|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות

אמיר אוחנה הצהיר אמונים במליאה

אמר בנאום הבכורה כי צבעו אינו אחד אלא בשלל צבעי הקשת נתניהו: קבלת הפנים לה זכית מחברת את חלקי הבית. זו אחריות גדולה והזדמנות גדולה
28/12/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: יצחק הררי/פלאש 90]

ח"כ אמיר אוחנה שנכנס לכנסת לאחר פרישתו של השר סילבן שלום, הצהיר אמונים (יום ב', 29.12.15) במליאת הכנסת ויחל לכהן כח"כ מטעם סיעת הליכוד. מן האירוע נעדרו חברי הכנסת החרדיים.

לאחר הצהרת האמונים אמר ח"כ אוחנה: "אני כאן עם כל מי שאני ומה שאני - מה שבחרתי ומה שלא - וגאה באלה וגם באלה. יהודי, ישראלי, מזרחי, הומו, ליכודניק, ביטחוניסט, ליברל ואיש הכלכלה החופשית. מה בא קודם? הכל בא יחד. כשרודפים יהודי בזעקות "איטבח אל יאהוד" - אני קודם כל יהודי. כשיורים, מחרימים, מסמנים ומגרשים - אני מתנחל. כשמבקשים לטשטש תרבות, להקטין, להעלים - אני מזרחי. כשמוציאים דיבתם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון - אני חייל. כששכונות שלמות אינן כשהיו וקשישות נאלצות לחיות את שארית חייהן בהסגר ופחד - אני דרום תל אביבי. וכשמראהו החיצוני של אדם הוא סיבה טובה לשנוא אותו, להרחיק אותו משכנות ומתעסוקה - אני יהודי חרדי שאיננו חרד. כששורפים תינוק חי יחד עם בני משפחתו, לעזאזל, יא אחוואן - אנא מעכום. וכשדוקרים למוות, נערה צעירה במצעד של אהבה וסובלנות - אני הומו. הומו שלא מייחל ליום שיבוא - אלא קם ומביא אותו! הומו שמבין - שהדגל שאנו נושאים, לסביות הומואים, טראנס ובי - הוא דגל צבעי הקשת - צבעי, חברי לקהילה, לא צבע".

לאחר מכן בירך ראש הממשלה בנימין נתניהו את הח"כ החדש: "הרושם הראשון הוא החזק ביותר כמעט בכל מגע שלנו עם בני אדם, הנאום הראשון הוא החשוב ביותר וכולנו התרשמנו עמוקות מהנאום. אני שמח לקבל אותו לבין שורותינו. אתה נושא באחריות יוצאת דופן, קבלת הפנים לה זכית מחברת את חלקי הבית. זו אחריות גדולה והזדמנות גדולה.

אני רוצה להבהיר נקודה שאולי לא ברורה, למעשה אמיר הוא הנציג המובהק הגלוי הראשון של הקהילה הגאה, שנבחר בפריימריז פתוחים כשהוא היה גלוי לגמרי והוא נבחר על-ידי אלפי מצביעים בפריימריז של הליכוד. אמיר מייצג היטב את פיסתנו של לאומיות ליברלית. הוא מאמין בזכויותיו של העם היהודי בארצו, בשמירה על ביטחון המדינה, זכויות האזרח, כלכלה חופשית ושוק חופשי. יצא לי לעבוד במחיצתו, הוא מסביר פנים אבל תקיף בעמדותיו, איתן בעקרונותיו ואני חושב שהוא יהיה חבר כנסת מעולה וגשר בין חלקי הציבור השונים. אני מקבל אותו בהוקרה ובגאווה".

ראש האופוזיציה יצחק הרצוג: אנחנו מקווים שחוקים שאנחנו נביא למליאה שנוגעים לציפור נפשך וזה זכויות הקהילה הגאה, שאתה תתמוך בהם והקואליציה תתמוך בהם.

תאריך:  28/12/2015   |   עודכן:  29/12/2015
עידן יוסף
+כשהמחוקקת מבקשת סעד מהרשות השופטת
10:39 29/12/15  |  נסים עוג'ר   |   לרשימה המלאה
נראה כי בג"ץ (בג"ץ 8749/13) אינו שש לתת צו מוחלט או צו על תנאי, ואף לא פסק דין כנגד המדינה ומשרד האוצר וכן ועדת הכספים, בגלל הרגישות ביחסי הכוחות בין הרשות המחוקק לרשות השופטת
(שפיר.נחושה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+"נוודא שירות בנקאי למאותגרים טכנולוגית"
09:25 29/12/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המפקחת על הבנקים הודיעה שתפעל לוודא שהבנקים ימשיכו לספק שירותים זמינים גם לאוכלוסיות מאותגרות טכנולוגית שלא מסתדרות עם השירותים הדיגיטליים  ▪  "ננחה את הבנקים ונדרוש שהבנקים יתנו מענה לאוכלוסיות שמתקשות עם השינוי"
([צילום: יח"צ])
+זכאות גם לניצולי שואה מזרחיים
00:50 29/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר ויו"ר הוועדה על הכרה ביוצאי מרוקו, אלג'יר ועירק כזכאים להטבות לניצולי שואה: "תוקן עוול היסטורי"
(יצחק כהן, משה כחלון ואלי אלאלוף [צילום: דוברות הכנסת])
+ועדת הכלכלה דחתה אישור תקנות מכסות הביצים
23:51 28/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היו"ר כבל דרש נתונים מלאים על התוכנית למעבר ללולים ללא סוללות: "האור בקצה המנהרה יצא בדיון הבא"  ▪  בדיון נרשמה התנגדות חוצת מפלגות לתקנות  ▪  ח"כ השכל: גם ראש הממשלה תומך בהפחתת הסבל מעל בעלי החיים  ▪  ח"כ וקנין: השאלה כמה רה"מ מוכן לשלם על זה
([צילום: יח"צ])
+שני מהלכים שעלו למדינה 6 מיליארד התרחשו יחד
22:59 28/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה הורדת מס חברות ל-25%  ▪  ההורדה אושרה למרות מחאת האופוזיציה שדרשה לשלב בהורדת מס חברות מהלכים חברתיים או להפחית בצורה דיפרנציאלית עם העדפה לחברות קטנות
(משה אשר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה הפחתת אגרות תדרים
22:38 28/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההפחתה מהווה בשורה לגופים המשדרים, לתחנות רדיו ולחברות סלולר  ▪ יו"ר ועדת הכספים: "הבשורה - במיוחד לפריפריה"
(הפחתה מוגדלת לפריפריה)
+הקואליציה החרימה את ההצבעות בהצעות אי-האמון
22:26 28/12/15  |  
הקואליציה בחרה להחרים את ההצבעות בהצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה, במחאה על כך שמקובל לא להגיש הצעות אי-אמון בזמן שמוסד שלטוני מתכנס. למרות זאת הן נדחו בשל העובדה כי להצעות אלה נדרש רוב של 61 חברי כנסת.
+חברות הזנק יתומרצו להנפיק בישראל
22:23 28/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לקידום השקעות בחברות הפועלות בתחומי הטכנולוגיה העילית (היי-טק) (תיקוני חקיקה), התשע"ו-2015. החוק החדש מורה לחזק את הבורסה כחלופה משמעותית למימון חברות טכנולוגיה עילית, תוך הגדלת הסיכוי שחברות אלה יתפתחו בישראל, הקטנת התלות שלהן בשווקים כלכליים חיצוניים ושכלול שוק ההון לטובת כלל המשקיעים בו. בין עיקרי התיקון נמנים שלושה נושאים עיקריים: מימון המונים, הקלות והתאמות בדרישות הגילוי בתשקיף ובדיווח השוטף ובדרישות ממשל תאגידי והקמת קרנות טכנולוגיה עילית נסחרות.
+ועדה מקומית תוכל לאשר הקלה של תוספת שטחי בנייה לפרויקטים למגורים בבנייה רוויה
22:20 28/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (הוראת שעה), התשע"ו-2015. נקבעו מספר תיקונים לחוק התכנון והבנייה, במסגרת הוראת שעה למשך חמש שנים, שיאפשרו לוועדה מקומית לאשר תוספת שטח לבנייה בהליך של הקלה. כן מוצע כי במקרים מיוחדים, תוכל הוועדה המקומית לאשר תוספת גם אם היא מהווה סטייה ניכרת מתכנית. עוד מוצע כי תוספת כאמור, תופחת משטח ההגדלה המותר לבנייה.
+הזכאות לרכישת דירה ציבורית לא תיפגע עקב עזיבת הדירה בעקבות אלימות של בן זוג
22:19 28/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדיור הציבורי (זכויות רכישה) (תיקון מס' 6), התשע"ו-2015. מדובר בהצעה של ח"כ דוד צור שעברה בקריאה ראשונה בכנסת הקודמת וח"כ יעקב מרגי המשיך את הליך החקיקה בכנסת זו. חוק הדיור הציבורי (זכויות רכישה), קובע את תנאי הזכאות לרכישת דירה ציבורית ובין השאר את התנאי של תקופת מגורים רציפה בדירה. מוצע לקבוע, כי הזכאות לרכישת דירה ציבורית לא תיפגע עקב עזיבת הדירה למקלט לנשים מוכות או עזיבת הדירה בעקבות אלימות של בן זוג, ובלבד שנתינה החלטה שיפוטית המעידה על האלימות או שניתן אישור מהמחלקה לשירותים חברתיים כי הדייר מטופל בשירותי הרווחה על רקע אלימות בן הזוג.
+סופית: הוארכה הוראת שעה בעניין עצור החשוד בעבירות ביטחון
22:18 28/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (עצור החשוד בעבירת ביטחון) (הוראת שעה) (תיקון מס' 4), התשע"ו-2015. יוארך תוקפו של חוק סדר הדין הפלילי (עצור החשוד בעבירת ביטחון) (הוראת שעה) לשנה נוספת.
+בקריאה ראשונה: פטור מחובת הבחינות לרפואת שיניים
22:16 28/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת רופאי השיניים (מס' 6) (פטור מבחינות), התשע"ו-2015. מוצע בה לאפשר למנהל לקבוע בתקנות פטור מחובת הבחינות, כולה או חלקה, הנדרשות לצורך קבלת רישיון לעסוק ברפואת שיניים.
+בקריאה ראשונה: לא יוטל היטל על העסקת משקיעים זרים אזרחי ארה"ב
22:15 28/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התכנית להבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004) (תיקון מס' 18), התשע"ו-2015. מוצע בה לתקן את חוק התכנית להבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004), כך שלא יוטל על משקיעים זרים, עובדים מומחים החיוניים מטעמם ובני זוגם, שהם אזרחי ארצות הברית, היטל על העסקתם. כמו כן, מוצע לתקן את ההגדרה "עובד זר" ולהחריג ממנה משקיע זר, עובד חיוני ובני זוגם שקיבלו אשרה לפי חוק הכניסה לישראל.
+"שוק האשראי עובד כמו סוחרי סמים"
22:12 28/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה דרש מנציגי הממשלה להציג בפני הוועדה את כל הזכויות של הלקוח  ▪  סמנכ"ל חברת האשראי החוץ בנקאי טריא מזהיר: "דוחפים לציבור אשראי יקר ולא מאפשרים לו לצאת מהמעגל"  ▪  כבל הביע חשש ממצב שבו הצרכן יהיה החוליה החלשה בתהליך ודרש: "החוק צריך לפרוס בפניו שטיח אדום"
(חזי כאלו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק הרצוג   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמיר אוחנה הצהיר אמונים במליאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה של הכנסת סירבה (יום ב', 28.12.15) לאשר את תקנות המועצה לענף הלול, הקובעות את הכללים בדבר מכסות לייצור ביצי מאכל לשיווק בשנת 2016, שהגיש משרד החקלאות.
28/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום דיון סוער במיוחד אישרה (יום ב', 28.12.15) ועדת הכספים: מס החברות יופחת החל בשבוע הבא, תחילת 2016, באחוז וחצי מ-26.5% ל-25%. מטרת ההפחתה לעודד את ההשקעות במשק והגברת הצמיחה. בעקבות הורדת מס החברות ל-25%, ישראל משתווה לשיעור מס החברות הממוצע במדינות המפותחות שעומד על 24.99%. קודם לאישור ההפחתה במסגרת הצעת חוק, התקיים דיון סוער שבמהלכו תקפו חברי כנסת מהאופוזיציה את ראש אגף התקציבים באוצר ואת מנהל רשות המיסים על סירובם לקדם מהלך חלופי שיכלול הורדה דיפרנציאלית של מס החברות ובמקביל הפחתת מיסים עקיפים לסיוע לשכבות החלשות.
28/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 28.12.15) תקנות המפחיתות משמעותית את גובה אגרות התדרים שמשלמות חברות העושות שימוש בתדרים לצורך תקשורת אלחוטית, החל מחברות סלולר וכלה בתחנות רדיו, טלוויזיה וכד'. מדובר במהפכה של ממש, שכן האגרות ומבנה האגרות הקיים בישראל נקבעו לפני למעלה מ-20 שנה.
28/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 28.12.15) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק נתוני אשראי, שנועדה להגביר את התחרות בשוק האשראי בעיקר למשקי הבית ולעסקים קטנים. בדיון היום עסקה הוועדה בשירותים שלשכות האשראי (חברות הדירוג) יהיו רשאיות לתת, בהתבסס על נתוני האשראי, וכן בסעיף העוסק בהקמת המאגר לנתוני אשראי ומטרותיו. במהלך הדיון אמר היו"ר איתן כבל כי ככל שהוועדה מתקדמת בתהליך אישור החוק מתגבר החשש שהאיש החלש ביותר בתהליך הוא הצרכן. הוא הבהיר לכל נציגי הממשלה כי הוא מצפה שהחוק למעשה יפרוס שטיח אדום בפני הצרכן - שהוא ילך עליו וכל הגופים הם שיצטרכו להגיע אליו ולחזר לפתחו עם הצעות לאשראי תחרותי. בשל החשש דרש כבל לקבל מסמך המרכז את כל הזכויות של הצרכן בחוק, על-מנת לוודא שהוא לא ייפגע.
28/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
למקסום הניצול התקציבי של תקציב 2015 למען מטרות ציבוריות שונות, אישרה (יום ב', 28.12.15) ועדת הכספים העברת 852.2 מיליון ש"ח למטרות שונות, מתוכם כ-540 מיליון ש"ח לתחום הבריאות. בנוסף אישרה הוועדה העברות כספיות לתחומי רווחה ולמגזר הערבי. אף שהוועדה מתכנסת לסיכום ההעברות התקציביות לשנת 2015, תיתכנה עוד מספר העברות. ריכוז גדול מאוד של העברות תקציביות מתבצע בשבועיים האחרונים בוועדת הכספים בעקבות העובדה שטרם אישור התקציב השנתי לפני כחודש, לא ניתן היה לאשר שינויים בסעיפי התקציב של משרדי הממשלה.
28/12/2015  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
כנופייה משפחתית מטילה מורא בבית הקברות  /  עידן יוסף
בכירה בשיבא: אשתו ההרה של הרופא נשאית  /  עידן יוסף
200 אלף שקל למשפחת קצין שיעבור לנגב  /  איציק וולף
ניצחון לציונות  /  בצלאל סמוטריץ'
כנסת נכבדה האומנם?  /  נסים עוג'ר
איפה הכסף  /  נסים עוג'ר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מי משרי הליכוד שאינו מצטרף לשר הביטחון יואב גלנט במאבקו החיוני נגד בנימין נתניהו הופך שותף פעיל לחטאיו של ראש הממשלה
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
אלי אלון
אלי אלון
עברתי בימים אלה ברחוב רש"י בתל אביב והבחנתי במבנה בית הכנסת שלא היה ידוע ומוכר לי לפני כן    מבנה בית הכנסת ועברו ההיסטורי סיקרנו אותי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il