|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

"אין די בהפרדה תאגידית בבזק"

ראש תחום מיזוגים ופיצולים ברשות המיסים, צביקה בראל: "הבהרנו לבזק מפורשות - אסור לה לקזז את הפסדי yes ללא ביטול מלא ומוחלט של ההפרדה המבנית בבזק" מנכ"ל משרד התקשורת: "ההפרדה המבנית טובה לתחרות; מה שעומד לנגד עינינו הוא ביטולה של ההפרדה רק כששוק התקשורת ייפתח לתחרות משמעותית"
22/10/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

הוועדה לביקורת המדינה קיימה (יום ב', 22.10.18) דיון בנושא "דוח בזק אלוביץ'" של מבקר המדינה מיולי 2017 ("היבטים בפעולות משרד התקשורת לאסדרת מגזר התקשורת הנייחת (יולי 2017), זאת חרף בקשת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, אשר הביע חשש שהדיון יפגע בחקירה.

יושב-ראש הוועדה, ח"כ שלי יחימוביץ': "אמש שוחח איתי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממני, בפעם השנייה, לבטל את הדיון מחשש לשיבוש החקירה בעניין תיק 4000. בפעם הקודמת, לפני שבעה חודשים וחצי, נעניתי לבקשתו, לאור התרשמותי כי החקירה תסתיים תוך זמן קצר. אולם הפעם הבהרתי ליועץ כי בכוונתי לקיים את הדיון, כיוון שסוף החקירה לא נראה באופק, ואין סיבה לסרס עוד את עבודת הכנסת ולא לדון בדוח כה חשוב ומשמעותי לציבור.

"נעניתי לבקשת היועץ שלא לזמן את נציגי משרד המשפטים, או את מי שעשוי לשמש עד בפרשה. ואכן, בדיון היום התברר כי אפשר בהחלט לקיים דיונים בוועדת ביקורת בלי לפגוע בחקירת המשטרה. קיבלנו התחייבות חשובה ממנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן, ולפיה לא תקודם ההפרדה המבנית בבזק ללא תחרות משמעותית. עוד שמענו הבהרה מפורשת מרשות המיסים, כי חל איסור על בזק לקזז את הפסדיה של yes ללא מיזוג מבני מלא ומוחלט. אני רוצה לשבח את משרד מבקר המדינה על דוח דרמטי וחשוב, שהמתואר בו אכן התפתח לכדי חקירות - הן של רשות ניירות ערך, והן של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). הדוח הזה הוא דוגמה חיה לחשיבותה של ביקורת בזמן אמת, ולמניעתם של מעשים פליליים וחמורים ביותר, שנועדו להעשיר עוד יותר אדם אחד בלבד - שאול אלוביץ'".

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ יואב קיש, התייחס לקיום הדיון למרות רוחו של היועהמ"ש: "גם אני סבור שראוי לקיים דיון גם כשהיועהמ"ש מתנגד. אבל כשאני רציתי לגעת בנושא אחר בוועדה שתחתי לגבי חקירת גל הירש ועוד, נפנפו כאן באופוזיציה שאני מפר את היועץ המשפטי וכאן זה לא קרה. יש כאן צביעות של כמה חברי כנסת..."

יובל חיו, משנה למנכ"ל מבקר המדינה, הציג את עיקרי הדוח המצביעים על כך שמצד משרד התקשורת חלו עיכובים משמעותיים בעידוד ההשקעה בתשתיות הנייחות וכן היו ליקוים בבחינת קידום ביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק. חיו ציין כי כבר בתהליך חקירתם, בתשובה שניתנה מטעם משרד ראש הממשלה לשאלה שהופנתה על ידם לראה"מ על יחסיו עם אלוביץ, לא היה בתשובה כדי לשלול שראה"מ אכן מקיים שיחות עם אלוביץ והתשובות שקיבלו לא הסירו את החשש שהובא גם אז לידיעת משרד המשפטים. עוד אמר יובל חיו בדיון: "זיקות קיימות בין מנכ"לים לבין שרים וזו אכן משרת אמון, אך כאשר מדובר בזיקות חזקות שיש בהם נדבכים של פעילות במגזר הפוליטי והם קשרים שנמשכים כבר שנים, חשוב לראות אם העברת הסמכויות בין השר למנכ"ל הממונה הגיוניות".

מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן: "נכנסתי לתוך התפקיד מתוך מטרה לקדם את תחום התשתיות לתקשורת שיהיה במקום ראשון בעולם. אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה לקרוא את הדוח המדובר כאן והמשרד כבר עסוק במימוש הלקחים על-ידי צוות תיקון ליקויים ואנו גם מנהלים מעקב אחר התקדמות המשימות כל שבועיים. המנכ"ל ציין כי ניכרת התקדמות משמעותית בהאצת פריסת התשתיות על-ידי ספקיות השירות, התחלת פעילות שוק סיטונאי ברשת הוט, חידוש עבודת צוות במתכונת לבחינת עידכון חובת ההפרדה המבנית בקבוצות בזק והוט ועוד.

מנכ"ל המשרד הוסיף: "ההפרדה המבנית בבזק טובה לתחרות; מה שעומד לנגד עינינו הוא ביטולה של ההפרדה רק כששוק התקשורת יפתח לתחרות משמעותית . כל הדברים נעשים עתה בידיים נקיות יחד עם האוצר והדרג המקצועי הוא זה שמוביל את קבלת ההחלטות במשרד".

אוריאל סיטרואן מהרשות להגבלים עסקיים אמר כי טרם הוטלו העיצומים של הרשות על בזק, "בזק שלחו כבר את התשובות לשאלותינו ואנחנו עושים בדיקות בהתאם לכך. עד לסוף השנה תתקבל החלטה סופית אם הקנס יושת".

צביקה בראל, ראש תחום מיזוגים ופיצולים ברשות המיסים: "בפקודת מס הכנסה נקבע שכדי למזג חברות צריך לעמוד בתכלית כמה דברים ואנו בדקנו וראינו שזה לא ייתכן שלכן הבהרנו לבזק מפורשות שאסור לה לקזז את הפסדי yes ללא ביטול מלא ומוחלט של ההפרדה המבנית בבזק ואין די בהפרדה תאגידית".

תאריך:  22/10/2018   |   עודכן:  22/10/2018
עידן יוסף
+"עושים הפרד ומשול ומקיימים מו"מ עם כל ועד בנפרד"
13:15 23/10/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי קרא: אם המו"מ לא יצליח, תחזרו לכאן ואנחנו נתן לכם את כל הגיבוי"  ▪  משרד האוצר: מעוניינים להמשיך במו"מ
([צילום: פלאש 90])
+מש' התחבורה לא הגיש תוכניתו לתשתיות תחבורה ציבורית
09:18 23/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מעקב News1: על-אף דרישת ועדת הכלכלה לספק לה רשימה של תשתיות תפעול הנדרשות לפיתוח ברשויות ולהציג מתווה לפתרון הבעיה, לא מסר משרד התחבורה את המידע הנדרש
חברי ועדת הכלכלה. הדרישה לא בוצעה עד כה
+מיקי זוהר: הסרת חסינות - באישור ועדת הכנסת
08:53 23/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הגיש הצעת חוק שתחזיר את המצב לקדמותו ותקשה על הגשת כתבי אישום נגד ח"כים, אך נתניהו בלם את הצעתו  ▪  יו"ר סיעת המחנה הציוני: ראש הממשלה מנסה לקדם דרך השליחים שלו את שינוי חוק החסינות
(זוהר. חסינות לנתניהו? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+החובה החדשה של המפעלים ומוסדות הציבור
00:40 23/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה: כל צרכן אנרגיה גדול, בהם מפעלים ומוסדות ציבור, יבצע סקר התייעלות אנרגטית  ▪  הסקר יבוצע אחת ל-4.5 שנים, במקום אחת ל-7 שנים כפי שביקש משרד האנרגיה
(הדמיית קולטני שמש של הכנסת)
+בקריאה ראשונה: איסור על צריכת זנות
22:31 22/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק איסור צריכת זנות (הוראת שעה), התשע"ט-2018. מדובר בהצעה ממשלתית שנולדה בעקבות הצעות פרטיות של חברות הכנסת עליזה לביא ושולי מועלם רפאלי. מוצע בה לקבוע הוראת שעה לחמש שנים לפי צריכת זנות והימצאות במקום המשמש לצריכת זנות במטרה לעשות כן, יוגדרו כעבירות מנהליות. הקנס המוצע יהיה 1,500 ש"ח ויוכפל בעבירה חוזרת. בנוסף, מוצע להסמיך את שר המשפטים בהסכמת שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ובאישור ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת לקבוע אמצעי חלופי לתשלום הקנס המינהלי, שמטרתו הוא להקנות ידע ולהגביר את המודעות בכל הנוגע לנזקים הנגרמים לאנשים במעגל הזנות, והכל כדי למנוע את הישנות ביצוע העבירה.
+אושר סופית: חוק הפיקוח על מעונות יום
22:04 22/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות, התשע"ט-2018. מדובר בהצעה ממשלתית של משרד הרווחה ובהצעות פרטיות של ח"כ יפעת שאשא ביטון וקארין אלהרר. החוק מסדיר לראשונה את מערך הפיקוח והרישוי הממשלתי על כלל מעונות היום לפעוטות שבהם שוהים 7 פעוטות לפחות, בכדי להגן על הפעוטות השוהים במעונות, על שלומם ובטיחותם. למרות שעל פי הנוסח המקורי, החוק היה אמור לחול בהליך מדורג על פני מספר שנים, על פי נוסח החוק שאישרה הוועדה, החוק ייכנס לתוקפו ב-1 לספטמבר2019 לאור זאת כבר במועד זה יחול על כלל מעונות היום, בהם שבעה פעוטות ומעלה, בכל רחבי הארץ, אשר יידרשו כולם לפעול רק אם ניתן להם אישור ראשוני, ע"י הממונה, על הנושא - מנהל האגף למעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך. החוק קובע כי הפעלת מעון ללא רישיון או בניגוד לתנאים שנקבעו בחוק היא עבירה פלילית שדינה עד שנת מאסר, וכן מעניק לממונה, במקביל, כלי אכיפה מנהליים בהם סמכות למתן התראות מנהליות ואף צו הפסקה מנהלי לשם סגירת מעון, אשר יאפשרו לממונה לתת מענה מהיר יותר בעת הצורך - ושנה לאחר פרסום התקנות, גם תתאפשר הטלת עיצומים כספיים על הפרות ספציפיות. עוד נקבע כי הממונה יפרסם באינטרנט, ובכל דרך נוספת שיימצא לנכון להעמיד לעיון הציבור, מרשם ובו כל מעון יום לפעוטות וכתובתו, האם יש לו רישיון ומה תוקפו, או אם בוטל הרישיון. כמו כן יצוינו במרשם צו הפסקה מנהלי או צו הפסקה שיפוטי שניתן לגבי אותו מעון, כל עוד הם עומדים בתוקפם, או אם הוטל עליו עיצום כספי ומהות ההפרה שבגינה הוטל.
+אושר סופית: חוק לעידוד תרומות מזון ללא חשש מתביעה
20:21 22/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק עידוד תרומות מזון, התשע"ט-2018, של חברי הכנסת אורי מקלב, חיליק בר וקבוצת חברי כנסת. מי שתורם מזון לארגונים לחלוקת מזון, וכן ארגונים לחלוקת מזון המובילים, מחזיקים או מחלקים תרומות מזון, לא ישאו באחריות אזרחית או פלילית לנזק שנגרם עקב תרומת המזון, אם הם פעלו בהתאם להוראות כל דין החלות עליהם ולא התרשלו. שר הבריאות יעניק אחת לשנה אותות הוקרה לעסקים התורמים מזון לארגונים לחלוקת מזון על פי אמות מידה שיקבע.
+בקריאה ראשונה: הגבלות על שיווק טלפוני מטריד
19:04 22/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 61) (מאגר צרכנים להגבלת שיחות שיווק מרחוק), התשע"ט-2018. מדובר בהצעה ממשלתית של משרדי הכלכלה והמשרד לשוויון חברתי, אליה הוצמדו הצעות פרטיות של חברי הכנסת מיקי רוזנטל ואיציק שמולי. מוצע בה להסמיך את הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן להקים ולנהל מאגר מספרי טלפון של צרכנים המעוניינים להגביל שיחות שיווק מרחוק של עוסקים ("אל תתקשרו אלי"). לפי המוצע יחול על העוסק איסור לפנות בשיחת שיווק אל צרכנים הרשומים במאגר.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גל הירש   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שאול אלוביץ / Shaul Alovich   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אין די בהפרדה תאגידית בבזק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 22.10.18) הצעת חוק העונשין (תיקון - גניבת נשק), התשע"ז-2017, שיזמה ח"כ ענת ברקו (ליכוד). לפי הצעת החוק, גניבת נשק תחשב "גניבה בנסיבות מיוחדות" ודינה יהיה עונש מאסר של עד 10 שנים. במקור הצעת החוק עסקה גם בגניבת חלקי נשק, אך במהלך הדיון נעתרה היוזמת להמלצת הייעוץ המשפטי הן של הוועדה והן של משרד המשפטים לקביעת מדרג ענישה שונה ביחס לגניבת חלקי נשק והעונש על גניבה מסוג זה יישאר 3 שנות מאסר.
22/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ אמיר אוחנה, יוזם הצעל חוק היועמ"שים, העביר ביקורת חריפה על הצעת החוק הממשלתית בדיון (יום ב', 22.10.18) בוועדת חוקה, וקרא לשרת המשפטים שקד לקדם את הצעתו ללפיה תפקיד יועמ"ש המשרד יהפוך למשרת אמון של השר.
22/10/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 22.10.18) 200 מיליון ש"ח ערבויות למתן הלוואות שמיועדות למימון התייעלות אנרגטית במשק, זאת בעקבות התחייבויות המדינה לנקוט מהלכים להפחתת הפליטה של גזי החממה במסגרת ועידת האקלים בפריז ב-2015, והחלטות ממשלה בנידון. במסגרת הסכם פריז התחייבה ישראל בין היתר להפחתה של 26% בפליטות גזי חממה לנפש ב-2030 ביחס לרמתן ב-2005 והפחתה של 17% בצריכת החשמל בשנה זו.
22/10/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ אורן חזן התעמת בצורה שאינה מכבדת את מעמדו עם סגן ומ"מ ראש העיר, דוד אוחנונה. "ערד נראית בית שימוש כי מנהלים אותה בתי שימוש", הוא אמר לסגן ראש העיר בסרטון שצולם בידי תושבת העיר, עירית עשת-מור.
20/10/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת המשנה לכוח אדם ולמשאב האנושי בצה"ל קיימה (יום ד', 17.10.18) דיון מעקב על הרפורמה בשירות הרפואי בצה"ל, אשר אמורה להעביר חלק גדול מהטיפול הרפואי לאחריות קופות החולים. הדיון היה בהשתתפות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל, אלוף איציק תורג'מן, קצין הרפואה הראשי, תא"ל ד"ר טריף בדר, וחמישה קציני רפואה ראשיים לשעבר - ערן דולב, משה רוח, ח"כ לשעבר אריה אלדד, גיורא מרטונוביץ ונחמן אש.
17/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il