|   15:07:40
דלג
  אלעזר לוין  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

כץ: אם ילכו לבחירות - לא יהיה תקציב

ח"כ גפני מיהדות התורה מעריך: לא יהיו בחירות, כל אחד רוצה להיראות גיבור
05/03/2018  |   אלעזר לוין   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"יכול מאוד להיות, שאם ילכו לבחירות, לא יהיה תקציב - אמר (יום ב', 5.3.18) שר העבודה והרווחה חיים כץ. הוא דיבר בוועדת הכספים, אגב דיון על תקציב משרדו ל-2019.

כתב News1 מוסיף: המדובר בתקציב שיכנס לתוקף בעוד כעשרה חודשים. לכאורה אין דחיפות לאשרו, אם כי שר האוצר משה כחלון אמר היום, שכמה מסעיפיו החברתיים יופעלו כבר השנה. אם יהיו בחירות, אפשר יהיה לדון ולאשר את התקציב אחרי הבחירות ולפני סוף 2018.

יו"ר ועד הכספים משה גפני מיהדות התורה אמר באותה ישיבה: "הערכה שלי, שלא יהיו בחירות. אני מדבר עם המפלגות וזו הערכה שלי. בינתיים הבעיה לא נפתרה, כי כל אחד רוצה להיראות גיבור. אבל כולם ידעו את הדבר מראש".

תאריך:  05/03/2018   |   עודכן:  05/03/2018
אלעזר לוין
+ערים חכמות: בקרוב גם בפינוי אשפה ובתחבורה
10:15 06/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
232 רשויות תוקצבו ע"י המשרד לשוויון חברתי במעל 70 מיליון ש"ח עבור מיזמים דיגיטליים  ▪  מקלב: "ישראל היא חלוצה בתחום הטכנולוגיה אך לפעמים זה רק מתורגם לעולם ולא אלינו בישראל
(השרה גילה גמליאל [צילום: פלאש 90])
+אושרה במליאה: הצעת החוק ליישום מערכת "שער עולמי"
09:58 06/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מערכת הסחר במינהל המכס, מבוססת על טכנולוגיות עדכניות ומתאפיינת בממשק עבודה מודרני וידידותי והיא מחליפה את המערכת הקודמת, שפעלה במשך כשלושה עשורים
( הפלטפורמה המחשובית החדשה לניהול סחר החוץ )
+"לא נגרע תקציבים מהחינוך המיוחד"
09:44 06/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך לדברי דודי מזרחי, מנהל אגף תקציבים במשרד החינוך בישיבת ועדת החינוך  ▪  מרגי דורש מנציגי משרד החינוך להציג תקנות ההסעה לבעלי צרכים מיוחדים ותוכנית להכשרת עובדי הוראה לחינוך המיוחד
([צילום: פיקסל ביי])
+5 שנות מאסר לתוקפי עובדי הוראה
00:22 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק שהגיש שר החינוך, לפיה התוקף עובד חינוך בזמן עבודתו והתקיפה קשורה למילוי חובתו או תפקידו של נתקף, דינו מאסר חמש שנים.
+אושר סופית: חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי
00:10 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח-2018. מוצע להסדיר באופן מקיף את דיני חדלות הפירעון של יחידים ושל תאגידים במסגרת חוק חדש וכולל המחליף שורה של דברי חקיקה המסדירים את הנושא כיום. בנוסף, מוצע לערוך שינוי מבני ברשויות האמונות על יישום הדין: בתי המשפט, הכונס הרשמי ורשות האכיפה והגבייה. במסגרת הצעת החוק, מוצע לצמצם את דיני הקדימה ובפרט את דין הקדימה שניתן לרשויות שלטוניות, ובמקביל להעביר חלק מהעדיפות הניתנת לבעלי שעבוד צף (לרוב, הבנקים) לטובת הנושים הכלליים הלא מובטחים (שהם לרוב ספקים או לקוחות). בדרך זו מחוללת הצעת החוק שינוי מהותי בסדר הפירעון כדי להגדיל את השוויון בין הנושים ולחזק את מעמד הנושים הכלליים (הלא מובטחים). לפי הצעת החוק המקורית המדינה אמורה הייתה לקבל עדיפות על חובות מס שהיא פרסה אך במהלך הדיונים קבעה הוועדה שלא כל פריסה תזכה את המדינה בעדיפות על הנושים הקטנים אלא רק חלק מהפריסה ובתנאי שהיא עומדת בתנאים מסוימים. מענה נוסף לנושים הקטנים היה הסדר טוב יותר בנושא הריבית על החובות שנועד לצמצם את הפערים בין הנושים הגדולים שמקבלים ריבית גבוהה על חובותיהם כמו הבנקים לבין הנושים הקטנים. הוועדה צמצמה את הפער ביחס להסדר הריבית על החובות בין הנושים הגדולים לקטנים. בנוסף, לפי הצעת החוק במקום הליכים נפרדים של הפטר ופשיטת רגל- ההפטר יהפוך להיות חלק מובנה מהתהליך וכך חייבים יקבלו במצב רגיל הפטר תוך 4 שנים, החייבים החלשים ביותר יקבלו הפטר תוך כשנה ומי שלא פעל בתום לב יתעכב בקבלת ההפטר לעיתים שנים רבות.
+בקריאה ראשונה: קיזוז כספים שהרשות הפלשתינית מעבירה למחבלים
23:52 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק קיזוז כספים לרשות הפלשתינית בשל תמיכתה בטרור, התשע"ח-2018 של חבר הכנסת אלעזר שטרן וקבוצת חברי כנסת. לפי ההסכמים בין ישראל לבין הפלשתינים, ישראל גובה עבור הרשות הפלשתינית מיסים מסוימים, ומעבירה לה את כספי המיסים. מוצע לקבוע כי שר האוצר יקזז מכספים אלה את הסכומים שמעבירה הרשות לפעילי טרור ולבני משפחותיהם.
+סופית: רפורמה במכס שתייעל את ניהול סחר החוץ
20:55 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת המכס (מס' 28), התשע"ח-2018 (קריאה שניה וקריאה שלישית). לשם הטמעת מערכת סחר חוץ חדשה במינהל המכס המכונה "שער עולמי", מוצע לקבוע הוראות לעניין הגשה מקוונת של מסמכים ודיווח אלקטרוני הנוגעים להגשת הצהרות ומסמכים הנוגעים לייבוא ולייצוא של טובין. כמו כן, מוצע לקבוע עיצומים כספיים בשל הפרת הוראות בפקודה. עוד מוצע לעדכן הוראות שונות בפקודה שחלף זמן רב מאז נחקקו או תוקנו ויש צורך לעדכנן. עניינה של ההצעה לייעל ולפשט את המערכת לניהול סחר החוץ של ישראל, הכוללת את הניהול והפיקוח על היבוא והייצוא. החוק נותן תוקף חוקי ויאפשר למכס לקיים את כל ההוראות והתקנות הכרוכות בהפעלת המערכת המחשובית החדשה. מדובר במערכת מחשובית הגדולה ביותר במערכת הממשלתית ושיש לה חיבורים ונגיעה למשרדי ממשלה וגופים שלטוניים רבים. עתה לאחר השלמת הליכי החקיקה הנוגעים אליה, כל ההוראות הקשורות בהפעלתה ייכנסו לתוקף. היתרונות במערכת, בכך שתאפשר בדיקת סחורות וטובין עוד במדינות המוצא ובמהלך ימי ההובלה לישראל תוך קיצור וייתור הליכים בנמלי הים והאוויר. זאת על-מנת לשחרר סחורות מוקדם ככל הניתן ובכך להפחית עלויות אחסנה, שינוע וכד'.
+עירוב שימושים בקרקע יאפשר ניצול יעיל של משאבי קרקע
20:48 05/03/18  |  
ועדת הפנים החליטה לפצל את הפרק (פרק י') העוסק בעבודות פיתוח בתוכנית למגורים מחוק ההסדרים, והיא תדון בו כחוק בפני עצמו. "תחשבו שוב על כל התהליך", אמר יו"ר הוועדה יואב קיש לאריאל יוצר, סגן הממונה על התקציבים, "תמצאו מענה לעניין תשתיות העל, ותמצאו מנגנון שעונה על השאלה כיצד, כשאתה רוצה לכפות על ראש עיר תוכנית בניה שהוא אינו מעוניין בה, תוודא שהוא לא יעצור אותך בשלב של היתרי הבנייה". הוועדה אישרה בפרק ט' של חוק ההסדרים בנושא תכנון ובניה, את הסעיף המאפשר להרחיב אפשרויות קיימות לעירוב שימושים שונים בקרקע, על מנת לאפשר ניצול יעיל של הקרקע. הצעת החוק מציעה גם להרחיב את סמכויותיה של ועדה מקומית עצמאית. בניגוד לעמדת הממשלה, יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש הרחיב גם את סמכויותיה של ועדה מקומית לא עצמאית, בכל הנוגע למבני ציבור.
+בקריאה ראשונה: בתי הדין הרבניים יוכלו לדון במקרי עגינות בין-לאומיים
20:15 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שיפוט בתי דין רבניים (נישואין וגירושין) (תיקון מס' 4) (סמכות בין-לאומית בתביעה לגירושין), התשע"ח-2018. ההצעה שאושרה היא הצעה ממשלתית כאשר הצעה פרטית זהה של ח"כ עליזה לביא שהוצמדה להצעה הממשלתית לא עברה. מוצע בה להסמיך את בתי הדין הרבניים לדון במקרי עגינות בין-לאומיים, כאשר בן הזוג מסרב לאפשר את הגירושין, וזאת במצבים שבהם שני בני הזוג אינם אזרחי המדינה או תושביה ואף אינם עונים לתנאי הזיקה המקלים יותר הקבועים כיום בסעיף 4א לחוק. התיקון המוצע יוחל רק בהתקיים נסיבות מיוחדות המקשות על עריכת הגירושין לפי דין תורה במדינת החוץ, למשל בשל מצב בריאותי קשה של התובע, ובהתקיים שורה של תנאים נוספים. כמו כן, מוצע להסמיך את בתי הדין הרבניים לדון בתביעות לגירושין של בני זוג יהודים שנישאו מחוץ לישראל בנישואין אזרחיים, בהתקיים שורה של תנאים.
+סופית: התאמת הענישה על הסעת שב"חים
20:07 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 29 והוראת שעה), התשע"ח-2018. מוצע בה להפוך את הוראת השעה העוסקת בעבירות הסעה שלא כדין של שוהים בלתי חוקיים להוראת קבע, לשנות את מדרג הענישה בשל ביצוע העבירה וכן לקבוע הוראות לעניין שלילה מינהלית של רישיון נהיגה לתקופות ההולמות את חומרת העבירה, וכהוראת שעה גם קנסות מזעריים לעניין זה. כמו כן, מוצע להאריך את תוקפן של הוראות השעה בעניין קנסות מזעריים שנקבעו לגבי עבירות הלנה והעסקה שלא כדין, ובנוסף לקבוע מנגנון המאפשר לדרוש במסגרת צו הגבלה מינהלי או צו הגבלה שיפוטי ערובה להבטחת קיום תנאי הצו.
+כץ: כספי הביטוח הלאומי יועברו למשרדי
19:24 05/03/18  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
שר העבודה והרווחה: אפסיק את ההסכם עם משרד האוצר, שלפיו הוא מקבל את כספי הביטוח הלאומי, 238 מיליארד שקל, ונותן אג"ח לא-סחירות שנים בריבית 2.75%  ▪  האוצר: נבדוק את הנושא
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אושר סופית: רפורמה בלימודי אדריכלות
19:08 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המהנדסים והאדריכלים (תיקון מס' 9), התשע"ח-2018 של ח"כ יוסי יונה. מוצע בה להסדיר מספר נושאים שהעיקרים בהם הם:1.קביעת הסדר שוויוני לרישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים לבוגרי כל מוסדות הלימוד באדריכלות. 2.קביעת האפשרות לנהל את פנקס המהנדסים והאדריכלים באופן שיאפשר רישום בפנקס גם לפי מדור ולא רק לפי ענף. 3.החלפת המונח "תקופת עבודה" הנדרשת לצורך קבלת רישיון ב"תקופת התמחות", והכרה בתקופת התמחות שהתקיימה לפני סיום הלימודים, בהתאם למודל הקבוע בהצעה. 4.הסמכת שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לתת רישיון זמני לשנה אחת, עם אפשרות להארכה לשנה אחת נוספת, למהנדס או לאדריכל ממדינת חוץ, לצורך תכנון מיזם שעלותו למעלה מ-500 מיליון דולר. יונה: "בתום שלוש שנים של עבודה מאומצת אישרה מליאת הכנסת את הרפורמה ההיסטורית בתחום האדריכלות אותה יזמתי. ברפורמה היום, הבאנו בשורה - הפסקנו אפליה בת שבעים שנה ברישום לפנקס האדריכלים".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עופר עיני   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כץ: אם ילכו לבחירות - לא יהיה תקציב
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
אפסיק את ההסכם בין האוצר למוסד לביטוח לאומי, שלפיו מעביר המוסד את כספיו לאוצר, ומעתה ואילך יועברו הכספים לניהול משרדי - הודיע שר העבודה והרווחה חיים כץ. הוא דיבר (יום ב', 5.3.18) בוועדת הכספים, שדנה בתקציב משרדו לשנת 2019.
05/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בעקבות תלונות שהתקבלו לאחרונה בעניין אי-התייצבות של עובדי ציבור המחויבים להתייצב בפני ועדות הכנסת מכוח חוק, החליט יושב-ראש הכנסת יולי אדלשטיין לפרסם נוהל חדש, שלפיו תוקם ועדה בראשותו ובהשתתפות שני סגנים ליו"ר (מהקואליציה ומהאופוזיציה), אשר תבחן תלונות של ראשי הוועדות כנגד עובדי ציבור שלא התייצבו כנדרש לדיוני הוועדות.
05/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הרפורמות בראשות ח"כ רחל עזריה אישרה (יום ב', 5.3.18) את רפורמת ניוד הבנקים במסגרת חוק ההסדרים. עם כניסתו לתוקף של החוק, כל בנק יחויב לאפשר ללקוח לעבור לבנק אחר ללא עמלה, תוך 7 ימי עסקים ובאופן מקוון, ללא צורך בהגעה פיזית לסניף.
05/03/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
אי העלאת גיל הפרישה לנשים מ-62 ל-64 תגרום לקרנות הפנסיה הוותיקות גרעון של 200 מיליון שקל לשנה, ותאלץ אותן לבצע איזון אקטוארי, שפירושו הקטנת הפנסיה למאות אלפי עמיתים - הודיע (יום ב', 5.3.18) עו"ד רונן הירש, בשם "עמיתים", המאגדת את קרנות הפנסיה הוותיקות. לדבריו, יציאת נשים לפנסיה בגיל 62 גרמה לקרנות עלויות של 4.8 מיליארד שקל. הירש דיבר בישיבת ועדת הכספים.
05/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
וועדת הפנים אישרה (יום ב', 5.3.18) פרק מתוך חוק ההסדרים ובו תיקון בחוק התכנון והבניה. התיקון יאפשר לראשונה לוועדות המקומיות ליזום ולאשר פרויקטים המכילים עירוב שימושים, זאת על-מנת לעודד יצירת התחדשות עירונית מגוונת שתאפשר לקדם מגורים לצעירים ולקשישים לצד מרכזי מסחר ותעסוקה.
05/03/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תקציב המדינה  /  מי ומי  
אושר תקציב הכנסת לשנת 2019   /  מירב ארד
חובת הנגשת מבני ציבור תידחה לסוף 2019   /  מירב ארד
מאוגוסט ניתן לייבא מוצרי תקשורת אלחוטית  /  מירב ארד
חובה לשמש דוגמה לשיח מכבד  /  יצחק הרצוג
שלטון הרוב בצד כיבוד זכויות הפרט  /  בנימין נתניהו
האחות הרוסייה של ש"ס  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il