|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

מנאש קונטרול לש"ס קונטרול

דרעי: "תיק הקליטה לידינו"; ליברמן: "ולנו הפנים"

יו"ר ש"ס תובע כי תפקיד זה ייצא מישראל ביתנו ויעבור לש"ס בנוסף לתיק הפנים, כדי לדאוג גם לעולי צרפת ואתיופיה ישראל ביתנו: זו גזענות. עסקנים חרדיים המציאו בדיקות דנ"א משפילות ומבזות
05/03/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
דרעי. לא ננהל מו"מ עם גנץ [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

תיראו מופתעים
ש"ס ובעיקר ישראל ביתנו נעות סביב אחוז החסימה. חילופי המהלומות בין שתי המפלגות בין שני הידידים - דרעי וליברמן - נועדו לשרת זו את זו, נועדו להגביר את התמיכה מצד הגרעין הרעיוני, ואל תתפלאו אם הם מתואמים ביניהם, ותופרים חליפות זה לזה ומחלקים את עור הדב (הרוסי) הרבה לפני שניצוד. תיראו מופתעים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי שב ואומר כי ידרוש גם את תיק העלייה והקליטה לידיה של ש"ס. בכינוס פעילים באשדוד, אמר דרעי: "ש"ס לא תסתפק במשרד הפנים. נדרוש גם את משרד הקליטה. מנאש קונטרול לש"ס קונטרול. הוא לא יהיה עוד משרד של עולי ברית המועצות בלבד. היום אתה לא יכול להסתובב במשרד בלי לדבר רוסית. אנחנו נדאג לעולים החדשים מצרפת ולעולים מאתיופיה". כתב News1 מציין כי העולים שעלו לאחרונה מאתיופיה אינם יהודים.

בתגובה אמר יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "ידידי, התבלבלת. לא יקום ולא יהיה. ישראל ביתנו תפעל בכל הכוח נגד בדיקות הדנ"א המשפילות והמבזות שהמציאו עסקנים חרדים, נקבל לידינו את משרד הפנים ונפסיק עם הגזענות והאפליה שמקדם הממסד החרדי כנגד יוצאי ברית המועצות לשעבר. נקדם נישואים אזרחיים ונאפשר לכל רשות מקומית להחליט באופן עצמאי לגבי פתיחת מרכולים בשבת. נקדם עלייה מכל התפוצות ונקבל את כולם בזרועות פתוחות״. דרעי הכחיש את שייחס אליו ליברמן לגבי בדיקות דנ"א.

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) תקף את דרעי בלשון עדינה פחות: "התביישתי לשמוע את הבל פיו נוטף הארס והגזענות נגד אנשים שמגשימים את החזון הציוני ומיישבים את ארץ ישראל. אני דורש מהשר דרעי להתנצל בפני מיליון אזרחי מדינת ישראל שעלו מברית המועצות, בפני אלו שהתגייסו לצבא ונפלו על משמרתם, בפני הרופאים והאחיות שמצילים כל יום נפשות בבתי החולים. כמי שכיהן כמנכ"ל משרד הקליטה ולא ידע אפילו מילה אחת ברוסית, אני ממליץ לדרעי להתחיל לדאוג יותר לאזרחי מדינת ישראל ופחות למסתננים שצבאו על דרום תל אביב. כמו-כן, אני מתנצל בפני הלוחמים שנפלו על קידוש הארץ על כך ששר בממשלת ישראל חושב שהם היו טובים בשביל להיהרג כאן, אבל הם לא טובים מספיק בשביל להתחתן כאן ואפילו לא כדי להיקבר כאן".

דרעי הכחיש כי מפלגתו ניהלה מגעים עם כחול לבן, "ראיתי את הפרסומים היום שיש מו״מ של חרדים עם גנץ. לא התכוונו אלינו לש״ס, אבל אני מבהיר פה בצורה ברורה: זה לא יקרה. לא נישב איתם ולא ננהל איתם מו״מ״.

על מצע רשימת כחול לבן, אמר: "אתמול בערב ראיתי מודפס בשחור לבן את מצע מפלגת כחול לבן. הם השתמשו במילים יפות ומכובסות לחבק את החרדים אך בפועל זה ׳העתק הדבק׳ ממצע לפיד. תחבורה ציבורית בשבת, נישואין אזרחיים ועוד גזרות ליהדות.

דרעי התעלם מכך שהעירייה אינה אוכפת את חוקי העזר העירוניים שאישר משרדו לסגור את העסקים בשבת, והתמקד בליברמן: "כאן בעיר אשדוד נעשה חילול השם גדול. אביגדור ליברמן החליט לקיים בשבת קודש מסיבת עיתונאים במסעדה לא כשרה, הכל רק בגלל חוק המרכולים. מה אנחנו רוצים בסך-הכל? לשמור על יום השבת. אבל לא יעזור לליברמן - ש״ס תהיה במשרד הפנים גם לאחר הבחירות. אנחנו במשרד הפנים - שומרי הסף של היהדות".

תאריך:  05/03/2019   |   עודכן:  05/03/2019
עידן יוסף
+על "נאורות" ועל צביעות
10:39 06/03/19  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
לפי דעת ה"נאורים" בעיני עצמם טרנספר וטיהור אתני של ערבים הוא פסול ואסור ואילו טרנספר וטיהור אתני של יהודים הוא כשר ומותר, ואף כלול בעיניהן במסגרת ערכים דמוקרטיים ונאורים  ▪  לאותם "נאורים" יש להבהיר: הטרנספר לא יעבור!
(כחול לבן. "נאורים" [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90])
+בן-גביר תבע חצי מיליון ש"ח מח"כ שפיר
10:26 06/03/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עו"ד איתמר בן גביר הגיש תביעה נגד שפיר, לאחר שזו קראה לאנשי עוצמה יהודית 'נאצים'  ▪  בדיון פרץ עימות כשח"כ פריג' צעק לבן גביר: "גזען" וזה השיב לו: "לך למרמרה"
(בן-גביר בדיוני הוועדה [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+הימין החדש: "נצביע נגד פסילת התמודדותו של בן-ארי"
10:11 06/03/19  |  
מפלגת "הימין החדש" הודיעה כי תצביע נגד פסילת התמודדותו של מיכאל בן ארי ובעד פסילת בל״ד. "נמאס מהצביעות ומהכנסת מפלגות שחותרות נגד מדינת ישראל לכנסת ישראל", נמסר מהמפלגה.
+עיקרן תחילה
10:03 06/03/19  |  איתן אראל   |   לרשימה המלאה
אני משוכנע שכל קורא, בשתי רגליו על הקרקע, כאמור: "כאן ועכשיו", ינחש נכונה איזה סקר/ים יבחרוּ לצטט כ"עיקר החדשות" ב"כאן רשת-ב"...!
(עיקר החדשות [צילום: סיטי פלטון])
+פנחס עידן הסיר את מועמדותו מרשימת הליכוד
09:31 06/03/19  |  
פנחס עידן הסיר את מועמדותו מרשימת הליכוד לכנסת, בעקבות הדיונים בוועדת הבחירות בקשיים שעלו בנוגע לחוקיות מועמדותו.
+סמוטריץ' פועל לתיקון חוק החסינות של חברי הכנסת
09:26 06/03/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הודיע כי יגיש הצע"ח לתיקון חוק החסינות שיקנה לחברי הכנסת חסינות מהותית ויידרש רוב בכנסת להסרתה  ▪  טוען: "מסרסים את היכולת של חברי הכנסת לבצע את תפקידם באופן מיטבי"
(סמוטריץ'. רצון העם? [צילום: האיחוד הלאומי])
+שוחד, הכל מותר
08:55 06/03/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לא לימדו שיעורי אזרחות כראוי בבית הספר הישראלי לדורותיו, ממש לא
(נתניהו. חשד כבד [צילום: אהרון קורהן/פלאש 90])
+העופרים כמשל
08:43 06/03/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: הרכש המאכזב במפלגת גנץ  ▪  ברקוביץ - לאט אבל בטוח. תשאלו את נמיר ברקת  ▪  ולקינוח מה לומדים מהשלט בחנות?
(ברקוביץ'. סירב [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+איחוד מפלגות הימין נגד היועמ"ש: "שם לו למטרה להפיל את שלטון הימין"
00:01 06/03/19  |  
רשימת איחוד מפלגות הימין אומרת כי עמדת היועמ"ש לפסול את בן-ארי לצד הכשרת חברי כנסת ערבים שתומכים בטרור ומסיתים כבר שנים נגד מדינת ישראל להתמודד היא לא פחות משערורייה. "זו אותה פרקליטות שהגנה בחרוף-נפש על זכותה של חנין זועבי לכהן בכנסת ישראל. אז טיבי וזועבי כן אבל ד"ר בן ארי שבניו משרתים ביחידות קרביות לא. אין סוף לצביעות. שלטון הפקידים בפעולה וזו מציאות מפחידה. מישהו כנראה שם לו למטרה להפיל את שלטון הימין, והוא פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו בטוחים שעמדה זו לא תתקבל ורצון העם יישמע ביום הבוחר כראוי במדינה דמוקרטית".
+מיקי חיימוביץ: אשמח ששרן השכל תהיה שרת החקלאות
23:55 05/03/19  |  
מיקי חיימוביץ' (כחול לבן): "אשמח ששרן תהיה שרת החקלאות ונוכל לעבוד ביחד, החיבור של החקלאות והגנת הסביבה הוא קריטי, בכל הנושא של רפורמה בענף הלול חייבים להיות מעורבים ולדאוג שאם תהיה רפורמה תהיה אך ורק לולי מעוף ולא כלובי סוללה יותר גדולים. גם חוק הפרוות, צריך לדעת לעשות מלחמות בחוכמה ובצעדים קטנים, אם אפשר להעביר עם החרגת השטריימלים זו הדרך". היא אמרה את הדברים בכינוס למען בעלי חיים בתל אביב, לאחר שהשכל אמרה כי מתחילת דרכה ציינה שהתפקיד הממשלתי הראשון שתיקח הוא משרד החקלאות.
+גבאי: היועמ"ש הרים לנתניהו דגל אדום
23:49 05/03/19  |  
יו"ר העבודה, אבי גבאי: "אין מקום לכהניסטים בכנסת. היועמ"ש הרים לנתניהו דגל אדום. הדיל המושחת של נתניהו כמעט הקים את כהנא לתחייה והכניס את בן ארי לכנסת. נמשיך להיאבק כדי שמורשת הגזענות של כהנא לא תקום לתחייה".
+מנדלבליט: לפסול את מיכאל בן-ארי
23:25 05/03/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טוען שהתבטאויות מועמד איחוד מפלגות הימין מלמדות בצורה מובהקת על ליבוי יצרים שיטתי נגד האוכלוסייה הערבית  ▪  סבור שאין לפסול את בן-גביר, למרות שגם דבריו חמורים
(בן-ארי. למרות שכיהן בעבר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+העבודה: ליברמן ודרעי עושים קמפיין ציני על גב עולי חבר העמים
23:08 05/03/19  |  
ממפלגת העבודה נמסר כי "מאות אלפי עולים מרוסיה לא יכולים להתחתן בארץ ובמקום להילחם בשבילם - ליברמן ודרעי מנצלים אותם בשביל קמפיין פוליטי. אנחנו מחויבים לאפשר נישואים אזרחיים בישראל כדי שיתחתנו כאן, לא בקפריסין. שליחי ציבור פותרים את הבעיות של הציבור ולא עסוקים בקמפיינים פוליטיים ציניים".
+מועמד ישראל ביתנו: מאחל 7 מנדטים למרצ ו-16 למפלגת העבודה
22:52 05/03/19  |  
אלי אבידר, המועמד הטבעוני מטעם ישראל ביתנו, איחל ליריביו הפוליטיים להגדיל את כוחם ולהיכנס לכנסת: "אני מאחל למוסי (מוסי רז, מקום 7 במרצ) שייכנס, תהום פעורה בינינו בענייני מדיניות אבל בתחומי בעלי חיים ואיכות הסביבה אשתף פעולה עם כל אחד ואחת מהחברים. מאחל לך יעל (כהן פארן, מקום 16 ברשימת העבודה) שתיכנסי לכנסת, חשוב שתהיי בכנסת". הוא אמר את הדברים בכינוס למען זכויות בעלי חיים.
+אסור לסקר את החלטות היועץ
22:25 05/03/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
הנה אחת ההשלכות הטריוויאליות של החלטת היועץ כי עיתונות טובה היא טובת הנאה בעסקת שוחד
+"נתניהו התערב בשוק התקשורת גם לאחר שעזב את המשרד"
22:09 05/03/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו לחץ על שר התקשורת איוב קרא להביא לביטול המאסדר של יס - מועצת הכבלים והלווין. ההתערבות התרחשה תוך כדי מאמצי נתניהו שקרא לאפשר לערוץ 20 לשדר חדשות, לאחר שנפתחה החקירה בתיק בזק-יס, ולאחר שנתניהו נאלץ לעזוב את משרד התקשורת בלחץ עתירות שדרשו זאת (ספי עובדיה, חדשות 13).
+סקר: הימין מאבד את הרוב בגלל מפלגות קטנטנות
21:10 05/03/19  |  
סקר מכון מדגם עבור חדשות 12: כחול לבן 36; הליכוד 30; העבודה 9; חד"ש-תע"ל 8; יהדות התורה 7; ש"ס, איחוד מפלגות הימין 6; כולנו, הימין החדש 5; מרצ, רע"ם - בל"ד 4. לא עברו את אחוז החסימה: גשר 2.2%; זהות 2%; ישראל ביתנו 1.7%; יחד 1.5%. על-פי סקר זה מקבל גוש הימין 59 מושבים.
+סקר וואלה: ש"ס מגרדת את אחוז החסימה; ליברמן נמחק
20:53 05/03/19  |  
סקר את 'וואלה': כחול לבן 36; הליכוד 31; חד"ש-תע"ל 9; העבודה 8; יהדות התורה, איחוד מפלגות הימין 7; הימין החדש, מרצ, כולנו 6; ש"ס 4. מצב הגושים - ימין 61, מרכז שמאל 59. לא עברו את אחוז החסימה: ישראל ביתנו 2.8%, גשר 2.7%, זהות 2.6%, רע"ם בל"ד 1.6%. גם אלי ישי ואורן חזן נמדדו בסקר וקיבלו פחות מאחוז בודד.
+תמלילי אשכנזי: נוני יעשה מה שאגיד לו
20:42 05/03/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תמלילי חקירת אשכנסי שחלקים מהם הובאו בערוץ 12 חושפים את המאבק של הרמטכ"ל לשעבר ומועמד כחול לבן לכנסת נגד אהוד ברק ודבריו על סגנו דאז בני גנץ ("חמור")  ▪  וגם: המסרים המאיימים ומטרידים נגד העיתונאית אילה חסון
(אשכנזי על גנץ: "חמור" [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דרעי: "תיק הקליטה לידינו"; ליברמן: "ולנו הפנים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
פרטים שלא פורסמו עד היום מפרשת הרפז וההקלטות מגלים תמונה מטרידה על הדרך שבה התנהל הרמטכ"ל מול שר הביטחון הממונה עליו, על הדרך שבה ניסה להשפיע על הסיקור התקשורתי בעניינו וכמה רחוק היה מוכן ללכת במאבקו לקבל שנה חמישית במטכ"ל.
05/03/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
לכבוד נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין
05/03/2019  |  אברהם שרון  |   מאמרים
בסימולציית הבחירות שנערכה בתיכון בליך ברמת גן, זכתה מפלגת כחול לבן בראשות גנץ ולפיד לרוב של 47%. למקום השני הגיעה מפלגת הליכוד עם 21%, אחריה מרצ עם 10% וכולנו עם 7%. זהות של משה פייגלין הגיעה למקום החמישי עם 5%.
05/03/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
אני מתנצל מראש שאכנה כאן את ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו, לשם הקיצור בלבד בכינויו "ביבי", ללא כל כוונה לגרוע בכך משרידי כבודו או מיוקרתו.
05/03/2019  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
בימי שפוט הסוקרים, מרבים בשמחת פקפוקים. מי סקר? כמה סקר? מי מימן? מי מיין? מי פרסם? באיזה יום הגיח לעולם? האם הוא מנבא או האם הוא רק רוצה? הכל עוקבים. דנים. מנתחים. מה טוב - מאמינים. מה פחות - דוחים. נערכים על פיהם לסקרים הבאים, תוך אמונה ברה כי שוב לא יהיו אלא או אכזבה במניפולציה או הצלחה בהטיה. מכונים טוחנים נתונים ותחנות רוח משדרות בשורות, עתים טובות, עתים חלילה בשורות איוב. יש נשבעים 'אני לא מאמין', מפני שהם חרדים ומאמינים. יש אומרים 'אני מאמין', ובליבם הם יודעים כי לא אמרו כן אלא כדי לייאש את הרואים בסקרים מיצג שווא. אנשי מכתמים, אשפי קריאטיב, ממלאים את השטח. 'סקרים כמו בושם - להריח לא לבלוע'. פרס. 'מדבר סקר תרחק'. יוסף בורג. 'סקרים זה טמפרטורה של אותו יום, תקוע בחלל של אותה שעה'. 'זה מדע בדיוני'. 'זה תקשורת לעננים'. 'גם לעניים'. 'זה אורים אבל לא תומים'. ועוד.
05/03/2019  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
"לא נבוא לפאנלים שיושבים בו כהניסטים"  /  מירב ארד
סער על נתניהו: יש משהו גדול משנינו  /  איציק וולף
נתניהו לחץ בחום ידי גדעון סער  /  איציק וולף
אותי זה לא מפחיד  /  תרצה הכטר
סיפורי הסחי בשרות ה"פמניזם החזירי"  /  אליהו קאופמן
גנרלים חברתיים  /  מאיר חוטקובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il