|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

דיוני חוק התאגיד יתחדשו בבוקר

הכוונה היא להכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית מוקדם ככל האפשר ולהביאה להצבעה במליאה כבר ביום רביעי ממלא-מקום שר התקשורת הנגבי על בעיית עובדי רשות השידור: "שר האוצר לא אפשר פריצה של התקציב"
07/05/2017  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יו"ר הוועדה דוד ביטן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה וועדת הכנסת ממשיכה את הדיון בהצעת הממשלה לתקן את חוק תאגיד השידור הציבורי ולהקים את תאגיד החדשות. במהלך הישיבה התגלו מחלוקות רבות, בהן באשר לרדיו רק"ע (רשת קליטת עלייה), כאשר ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) דרש בין היתר להעביר את רק"ע לתאגיד החדשות ולעגן בחוק את מספר התקנים. היו"ר ח"כ דוד ביטן סירב ואמר כי תקנים לא יקבעו בחוק. בתגובה עזב אילטוב את הישיבה.

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) ביקש לדעת מה תהיה עלות הכפילות ונציג האוצר, אסף וסרצוג, העריך כי מדובר ב-5-4 מיליון שקלים. ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) דרש ייצוג למגזר החרדי במועצת תאגיד החדשות והיו"ר ביטן סירב לכך.

עוד עלה בישיבה ההסכם בין ההסתדרות למשרד האוצר בנוגע לעובדי רשות השידור. היו"ר ביטן התייחס לקליטת 100 העובדים בשל הרשות בשירות המדינה ואמר כי עד שימצאו להם עבודה התאגיד צריך לקלוט אותם, אחרת הם יישבו בבית ולא יקבלו דבר. הוא הוסיף כי כך יהיה לאוצר תמריץ למצוא להם עבודה כמה שיותר מהם. יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, ביקש לדעת גם שאכן מדובר במאה משרות מלאות ולא חלקיות וביטן העיר כי יש לקונה בהסכמות עם ההסתדרות, כבל הוסיף: כי הוא וח"כ יגאל גואטה היו רוצים לדעת איזה עוד הסכמים היו הם ההסתדרות. נציגת ההסתדרות, מאיה פרי אלתרמן, דרשה לעדן את הסיכומים עם האוצר בחקיקה, אולם יועצת מנכ"ל משרד האוצר, נירית איבי, אמרה כי לא סוכם לעגן את ההסכם בחקיקה.

במהלך הישיבה החלה הקראת סעיפי ההצעה והיועצת המשפטית של ועדת הכלכלה והמשנה ליועץ המשפטי לכנסת, עו"ד אתי בנדלר, הציגה את התייחסותה למספר סעיפים שעלו בישיבה, בהמשך למסמך שהעבירה לחברי הוועדה המשותפת.

הדיונים צפויים להימשך אל תוך הלילה. מחר יתחדש הדיון בשעה 9:00 ויימשך עד 11:30. לאחר מכן תתחדש הישיבה בשעה 13:15 ועד השעה 15:00, ומאוחר יותר יתחדש הדיון ויימשך עד שעה מאוחרת. ביום שלישי תתקיים ישיבה נוספת שתחל בשעה 12:00 שצפויה גם היא להימשך עד שעה מאוחרת.

המשנה ליועמ"ש לממשלה: אין מניעה חוקתית להמשך החקיקה, זה לא אומר שאין קשיים משפטיים

בפתח הישיבה הציג ממלא-מקום שר התקשורת, ח"כ צחי הנגבי, את עיקרי התיקון ואמר כי מדובר בתיקון מספר 8 לחוק שטרם היה יום אחד בתוקף. "זה לא חשוב אם מנסחי החוק המקורי לא הצליחו לזהות את כל הבעיות או שהכנסת הוציאה מתחת ידה חוק שאינו מושלם, אבל החוק כשלעצמו היה חסר תקדים במהותו. הכנסת והממשלה החליטו לחסל גוף שידור עם עבר של כל שנות המדינה ועוד לפניה, במקביל להקמת גוף זהה", אמר. הוא הוסיף כי "הממשלה הוציאה תחת ידה תיקון שאמור להרגיע חלק מהחרדות שליוו את הדיון הציבורי ואמר כי הרעיון לביטול התאגיד וחזרה לרשות השידור, למרות שאפילו ראש הממשלה סבר בשלב כזה או אחר שהוא נכון, ירד מסדר היום. הרעיון לחוקק חוק תקשורת שמעצים את יכולת הפיקוח של הרשות המבצעת גם הוא ירד מסדר היום, הרעיון שלא ישדרו חדשות בכלל בשידור הציבורי ופיטורי ראשי התאגיד ופגיעה בעובדים החדשים שנקלטו גם הם ירדו מסדר היום".

הנגבי התייחס לסוגיית עובדי רשות השידור ואמר כי "הבעיה בתוך הקואליציה היא שר האוצר שאמר שהוא לא יכול לאשר פריצה וחריגה של התקציב. הגישה מובנת אבל לפחות בעת הזו מצבת העובדים בתאגיד החדש ובתאגיד החדשות לא אמור לעלות, אולי בשוליים ואין רוב לדבר הזה בכנסת ולכן אנחנו במציאות שהיא טרגדיה לחלק גדול מהאנשים". עוד ציין השר הנגבי כי הוא מקווה שכונס הנכסים הרשמי יחליט על מנהל זמני שנייה אחרי שהמחוקק יאמר את דברו בקריאה השלישית. לאחר מכן שר התקשורת, בהתייעצות עם נשיאת בית המשפט העליון יציעו שופט בדימוס שיבחר שני חברים נוספים לוועדת איתור, שתבחר את 10 חברי המועצה הציבורית של תאגיד החדשות החדש. לדבריו, "כל זה צריך להיעשות בתוך 3 חודשים מכניסת החוק לתוקף ולאחר מכן המועצה תבחר מנהל קבוע לתאגיד החדשות, שיעבוד בצוותא עם מנהלי התאגיד".

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, אמר כי במהלך הדיונים היועץ המשפטי לממשלה הציב מספר עקרונות כדי שלא תהייה מניעה חוקתית להמשך חקיקת החוק, בהן רציפות השידור, קליטת עובדי תאגיד "כאן" ורשות השידור וניתוק בין הדרג הפוליטי לדרג המקצועי ומתן זמן מספיק להערות הציבור. "מניתי מספר דברים עקרוניים שהיועץ עמד עליהם כדי שבסופו של יום נאמר שאין מניעה חוקתית, זה לא אומר שאין קשיים משפטיים", אמר.

ח"כ יעקב פרי אמר כי "אפשר להציג את זה כתהליך טראגי. חברי כנסת וחברי הקואליציה, כולל השר שאני מעריך, באים לממש את רצונו של הצאר. אני לא יודע אם מישהו מכם ומאתנו מבין מה הוא רצונו של הצאר". לדבריו, ההצעה יוצרת כפל תפקידים על חשבון אזרחי המדינה ובמקום יעילות נקבל סיאוב. השר הנגבי התייחס לקליטת העובדים בתאגיד ואמר כי הייתה לו ראיה מפלה ואנשים מצויינים כמו עודד שחר, עודד גרנות, יפעת עמיאל, אמיר איבגי ועוד לא נקלטו. מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ שאל בתגובה: "כבוד השר, אתה רוצה לבחור את האנשים". הנגבי הוסיף ומתח ביקורת על ההשפלה שעובדי רשות השידור עברו ואמר כי אם זה לא היה קורה אף אחד, גם לא ראש הממשלה, לא היה מרגיש שיש פה בעיה. התסריטאי עמית ליאור אמר: "אתם קראתם להם חמאסניקים", והיו"ר ביטן ביקש להוציא אותו מהאולם. ח"כ פרי הגיב גם הוא ואמר: "יצא המרצע מהשק, אולי אם תקלטו את עודד שחר ועודד גרנות תיפתר הבעיה".

ח"כ איילת נחמיאס ורבין אמרה: "כמי שמלווים מזה שנתיים את עובדי רשות השידור אנחנו לא רגועים ואפילו מיואשים. ח"כ יוסי יונה קרא לקואליציה להגדיל את התקציב כך שאפשר יהיה לקלוט את כל עובדי רשות השידור שהוכיחו את יכולותיהם וירצו בכך. ח"כ עיסאווי פריג' אמר כי מצב של שני תאגידים לא יימשך לאורך זמן כי האוצר לא יאפשר זאת, והשאלה איזה מהם הוא זה שייסגר. ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה כי "לבוא לכאן ולשכוח את הדיבורים על הצורך המהותי לשינוי ברשות השידור הוא לעשות שקר בנפשנו. חשבתי שצריך היה להשאיר הכל בתאגיד ורק לתקן את הטעון תיקון, אבל זו לא ההחלטה שקיבלה הממשלה והקואליציה, והדבר הראשון שצריך לתת לו מענה זה העובדים". ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר כי מבין חברי המועצה יש שריון לערבים ובני מיעוטים אבל אין מקום לציבור החרדי. ח"כ מועלם רפאלי אמרה לו בתגובה כי בתאגיד יש יותר חרדים מכל מה שהיה מעולם וכי החרדים הם לא מיעוט בחברה.

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל הציע לכולם לא להתרגל לתיקון 8, כי כנראה הוא לא יהיה האחרון. "אני מרגיש מיואש. יש תחושה שאנחנו פיונים בלוח שחמט ולא משנה כמה נצעק ומה נגיד. אפילו ח"כ ביטן לא פילל לילד הזה, מנהל אותנו כראש הפיונים ונאלץ לתת התייחסויות שהוא לא שלם איתן. יצא משהו שאפילו הלוליינים הגדולים לא מבינים".

יו"ר תאגיד "כאן", גיל עומר, אמר כי עד היום נזרקו לפח 272 מיליון שקל שנועדו ליישם חוק לפגיעה בתאגיד וניהולו, תוך האשמה שמדובר בתאגיד שמאל. "הממשלה משתמש בטענות האלה כדי להשתלט על השידור הציבורי, כי 'מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו'. לפי הייעוץ המשפטי שקיבלנו תיקון החוק הוא לא חוקתי ולכן אנחנו מתכוונים לעתור לבג"ץ בדרישה לביטולו", אמר. הוא הוסיף כי מחר יופיע בפני הוועדה עו"ד דורי קלגסבלד, המייצג את התאגיד, להציג זאת בפני הוועדה. היו"ר ביטן אמר: "זכותכם לפנות לבג"ץ אבל מן הראוי שתתייחסו להצעת החוק". מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, אמר: "אנחנו מתנגדים לתיקון ובמסגרת בניית המתווה המשונה איש לא דיבר עם התאגיד, זה קצת משונה שאיש לא מתייעץ עם הגוף המקצועי שיסביר מה הכשלים".

העיתונאי דב גילהר שגויס לתאגיד אמר: "אדוני היושב-ראש, מה אנחנו עושים כאן? האם באמת כל המהלך הגרנדיוזי הזה נולד בגלל שמישהו מראשי התאגיד עבד פעם בידיעות אחרונות? האם כל הטררם הזה התחיל בגלל שמישהו לא התקבל לעבודה בתאגיד למרות שמישהי כן רצתה אותו? האמנם כל השגעת הזו נולדה בגלל שמישהי כן מונתה לתאגיד, אבל מישהו לא רצה אותה? לא יכול להיות. בחיי. לא יכול להיות שבגלל כל אלה אנחנו יושבים כאן". איציק יושע, לשעבר עובד רשות השידור והיום עובד התאגיד, אמר כי החוק נועד לזרוע חוסר יציבות וחוסר ודאות שכולם נבזות עלפי עובדי רשות השידור והתאגיד כאחד.

יוסי הדר מקול ישראל אמר מנגד כי הוא לא בתאגיד מאחר שסירב להצעה מבזה וקרא לתקן את העוול שנעשה לעובדי רשות השידור, בעיקר בעקבות המיון השערורייתי והפסול שנעשה בתאגיד. ליאת רגב, עיתונאית ומגישה ברשות השידור מזה 19 שנה, סיפרה בדמעות על הטלטלה שעברה ועוברים עובדי הרשות ואמרה כי היא מקנאה בגילהר שחייו מטולטלים רק חודש וחצי. "אם הייתם מכבדים את אנשי רשות השידור כל המעמד הזה היה נמנע", אמרה.

ח"כ יגאל גואטה אמר כי "אחת הבעיות ששיסו עובדים בעובדים וזה פשע לא נורמלי. אנחנו אשמים שהתנהלנו בצורה לא נורמלית, אף פסיכיאטר לא מבין מה קרה בתאגיד הזה. שמעתי סיפורים מסמרי שיער מעובדי הרשות ואני פונה לעומר וקובלנץ, אם הייתם מנהלים את זה בצורה שוויונית, שקופה, שקולה וקצת פחות יהירה ושחצנית זה היה נראה אחרת. התהליך שעשיתם היה גרוע ביותר".

התסריטאי עמית ליאור טען כי לא אנשי השמאל מטרידים אלא כמות בעלי הכיפות הסרוגות. הוא מתח ביקורת קשה על התהליך והאשים כי מי שמרים יד בעד ההצעה מצביע בעד מתנה של 130 מיליון שקל לראש הממשלה ואמר כי הוא מתפקד לליכוד ומתכוון להפיק תוכנית סאטירה על "מעללי דוד בוטן". היו"ר ביטן הורה להוציא אותו מהאולם בפעם השלישית, וביקש מהמשנה ליועמ"ש לממשלה לבדוק האם הדברים הללו הם איום עליו כמחוקק. ח"כ יואב קיש שב וביקש לדעת למה רק עובדי התאגיד מקבלים חסינות.

עובדת רשות השידור, מירי אדרי, סיפרה כי נאמר לה בצעקות שלא מקבלים אותה לתאגיד בגלל שהיא נציגת עובדים. המנכ"ל קובלנץ אמר בתגובה כי היו תקלות מינוריות ואם זה נאמר זה "מאוד מאוד מאוד חמור". ח"כ כבל שב ואמר כי אם מישהו עדיין לא הבין החוק לא בא לעשות שום דבר למען העובדים, וקרא לחברי הקואליציה להגיד להם את זה ביושר. בתגובה לקריאות הבינים הוא הזכיר כי היה זה הוא שהוביל בוועדת הכלכלה בראשותו את התיקון שהעלה את מספר עובדי רשות השידור בתאגיד מ-25% ללפחות 51%. ח"כ פריג' הוסיף ושאל מדוע התאגיד ממשיך לקלוט עובדים וקובלנץ השיב: "קיבלנו משימה וכל עוד החוק לא השתנה אנחנו צריכים לעמוד בלוח הזמנים".

תאריך:  07/05/2017   |   עודכן:  07/05/2017
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסי יונה / Yossi Yona   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   ליאת רגב / Liat Regev   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד גרנות   עודד פורר / Oded Forer   עודד שחר   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קול ישראל   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רז נזרי / Raz Nazri   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רשות השידור   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיוני חוק התאגיד יתחדשו בבוקר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מתנגד לכך שהנציגים החרדים יקדמו את הצעת החוק של ח"כ משה גפני, לפיה כל חוק עזר עירוני הקשור לשבת יצטרך לקבל את אישורו שר הפנים. הצעת החוק תחול למפרע משנת 2014, ותביא לביטולה של החלטת בג"ץ. נתניהו לא התחייב לתמוך בהצעת החוק, אם כי תמך עקרונית בהעברת סמכויות השבת לשר הפנים. הח"כים הבהירו לו כי ללא החזרת המצב לקדמותו - לא תהיה קואליציה.
04/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ה', 4.5.17) בקריאה ראשונה את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי (תיקון מס' 8) (תאגיד החדשות), התשע"ז-2017. 32 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים, כאשר חברי האופוזיציה החרימו את הדיון. הדיון נקבע לשעה 18:00 בשל השתלמות של עובדי הכנסת.
04/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בסיומו של מכרז מורכב ורב משתתפים, חברי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, בשבתה כוועדת מכרזים, בחרו בערוץ 20 כמפעיל הבא של ערוץ הכנסת. הזוכה יחל כעת בהכנות לקראת העלייה לאוויר, בחודש יולי השנה. במקביל, יחל הזוכה בהקמת אתר אינטרנט ייעודי לערוץ הכנסת כמתחייב מהמכרז.
04/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, קיבלה (יום א', 30.4.17) את הודעת משרד התחבורה, לפיה בכוונת שר התחבורה לתקן את צו רשות שדות התעופה ולהאריך את הפעילות האזרחית בשדה דב עד לסיום הפעילות הצבאית בו. הפעילות האזרחית בשדה דב הייתה אמורה להסתיים היום (30.04.17), אולם בחודש שעבר אישרה הכנסת סופית את ההצעה לפיה הפעילות האזרחית בשדה תימשך כל עוד מתקיימת בו פעילות צבאית, שצפויה להסתיים ב-2019.
30/04/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ד', 26.4.17) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק העמותות (תיקון מס' 16), התשע"ז-2016. לפי הצעת החוק הממשלתית יוסמך רשם העמותות לקבוע הוראות שיאפשרו הגשה מקוונת של בקשה לרישום עמותה וכן של דיווחים שעמותה מחויבת בהגשתם לפי חוק העמותות. הגשה כאמור תהיה על-פי בחירת המבקש או המדווח ומי שלא יהיה מעוניין בכך יוכל להגיש את הבקשה או הדיווח שלא באופן מקוון. עוד נקבע כי חובת הדיווח והגשת המסמכים, יחולו גם על חברה לתועלת הציבור.
26/04/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   שידור ציבורי  /  מי ומי  
הדתיים הגישו את חוק מנוחת השבת   /  עידן יוסף
עלות דחיית התאגיד: 17 מלש"ח בשבועיים  /  איציק וולף
אושר בראשונה: שידורי התאגיד יידחו  /  מירב ארד
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
מה חשוב לביבי  /  איתמר לוין
לשכת פרסום בג"ץ  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il