|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

ההעברה אושרה: האוטובוסים יפעלו בבחירות

לאחר שוועדת ההסכמות אישרה לקיים דיון בהעברת כ-860 מיליוני שקל מעודפי תקציבי המשרדים ב-2018 לשימוש ב-2019, אישרו חברי ועדת הכספים את ההעברה, שכחצי מיליארד שקל מתוכה נועדו לתקצב הסכם הפעלה חדש בין אגד למדינה, ושיפור בשכר כלל נהגי התחבורה הציבורית
07/04/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
השירות יפעל כסדרו [צילום: יעקב נעמי/פלאש 90]

ועדת הכספים אישרה (יום א', 7.4.19) העברות תקציביות בהיקף של כ-875 מיליון שקל. כחצי מיליארד שקל הועברו במסגרת עודפי תקציבי המשרדים השונים, לשם הסכם הפעלה חדש בין אגד למדינה, ושיפור בשכר כלל נהגי התחבורה הציבורית. הדיון בהעברה ניתן על-ידי ועדת ההסכמות לאור בקשת יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני. בכך הוסר איום ארגון נהגי התחבורה הציבורית בישראל להשבתת התחבורה הציבורית ביום הבחירות.

לצד כך, לאור עמדת היועמ"ש כי שימושים אחרים שהתבקשו במסגרת ההעברה אינם דחופים נוכח הסמיכות לבחירות, נדחתה העברת כ-950 מיליון שקל שיועדו לצרכי הרכבת הקלה בגוש-דן, ו-360 מיליון שקל שנועדו לרכש מנה שישית של קרונות נוסעים והאצת מיזם בניית מסילה רביעית באיילון. בין יתר העודפים שאושרו, כ-45 מיליון שקל יועברו לצורכי ניצולי שואה. כן אושרה במסגרת תקציב 2019, העברת כ-15 מיליון שקל לצורכי הערכות משרד הפנים לבחירות לכנסת.

פירוט ההעברות של עודפי תקציב 2018 לשנת 2019 בתקציבי המשרדים:

העברת כ-860 מיליון שקל מעודפי משרדי הממשלה השונים בשנת 2018 לשימוש משרדי החינוך, הבינוי והשיכון, הרווחה, הקליטה, לפיתוח התחבורה וכן לרשות לניצולי שואה בשנת 2019 - כחצי מיליארד שקל נועדו למימון הסכם הפעלה חדש בין המדינה לאגד, על הפעלה מצד החברה עד שנת 2029. ההסכם נחתם בסוף שנת 2018, ובמסגרתו הפכה אגד מקואופרטיב לחברה, נקבע על הכנסת משקיע אסטרטגי לאגד בהיקף של 50%, על שמירת תנאי חברי אגד והעלאת שכר הנהגים, הוצאת 30% מקווי החברה לתחרות במהלך ההסכם והוצאת יתרת הקווים לתחרות עם תום ההסכם. בנוסף נועד לממן סכום זה, את העלאת שכר הנהגים בתחבורה הציבורית, כאשר לאור מצוקת הנהגים בענף ועל-מנת לשפר את תנאי הנהגים, הוסכם בין משרד התחבורה, האוצר ומפעילי התחבורה הציבורית על הזרמת יותר מ-200 מיליון שקל לצורך מטרה זו.

לצד כך, לא נידונה העברת כ-1.31 מיליארד שקל אתם ביקש האוצר להעביר במסגרת בקשת העברת העודפים המקורית, לאור עמדת היועמ"ש כי אין דחיפות לדון בהם ימים ספורים לפני הבחירות: 360 מיליון שקל עבור רכש מנה שישית של קרונות נוסעים וכן עבור האצת מיזם בניית מסילה רביעית באיילון, ו-950 מיליון שקל כתוספת תקציב עבור מיזם הרכבת הקלה בגוש-דן, בהתאם לקצב הביצוע, תחזיות ביצוע ושינויים שלא היו ידועים במועד בניית התקציב. תקציבים אלה יעלו לדיון לאחר הבחירות.

ברקע אישור התקציב להסכם התחבורה הציבורית, מתח גפני ביקורת על התנהלות הממשלה: "יש פה פנייה שהממשלה העבירה עם השלכות משמעותיות מאוד לציבור, המתנו כפי שדורש הנוהל בתקופת בחירות, שהממשלה תפנה ותאמר שמדובר בפנייה דחופה, שמדובר בפנייה שקשורה גם במפעילי התחבורה הציבורית היותר קטנים, שהמשמעות עבורם היא שהם ירעבו ללחם. היה צפוי שנקבל פנייה ממזכיר הממשלה שיאמר שאי-אפשר לחכות עד אחרי הבחירות, אך זו לא הגיעה ורק קיבלתי טלפונים שהממשלה טוענת שאני אשם. אני לא יכול לאשר דבר שוועדת ההסכמות לא מאשרת, זה התקנון, זו לא סמכות שלי. הממשלה כלל לא פנתה בבקשה לדון בפנייה, כאילו היא משהו וירטואלי. ראינו את המצב ולכן למרות שלא מקובל, לפנים משורת הדין פניתי וביקשתי אישור של ועדת ההסכמות לקיים את הדיון, ועדת ההסכמות פנתה לממשלה ולמזכיר הממשלה, בשאלה אם הם רוצים בזה ורק ביום שישי בצהריים מזכיר הממשלה העביר את הבקשה, לאור הפנייה שלנו. זו התנהלות לא ראויה ולא מקובלת".

לצד תחום התחבורה, אושרו במסגרת ההעברה תקצוב: כ-50 מיליון שקל עבור משרד הרווחה, כאשר עיקר ההעברה נועדה לממן מעטפת מענים לשורדות זנות, בהתאם להחלטת הממשלה בנידון, ואת תגבור שירותי הרווחה במזרח ירושלים. כ-45 מיליון שקל מסכום ההעברה נועדו לרשות לניצולי שואה, לצרכי שירותים שונים למימוש זכויות הניצולים, לרכישת כרטיסי מזון ולטיפולי בריאות שונים. כ-152 מיליון שקל למשרד החינוך, שעיקרם לשם סבסוד הצהרונים בגני הילדים ובכיתות א', ב', ועבור תוכניות חינוך בלתי פורמלי במזרח ירושלים. כ-40 מיליון שקל לתקציב משרד הבינוי והשיכון, לצרכי הוצאות אבטחה במזרח ירושלים. כ-69 מיליון שקל לתקציב משרד הקליטה, לשם יישום החלטת הממשלה לעניין המשך כניסה לישראל של בני קהילות גונדר ואדיס אבבה, במסגרת איחוד משפחות, תגבור סל הקליטה, לימוד עברית לעולים, קידום תעסוקה ותחזית גידול בהיקף העולים נוכח תקריות אנטישמיות בצרפת.

פירוט ההעברות התקציביות והשינויים בתקציבי המשרדים לשנת 2019:

העברת כ-15 מיליון שקל עבור היערכות משרד הפנים לבחירות לכנסת - התקציב הוא בגדר הוצאה מותנית בהכנסה, כנגד החזרים אשר יועברו למשרד הפנים מצד מפלגות שקיבלו תקצוב יתר לבחירות המוניציפליות. התקציב נועד עבור הכנת פנקס הבוחרים, מסירת מידע לציבור על אודות הפנקס וזכות ההצבעה, הפעלת מוקד מידע ארצי ומסירת מידע ממרשם האוכלוסין לקראת הבחירות, וכן עבור פרסום תשדירים לציבור, הכוללים הודעות לבוחר, מידע על מיקום קלפיות, והכנסת מסמכי זיהוי לקלפיות.

ח"כ ינון אזולאי העלה בדיון את עיכוב ההחלטה על מתן הנחה בתחבורה הציבורית לתלמידי ישיבות ואת הפעלתם בניגוד לחוק של קווי תחבורה ציבורית בשבת מנמל התעופה רמון. על העניין הראשון ענה נציג משרד התחבורה אריה זדה כי המשרד ישקול את העניין בקרוב, ולנושא השני לא ידע להתייחס משום שאינו בתחום אחריותו. הח"כים החרדיים בדיון העירו בדיון כי יש לתבוע את תיקון העניין במסגרת ההסכם הקואליציוני, וח"כ מיקי לוי (יש עתיד) העיר כי עליהם לומר שלא יישבו עם שר התחבורה בקואליציה הבאה.

נציגי חברות התחבורה הציבורית הודו לוועדה והעומד בראשה על העברת הכספים. העודפים ישמשו למימון צרכי רווחה שונים, ביניהם 45 מיליון שקל לצורכי ניצולי שואה. בנוסף אושרו בהעברה נוספת כ-15 מיליון שקל לתקציב הבחירות.

תאריך:  07/04/2019   |   עודכן:  07/04/2019
עידן יוסף
+פייגלין ינהל מו"מ קואליציוני לפני ההמלצה לנשיא
01:24 08/04/19  |  
מפלגת זהות לא תמליץ לנשיא המדינה על העומד בראשה משה פייגלין, אלא על בני גנץ או בנימין נתניהו. זהות המועמד תוכרע לאחר מו"מ קואליציוני, שבניגוד לסדר המקובל יתקיים לדידה לפני ההמלצה לנשיא (חדשות 12).
+מרידור ומופז התגייסו לעזרת גנץ
01:20 08/04/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גנץ בכינוס בחירות בת"א: "לא ניתן לנתניהו להיות המפלגה הגדולה ביותר, אנחנו נהיה המפלגה הגדולה ביותר"  ▪  "ירדנו 90 סנטימטר מהניצחון"
(שאול מופז [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+רבבות השתתפו בעצרת דגל התורה בבני ברק
00:09 08/04/19  |  
בבני ברק הסתיימה עצרת הרבבות שערכה דגל התורה. הנואמים, רבנים ואישי ציבור, נאמו בזכות שמירת השבת ועולם התורה, כשהדרישה היא להצביע ליהדות התורה.
+דרעי מאשים: נתניהו כפוי טובה
23:03 07/04/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ש"ס במסר מאיים: מי שמצביע ליכוד פוגע קשות בש"ס ובמרן"  ▪  "נתניהו התחיל מסע שלו בציבור שלנו שאוהב מאוד את התנועה, אבל רוצה גם את ראש הממשלה"
(דרעי. האריה שלצידו? [צילום: פלאש 90])
+נתניהו קיים שיחת צעקות עם מירי רגב
22:04 07/04/19  |  
לפני כשבועיים בדרכו לראיון בחברת החדשות נתניהו קיים שיחה קשה עם שרת התרבות והספורט. בכאן חדשות פורסם כי ראש הממשלה זעם על הראיון שהעניקה רגב ובו נרמז שרגב מודרת מקמפיין הליכוד בגלל היותה אישה מזרחית, מה שהביא לקמפיין חריף נגד נתניהו המציג אותו גזען. לטענת מקורות שעודכנו בפרטי השיחה ראש הממשלה זעם והרים את קולות לכדי צעקות. תחילת המתיחות בין נתניהו לרגב לאחר ראיון שהעניקה רגב ובו סיפרה שהצביעה לגדעון סער בבחירות המקדימות לליכוד. נתניהו ורגב הכחישו את הפרטים ואמרו כי הם מקיימים יחסי עבודה טובים.
+ליצמן: "אכניס להסכם הקואליציוני את הטיפול במשבר ענף האשפוז הסיעודי"
22:01 07/04/19  |  
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מתחייב להכניס להסכם הקואליציוני של סיעתו יהדות התורה את הטיפול במשבר בענף האשפוז הסיעודי. את הדברים אמר בכינוס מנהלי מוסדות אשפוז סיעודי בבני ברק. "אני מודע למצוקה הגדולה של הענף, ונחפש את הדרך כדי לקדם פתרון בנושא מצוקת כוח האדם והמיסוי על מהגרי עבודה. אני לא מבין למה מאשרים עובדים זרים לחקלאות ולענף הסיעוד לא". אל ליצמן התלווה ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, שאמר כי יפעל לבטל במוסדות האשפוז הסיעודי את היטל העסקת מהגרי העבודה המועסקים כיום בלית ברירה ע"י מוסדות האשפוז הסיעודי בהיעדר כוח אדם. גפני אמר שהדבר אינו שונה מענף החקלאות והמסעדנות, שם פועלים באופן דומה.
+גדעון סער דיווח על פריצה לטלפון
21:12 07/04/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הטלפון הנייד של השר לשעבר סער נפרץ לפני הבחירות המקדימות לליכוד  ▪  סער גילה על הפריצה לטלפון הנייד שלו לפני כחודשיים, כשהיה אדם פרטי - מספר ימים לפני ההתמודדות למפלגה
(גדעון סער [צילום ארכיון: גדעון מרקוביץ'/פלאש 90])
+נדחתה המהפכה בהליכים האזרחיים
19:01 07/04/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שקד נענתה לבקשת הלשכה - המונה כוח אלקטורלי משמעותי של 70,000 חברים - ודחתה לחודש פברואר את כניסתן לתוקף של תקנות סדר הדין האזרחי החדשות
(לא מתלהבים, בלשון המעטה [צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90])
+חיסיון לשיחות בעת פרשת הרפז
18:40 07/04/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נדחה ערעורם של ברוך קרא ו"המקור" על האיסור לפרסם את מלוא השיחות של אשכנזי, מנדלבליט, וינשטיין, וינר ודודי כהן  ▪  הנימוק המרכזי: פגיעה קשה בפרטיותו של אשכנזי
(אשכנזי דיבר על גנץ [צילום: תומר נויברג, פלאש 90])
+שורה לפני השורה התחתונה
15:51 07/04/19  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
מערכת הבחירות מלמדת שדרושות רביזיות משמעויות ודחופות בנושאים רבים. ההבדל בין שמאל וימין בישראל חי ובועט, בתחום ההגדרה הכללית כמו גם בתחום הפרשנות הישראלית; הפרשנות הישראלית דחופה יותר! אל תתבלבלו בהצבעה - זאת עסקת חבילה
([צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+נתניהו: תיק החינוך יישאר אצל הליכוד
15:48 07/04/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה בבליץ פגישות ערב הבחירות  ▪  בפגישה עם נציגי קהילת הלהט"ב הצהיר שתיק החינוך יישאר בידי מפלגתו - בניגוד להסכם שעליו חתם עם איחוד מפלגות הימין  ▪  זימן בבהילות את ראשי הרשויות ביו"ש
(נתניהו בפגישה עם נציגי הלהט"ב [צילום: דוברות הליכוד])
+"להפסיק בדיקות דנ"א לעולי בריה"מ"
14:40 07/04/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
העתירה הוגשה נגד הרבנים הראשיים, מועצת הרבנות הראשית, הנהלת בתי הדין הרבניים, המשרד לשירותי דת ומשרד הפנים
(ליברמן. הגיש עתירה [צילום: דוברות מפלגת ישראל ביתנו])
+אצביע ביבי - בשם המאבק בשחיתות!
13:53 07/04/19  |  יוסי ריבלין   |   לרשימה המלאה
לא לבחור בו בגלל כתב אישום כפוף לשמוע זה כמו שלקראת תחרות חשובה בג'ודו קושרים לאחד המתחרים יד ורגל וסותמים לו עין ואז אומרים לו" 'הפסדת כי בעצם אנחנו סתם מתעבים אותך'
(נתניהו. שתו את דמו [צילום: פלאש 90])
+איילת ונפתלי כמו חיים נחמן
13:30 07/04/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אחרי שהם נשבעו לו אמונים ביבי גומל להם ברעה תחת טובה ומנסה לשתות את המנדטים שלהם
(בנט ושקד. אטמו אוזנם [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+על חרות ודיכוי, שחיתות וגופות
13:16 07/04/19  |  עומר מואב   |   לרשימה המלאה
איך מסתדרים ליברליזם וחירות עם 2.5 מיליון הערבים שיחוו כיבוש עוד יותר אכזר, עוד יותר אלים, רמיסת זכויות אדם, אפרטהייד, אבטלה ועוני?
(גולדין. נזף [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אז שמענו שביבי מושחת, נוכל, גנב ו...מה עוד?
13:12 07/04/19  |  חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
ככל שימשיכו אותן 'אליטות', אותן 'אליטות אשכנזיות', שהינן 'אליטות בעיני עצמן בלבד, לתת לציבור המצביעים 'המזרחיים' בארץ, הרגשה שביבי הינו 'נוכל'; 'מושחת' או 'גנב', הרי הם מזהים אותם עמו וגם הם הינם בגדר של 'מושחתים'; 'נוכלים' או סתם 'גנבים
([צילום: פלאש 90])
+שיחה עם פרשת "תזריע" ו"מצורע"
13:02 07/04/19  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער, שרגע משמעותי ביותר בחייה של אישה, רגע מאושר של נתינת חיים חדשים מתקשר עם מילה קשה כמו - טומאה
(לידת בת - טמאה יותר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בשם המאבק בשחיתות
10:56 07/04/19  |  יוסי ריבלין   |   לרשימה המלאה
כן בשם המאבק בשחיתות אני מצביע ביבי. כי רק זכייה שלו תבטיח שנדע עד הסוף ובבהירות גמורה ובוהקת אם הוא מושחת או חף מפשע
([צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההעברה אושרה: האוטובוסים יפעלו בבחירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
אני אצביע ביבי לא בגלל הניסיון רב השנים שלו. זה טוב, זה חשוב, אבל גם המחליף או המחליפה שלו יצברו כזה ניסיון יום אחד (כנראה). גם לא בגלל מעמדנו המצוין בעולם, או מצבנו הכלכלי, שבין השאר בא לביטוי בפקקי הג'יפים המהודרים או נתב"ג שמפוצץ בכל שעה כמעט בנוסעים ושבים..או נושא אירן שהוא מנהל במצוינות טוטאלית, או ניתוחו המעמיק את המזה"ת ורתימתו לתהליך שלום בתפיסה חדשנית, הו לא, לא בגלל זה אני בוחר בו כי יום אחד הוא יפסיק להיות ראש ממשלה וגם המחליף או המחליפה (אני מקווה מחליפה) יצטרכו להיכנס לנעליו אחרת יעופו הרבה יותר מהר משתי קדנציות שכולם מייחלים, ויש כמה מזרחנים חכמים שגם מבינים את מה שביבי מבין...
07/04/2019  |  יוסי ריבלין  |   מאמרים
מאז ומעולם השכילה הפוליטיקה לייצר חיבורים משונים. אנשים בעלי השקפות מנוגדות חברו בעבר ליחידה פוליטית אחת, יריבים מרים ואפילו שונאים ידעו לשלב ידיים, חכמים הצטרפו לטיפשים ועלובים הצטרפו לאנשים כריזמטיים. בכל זה כבר הורגלנו.
07/04/2019  |  בעז שפירא  |   מאמרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל בחיוב סיפוח של התנחלויות. במענה לשאלת רינה מצליח (חדשות 12), אמר (מוצ"ש, 6.4.19) נתניהו: "כן, אני אחיל ריבונות. אני לא מפריד בין הגושים לבין הנקודות המבודדות".
06/04/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
מצביעים רבים מגיעים לקלפי לא מבושלים סופית על הפתק שיבחרו. לכן משקיעות מפלגות מכספן וממרצן להשפיע על הבוחרים ממש בסמוך לקלפי. אז בואו נלמד קצת על המגבלות החלות על המפלגות, בסביבת הקלפי.
06/04/2019  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס (שבת, 6.4.19) באירוע בכפר סבא לשביתת האסירים הביטחוניים אשר צפויה להתחיל מחר ואמר כי "השביתה תהיה מדורגת. מחר אמורים להתחיל אותה ראשי ארגון החמאס ולאחר כמה ימים עשרות מחבלים נוספים, כמו אלה שהובילו את הפיגוע במלון פארק. שבוע לאחר מכן יצטרפו עוד מאות אסירים".
06/04/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
שטייניץ: פייגלין הוא אנרכיסט  /  איציק וולף
פייסבוק: לא מכירים בסמכות ועדת הבחירות  /  איציק וולף
סקרים אחרונים: 66-64 ח"כים לימין  /  עידן יוסף
הצביעו לא לטרנספר  /  רון בריימן
המקדש, ההפרטה והקאנביס במשנת פייגלין  /  איתן קלינסקי
הלא מצביעים בחצר   /  יצחק מאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il