|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

"התקציב המוצע קובר את החקלאות"

שר החקלאות אריאל: "התקציב גדל אך לא מספיק!" יו"ר ועדת הכספים גפני: "אפעל לקידום חוק עידוד השקעות הון בחקלאות"
02/11/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
גפני והשר אריאל [צילום: יצחק הררי]

ביקורת קשה נמתחה (יום ד', 2.11.16) בוועדת הכספים על גובה התקציב של משרד החקלאות כפי שהוצג בפני הוועדה. חברי הכנסת טענו שאם המספרים יישארו כמות שהם, הרי שזו גזירת מוות לחקלאות הישראלית וכי בעתיד רוב מוחלט של המזון ייובא לישראל. שר החקלאות ופיתוח והכפר, אורי אריאל, הציג יחד עם אנשי משרדו, את חזון המשרד לשנות התקציב 2018-2018, את התקציב ואת אופן חלוקתו וציין, כי אף שיש עלייה מסוימת במספרים, הרי שבפועל התקציב לא גדל ואינו עונה על כל הצרכים של החקלאות. במהלך הדיון התפתח עימות בין אחדים מחברי הכנסת לשר, לאחר שאלו הטיחו בו, כי "אם היה נלחם למען החקלאות כפי שהוא נלחם בעניינים פוליטיים הקשורים למחנהו, אזי התוצאות היו אחרות לגמרי והחקלאות הייתה עולה על מסלול בטוח".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הודיע שיקיים דיון המשך בנושא עתיד החקלאות עוד במסגרת דיוני התקציב וכי בכוונתו לקדם חוק עידוד השקעות הון בחקלאות, המאפשר מתן מענקים לחקלאים, בדומה למצב הקיים בתעשיה.

שר החקלאות אריאל הציג את חזון משרדו ל-2018-2017, "לפתח את החקלאות ולבסס את ההתיישבות, להבטיח אספקת מזון טרי ואיכותי לאזרחי ישראל ולמינוף היתרון היחסי של חקלאות ישראל וקידום הייצוא, תוך שמירה על חקלאות בת קיימא". עוד הדגיש, כי משרדו יפעל "לקידום תמיכה בחקלאים צעירים ויצירת דו המשך, לקידום יצוא טכנולוגיות חקלאיות, לתיעדוף נושאי המחקר החקלאי כאמצעי לקידום מדיניות המשרד, בין השאר במכון וולקני והמדען הראשי וכן לתיקון החוק לעידוד השקעות הון, כך שיופנה גם לענף החקלאות".

השר ציין את גובה התקציב ב-2017: 1.831 מיליארד ש"ח, מתוכם 1.06 מיליארד ש"ח (58%) לתמיכות ומחקר בחקלאות, 627 מיליון ש"ח (34%), 89 מיליון ש"ח (5%) לרשות ומטה הבדואים ו- 54 מיליון ש"ח (3%) לרזרבות והתייקרויות. זאת, סייג השר, לפני הקיצוצים הרוחביים שצפויים לבוא בעת אישור התקציב ולאחריו.

אריאל ציין עוד, כי "הייצור החקלאי ערכו כ-30 מיליארד שקלים והייצוא כ-2 מיליארד ש"ח". אריאל בירך את יו"ר ועדת הכספים גפני ואת חברי הוועדה, על-כך שב-2016 הם "הובילו לביטול מס המעסיקים בחקלאות. מס שהקשה מאוד על החקלאים ללא כל הצדקה". בעניין המגבלות שיוצר התקציב החדש והמבנה שלו אמר כי "התקציב אכן לא מספיק, חסרים בו פיתוח הכפר ותמיכות וגם הגמישות שלו פחתה. קטנה היכולת לבצע תיקונים תוך כדי השנה".

מנהלת תחום תקציבים במשרד החקלאות, סיון ינקוביץ': "ב-2017, 2018 יש תקציב השווה לתקציב 2016, חלק זה ירידה אך יש את התוספת של הוצאה מותנית בהכנסה. הולכות להתקבל עוד החלטות קיצוץ בעודפים ובתקציב מקק"ל ואולי עוד קיצוצים ומזה אנחנו מודאגים".

יו"ר הוועדה גפני הגיב: "המציאות היא שבתקציב הזה החקלאות לא הולכת להשתבח ב-2017-2018. אומנם אין ירידה, אך התקציב הוא תקציב דומה, אין העלאה ואין הפחתה. משרד החקלאות לא נהנה מהעלייה בתקציב הכולל של המשרדים".

סמנכ"ל בכיר השקעות ומימון במשרד החקלאות, צביקה כהן: "הבעיה שהחוק לעידוד השקעות הון בחקלאות לא שונה מאז 1980, בעוד שלגבי התעשיה הוא שונה פעמיים ב-20014 וב-2010. שם מדובר בחוק טוב שמיטיב עם התעשיה. הוא נדרש גם בחקלאות כמנוע צמיחה ובעיקר לחיזוק הייצוא. אנחנו מנסים לתקן את החוק כבר מ-2011".

יו"ר השדולה בחקלאית בכנסת, ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני): "אין בתקציב הזה בשורות, אין התייחסות לפערי התיווך ולעומת זאת במלל במצגת המשרד יש הסתה נגד החקלאים. מטילים את האחריות על פערי התיווך בנייר רשמי של הממשלה על החקלאים שבקושי מסיימים את יומם. האוצר ממש מתנקם בחקלאים וגם בנושא עלויות המים השפירים לחקלאות אין בשורה. בלי מים ותשתיות, בלי טיפול בפערי התיווך של התוצרת החקלאית, בלי השקעות ותקציב הולם, אין חקלאות".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "עידוד השקעות הון זה בלב העשייה של ועדת הכספים וזה קריטי גם לתעשיה וגם לחקלאות. בגלל המעורבות בין חקלאות לתעשיה, כמו למשל במקרה של מי שמגדל אצות בתוך צינורות לצורך ייצוא, מוצא עצמו נלחם במשרד הכלכלה שיכיר בכך כתעשיה. גם בנושא המכסים, לא ייתכן שהם יורדו או יועלו כלאחר יד. כל צעד בתחום דורש דיון ובדיקה מעמיקה. אם מורידים סתם כך מכסים אנחנו מפסידים פעמיים. פעם אחת פוגעים בחקלאות בישראל ופעם שנייה, מפסידים בהסכמי הסחר, כשאנחנו מייבאים המון ממדינה מסוימת ולא מקבלים ממנה שום דבר על מה שאנחנו מייצאים אליה".

ח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת): "משרד החקלאות עם התקציב הזה הופך להיות הכל חוץ מחקלאות ולא משקף כל חזון אמיתי שאיתו ניתן לקפוץ מדרגות בחקלאות. אין כל בשורה בתקציב הזה ורק יגרום להידרדרות". ח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו): "בכל מקום בעולם אנחנו מתגאים בחקלאות שלנו, אך לא רואים בתקציב שהוצג כאן מקור לגאווה. כמעט ואין דור המשך בחקלאות, כיום גיל 70 זה הממוצע של החקלאים ועם תקציב כזה והיעדר השקעות כפי הנראה המגמה הזו רק תחמיר".

ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) הטיחה בשר האשמות לגבי התנהלותו: "העובדה שהחקלאות הישראלית בקריסה לא חדשה לך. מורידים מכסים ולא משקיעים. אנחנו המדינה שבה התמיכות הנמוכות ביותר בחקלאות. ראש המועצה לכלכלה, אבי שמחון, מתנגד לחקלאים וטוען שלחקלאות יש תחליפים, ניתן להקים חושות בקרבת הגבול במקום. לשר אריאל אין זמן לחקלאות כי הוא עוסק בדברים אחרים". שפיר האשימה את השר בכך שהוא מטה תקציבים שבאחריותו שנועדו לגרעיני התיישבות צעירה בפריפריה לגרעינים המשתייכים לבית היהודי ולתנועת 'תקומה'. לדבריה, אלו שבפריפריה לא קיבלו את התמיכות המגיעות להן. "איפה נמצא הכסף של הגרעינים בפריפריה? לשר אין זמן לחקלאות כי מתעסק בהעברת כספים ליעדים שקרובים לליבו". השר אריאל הגיב בתרעומת: "אלו דברי שקר!". בעקבות הדברים התפתח עימות בין השר לחברת הכנסת.

ח"כ חיים ילין (יש עתיד): "אין חוק עידוד השקעות בחקלאות כי האוצר מתנגד. אם יש בתי אריזה שמייצאים הם צריכים לקבל את המענקים. שהאוצר יתפשר לפחות על המענקים ואח"כ על הטבות המס. מנהלת ההשקעות זה המנוף שיכול לתת צמיחה לחקלאות בלי זה דבר לא יקרה. בעניין המים, חייבים להמשיך להתפיל גם כשאין מצוקה ובדלתא שנוצרת לממן יותר את המים לחקלאות". ח"כ ילין אמר לשר אריאל: "תקציב הוא מראה של אסטרטגיה ולא סתם ואני רואה את החזון שאתם כתבתם ואין הלימה בין החזון לבין התקציב. לא ניתן לממשו עם התקציב הזה. תילחם למען החקלאות כמו שאתה נלחם למען ההתנחלויות ואז באותו הרגע החקלאות תפרח".

ח"כ עמר בר-לב (המחנה הציוני): "היומיים האחרונים מראים את הצביעות בבית הזה. אתמול היה יום החקלאות ולא היה חבר כנסת אחד שלא גילה אהדה ואמפתיה לנושא. אך עם זה לא ניתן ללכת למכולת. זה תקציב הקבורה של החקלאות. החקלאות הולכת וגוססת וזה תקציב הקבורה שלה".

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן: "רוח רעה מנשבת מהמצגת של המשרד. ציינו את הדרכים לצאת מהמשבר ואין זכר בתקציב הזה לדרכים לצאת מן ממנו. בפועל משדרים דבר אחר לגמרי. להגיד שסיפור ירידת המחירים בראש השנה ובפסח הצליחו עקב הורדת המכסים זה לעג לרש, הצגה אחת גדולה. תבדקו בלמ"ס. המחירים לא ירדו. יש להוסיף לתמיכות הישירות בין 1.5 - 2 מיליארד ₪. יש להקים את השוק הסיטונאי, אחרת פערי התיווך יישארו כמות שהם. נשיא התאחדות האיכרים והחקלאים, דובי אמיתי: "אתמול אחרי יום החקלאות מדי פעם עוד חייכתי ועכשיו אני מוטרד. קראתי את המטרות המרכזיות של השר ואני מנסה לראות האם יהיה מענה במספרים למה שהשר מכוון ואני חושב שזה לא יצליח. אני לא מזהה אצלו את רוח הקרב כמי שרוצה להוביל מהלכים. אין כאן כל מנוע צמיחה. אני רואה נסיגה בתקציב. כך לא ניתן להבטיח את ביטחון אספקת המזון במדינה. בסוף הכל יתבסס על יבוא, כי אין שקל למנהלת ההשקעות, נמשיך לראות הורדת מכסים והגברת הייבוא ומדינת ישראל בעוד כמה שנים כשתקים ועדת חקירה תשאל בדיוק על הדברים האלה". אמיתי קרא ליו"ר ועדת הכספים גפני, ש"לא לאשר את תקציב משרד החקלאות כפי שהוא עכשיו".

בסיכום הודיע יו"ר הוועדה כי בכוונתו להמשיך את הדיון על תקציב החקלאות ועל דרכים לחזק אותה. "בכוונתי להכין הצעת חוק בנושא עידוד השקעות הון בחקלאות" אמר והורה ליעוץ המשפטי לוועדה להתחיל בניסוחה.

תאריך:  02/11/2016   |   עודכן:  02/11/2016
עידן יוסף
+נזקי רעידת האדמה הצפויה - 90 מלש"ח
00:14 03/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בתרחיש של מדינת ישראל לרעידת אדמה כפי שנחשף בוועדת החוץ והביטחון נמסר על 7,000 הרוגים, 170 אלף חסרי קורת גג  ▪  קשיים מוערמים על חוק העורף
([צילום: נביד עלי/AP])
+תקציב המדינה אושר בקריאה ראשונה
23:23 02/11/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
התקציב אושר ברוב של 60 חברי כנסת תומכים אל מול 50 מתנגדים  ▪  גובה התקציב לשנת 2017 - 359.7 מיליארד שקל ולשנת 2018 - 376.7 מיליארד שקל
(הצליח להכניס את מס הדירה השלישית [צילום: דוברות הכנסת])
+ח"כ חדש: מיכאל מלכיאלי מש"ס
22:38 02/11/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ מלכיאלי הצהיר אמונים במליאת הכנסת  ▪  "תלמידי הישיבות הם סיירת מטכ"ל של הרוח היהודית"  ▪  מלכיאלי הוא בעל תואר ראשון ועושה תואר שני במדיניות ציבורית
([צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת])
+חברת הכנסת עלתה לדוכן בהינומה
15:30 02/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נדחה בטרומית: החזר הוצאות כספיות בגין עריכת נישואין אזרחיים בחו"ל  ▪  הממשלה: אין מחויבות למדינה לממן נישואים אזרחיים למי שאינו עומד בתנאי החוק
(סבטלובה בהינומה [צילום: מן הטלוויזיה])
+36 מ"ש למשרד התיירות; 1.9 מ"ש - לוועד בחברון
15:25 02/11/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
העודפים במשרד התיירות נבעו מחוסר יכולת לבצע תשלומים בגין התקשרויות מכיוון שהתקציב אושר רק בסוף שנת התקציב 2015  ▪  ההעברה התקציבית לוועד היהודי בחברות נובעת מהעובדה שמדובר שהתיישבות בעיר פלשתינית ולא ברשות מקומית
(יריב לוין, שר התיירות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בדיקה סטטיסטית להתחזות בתשאול הביומטרי
15:24 02/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לקיצור זמן השירות ולהרחבה כמותית של הנכללים במאגר, אישרה הכנסת בנוסף, את הרחבת מדרג רמות בדיקת טביעת האצבע הנדרשת  ▪  על-אף אישור הצו, חברי הוועדה הביעו מורת רוח מהתיקונים שהובאו לאישור בדיעבד לאחר שהוחל בהפעלתם והבהירו כי הם מצפים שייערכו בדיקות נוספות לחלופת התשאול בזמן שנותר לסיום הניסוי
(מעברי גבול [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי שמחון / Avi Simhon   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"התקציב המוצע קובר את החקלאות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
לאחר שאמש, הצליחו חברי כנסת מהאופוזיציה לסכל העברות כספים עקב תיקו של 2 בעד ו- 2 נגד, אישרה (יום ד', 2.11.16) בצהריים ועדת הכספים בהצבעה חוזרת, את העברתם של עודפי תקציב מ-2015 ל-2016 בסך 36 מיליון שקלים למשרד התיירות וכן 1.9 מיליון שקלים לוועד המתיישבים ביישוב היהודי בחברון.
02/11/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המשותפת ליישומים ביומטריים המורכבת מוועדות החוקה, הפנים והמדע, בראשות יו"ר ועדת החוקה ח"כ ניסן סלומינסקי, נענתה (יום ד', 2.10.16) לבקשת שר הפנים אריה דרעי ואישרה את הצו, הקובע כי במקום ש"יבוצעו בדיקות יזומות של ניסיונות התחזות בזהות כפולה" - "תערוך רשות האוכלוסין באמצעות גורם מתאים לכך, בדיקה מקצועית בכלים הסתברותיים להערכת הסיכויים של מתחזים לעבור את הליך התשאול בהצלחה". בנוסף, אישרה הוועדה את הרחבת מדרג הרמות של בדיקת טביעת האצבע, שיתאם לרמות 3-1 במקום 2-1.
02/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאור קביעתו של שר האוצר, שתקציב השידור הציבורי לא יחרוג מסך ההוצאה התקציבית המתוכננת, החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון להקים צוות משותף של משרדי רה״מ, האוצר והתקשורת, זאת על-מנת לבחון את הנושא. הצוות יגיש המלצותיו לרה״מ ושר האוצר בתקופה של עד שלושה שבועות. החברים בצוות - מנכ"לי המשרדים, ראש הסגל של רה"מ יואב הורביץ וראש אגף התקציבים באוצר, אמיר לוי.
02/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי דנה (יום ג', 1.11.16) באפלייתם של אזרחי ישראל תושבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן אל מול שאר אזרחי המדינה החיים בתוך הקו הירוק - בין השאר בתחומי תשתיות המים והקליטה הסלולרית, התחבורה ואיכות הסביבה.
01/11/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה התכנסה (יום ג', 1.11.16) לדיון בנושא 'תקנות הסדרת מחקרים במחוללי מחלות ביולוגיים, במסגרתו אישרה הוועדה הוספת רשימת חומרים ביולוגים לרשימה הקיימת, לגביהם יחולו הגבלות מחקריות, נוכח כך שאלה עלולים לשמש כנשק ולסכן חיי אדם בשימוש לא מבוקר.
01/11/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
ליברמן: קיצור השירות - טעות שנכבד  /  עידן יוסף
"מגלים תקלות קשות במפעלים ובמשחטות"  /  עידן יוסף
בוטל קיזוז הרנטה מקצבאות ניצולי השואה  /  איציק וולף
ועדת העסקנים   /  דביר מור
הזרזיר והעורב  /  יוני בן-מנחם
אי-ההסכמה מאחורי חוק השבת  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il