|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

ועדת הכנסת הסכימה להסרת חסינות גטאס

החליטה להיענות לבקשת היועמ"ש ולהמליץ למליאה להסיר את חסינותו, ובכך לאפשר למשטרה לערוך חיפוש ומעצר במסגרת חקירתו רוזנטל: "חשוב להזכיר שעדיין מדובר רק בחשדות"
21/12/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
איל ינון ויואב קיש [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]

רז נזרי [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]

ועדת הכנסת הסירה (יום ד', 21.12.16) פה אחד - 15 תומכים ללא מתנגדים וללא נמנעים - את חסינותו של ח"כ באסל גטאס מהרשימה המשותפת, בעקבות בקשתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כפי שהועברה ליו"ר הוועדה יואב קיש ע"י יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

בפתח הדיון אמר קיש: "לפני כמה שעות פנה אליי יו"ר הכנסת והעביר לי בקשה דחופה להסיר את חסינותו של ח"כ באסל גטאס לצורך מעצר וחיפוש, בעקבות החשדות נגדו והחקירה שנערכה לו. המעשים המיוחסים לו הם פיגוע של ממש נגד הציבור הערבי בישראל. זו פגיעה אנושה בעמדה המוסרית שמצדיקה את חסינותו של ח"כ. הפרה גסה שדורשת טיפול מידי. הדיון שלפנינו הוא דיון ערכי המהווה תקדים לכנסת. כל החלטה שנקבל בנושא יהיו לה השלכות רבות. מצד אחד עומד לפנינו כלי החסינות שחשוב לדמוקרטיה, ומצד שני יש לנו חובה עליונה להעביר את המסר שלא ניתן לכלי זה לפגוע בביטחון המדינה".

היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון: "אנו דנים פה על חסינות מפני חיפוש ומעצר, לא על עצם החסינות עצמה. נדרשת המלצה של ועדת הכנסת על-מנת להסיר את החסינות במליאה. ח"כ גטאס טען שמועד הדיון לא מאפשר לו הכנה מספקת. במכתב שהעביר לי טען שזהו הליך לא סביר. לדבריו, הרשויות רומסות את זכויותיו וזהו דיון פוליטי שתוצאותיו ידועות מראש ולכן הודיע שלא יתייצב אליו – וזאת מבלי לוותר על זכויותיו".

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי: "זוהי בקשה חריגה. לראשונה, היועץ המשפטי לממשלה מבקש להסיר חסינות לצורך חיפוש ומעצר. הסיטואציה והנסיבות חריגות לא פחות. יש תשתית ראייתית מוצקה לחשדות נגד ח"כ גטאס. המשטרה פועלת להשלמת החקירה והיועץ סבור שלצורך השלמת החקירה יש להסיר את החסינות הזו. הסרת החסינות לא אומרת שהוא ייעצר מיד אלא שיהיו כלים נוספים כגון חלופות מעצר. התיעוד שבידינו מהמפגש בבית הכלא לנוכח מידע מודיעיני מקדים הוא אודיו בלבד ללא סאונד. ח"כ גטאס העביר ניירות לאסיר אחד, ו-4 מעטפות לאסיר נוסף. הם הוצאו מתוך כיסיו הפנימיים והאסיר הכניס לתוך מכנסיו. בחיפוש שנערך על האסיר מיד לאחר המפגש נמצאו 12 טלפונים, 16 כרטיסי סים, 2 מטענים ואוזניה. ח"כ גטאס סירב להיחקר לאחר הביקור. בחקירתו אתמול טען בתחילה שלא העביר כלום ורק לאחר שהוצג בפניו הסרט הוא אישר שהעביר מעטפות אך לא היה מודע לתוכנן. לגבי הניירות – טען שידע שאסור לו להעבירם ושהיה בהם חומר פוליטי של מפלגת בל"ד. הוא חשוד בעבירה על פקודת בתי הסוהר שעונשה עד 3 שנות מאסר, ובסעיף של פגיעה בביטחון המדינה שעונשו עד 10 שנות מאסר. נבחנות גם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ומרמה והפרת אמונים. חסינות של חבר כנסת לא אמורה לאפשר ביצוע עבירות פליליות".

ח"כ איילת נחמיאס-ורבין (המחנה הציוני): "זה דיון קשה, למרות שהנתונים שהובאו בפנינו מובהקים. חשוב להקפיד על התהליך. אין כאן פגיעה ביכולת שלנו לפקח על מה שקורה בבתי הכלא. ח"כ גטאס הוציא את עצמו מהכנסת כבר בעבר. זה נראה כמו התרסה ורצון לקרוע קרע בחברה הישראלית. היה פה ניצול בוטה לרעה של החסינות".

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד): "כבר ביום ראשון ביקשנו את הסרת החסינות. אני רוצה לברך את גורמי הביטחון. טלפונים ופתקים סמויים זה נשק. צריך להסיר חסינות גם מח"כ חנין זועבי. א"א רק לסמוך על כוחות הביטחון שיעצרו עבירות כאלה בדקה האחרונה".

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד): "מעולם לא הייתה חסינות הראויה יותר להינטל. ח"כ גטאס הוכיח כי הוא איננו בוגד אלא הוא האויב. הוא וחבריו זועבי וזחאלקה אמורים להיות חברים בבית הכלא. הכתובת הייתה ועודנה על הקיר. אני קורא לבית המשפט העליון להפסיק לעקר את החלטות הכנסת בעניין פסילת רשימות מלרוץ לכנסת".

ח"כ אברהם נגוסה (הליכוד): "הייתה לרשויות סמכות לעצור אותו מיד ואולי היינו יכולים למנוע עוד נזק ביטחוני. אין כאן ויכוח, ביטחון הוא מעל כל המחלוקות הפוליטיות. למה אנשי הרשימה המשותפת שותקים?".

ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני): "זה דיון קשה ולא פשוט. מקבלים החלטה שמשפיעה מאוד על ההתנהלות של כולנו. צר לי שיש חברי כנסת שמביאים אותנו למצב שבו אנחנו צריכים לאתגר את הכנסת. אבל זה מוכיח את חוזקה של הדמוקרטיה הישראלית. אני מתמלא גועל ובושה למקרא החשדות המיוחסים לחבר כנסת גטאס".

ח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי): "ח"כ גטאס הוא רק סימפטום לבעיה. חברי הכנסת של בל"ד בוגדים פעם אחר פעם במדינת ישראל ובבוחרים שלהם. זה הזמן להסיר את החסינות משאר חברי הכנסת של בל"ד".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "ח"כ גטאס לא הפתיע אף אחד בבית הזה. בחקיקת חוק ההדחה ייחסו לנו מניעים גזעניים ופאשיסטיים וכעת הוכח שצדקנו".

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד): "צריך לבדוק אם היה תיאום בין ח"כ גטאס לבין חבריו מבל"ד מאחר שהם נועדו בבית קפה זמן קצר לאחר הביקור בכלא".

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני): "זה רגע מאוד קשה, דרמטי ועצוב. עצוב לי לדעת שח"כ ניצל את הכוח שהיה לו בידיים ומעל באמון שלנו ושל ציבור הבוחרים שלו".

ח"כ דוד אמסלם (הליכוד): "חשבתי לוותר על זכותי לדבר אבל שמעתי את חברי הכנסת מהאופוזיציה שלא מפספסים גם את ההזדמנות הזו כדי לתקוף את ראש הממשלה".

ח"כ רועי פולקמן (כולנו): "השתכנעתי מהנימוקים של היועץ המשפטי לממשלה בעניין הסרת החסינות. יש לברר האם הסרת החסינות מספקת או שצריך גם להפעיל את חוק ההדחה".

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה): "ח"כ גטאס גרם לכך שהאמון במערכות השלטון ייקרע אבל צריך להיזהר מפגיעה בחסינות. זו לא חסינות שלנו אלא של הציבור שבחר בנו. צריך לתמוך בהסרת החסינות אבל לעשות זאת בכובד ראש".

ח"כ דוד ביטן (הליכוד): "ההליך הפלילי ייקח זמן. זה מקרה קלאסי לחוק ההדחה. מבקש מכל הח"כים מהאופוזיציה לחתום על הדחתו של ח"כ גטאס".

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני): "המעשים המיוחסים הם מקוממים ובזויים אבל חשוב להזכיר שעדיין מדובר רק בחשדות".

החלטת ועדת הכנסת תעלה מחר לדיון והצבעה במליאת הכנסת.
החלטת ועדת הכנסת בדבר נטילת חסינות מחבר הכנסת באסל גטאס / החלטה
בקשה לקיים ישיבת כנסת לדיון בהצעת ועדת הכנסת ליטול את חסינותו של חבר כנסת באסל גטאס. בסיום הדיון תתקיים הצבעה.

תאריך:  21/12/2016   |   עודכן:  21/12/2016
עידן יוסף
+מיליון ש"ח תוספת לתקציב הגנים הבוטנים
23:43 21/12/16  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים משה גפני נענה לבקשת יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה אורי מקלב ואישר תוספת תקציבית של מיליון שקלים בשנה לתקציב הגנים הבוטנים, בכל אחת מהשנתיים הבאות. הסיכום על התוספת שתועבר במסגרת כספי התמיכות, הושג במסגרת דיוני התקציב בוועדת הכספים ובעקבות דיוני ועדת המדע והטכנולוגיה בעתיד הגנים הבוטנים. ועדת המדע והטכנולוגיה דנה בנושא תקצוב הגנים הבוטנים בשנה האחרונה, בעקבות החלטת משרד החקלאות לקצצו משמעותית. מתוך הבנה בחשיבות פעילות הגנים למחקר בישראל והמשמעות ההרסנית של הקיצוץ על עתידם הוחלט כי יש לפעול לחיזוקם.
+כחלון: זהו תקציב חברתי ועיוור צבעים
17:52 21/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החלו ההצבעות על תקציב המדינה  ▪  ראש האופוזיציה הרצוג: "התקציב משעמם. נתניהו, פינו אותך מהמעון ונאלצת לעבור לסוויטה. מרגיש יותר כאילו עברת לצוללת"
(השר כחלון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אדלשטיין: בבית הנבחרים אין מקום למי שפועל נגד המדינה
15:58 21/12/16  |  
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, אמר במליאה: "הסרת חסינות של חבר כנסת איננה דבר של מה בכך. מתן חופש פעולה לנבחר ציבור הוא מאבני היסוד של הדמוקרטיה ולחם חוקו של חבר הכנסת, כדי לאפשר לו למלא את תפקידו ללא מורא וללא מגבלות. ככל הידוע, ועל פי היועץ המשפטי לממשלה, קיים כבר עתה בסיס ראייתי מוצק ואיתן נגדו לביצוע עבירות פליליות. לכן, יש לראות את הדברים בחומרה יתרה. החסינות היא כלי בשירות הדמוקרטיה; אבל אל לאייש מאתנו לנצל אותו לרעה. ביום הזה, מחובתו של כל אדם ישר היושב כאן, ללא הבדלי השקפה, לומר ללא סייג: אין מקום בבית הנבחרים למי שפועל כנגד מדינת ישראל. זהו קו אדום, חד, חלק וברור. אני מחזק את גורמי אכיפת החוק וקורא להם לסיים את החקירה בהקדם".
+מקלב לכחלון: משוך המס על דירה שלישית
15:18 21/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון במליאת הכנסת על התקציב נסוב על אמירה של ראש הממשלה לתושבי עמונה והאשמתו בחיקוי מרי אנטואנט
(ח"כ אורי מקלב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בחינוך הלא-רשמי דורשים להיכלל ב"אופק חדש"
14:52 21/12/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
מ"מ מקום יו"ר ועדת החינוך ח"כ איציק שמולי: מבקש תשובה ברורה ממשרד החינוך - מדוע לא ייכללו ברפורמת אופק חדש מוסדות החינוך לילדים עם צרכים מיוחדים בבתיה"ס של המוכר שאינו רשמי
(חינוך מיוחד [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל ינון / Eyal Yinon   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   כולנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רז נזרי / Raz Nazri   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכנסת הסכימה להסרת חסינות גטאס
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
7 שחור
21/12/16 20:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת המשיכה (יום ד', 21.12.16) את הדיונים בתקציב המדינה ובחוקים הנלווים לו. רבים מחברי הכנסת התייחסו לפרסומים על אודות אמירתו של ראש הממשלה שהוא יודע מה זה לאבד בית וביקרו את חלוקת הכספים הקואליציוניים. חברי קואליציה ביקרו את מס דירה שלישית וקראו לשר האוצר למשוך את החוק.
21/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מורים, הורים ותלמידים במוסדות חינוך לילדים עם צרכים מיוחדים בביה"ס של החינוך המוכר שאינו רשמי, דורשים להשוות את תנאי המורים והתלמידים לאלה שבחינוך הממלכתי. מ"מ מקום יו"ר ועדת החינוך ח"כ איציק שמולי: קיימת אפליה ברורה בין תלמידים עם צרכים מיוחדים בבתי ספר ממלכתיים לבין תלמידים במוסדות חינוך במעמד מוכר שאינו רשמי".
21/12/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
ח"כ באסל גטאס מהרשימה המשותפת הודיע (יום ד', 21.12.16) ליו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יואב קיש כי לא יגיע לדיון בהסרת חסינותו. במכתב ששלח ליו"ר הוועדה הצהיר כי "זהו דיון פוליטי שתוצאותיו ידועות מראש ולכן לא אתייצב לדיון".
21/12/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
אני משוכנע, שחברת הכנסת וחברת וועדת הכספים נאוה בוקר בידיים נקיות תקדיש את 10 מיליון השקלים החדשים הרשומים על שמה לניקוז הכנרת, לפיתוח הנגב והגליל ולצרכי בתי העלמין, כפי שהצהירה שבכוונתה לעשות.
21/12/2016  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
כשהמילה "פרחח" מופיעה ליד המילה "כנסת", מיד עולה שמו של אורן חזן בנשימה אחת. אבל בעוד שהפרחחות של ח"כ חזן גובלת בשובבות נערית ובטוב-טעם, עולה עליו סתיו שפיר (31) בפרחחיותה, פרחחות שמאחוריה - בניגוד לחזן (ואם תרצו גם יואל חסון) - רשעות צרופה.
20/12/2016  |  עידן יוסף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il