איש לא אוהב מועדוני לקוחות, זה מעצבן מציק, ובעיקר גורם תחושה של היתקעות עם מותג אחד. מי רוצה להיתקע עם מותג אחד בלבד? אז
קרדיטקום מצליחה להציע פתרון מצוין ולהציע תוכנית נאמנות בשוק הדלק, כדי באמת לשלם פחות, אך מצד שני לא להגיע למצב שבו נתקעים עם אותה חברה לעד.
כולנו מכירים את חברות הדלק שמציעות מסלולי דלק שבהם אתה קונה דלק מאותה חברה בלבד, אבל קרדיטקום מציעה מסלולים שאומרים לצרכן: "אתה ממש לא חייב ללכת רק איתנו תמיד, תתדלק היכן שאתה רוצה, אבל תיקח איתך את האפשרות לתדלק איתנו במחיר מוזל.."
נניח שהמחירים של דור אלון הם זולים יותר, אתם יכולים להמשיך לתדלק עם כל החברות האחרות, במידה ואתם רוצים, אבל בהנחה שאתם בוחרים לתדלק עם דור אלון ( בהמשך עם הדוגמה) אתם תהנו מאותו מחיר מוזל שאתם קבעתם בשביל עצמכם, לפני תנאי החברה.
מנכ"ל קרדיטקום הסביר השבוע: אנחנו מעדיפים להציע ללקוחות שלנו מסלולים שמציעים מחירים מוזלים, אבל מצד שני לא מכריחים אותם להיות תקועים עם אותה חברה לכל החיים, המטרה שלנו היא להציע הטבות לא אבן ריחיים".
חברת קרדיטקום פועלת בשוק הדלק הישראלי מזה עשור כבר והיא אחת החברות המצליחות בישראל, בעיקר בזכות היכולת להציע מחירי דלק נמוכים ללא הצורך להיות כבולים לאותה חברה.