושיעורי בית, הודעות אישיות, דף קשר כיתתי, נתוני נוכחות ומשמעת, ציוני מבחנים ומטלות, הערכות תקופתיות ונתוני בגרויות. האפליקציה כוללת גם הודעות מתפרצות המפנות את תשומת לב המשתמשים לכך שהגיע מידע חדש עבורם.

ד"ר דפנה זליג, ראש תחום פרויקטים במינהל מערכות מידע, אורט ישראל: "מטריקס מלווה אותנו זה שנים רבות ואיפשרה לנו להפוך לאחד הארגונים הראשונים בארץ, לא כל שכן, בעולם החינוך, שהחזיקו ביומן אלקטרוני וגישה אליו באמצעות הסלולר, כבר לפני 5 שנים".

"האפליקציה החדשה, שפותחה על-ידי מטריקס, נועדה לשפר את הדיאלוג בין הצוות החינוכי לבין ההורים והתלמידים, ולאפשר להם לתקשר בצורה זמינה ונוחה באמצעות הסמארטפון", הוסיפה ד"ר זליג.

רן רייכברג, מנהל מרכז התמחות Matrix Mobile: "האתגר הגדול בפיתוח יישומים לתלמידים ומורים הינו יצירת חוויית משתמש מיטבית, עבור משתמשים שמצד אחד, זמנם דוחק אך מצד שני, נדרשים להתמודד עם מידע רב, בעודם בתנועה. בפרויקט הנוכחי הצלחנו להתמודד עם האתגר הזה דרך יצירת תמהיל נכון בין כמויות המידע המוצגות למשתמש, מתוך תיק התלמיד, לבין היכולת שלו לנווט בין פריטי מידע תוך כדי תנועה".

אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח

הסמינר המקצועי The Customer eXperience Journey, שתערוך חברת מטריקס ב-3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.

אודות רשת אורט ישראל

רשת אורט ישראל כוללת כיום 201 מוסדות חינוך והשכלה: בתי ספר מקיפים-חטיבות ביניים וחטיבות עליונות, בתי ספר תעשייתיים, מרכזי מצוינות, מכללות להנדסאים ושתי מכללות אקדמיות להנדסה, הפרושים ברחבי הארץ כולה, משלומי בצפון ועד שבטי הבדואים באבו באסמה בדרום. כל תלמיד עשירי במערכת החינוך העל-יסודי הוא תלמיד רשת אורט ישראל. מדי שנה לומדים במוסדות הרשת כ-100,000 תלמידים, בני-נוער ומבוגרים. הרשת משרתת את כלל אוכלוסיית מדינת ישראל, יהודים (החינוך הכללי, הדתי החרדי), ערבים, בדואים ודרוזים.

עשייתה של אורט ישראל מבוססת על מספר דגלים, מתוך מכוונות לכך שהשילוב ביניהם יחזק את חוסנה הערכי, הכלכלי והביטחוני של מדינת ישראל.

דגל הערכים – המבוסס על שימת דגש על הנתינה לזולת, לקהילה ולחברה, טיפוח הזהות היהודית והעצמת המורשות, למען חוסנה החברתי-ערכי של מדינת ישראל.

דגל טיפוח המצוינות בהוראה ובלמידה – למימוש חינוך איכותי לכלל רובדי האוכלוסיה, למיצוי יכולותיהם של התלמידים ולקידומם החברתי-כלכלי, דגל החינוך המדעי-טכנולוגי – בשאיפה לכך שהדור הצעיר יבסס את מעמדה של ישראל כמדינת מדע וטכנולוגיה מצטיינת למען חוסנה הכלכלי.

המרכיב הראשון בחזון של רשת אורט, כפי שפותח על-ידי מנכ"ל הרשת-מר צבי פלג, הוא כי "הרשת תפתח אצל לומדיה ערכים חברתיים ותרבותיים - תוך שימת דגש על ערכי כבוד האדם, ערכי נתינה לזולת, לקהילה ולמדינה ותוך הטמעת תוכניות של זהות יהודית ושורשי ישראל לאוכלוסיה היהודית והעצמת המורשות לאוכלוסיית המיעוטים." באמצעות מרכיב זה חותרת הרשת לשנות את ההוויה הנתונה המאופיינת, לצערנו, בשימת דגש על ההגשמה האישית שמרכיביה כוללים קריירה אישית, אינדיבידואליזם, אנוכיות ונהנתנות והיעדר רגישות מספקת לזולת ולצורכי הקהילה.

תאריך:  29/05/2013   |   עודכן:  29/05/2013
יניב כהן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מטריקס פיתחה אפליקציית מובייל לרשת אורט
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Vision Solutions, Inc, ספקית מובילה של תוכנה ושירותי זמינות מידע, הודיעה היום על ההשקה של Double-Take® 7.0, פתרון הדגל שלה במחיר נוח לזמינות גבוהה (HA), התאוששות מאסון (DR) והעברה לסביבות Windows, לינוקס ומחשוב ענן ברמת הביניים וברמת הארגון, המיועד לעסקים קטנים ובינוניים.
29/05/2013  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
יצרנית התוכנה והשירותים לחברות אנטרפרייז QAD היא מובילת שוק בסין ונתח השוק שלה גדול יותר מכל פתרון ERP אחר.
29/05/2013  |  איתי פלג  |   הודעות כלליות
אפסון, המתמחה במוצרי הדמייה, מדפסות ומקרנים, הכריזה על חמישה מקרני 3LCD בהתקנה קבועה, שיסייעו לעסקים, בתי ספר ולאוניברסיטאות להקרין בקלות רבה יותר תמונות בהירות וצלולות יותר. קו המקרנים החדש מתאפיין ברמות בהירות גבוהה ביותר של עד 5,200 לומן, הוא עתיר בתכונות, קל לשימוש ומתוכנן כדי להפוך התקנה ושימוש יומיומי לפשוטים ככל האפשר.
29/05/2013  |  שי מירון  |   הודעות כלליות
"פטריוטיות היא אהבת הקרובים לך, לאומנות היא שנאת האחר", כך כתב הסופר רומן גארי. האם המולדת היא מושג שאבד עליו הכלח?
בהודעה ראשונית שמוציא ממונה תחבורה ציבורית במחוז דרום עמיחי לוי, למועצה המקומית גן יבנה, הוא מעדכן כי מתוכננים שיפורים בתחבורה הציבורית בגן יבנה.
28/05/2013  |  מרסל הדר  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
בסוף נהייה שורה קטנה, יותר ממילה יחידה, אות בודדה, תג יחיד, פסיק קטן. נהייה שורה קטנה, שורה בעמוד הריק של ההיסטוריה היהודית עתיקת היומין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il