|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

מכה לנתניהו, הישג לפייגלין

בוטלה הצמדת הבחירות לראשות הליכוד ולרשימה

בית הדין של הליכוד ביטל את החלטת מרכז המפלגה קבע כי הבחירות לראשות הליכוד ייערכו ב-31 בדצמבר ומועד הבחירות לקביעת הרשימה ייקבע על-ידי ועדת החוקה בוטלו השיריונים שביקש נתניהו להשיג לנתניהו היו חסרים 41 קולות בלבד להעברת ההחלטות
15/12/2014  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
פייגלין ונתניהו. לא הושג רוב דרוש [צילום: פלאש 90]

מכה קשה לנתניהו במוסדות הליכוד. בית הדין של התנועה ביטל את החלטת מרכז הליכוד וקבע שהבחירות המקדימות לראשות התנועה לא ייערכו באותו יום יחד עם הבחירות המקדימות להרכבת רשימת המפלגה לכנסת הבאה. עוד קבע בית הדין כי יבוטלו השיריונים שביקש נתניהו לקבל לצורך הצנחת מועמדים מטעמו.

בכך, התקבלה עתירתו של ח"כ משה פייגלין שהוגשה ביום חמישי, יום לאחר החלטת המרכז לקבל את ההצעות בנושאים הללו שהעלה נתניהו.

על-פי החלטת בית הדין של הליכוד, בראשות מיכאל קליינר, יתקיימו הבחירות לראשות הליכוד ב-31 בדצמבר. מועד הבחירות המקדימות לקביעת רשימת הליכוד לכנסת ייקבע על-ידי ועדת החוקה של הליכוד.

עם זאת, מהודעת הליכוד נראה כי מדובר בהחלטה שאינה סופית. זאת, בשל בקשה שהגיש היועץ המשפטי של הליכוד, אבי לוי, לדיון נוסף בהרכב נרחב יותר של בית הדין של הליכוד. זאת, בטענה כי ההחלטה התקבלה בבית הדין בהרכב של שלושה בוררים שנחלקו בדעותיהם וכי מורכבות הסוגיות שנידונו מחייבת דיון בפני הרכב של חמישה בוררים. הדיון בפני ההרכב המורחב יתקיים מחר.

בעתירה שהגיש פייגלין נטען כי נתניהו הפסיד בהצבעה במרכז הליכוד ולא ניצח בה כפי שנטען בתחילה. זאת, משום שלצורך העברת שתי ההצעות שהעלה - להצמדת הבחירות לראשות המפלגה ולקביעת הרשימה, ולקבלת השיריונים - נדרש רוב של שני שלישים מחברי המרכז. לדברי מקורבו של פייגלין, מיכאל פואה, החבר בוועדת הבחירות של הליכוד, לנתניהו היו חסרים 41 קולות בלבד להעברת שתי ההחלטות ברוב של שני שלישים חברי מרכז.

פואה ברך על החלטת בית הדין של הליכוד. לדבריו, המפלגה הוכיחה כי היא שבה להתנהל בצורה ישרה וצודקת, באופן שיוביל אותה לניצחון. "עם זאת, אי-אפשר שלא להעיר על תפקודו הכושל של היועץ המשפטי, עו"ד אבי לוי, שבעצותיו המטעות מכשיל את ראש הממשלה וגורר את תנועת הליכוד לבוקה ומבולקה", הוסיף.

תאריך:  15/12/2014   |   עודכן:  15/12/2014
איציק וולף
+ליברמן: נתניהו לא יכול לבקש זכות וטו מקרי
23:42 15/12/14  |  News1
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו הנמצא בסיור עבודה ברומא, ואמר כי "מי שמבקש זכות וטו לא יכול בו-זמנית להשתלח במזכיר המדינה. היעדר היוזמה המדינית זו הבעיה שלנו. לפני הפלשתינים יש לנו בעיה עם אירופה וארה"ב, אנחנו בעיצומו של משבר". במסגרת אירוע השקת ספר, התייחס ליברמן לשר הביטחון, משה יעלון: "חילוקי דעות צריך ללבן בחדר סגור. לא צריך להשתלח ואז לבקש סליחה, צריך להיות חכמים".
+מסתמן: תקומה לא תפרוש מהבית היהודי
22:38 15/12/14  |  
אתר nrg: מסתמן כי סיעת האיחוד הלאומי לא תתפלג מסיעת הבית היהודי, ומחר צפויים השרים נפתלי בנט ואורי אריאל להכריז על ריצה משותפת. באיחוד הלאומי ממהרים לצנן את השמועה ואומרים כי דבר אינו סדור ועדיין ישנם פערים, שמחר יעשה ניסיון לגשר עליהם.
+בנט הציע לאריאל 4 מקומות
22:06 15/12/14  |  
יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט הציע לאיחוד הלאומי-תקומה ארבעה מתוך 20 המקומות הראשונים ברשימה לכנסת. על-פי הדיווח בחדשות2, מקום אחד יהיה בהסכמה ותיק השר השני יובטח ליו"ר אורי אריאל.
+כחלון: רק הממשלה אשמה במחירי הדיור
22:00 15/12/14  |  עידן יוסף
יושב-ראש כולנו, משה כחלון, אומר כי ממשלת ישראל היא האשם היחיד במחירי הדיור הגבוהים. בכינוס באשקלון, אמר כי לאיש בממשלה לא היה אומץ לשנות. למרות שכולם יודעים בדיוק מה לעשות - בבנקאות, במזון, בתחבורה. "בכל משרד יש תכניות- הבעיה היא ביישום", אמר והציע פתרון בדיור: "מי שיבנה לנו את הדירות באיכות הכי גבוהה, במהירות ובמחיר הכי טוב - יקבל את הקרקע. כך הקבלנים יתחרו על האזרחים ויורידו את מחירי הדיור".
+ש"ס: מר ישי מונע מיצרים אישיים
21:07 15/12/14  |  עידן יוסף
במפלגת ש"ס לא גינו את התפרעות אנשיה במסיבת העיתונאים, אך תקפו את ישי, ואף השמיטו בתגובתם את התואר "הרב" משמו. בהודעת המפלגה נאמר כי היא "מצרה על בחירתו של אלי ישי לעזוב את תנועת ש״ס, ולנטוש את דרכו ומורשתו של הרב עובדיה זכר צדיק לברכה, כנגד מועצת חכמי התורה. צר לנו כי יצרים אישיים ומניעים זרים הביאו את מר ישי למעשה זה. תנועת ש״ס יוצאת למערכת הבחירות מאוחדת ומלוכדת תחת הנהגתו של יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, נמשיך לאחד את כלל הציבור בישראל תחת הדגלים החברתיים והיהודיים של תנועת ש״ס, תנועתו של מרן".
+איחוד בדרך? לפיד וכחלון נפגשו
21:02 15/12/14  |  
יושב ראש יש עתיד, יאיר לפיד, נועד עם יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון כשברקע רצונו של לפיד לאיחוד בין שתי המפלגות לרשימה משותפת לכנסת. על פי הדיווח בחדשות10, במהלך הפגישה הציג לפיד לכחלון את הסקרים לפיהם איחוד בין השניים יוכל להניב 24 מנדטים בכנסת הבאה, אולם ככל הידוע כחלון אינו מעוניין באיחוד בשלב זה.
+ישי הקים מפלגה; פעילי ש"ס התפרצו: "בוגד"
20:49 15/12/14  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר כי מפלגתו נועדה לאחד בין חלקי העם  ▪  "יש לי הערכה גדולה וכבוד גדול למועצת חכמי התורה. קיבלתי את ההחלטה לאחר שהתייעצתי עם גדולי ישראל"
(ישי. לא עוזב את הדרך [צילום: פלאש 90])
+נחשפו ססמאות הבחירות של ש"ס ושל ישי
19:54 15/12/14  |  עידן יוסף
"עם אחד - סל אחד" ו"העם איתנו - מצביעים אלי ישי". אלו הססמאות שיובילו את מפלגות ש"ס ומפלגתו של אלי ישי שעדיין לא קיבלה שם.
+שטבון: דעת תורה תהיה משמעותית
19:20 15/12/14  |  עידן יוסף
ח"כ יוני שטבון, שפרש מהבית היהודי, אומר כי דעת תורה במפלגה החדשה שתקום תהיה משמעותית. לדבריו, שוחח עם רבנים רבים שיביעו תמיכתם במפלגה, אך עדיין מוקדם לומר אם תוקם הנהגה רבנית חרדית-ציונית למפלגה וכיצד ישולבו נשים. לדבריו, כוחה הפוטנציאלי של המפלגה עשוי להגיע לעשרה מנדטים.
+ישי יכריז הערב על מפלגה חדשה
18:43 15/12/14  |  
ראש ישיבת כיסא רחמים, רבי מאיר מאזוז, נפגש בבני ברק עם חבר מועצת החכמים רבי שמעון בעדני בבני ברק בניסיון למנוע את פרישתו של אלי ישי מתנועת ש"ס. הפגישה הסתיימה בסיכום כי המפלגות לא ישמיצו זו את זו, והערב צפוי ישי לכנס מסיבת עיתונאים בירושלים בה יכריז על הקמת מפלגה חדשה. ח"כ יוני שטבון הודיע כי יצטרף למפלגתו של ישי.
+עדינה בר-שלום: מתנצלת בפני יפה דרעי
18:38 15/12/14  |  עידן יוסף
הרבנית עדינה בר שלום התנצלה פומבית בפני יפה דרעי, ואמרה כי לא הייתה צריכה לקבל לשון הרע על חברתה. היא התייחסה להקלטה שנחשפה ע"י אוריה אלקיים בגלי צה"ל, בה נשמעה תוקפת את הזוג דרעי. "הייתי בכנסת וראיתי איך דרעי יושב עם הגב לאלי ישי. מילה לא מחליף איתו. מה אלי עשה לו?", אמרה. "כשאשתו של דרעי הקימה סמינר היא גזרה לעצמה משכורת שמנה. כל דבר שהוא עושה - תמורת שכר". דרעי הגיבה להקלטה ואמרה כי "יש אנשים מתוסכלים שלפעמים שאומרים כל מיני אמירות בלי אחריות. גם כשנפגשתי איתה ידעתי, אמרו לי שהיא מדברת עליי לא שמעתי. שמעתי שהיא פה נגדי ונגד המוסדות אבל אני הבנתי מאיפה זה מגיע, בנאדם שהוא מתוסכל וחושב שמישהו מתחרה בו... אולי אם הייתי יודעת על זה הייתי מעמידה אותה במקום. יותר טוב שלא ידעתי".
+ראש מטה הבחירות בעבודה: ח"כ כבל
15:46 15/12/14  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר העבודה מינה את ח"כ איתן כבל לראש מטה הבחירות ואת מנכ"ל המפלגה, שמעון בטאט, למנהל מטה הבחירות  ▪  מינויים נוספים - לקראת מועד הפריימריז
(הרצוג וכבל. "מתרגשים" [צילום: פלאש 90])
+ח"כ שטבון: אצטרף למפלגה של אלי ישי
15:21 15/12/14  |  איציק וולף
ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) הודיע רשמית על עזיבת המפלגה ועל חבירתו אל המפלגה החדשה שמקים ח"כ אלי ישי, הפורש ממפלגת שס.

"אצטרף למפלגתו של אלי ישי ואעמוד במקום מכובד ומשמעותי ברשימה", הצהיר בראיון לתחנת הרדיו החרדית קול ברמה.
(שטבון. חתר תחת הנהגת בנט [צילום: פלאש 90])
+"הקדמת הבחירות תשפיע לרעה על דירוג האשראי"
15:09 15/12/14  |  שירות גלובס   |   לרשימה המלאה
מודי'ס: "הטלטלה הפוליטית בישראל היא גורם שלילי בקביעת דירוג האשראי כי היא תערער את האמון הכלכלי, תדחה את יישומן של רפורמות כלכליות שנועדו להאיץ את הצמיחה ותקשה על תכנון פיסקאלי לשנתיים הבאות"
(משנים כיוון בתחזית [צילום: פלאש 90])
+לבני: ההצעה הפלשתינית לא תתקבל באו"ם
13:38 15/12/14  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
"מדינה הם לא יקבלו מזה"  ▪  תוקפת את הרשות: "התנהגות אבו מאזן בעייתית מאוד, לא נקט בטרור, אך מפעיל מתקפות מדיניות, רוצה לקבל מדינה על הנייר מבלי לתת דבר בתמורה"  ▪  "לרכוש את אמון העולם כדי לפעול יחד נגד דאעש"
([צילום: פלאש 90])
+באיחור יממה וחצי: הבית היהודי החל מפקד בזק
12:43 15/12/14  |  
מפקד הבזק של מפלגת הבית היהודי נפתח כעת, באיחור של כיממה וחצי. לצורך המפקד נפתח אתר מיוחד: [קישור]
+ח"כ ברוורמן: לא אתמודד בפריימריז
12:01 15/12/14  |  איציק וולף
ח"כ אבישי ברוורמן (העבודה) הודיע ליו"ר המפלגה, ח"כ יצחק הרצוג, כי לא יתמודד בבחירות המקדימות על מקום ברשימת המפלגה לכנסת הבאה. ברוורמן, שהיה בעבר שר לענייני מיעוטים, ציין כי יישאר חבר במפלגת העבודה.
+מוכרי האשליות
11:58 15/12/14  |  אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
ברגע שמכריזים על בחירות, מתחילה חרושת של הבטחות שמציפות את הציבור. קמים נביאים וקוסמים כלכליים, שבידם פתרונות קסם לכל חוליי החברה, ופתרון לכל המשברים - ובחלקלקות לשון, מבטיחים, חולמים, מעוותים עובדות ונתונים, ונעלמים ומתפוגגים אחרי. רבותיי - לעשות רפורמה בשוק הסלולר, קל יותר מאשר רפורמה בשוק הדיור, בתיקון יוקר המחיה, תעסוקה, מזון ותיירות
(ציפי לבני, יצחק הרצוג. גל התלהבות מזויף [צילום: פלאש 90])
+בסימן הדרך
11:55 15/12/14  |  מור דביר   |   לרשימה המלאה
על האזרחים להבין שהבחירות הקרובות צריכות להפסיק מלהיות מנותבות פרסונלית, הן צריכות להיות מנותבות לדרך  ▪  דרך שבה רוב הבוחרים מעוניינים שמדינת ישראל תנותב באופן דומיננטי בשנים הבאות
(לפיד. כריזמטי [צילום: פלאש 90])
+הרצוג - ראש הממשלה הבא
11:31 15/12/14  |  ציפורה בראבי   |   לרשימה המלאה
תהליך מוזר קורה במערכת הבחירות הזאת – הימין מתפורר לחלקים קטנים, בעוד השמאל, המונע על-ידי שנאה גדולה לנתניהו, מצליח למצוא גשר על מי המדמנה המכוערים של הפוליטיקה עד כדי יצירת הזוגיות התמוהה לבני-בוז'י. השנאה המאחדת
(הרצוג. יגרוף את כל הקופה [צילום: פלאש 90])
+כחלון: הממשלה נכנעת למונופולים וכך עושקים אותנו
11:15 15/12/14  |  איציק וולף
השר לשעבר משה כחלון, המתמודד בבחירות לכנסת ה-20 במסגרת מפלגת 'כולנו' שהקים תוקף חזיתית את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטוען כי ממשלתו נכנעת למונופולים.

"הממשלה נכנעת למונופולים ולקבוצות לחץ ויחד הם עושקים את כולנו", נכתב באתר האינטרנט החדש של מפלגתו של כחלון.

כחלון, שהצהיר כי בכוונתו להילחם נגד בעלי ההון ונגד המונופולים החזקים במשק, היה בעבר מתומכיו המובהקים של נתניהו. בבחירות לכנסת ה-19, לפני כשנה וחצי בלבד, הצהיר על תמיכה במועמדותו של נתניהו למרות שכבר פרש אז מן המערכת הפוליטית.
+האם משה ליאון יכהן כשר מטעם ליברמן?
11:04 15/12/14  |  עידן יוסף
מקורבו של השר אביגדור ליברמן, משה ליאון, צפוי לשמש כשר מטעם ישראל ביתנו בממשלה הבאה - כך מדווח השבועון מרכז העניינים. דוח ביקורת פנימי בליכוד שפורסם לפני כחצי שנה קבע כי ליאון, שהיה מועמד הליכוד וישראל ביתנו לראשות עיריית ירושלים, היה נגוע בניגוד עניינים מובנה ופסול. שותפו למשרד ראיית החשבון ניהל את חשבונות הליכוד. בדוח נכתב בי היתר: "בעת שנותן שירותים מקצועי מכהן במקביל גם כמועמד המפלגה לראשות העירייה, זה האחרון עלול לזכות למעמד מועדף וליתרון בלתי הוגן".
+תשדיר שני
10:42 15/12/14  |  אהרון שחר   |   לרשימה המלאה
נהנים לשמוע את תשדירי המפלגות הקטנות והמשעשעות? זה מה שהייתם שומעים לו אני הייתי רץ לכנסת. טעם של מפלגה קטנה והזויה. תהנו
(מחליפים את תרבות השחיתות [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בוטלה הצמדת הבחירות לראשות הליכוד ולרשימה
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהוד פרלסמן
15/12/14 13:07
 
יוסי ק
15/12/14 16:49
 
אהוד פרלסמן
15/12/14 18:12
 
צורי
15/12/14 18:16
 
אורי פ
15/12/14 20:30
 
יוסי ק
15/12/14 21:07
2
את המכה האמיתית
15/12/14 14:16
 
ירדנה
15/12/14 17:10
3
מבשרת
15/12/14 15:17
4
צורי
15/12/14 16:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
ברגע שמכריזים על בחירות, מתחילה חרושת של הבטחות שמציפות את הציבור. קמים נביאים וקוסמים כלכליים, שבידם פתרונות קסם לכל חוליי החברה, ופתרון לכל המשברים - ובחלקלקות לשון, מבטיחים, חולמים, מעוותים עובדות ונתונים, ונעלמים ומתפוגגים אחרי. רבותיי - לעשות רפורמה בשוק הסלולר, קל יותר מאשר רפורמה בשוק הדיור, בתיקון יוקר המחיה, תעסוקה, מזון ותיירות
15/12/2014  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
"הכנס שלושה ציונים לחדר אחד והם יקימו ארבע מפלגות פוליטיות שונות".
15/12/2014  |  מור דביר  |   מאמרים
כפי שזה נראה היום – בוז'י הרצוג עומד לגרוף את כל הקופה הפוליטית ואחריו לבני זוגתו. האיחוד המוזר שלו עם לבני בתנאים התמוהים – רוטציה ומי יודע מה עוד, יכול לנבוע ממקום אחד ויציב עד פחד – שנאה תהומית לנתניהו.
15/12/2014  |  ציפורה בראבי  |   מאמרים
אזרחי ישראל, תרבות ההיבריס הגיעה עד גועל נפש? אין קל מזה: שכר מינימום ותנאי קבלן לנבחרי ציבור! מישהו רוצה להסביר בשביל מה למען השם צריך "מנעמי שלטון"?...
15/12/2014  |  אהרון שחר  |   מאמרים
כשציפי ובוז'י השחילו את פצצת הרוטציה התגובה התמקדה בכושר המיקוח החיוור של בוז'י וביכולתה/חוצפתה של ציפי למכור את מרכולתה במחיר מופקע, לא התייחסו לכך שיש פה מהלך ציני בו בוז'י המתייחס לראשות הממשלה כאילו היא רשומה על שמו בטאבו, והרוטציה היא בסך-הכל עסקה בין שני עורכי דין ציניים בו אחת קונה את הבכורה במחיר סוף עונה.
15/12/2014  |  יעקב שטרכר  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
בחירות אקדמיות  /  עידן יוסף
שטבון לא מחכה: פורש מהבית היהודי  /  עידן יוסף
רדיו גלי ישראל מתנתק חלקית מ-ynet  /  עידן יוסף
למה עוד פעם ביבי?  /  מנדי ספדי
האיש וה"אישיו" בפתק הקלפי  /  ראובן לייב
שחרור רוצחים מוצדק כמו עצירת "עמוד ענן"  /  ד"ר יאיר ויסמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הסבר אפשרי למחדל המבצעי של ה-7 באוקטובר; הניצחון האמריקני במלחמת העצמאות בקרב יורקטאון שבווירג'יניה בשנת 1781; כיבוש גשר הדנובה ליד וינה בשנת 1805; כשלון נפוליאון ברוסיה בשנת 1812;...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il