|   15:07:40
דלג
  עומר כרמון  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

"תופעת השומר החדש עלולה לגלוש להקמת מליציות ואנרכיה"

הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה בנושא הפשיעה החקלאית לצד הערכה רבה לפעולות המתנדבים של ארגון השומר החדש, נאמר כי יש לבחון את רמת המעורבות ח"כ לשעבר, עמרי שרון, אמר כי הוא חושש שהדבר עלול לגלוש לתופעה של הקמת מיליציות ואנרכיה יו"ר הוועדה, ח"כ שלי יחימוביץ': הפניית משאבים לעמותות פוגעת ביכולת של הגופים הממשלתיים לתת את השירות לו הם מחויבים
08/11/2017  |   עומר כרמון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מנכ"ל איגוד מגדלי הבקר לבשר, ח"כ לשעבר, עמרי שרון [צילום: פלאש 90]

הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה (יום ד', 8.11.17) בנושא הפשיעה החקלאית יו"ר הוועדה ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) אמרה בפתח הדיון, כי התופעה בה אזרחים רבים, חקלאים, מתעוררים לבוקר של סיוט התחדדה וזלגה לתודעה הציבורית אחרי האירוע הקשה במושב שקף. זהו אירוע בו התרחשו ביזה ושוד שנמשכו שעות ארוכות. הדוח האחרון של מבקר המדינה, הצביע על כשלים מהותיים. על חולשה, אוזלת יד והעדר מענה מערכתי.

יובל חיו המשנה למנכ"ל מבקר המדינה פירט את עיקרי הממצאים בדוח וביניהם; אי-ביצוע התפיסה המבצעית להפעלת מג"ב על-ידי התחנות האזוריות, ריכוז מידע אמין על היקף הפשיעה החקלאית לרבות מספר אירועים והיקף הנזק בכל אירוע, אובדן של אמון הציבור במשטרה שמביא לתת דיווח, חוסר באיוש התקנים במג"ב והפניית הכוחות לליווי עצירים בהתאם לאמנה בין שב"ס למשטרת ישראל, אי-שימוש באמצעים טכנולוגיים, אי-קידום התוכנית לביצוע בדיקות די. אן. איי, וחוסר בפתרון לאכסנת בעלי חיים לאחר לכידתם.

במהלך הדיון לצד הערכה רבה לפעולות המתנדבים של ארגון "השומר החדש" נאמר כי יש לבחון את רמת המעורבות. ח"כ יחימוביץ' אמרה כי הפניית משאבים לעמותות פוגעת ביכולת של הגופים הממשלתיים לתת את השירות לו הם מחויבים. ח"כ לשעבר עמרי שרון המשמש כיום כמנכ"ל איגוד מגדלי הבקר לבשר, אמר כי הוא חושש שהדבר עלול לגלוש לתופעה של הקמת מיליציות ואנרכיה.

"הנטייה להאשים את המשטרה איננה נכונה", אמר שרון. "המשטרה תופסת אך הפרקליטות צריכה להעצים את חומרת העבירה. חמור מזה הוא בית המשפט שמגלה הבנה לגנב. מדובר במכת מדינה".

שר החקלאות אורי אריאל הדגיש כי הנושא חשוב ובוער וראשית צריך להודות לכוחות הנמצאים בשטח ועושים מאמץ גדול. השר התייחס לסוגיית ביטוח החקלאים ואמר כי בגלל היקף התופעה ועוצמתה, החברות לא מוכנות לבטח או שמעלות את הפרמיה לשיעור בלתי כדאי. הקרן לנזקי טבע הכינה תוכנית לבקשת המשרד, והיא מוכנה ויכולה לצאת בראשון לינואר. התוכנית נתקעה במשרד האוצר שמסרב לתקצב אותה ב-16 מיליון שקלים. עוד אמר השר, כי תקציב הנמצא בתוכנית שונות ונדרש לאפשר לחקלאים להפנות את התקציב גם לטובת אמצעי ביטחון. השר הדגיש כי נדרש שינוי של השיטה וצורת ההתייחסות. חובת ההוכחה צריכה לעבור מהחקלאי אל הגנב שנמצא בשטח שלא שלו.

ח"כ איתן ברושי אמר כי על-פי דוח המבקר הציון לממשלה הוא ציון נכשל. הממשלה נכשלה בטיפול בטרור החקלאי ובמניעתו. זה איום אסטרטגי על החקלאות. ח"כ ברושי חשף כי במשרד הביטחון קיימת לפיצוי חקלאים שנפגעו כתוצאה מההסכמים עם הפלשתינים. הכסף קיים ולא מנוצל.

ניצב משנה דוד שריקי קצין חקירות מג"ב, אמר כי בשנה האחרונה ישנה ירידה של 15 אחוז ביחס לשנת 2016 באירועים הפלילים אך לא בהיקף הנזק. בשנת 2017 נגנבו 1,709 ראשי בקר לעומת שנה קודמת בה נגנבו 3,500. השנה נגנבו 27 טרקטורים נגנבו ומתוכם הוחזרו 19 לעומת 59 שנגנבו בשנה הקודמת.

לגבי הרישום ואיסוף המידע אמר כי השנה נעשה מהלך משמעותי וכלל האירועים נמצאים במערכות המחשוב, ולפיכך לא יהיו פערים ברישום. מעל 95 אחוז מהדיווחים נמצאים במערכת המחשוב. לגבי איוש התקנים אמר כי אוישו יותר מ-25 תקנים והשאר נמצאים הליך גיוס וקליטה. והוסיף כי ציוד מתקדם נקלט ונעשה בו שימוש רב.

בהתייחס לתוצאות בשטח אמר ניצב משנה שריקי אמר כי בשנה האחרונה חילטה המשטרה חמישה וחצי מיליון שקלים של כנופיות גנבים. הוגשו כתבי אישום כנגד 18 חוליות ועדיין מתבצעת עבודה כנגד 12 חוליות נוספות. לגבי הבקר, נסגר מכרז להחזקת ראשי הבקר שייתפסו והוועדה הבודקת את נושא הדי. אן. איי החליטה שלא לקדמו בשלב זה.

ח"כ חיים ילין אמר כי הטרור החקלאי שמגיע מהרש"פ יהפוך לציר טרור אם הממשלה לא תטפל בו בהקדם. "כבר שנתיים וחצי שאני מלווה את החקלאים בתופעה שמאיימת על פרנסתם ורואה איך אוזלת היד וסגירת תיקים שיטתית ע"י המשטרה רק מחזקת את העבריינים שכבר הפכו לכנופיות מקצועיות. רק החלטת תביא לפתרון".

אורי בן יהודה, ראש תחום ביטחון מועצות אזוריות: "המשטרה עושה עבודה טובה מול הפשיעה הכבדה, אך כלל לא מתייחסת לגניבות קטנות לכאורה, כאשר רק בתחום האבוקדו כדוגמה הנזק המשוער בשנה האחרונה עומד על 15 מיליון שקלים". הוא הוסיף ואמר כי עדין לא נשבר מחסום אובדן האמון של החקלאים ולפחות 30 אחוזים מהעבירות לא מדווחות.

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד), אמר כי נחשף לפשיעה החקלאית באירוע בבית אלעזר בו אזרח נאלץ להגן על רכושו. מתקשורת עם השטח אמר כי הוא שומע על פעילויות והצלחות אך עדיין קיימת תחושת חוסר ביטחון ותחושת הפקרות. הוא סיים ואמר כי יש מקום לאפשר לאזרחים להגן על עצמם. לא להוריד אחריות מהמשטרה, אך היות שאי-אפשר לצפות שבכל משק יהיה שוטר, צריך לאפשר לאזרח להגן ולאחר מכן לגבות אותם.

ח"כ אייל בן ראובן (המחנה הציוני), דיבר אף הוא על חוסר האמון המערכת, דבר המביא לפעולה עצמית בשיטות שאינן מקובלות. לדבריו הכפפת מג"ב לתחנות המקומיות נראית רע, לא רצינית, לא הגיונית והוא הציע לבחון את ההחלטה מחדש. בעניין הביטוח לחקלאים אמר כי למרות שהדבר ברור העסק תקוע ורק החלטת ממשלה תניע את הגלגל.

עמיחי דוד אגף תקציבים אמר כי משטרת ישראל לא דרשה בתקציב האחרון תקציב ייעודי למלחמה בפשיעה החקלאית. בהתייחס לכך אמר ניתב משנה שריקי שכל התקציבים שנדרשו לתוכנית התקבלו מתוך תקציב המשטרה.

אבו וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אמר כי המדינה מחויבת לדאוג לביטוח החקלאים. עוד אמר כי כדי ליצור הרתעה חייבת להיות התמודדות מערכתית. אם מג"ב היה מקבל את האחריות הבלעדית ולא היה נלקח למשימות אחרות הוא היה מביא יופי של תוצאות.

ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) אמר כי צריך להחזיר את אמון החקלאים במערכת, רק אז נראה את התמונה המלאה. עוד חשף כי שר האוצר כחבר כנסת קידם חקיקה שתבטיח ביטוח לחקלאים. בתגובה ביקשה ח"כ יחימוביץ' להגיש יחד עמו את הצעת החוק מחדש.

תמר לוי גונר, מאגף התקציבים במשרד האוצר, אמרה כי היות שהפשיעה חקלאית איננה כורך המציאות המשרד סירב לתקצב באופן מנותק את הביטוח אלא רק כחלק ממעטפת כוללת של התמודדות הכוללת אכיפה ענישה ועוד. בתגובה אמרה ח"כ יחימוביץ' כי איננה מקבלת את החיבור בין הדברים. זה פשוט להפקיר ציבור שלם לנפשו לסרב לתת לו מה שכל אדם מקבל בכל דבר שהוא. זו התנערות של אחריות המדינה איננה יכולה לחכות עד שיבוא שלום כלל עולמי.

עו"ד ירון סעדון מפרקליטות דרום, אמר כי לאחרונה מונו פרקליטים ייעודים להתמודדות עם פשיעה חקלאית, שנים בצפון ואחד בדרום. עוד אמר כי הטיפול הוא בסמכות המשטרה למעט נקרים בעלי משקל בשל היקף הנזק או המשתתפים שבהם מחליט פרקליט המחוז לקחת את האחריות.

יו"ר הוועדה ח"כ שלי יחימוביץ' סכמה את הדיון ואמרה כי היא רואה בחומרה רבה את היחס האפתי של משרדי הממשלה למכת הגניבות החקלאיות. יחימוביץ׳ ציינה כי הוועדה תקיים דיון מעקב וכן סיור בשטח בהשתתפות הגורמים הרלוונטיים לעניין, ודרשה לקבל ממג״ב נתונים מעודכנים שיאפשרו להעריך האם שינוי התפיסה המבצעית במג״ב הינו אפקטיבי, לרבות נתונים על איוש תקנים, אמצעים סיגינטיים ומבצעיים, וכן שיעורי הגשת כתבי אישום והרשעות. עוד דרשה יחימוביץ׳ מאגף תקציבים ורשות שוק ההון לטפל באופן מיידי בבעיית הפיצויים ולמצוא פתרון ביטוחי מדינתי ראוי לחקלאים אותם חברות הביטוח מסרבות לבטח. יחימוביץ׳ שיבחה את מג״ב על הישגיהם בהתחשב במשאבים המועטים העומדים לרשותם.

תאריך:  08/11/2017   |   עודכן:  08/11/2017
עומר כרמון
+פשרה: קק"ל תשלם מס רווחי הון
22:43 08/11/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
תוכל לבחור במסלול חלופי - תשלם 65% מההכנסות במשך שנתיים, ופטור ממס במשך ארבע שנים לאחר מכן  ▪  דירקטוריון קק"ל ידון בשבוע הבא בפשרה, והוא עשוי לדחות אותה ולהחליט על עתירה לבג"ץ נגד החוק  ▪  הטיעון: החוק מנוגד להסכם עם הממשלה, שנחתם ב-2015
(סמוטריץ' בוויכוח עם באב"ד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מאוחדת: "הצעת החוק של אמסלם נכתבה בידי לאומית"
14:16 08/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית תיקון הצעת חוק "להבטחת תחרות הוגנת ומבוקרת בין קופות החולים"  ▪  יוזם ההצעה, ח"כ אמסלם: "מי שמרוויח מהמצב הנוכחי זה רופאים סחטנים, מאכערים משרדי שיווק ועוד, וכל זה מכסף ציבורי"  ▪  מנכ"ל קופת חולים מאוחדת: "מוטב שהצעת החוק לא הייתה באה לעולם"
(ח"כ דודי אמסלם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ פארן מגוננת על ליאור חורב: "יש חופש ביטוי"
13:14 08/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דודי אמסלם כינס את הוועדה לדיון בציוציו בטוויטר של ליאור חורב - יועץ התקשורת של מפכ"ל המשטרה  ▪  ח"כ יעל כהן פארן: "יש ניסיון ליצור אפקט של הפחדה כלפי כל מי שמצייץ נגד הקואליציה. הציוצים אולי לא במקום אבל הוא אדם פרטי. יש חופש ביטוי עד שזה מגיע להסתה"
"אפקט של הפחדה". ח"כ יעל כהן פארן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
"לא מל"ו צדיקים". ח"כ אמסלם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרי שרון   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"תופעת השומר החדש עלולה לגלוש להקמת מליציות ואנרכיה"
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישע
8/11/17 15:43
 
דן ה
8/11/17 18:44
2
שוחר-שלום
8/11/17 16:34
3
שוטר חרש
8/11/17 16:50
4
צחי לביא
8/11/17 17:07
5
באום
8/11/17 17:08
6
יושר
8/11/17 17:08
7
בעז ש
8/11/17 17:13
8
פליט מגוש קטיף
8/11/17 18:53
9
שמ
8/11/17 18:56
10
פליט מגוש קטיף
8/11/17 19:02
11
נתין מדמנת ישראל
8/11/17 20:54
12
מאבחן מושחתים
8/11/17 21:23
13
גימי-יהודי מיהודה
8/11/17 21:39
14
יהודי אחד
8/11/17 22:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית תיקון להצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי: תחרות הוגנת ומבוקרת בין קופות החולים, של חבר הכנסת דוד אמסלם (ליכוד). בהצעה נקבעו הוראות שיבטיחו
08/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), כינס את הוועדה לדיון (יום ד', 8.11.17) שכותרתו: "השתלחות יועץ התקשורת של המפכ"ל ודוברת המשטרה ביו"ר הוועדה ובחברי כנסת".
08/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת הפנים של הכנסת תקיים היום (ד', 8.11.17) דיון שיזם יו"ר הוועדה ח"כ דודי אמסלם (ליכוד) בנושא: "השתלחות יועץ התקשורת של המפכ"ל ודוברת המשטרה ביו"ר הוועדה ובחברי כנסת". בדיון מתכוון אמסלם לדרוש את הפסקת העסקתו של ליאור חורב כיועץ חיצוני למפכ"ל המשטרה.
08/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט החלה לדון (יום ג', 7.11.17) בתיקון לתקנות בתי המשפט (אגרות). כיום לא מוטלת אגרה על הגשת תובענה ייצוגית, וזאת, על-אף שלפי חוק תובענות ייצוגיות אמורות היו התקנות בעניין אגרות בהליכים לפי חוק להגיע לאישור ועדת החוקה בתוך חצי שנה מיום פרסום החוק.
07/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
"בימים שלפני הדיון קיבלתי פניות ממשרדי הממשלה בניסיון לבטל את הדיון, וזאת מכיוון שלעמדת גורמי המקצוע כלל לא הייתה תופעת סמים מורעלים" אמרה ח"כ תמר זנדברג, יו"ר הוועדה למאבק בנגעי הסמים והאלכוהול. "כיום ברור לכולנו שההודעה שהפיצה המשטרה לציבור הייתה שגויה. תשומת הלב הופנתה לבעיה שלא קיימת, במקום להזהיר מפני התופעה האמתית: הימנעות מקריאה לסיוע רפואי, וזאת כתוצאה מפחד מההשלכות הפלילית איתן עשויים להתמודד המשתתפים במסיבות וחבריהם, במידה ויאותרו סמים בגופם".
07/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
איילת שקד
איילת שקד
הם לא בחרו לעמוד על איזו גבעה ולירות. הם שעטו לעבר נחילי המחבלים, הרגו הרבה מהם, ולמעשה הצילו חיים רבים של תושבי נחל עוז והסביבה
יקיר בן-משה
יקיר בן-משה
כל הספרים שתקו, מה יכולנו לומר? אפילו לסקלי הסמיק, לא ידענו שפוגל גונב, לא ידענו שהוא מחביא פירורים מעוגיות של אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il