|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

השיחות שהקליטה זקן נחשפות

אולמרט דרש מזקן לראות את ההסדר שיוצע לה <br>

ניסה לשכנע אותה שלא תשב בכלא גם אם לא תעשה הסדר במשפט הולילנד רמז לה שלא תוכל לחיות עם עצמה אם תפליל אותו - וטען שזה יהיה התנאי שתעמיד בפניה המדינה לצורך חתימה על הסדר
18/12/2014  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   משפט הולילנד   |   תגובות
שולה ונדב זקן. "מה הם אומרים?" [צילום: פלאש 90]

"אדלסון כלב בן כלב"
באחת השיחות ביניהם, התייחס אולמרט לשלדון אדלסון: "חכי אנחנו קוראים את העדות של שלדון אדלסון הזונה, כלב בן כלב". זקן הגיבה: "אז הוא בטח ירצה לדפוק אותך". אולמרט השיב: "בטח הוא הלך ל[נשיא ג'ורג'] בוש להגיד לבוש שאני בוגד. בוש סיפר לי".

באוקטובר 2012, שלושה חודשים לאחר שאהוד אולמרט זוכה בפרשות ראשונטורס וטלנסקי, שוחחה עימו שולה זקן בנוגע לשכרו של עו"ד מיכה פטמן, שייצג אותה באותו תיק. לדבריה, היא התחייבה לשלם לפטמן 250,000 דולר, ועדיין חסר לה כסף [זקן הודתה מאוחר יותר, כי קיבלה את מלוא המימון מהקבלן אורי מנצור, וכי במימון שסידר לה אולמרט השתמשה לצרכיה השוטפים]. זקן טענה בשיחה, כי אולמרט הבטיח לסדר לה עוד 50,000 דולר ואולמרט אישר זאת ואף אמר שבזמנו דיברו על 175,000 דולר בלבד [כתשלום לפטמן].

זקן: "נו, אז מה עם 250? אני צריכה עוד 50,000 לתת לו. אבל אתה... אני לא רוצה לתת לו את ה-50. אני הייתי שמחה לקבל כסף... אבל אני לא יכולה לחיות על קטע כזה שכל הזמן אני צריכה להגיד לך שאני צריכה כסף... שאתה תדאג לי לכסף. אני לא עומדת בלחץ הזה. אני הייתי רוצה לדעת שיש לי בחמש השנים הקרובות יהיה לי כסף... או שאני יהיה מסודרת".

אולמרט: "מאיפה אני יודע".

זקן: "לא... שלוש שנים".

אולמרט: "את חושבת שלי יש כסף לחמש שנים?".

זקן: "לא משנה, אתה יכול לאבטח את עצמך... בחורה צעירה שלא... איך אומרים, להציע את עצמה לעבודה... בגיל שלי יוצאים לפנסיה... עכשיו... זה קשה, אתה יודע מה... שלושה חודשים, אבל אני לא יכולה לבוא כל שלושה חודשים להגיד לך אני צריכה כסף".

אולמרט: "את לא צריכה... זה הסכם".

זקן: "בסדר... אהוד, אני צריכה, אני צריכה את הביטחון שלי ואין לי את הביטחון הזה".

אולמרט: "אגיד לך עוד משהו... לא יכול להיות ש... אם אין לך כסף... את לא תסעי עם הבן שלך לברצלונה... אנשים מדברים על זה".

זקן: "עכשיו תקשיב, אהוד. אני לא, אני ברמז אומרת לך כל פעם שאני צריכה לשקם את המשפחה שלי ואני זה... אני לא מכניסה אותך לדברים כאלה, אוקיי. אני הייתי חייבת לעשות את זה גם במחיר שהייתי מוכרת את הבית... לנסוע פעם אחת עם תומר ולנסוע פעם אחת עם נדב".


"את לא תשבי בבית סוהר"


בשיחה נוספת, שהתקיימה כאשר עורכי דינה של זקן ניהלו לראשונה מו"מ על הסדר טיעון במשפט הולילנד, אמר לה אולמרט, שאם תיכנס לכלא לשנתיים-שלוש - איש לא יעסיק אותה לאחר מכן. והוא המשיך: "ככה את היום נהנית מיוקרה, מה אומר לי אודי אנג'ל? [מראשי קבוצת עופר] אודי אנג'ל אומר: 'בן אדם יקר, בן אדם נפלא'... השאלה מה את יכולה לעשות עם עסקה שהם יגידו לך: 'לא מבקשים שום עונש ושום דבר אבל תני לנו את אהוד אולמרט'. אם את רוצה, אז את יכולה לשבת בבית סוהר ולגמור את העניין. אחרי זה, תחיי איך שתחיי עם זה. היות שאת אומרת שאת לא רוצה לעשות את זה, אז האלטרנטיבה שלך היא לא לעשות שום עסקת טיעון".

אולמרט המשיך: "יש את כל הסיכויים שככל שהזמן יעבור יהיה יותר קל. תלכי עכשיו לשנתיים לבית סוהר, פחות מזה הם לא יעשו איתך הסכם". זקן השיבה, כי בהסדר המוצע מדובר על שנת מאסר אחת בלבד, אך אולמרט טען: "זה אם את נותנת אותי". זקן הבטיחה שאין בכוונתה להפליל אותו, ואמרה שהיא מוכנה לשנת מאסר על העבירות שביצעה בעצמה. אולמרט השיב, כי מוטב שתמתין חצי שנה. זקן השיבה, כי עונש קל זה תקבל רק אם תהיה הראשונה לחתום על הסדר.

אולמרט: "בחיי, אני אומר לך, לפי דעתי הם יעמדו בפיתוי עצום ואת לא תשבי בכלל בבית סוהר".

זקן: "אני אשב בבית סוהר, הוא [עו"ד עופר ברטל] אמר שאין, אין אין חוכמות. בעוד חמש שנים אני אשב בבית סוהר. אני לא רוצה [להשתחרר] כשאהיה בת 60".

אולמרט: "רגע, אבל בעוד חמש שנים תשבי בבית סוהר, גם עכשיו תשבי בבית סוהר... שולה, אם את לא תתני, אם את לא תתני אותי, אין שום סיכוי שתגמרי מאחורי סורג ובריח בפחות משלוש שנים".


"הילדים שלך לא מופקרים"


אולמרט שאל את זקן מה אומרים בניה נדב ותומר על העסקה, והיא השיבה: "שאתה צריך לדאוג לי. לדאוג להם, שיהיה להם מה לאכול".

אולמרט: "בינתיים אני דואג שיהיה להם מה לאכול, אבל אני שואל אותך שאלה, מה פירוש של הדבר לדאוג? שאת תעשי עסקה שמה?".

זקן: "שלא לתת אותך, מה זה? אפילו תומר אומר: 'אמא, אנחנו לא, מה, את תלשיני? אני לא מלשין על חבר'. אז אמרתי: 'מה פתאום, אימא שלך, אתה רואה את אימא שלך מלשנית?'. אבל אני לא יכולה לעמוד בזה שאני אשאיר את הילדים שלי מופקרים".

אולמרט: "שולה, תקשיבי, הילדים שלך לא מופקרים, ואל תגזימי, והדבר החשוב ביותר זה שתקבלי פרופורציות ביחס לעצמך זה ולהבין שאת מתמודדת במצבים של מצוקה, ובמצוקה הזו מה שאנחנו צריכים לעשות זה לעשות הכל כדי לסייע לאפשרות הקיום שלך כמו שאנחנו עושים".

זקן: "לא, זה צריך לסייע לי, לפני שאני נכנסת לבית סוהר אם אני הולכת לעשות עסקה ואני לוקחת את הכל עלי".

אולמרט: "מה, איך לעשות את זה, מה, להביא לך חצי מיליון דולר?".

זקן: "אני לא יודעת, אהוד. אני באתי להתייעץ איתך [כדי] שאני אדע".


"תביאי את הנייר"


אולמרט: "אז בסדר, את אומרת שאפילו 50,000 דולר יעביר את הסיפור".

זקן: "אז מה אני אעשה, אהוד? אתה האיש החכם בינינו, לא אני".

אולמרט: "אז בואי, כש.. כש... כש... איך קוראים לו.. ש... אם את תעשי עסקת טיעון כפי שאת מבינה, אני אומר לך: אני לא נכנס [בעסקה]. אני רק אומר לך דבר אחד: אם העסקת טיעון תכלול גם אותי, את יוצאת עם פליינג קורס [הצלחה רבה]".

זקן: "מה, אין כסף? [למחיית המשפחה]".

אולמרט: "איך תחיי אחרי זה [שתפלילי אותי], איך תחיי אחרי זה... אני אומר לך, שולה: תהיי סובלנית, סובלנית. במצב הנפשי שבו את נתונה עכשיו, לא הייתי עושה שום עסקת טיעון, אם את שואלת אותי".

אולמרט הזכיר לזקן, שהוא סידר לה עבודה אצל אלפרד אקירוב תמורת 28,000 שקל בחודש, בעוד שכרם של יועציו בלשכת ראש הממשלה היה 10,000 שקל בחודש בלבד. זקן אמרה שגם נדב זקוק לעבודה, ואולמרט הבטיח שידאג לכך. והוא המשיך:

"אני רק אומר שתפסיקי להכניס את עצמך ללחץ, שהוא [ברטל] יכניס אותך ללחץ [לתת תשובה על העסקה], מהיום להיום. ולכן יש הצעה. כשיהיה את הנוסח של ההצעה, אני רוצה לראות את זה. למה? את לא תלמדי, את לא מסוגלת לקרוא את זה. תסמכי עלי, אין פה שום דבר... שולה, אני אומר לך, הם [המשפחה שלך] לא מסוגלים לקרוא את זה עם כל הכבוד, ולכן אני אומר את רוצה לעשות עסקה, אני מציע לך לטובתך: תביאי [לי] את הנייר".

תאריך:  18/12/2014   |   עודכן:  18/12/2014
איתמר לוין
+תל-צור: אמרתי לזקן שההסדר המוצע הוא סביר
16:54 18/12/14  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בהקלטה שהותרה לפרסום מנסה תל-צור לשכנע את זקן, בנובמבר 2012, שלא לחתום על הסדר טיעון במשפט הולילנד והציע לה לטעון שדכנר חיזר אחריה
(תל-צור. "פגיעה אנושה" [צילום: פלאש 90])
+"תקבלי מרמי אונגר 10,000 דולר בחודש"
16:54 18/12/14  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שמונה קלטות שהותרו לפרסם מתעדות כיצד ניסה אולמרט לשכנע את זקן שלא לחתום על הסדר טיעון במשפט הולילנד, ואם כן - איזו גירסה למסור כדי שלא תפליל אותו
("אני לא בעד" [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אלימלך קורצווייל   אלפרד אקירוב   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אתי בן-דור   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דני דנקנר   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   טל שפירא   טליה דאר   יהושע פולק   יובל גבעון   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יפעת מנור-נהרי   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   מאיר רבין   מיכה פטמן   משה  ישראל   משה שמיר   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט דרש מזקן לראות את ההסדר שיוצע לה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בבון זה קוף
19/12/14 12:34
 
Igal the loko
19/12/14 20:43
2
המעורבת
20/12/14 12:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט הולילנד
עו"ד נבות תל-צור אומר כי אמר לשולה זקן שעסקת הטיעון שמציעים לה עורכי דינה היא סבירה, אם כי ניתן לשפר את תנאיה. תל-צור הגיב לראשונה במפורט (יום ה', 18.12.14) על החשד שהעלתה המדינה, ולפיו סייע לאהוד אולמרט להניא את זקן מלחתום על הסדר במשפט הולילנד בסוף 2012. תל-צור היה סניגורו של אולמרט במשפטו בירושלים, ואילו במשפט הולילנד ייצג את דני דנקנר.
18/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
אהוד אולמרט הבטיח לשולה זקן, כי אם תיכנס לכלא בפרשת הולילנד משום שתסרב להפליל אותה - יעביר לה איש העסקים רמי אונגר 10,000 דולר מדי חודש. הדברים נאמרו באחת משמונה השיחות בין השניים, שהוקלטו בידי זקן ואשר הותרו לפרסום במלואן (יום ה', 18.12.14) בידי בית המשפט העליון לבקשת חדשות ערוץ 10 והארץ.
18/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
אהוד אולמרט מנצל את צו איסור הפרסום שהוצא לבקשתו על ההקלטות שביצעה שולה זקן, כדי להטעות את הציבור ולהשחיר את פניה של זקן. כך טוען (יום א', 14.12.14) בא-כוחה, עו"ד דב גלעד כהן, בבקשתו מבית המשפט העליון להסיר את הצו.
14/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
שולה זקן אישרה בחקירותיה לאחר שהפכה לעדת מדינה, כי הייתה מוכנה למסור במשפט הולילנד עדות שקר לפיה ניהלה רומן עם שמואל דכנר, וזאת כחלק מהגנתה על אהוד אולמרט. כך טוען משרד המשפטים (מוצ"ש, 13.12.14), בתגובה לפרסום בערוץ 2 של חלקים מהקלטת שיחה בין זקן לבין עורכי דינה, עופר ברטל וצליל וינשטיין.
13/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, נאלץ להחמיר בעונשו של אורי לופוליאנסקי בפרשת הולילנד בשל הוראות תיקון 113 לחוק העונשין. יש לתקן חלקים מכללי הבניית שיקול הדעת בענישה, משום שהם גורמים לעיוותים. כך אומר יו"ר מפלגת העבודה והאופוזיציה, יצחק הרצוג, בראיון ל"הפרקליטים" - בטאון מחוז ת"א בלשכת עורכי הדין.
27/11/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il