|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
המפעל שבו נפגעו הפועלים זירת הפגיעה באשקלון [צילום: מד"א] תקיפת חיל האוויר בעזה [צילום: ח'ליל חמרה/AP]
המפעל שבו נפגעו הפועלים

שני הרוגים ממטחי רקטות בדרום

אזעקות נשמעו בעשרות יישובים בדרום הארץ ובהם בבאר שבע, אשקלון, אשדוד, רחובות, יבנה ויישובי עוטף עזה מערכת כיפת ברזל יירטה חלק מהרקטות הקבינט המדיני-ביטחוני מתכנס חטיבה 7 נערכת לרדת דרומה הלווית ההרוג משה אגדי תיערך היום בשעות אחה"צ
05/05/2019  |   איתמר לוין, איציק וולף, מירב ארד   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
יירוט הרקטות במטח לעבר אשקלון

ההסלמה בדרום נמשכת: בשעות הצהריים התחדשו המטחים על יישובי הדרום, כאשר באזור השעה 13:00 החל רצף של אזעקות ביישובים רבים בהם: באר שבע, חצרים, נתיבות, אשדוד, רחובות, אשקלון ויישובי עוטף עזה. מערכת כיפת ברזל יירטה חלק מהרקטות. אחת הרקטות פגעה פגיעה ישירה במפעל באשקלון, ודווח על לפחות שלושה נפגעים - אחד מהם אנוש. בפגיעה נוספת נפצע אדם נוסף כבן 60 באורח אנוש כשרקטה או טיל נ"ט פגעו ברכבו במועצה האזורית שדות נגב. בשני המקרים מתו שני הפצועים אנוש מפצעיהם.

במטח נוסף פגעה רקטה פגיעה ישירה בבית באחד המושבים בדרום. אדם אחד נפצע קשה מפגיעת רסיסים. רקטה אחרת פגעה במבנה בית כנסת באזור רצועת עזה.

מוקדם יותר נגרם נזק לגן ילדים במועצה אזורית שער הנגב עקב נפילת רקטה סמוך לו. במקביל חיל האוויר ממשיך בתקיפות ברצועה וצה"ל מזרים כוחות לעוטף עזה. בשלב זה חטיבה 7 של חיל השריון החלה להיערך לירידה דרומה. כלי טיס תקף כמה פעילי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ששהו במחסן אמל"ח בדרום הרצועה.כמו כן תקף צה"ל מטרות טרור שכוללות אתרים לאחסון אמצעי לחימה עבור ארגוני הטרור המוטמעים בסביבת אוכלוסייה אזרחית, בבתי מחבלים של ארגוני הטרור חמאס וג'יאהד ובסמיכות אליהם. בין המטרות שהותקפו מחסני אמצעי לחימה בבתיהם של פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס ברפיח וחאן יונס וכן מחסן אמצעי לחימה בבית פעיל במערך האווירי של חמאס בעיר עזה.

דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס, ציין כי ההערכה היא שסבב הלחימה יימשך בימים הקרובים. "עד כה תקף הצבא יותר מ-220 יעדי טרור. האויב ירה עד כה כ-450 שיגורים לעבר ישראל, בעיקר על ידי חמאס והג'יהאד האיסלאמי באופן מתואם. מול הירי הזה יירטנו מעל 150 רקטות היו כמה נפילות בשטחים בנויים", אמר תא"ל מנליס.

עוד ציין תא"ל מנליס כי "מתחילת הסבב ישנם שמונה הרוגים ברצועת עזה, בהן אמא ובת. "אני קובע באופן רשמי שהן נהרגו כתוצאה מהפעלת אמל"ח של ארגון חמאס ולא כתוצאה מפגיעה שלנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "הנחיתי את צה"ל להמשיך את התקיפות המסיבית בעזה ולעבות בכוחות שריון, ארטילריה וחי"ר". חמאס נושא באחריות לפעולותיו אבל גם לפעולות הג'יהאד האיסלמי, ומשלם מחיר כבד מאוד. אני קורא לאזרחים שמרו בקפדנות על הוראות הביטחון. אנחנו פועלים כדי להחזיר את השקט והביטחון לתושבי הדרום".

בנוסף, נתניהו הכריז במהלך הישיבה על מצב מיוחד למשך 48 שעות ברדיוס של 40 ק"מ מהרצועה. "קיימת סבירות גדולה שתתרחש התקפה על אוכלוסיה אזרחית", נכתב בהודעה.

הרוג ישראלי ראשון מאז צוק איתן

משה אגדי, בן 58 ואב לארבעה ילדים, נהרג לפנות בוקר (יום א', 5.5.19) מפגיעת רקטה בבית באשקלון. זהו ההרוג הראשון בשטח ישראל מאז מבצע "צוק איתן" בשנת 2014 כתוצאה מירי מרצועת עזה. הרקטה פגעה בבית בשעה 2:30, ואנשי מד"א מצאו במקום את אגדי כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפצע בחזהו מרסיסים. הוא פונה לבית החולים ברזילי בעיר, שם נקבע מותו. הלווייתו תתקיים בבית העלמין החדש בעיר בשעה 16:00 אחר הצהריים.

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, התייחס למותו של אגדי מפגיעת רקטה ואמר: "אני שולח את תנחומיי למשפחת אגדי ששכלה את אביה משה הלילה, בירי הרקטות הקשה אל עבר אשקלון. אנו שולחים לכם חיבוק גדול של נחמה והשתתפות בצער הנורא".

באותו בית חולים מאושפזת גם אלגריה בן-אקו, בת 80 תושבת קרית גת, שנפצעה קשה קודם לכן, אך אין סכנה לחייה. בנוסף מאושפזים גבר בן 49 במצב בינוני, בת 75 עם שבר בקרסול ובת 30 עם שבר בברך. בית החולים טיפל הלילה גם בכ-20 נפגעי חרדה.

בתוך כך הורה הבוקר ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, על פתיחת מקלטים בעיר. לדבריו, "נוכח המצב הבטחוני ובעקבות הרחבת מעגל הירי הוריתי על פתיחת מקלטים בעיר לצורך הגברת מוכנות ולטובת שמירה על בטחונם של תושבי העיר במקרה הצורך". כרגע אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף המורה על שגרה בגזרת ראשון לציון.

לאחר חצות הופעלו אזעקות באשקלון, שדרות, קרית גת, קריית מלאכי, גן יבנה, בני עי"ש, אופקים ובמועצות האזוריות שער הנגב, שדות נגב, אשכול, חוף אשקלון, באר טוביה, יואב, לכיש ומרחבים. קודם לכן שוגרו רקטות גם לעבר אשדוד, באר שבע ויישובים במרכז הנגב. מערכת כיפת ברזל יירטה כמה מהרקטות. מקווה בעיר קרית גת ספג פגיעה ירישה, אך לא היו נפגעים.

במהלך הלילה תקפו מטוסים 60 יעדי טרור, ובסך הכל 200 יעדים מתחילת ההסלמה הנוכחית. זאת, במקביל למטחים הכבדים - מאמש ב-22:30 זוהו 180 שיגורים, ובסך הכל שוגרו 430 רקטות ופצצות מרגמה מהרצועה מתחילת ההסלמה.

הלילה תקף כלי טיס של צה"ל חוליית משגרי רקטות ועמדה צבאית של חמאס בצפון רצועת עזה. כמו כן, הותקפו פירי מנהרות התקפיות, מתחמים ומוצבים צבאיים, מחסנים ומפעלים לייצור אמצעי לחימה של חמאס והג'יהאד האיסלאמי. מלבד זאת, תקף חיל הים כמה כלי שיט מבצעיים של הכוח הימי של חמאס והג'יהאד האיסלאמי.

מטוסי קרב של צה"ל תקפו מפעל לייצור אמצעי לחימה בג'באליה ומתחם השייך לחטיבת רפיח של הג'יהאד האיסלאמי, ובו מחנה אימונים עם מפעל בטון שבו מיוצרות תשתיות לבניית מנהרות לחימה. כמו כן, הותקף מתחם של הארגון במערב חאן יונס, חמ"ל שלו הממוקם בתוך מסגד במחנה שאטי ומתחם צבאי ומחנה אימונים של חטיבת העיר עזה של הארגון באותו מחנה.

צה"ל תקף גם מתחם ובו בתי פעילי הכוח הימי ומבנה צבאי בביתו של אחראי מערך הקומנדו הימי של חמאס בשכונת חאן יונס, אשר כללו כלים לחפירת מנהרות לחימה. בנוסף, הותקפו מתחם של חמאס במחנה שאטי המשמש כמחנה אימונים, משרד צבאי בחדר מצב הסייבר של ארגון הטרור בשכונת רימאל, מחסן אמל"ח בביתו של פעיל המערך האווירי של חמאס בעזה, ומוצב המשמש את גדוד הנח'בה במרכז ג'באליה שבצפון הרצועה.

בתקיפות צה"ל הלילה נהרגו שני פעילי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. מיום שישי נהרגו עשרה פלשתינים, בהם שישה פעילי חמאס והג'יהאד האיסלאמי. בהודעת החמ"ל המשותף של הזרועות הצבאיות של חמאס והג'יהאד האיסלאמי הבוקר נאמר: "לאור ההתעקשות של ישראל לפגוע בבתים - ההתנגדות הפלסטינית החליטה להגיב באופן חסר תקדים. שוגר מטח גדול של כ-50 רקטות לאזור אשקלון, ונבחנת הרחבת הירי למרחק של מעל 40 ק"מ בשעות הקרובות אם התוקפנות תימשך".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכנס היום בשעה 12:30 את הקבינט המדיני-בטחוני לדיון בהסלמה בדרום. זוהי הישיבה הראשונה של הקבינט מאז 30.3.19. נתניהו נמנע מלכנס אותו בסבב הקודם של הירי מעזה, בשל חילוקי דעות קשים בינו לבין השר נפתלי בנט. הקבינט מתכנס בהרכבו הקיים, שכן הממשלה היוצאת ממשיכה לתפקד עד הקמת הממשלה החדשה.

הקבינט יתבקש לאשר תקיפה של מטרות נוספות בעזה, לאחר שחיל האוויר תקף עשרות מטרות ביממה האחרונה. נתניהו קיים בשבת התייעצויות עם ראשי מערכת הביטחון והנחה את צה"ל להלום ברצועת עזה בצורה קשה, ולהיערך לכמה ימי לחימה.

כיפת ברזל בדרום [צילום: אריאל שליט, AP]
ההרוג מרקטה באשקלון: משה אגדי ז"ל
תאריך:  05/05/2019   |   עודכן:  05/05/2019
איתמר לוין, מירב ארד
+בי"ח ברזילי: 12 מאושפזים בסבב הלחימה
20:12 05/05/19  |  
במרכז הרפואי ברזילי מאושפזים 12 נפגעים, מצבם: 3 קשה, 1 בינוני, 7 קל ו-1 חרדה.
+סורוקה: כ-70 נפגעים מתחילת הסבב
20:08 05/05/19  |  
בי"ח סורוקה: מאז תחילת ההסלמה באזור פונו לביה״ח סורוקה 70 נפגעים. אחד מהם במצב קשה, בעקבות נפילה מגובה בעת אזעקה, מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מונשם ומורדם. פועל תאילנדי במצב בינוני, הועבר לחדר ניתוח. 31 במצב קל ו-36 נפגעי חרדה. מצבו של הקצין שפונה לביה״ח ביום ששי השתפר, כמו גם מצבו של הגבר שפונה אמש מאזור לקייה. מאושפזים במחלקה האורטופדית. צוותי ביה״ח ערוכים לכל תרחיש אפשרי, חדר המצב נפתח ומאויש ברצף, מחלקות שאינן ממוגנות הועברו לאזורים ממוגנים כדי לשמור על בטחונם של המטופלים ושל הצוותים. הופסקה פעילות רפואית באזורים לא ממוגנים, במתחם חדרי ניתוח שאינו ממוגן, צנתורי לב וצנתורי מוח.
+אזעקות באשקלון, באשדוד ובעוטף עזה
20:04 05/05/19  |  

+רקטה התפוצצה בחצר ביתו של ח"כ דיכטר
20:02 05/05/19  |  
לפנות בוקר התפוצצה רקטה בחצר ביתו של יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר. רסיסים חדרו לחדר השינה בעת שדיכטר שהה במרחב המוגן. לבית נגרם נזק, לדיכטר לא נגרם נזק פיזי.
+הסבב עשוי להימשך לתוך האירוויזיון
19:38 05/05/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הקבינט הורה על המשך התקיפות ברצועה ללא התחשבות באירועי יום הזיכרון והעצמאות שעשויים להידחות  ▪  בקבינט רומזים שהכוונה לקיים את האירוויזיון במועדו לא תשפיע על התגובה הישראלית
([צילום: מן הטלוויזיה])
+רופאי ילדים באשדוד בפני פיטורים בזמן ההסלמה
19:33 05/05/19  |  יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
חמישה רופאים המתמחים בכירורגיית ילדים בבית החולים אסותא באשדוד מבקשים למנוע את השימועים שנקבעו לקראת החלטה על פיטוריהם
(אסותא אשדוד. "התייעלות")
+אשדוד: הרוג מפגיעת רקטה
19:32 05/05/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האיש נפגע במהלך מנוסה למרחב מוגן  ▪  כ-40 רקטות נורו בערב במשך כ-20 דקות  ▪  הקבינט הורה על המשך התקיפות ברצועה  ▪  הופסקה הזרמת הגז ממאגר תמר
(רכב שנפגע באשדוד)
+הופסקה זמנית בהזרמת הגז הטבעי מתמר
19:29 05/05/19  |  
לנוכח המצב הבטחוני, החליט שר האנרגיה יובל שטייניץ, על הפסקה זמנית בהזרמת הגז הטבעי ממאגר תמר. בנוסף הכריז שטייניץ על שעת חרום במשק הגז הטבעי, כפי שנעשה מספר פעמים בשנים האחרונות, על מנת להבטיח הספקת אנרגיה סדירה לכלל המשק.
+הותר לפרסם: סוכל ניסיון למתקפת רשת נגד ישראל
19:25 05/05/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החמאס ניסה בסוף השבוע לבסס יכולת התקפית רשתיות ופעל מרצועת עזה בניסיונות לפגוע במרחב הסבר הישראלי  ▪  גורם בשב"כ: זו אינה הפעם הראשונה
(לא רק טרור גלוי [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+מטחים כבדים לעבר אשדוד, אשקלון, העוטף והשפלה
19:20 05/05/19  |  
מטחים כבדים נורו מרצועת עזה לפנות ערב לעבר אשדוד, אשקלון, גן יבנה, באר טוביה, גדרה, עוטף עזה, והשפלה. מדובר ככל הנראה בירי המסיבי ביותר שהיה לעבר ערי הדרום. האזעקות נמשכו לאורך דקות ארוכות.

בשדרות הייתה פגיעה ישירה של רקטה שלא התפוצצה בבניין מגורים.
+סגן שר הבריאות: להיערך במערכת הבריאות לימי הלחימה
18:13 05/05/19  |  איציק וולף
סגן שר הבריאות, ח”כ יעקב ליצמן, הורה על היערכות של צוותי החירום במשרד הבריאות כדי לוודא את מוכנות מערכת הבריאות בימי הלחימה. בהתאם לכך קיים מנכל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הערכת מצב יחד עם כל גורמי המקצוע של משרד הבריאות, בהם האגף לשעת חירום. דיון חירום נוסף ייערך הערב באגף לשעת חירום של המשרד.
+סחטנות או סחבת?
17:18 05/05/19  |  יוני בן מנחם   |   לרשימה המלאה
ארגון חמאס מאשים את ישראל בסחבת ביישום הבנות הרגיעה ומנסה לסחוט אותה באמצעות ירי רקטות ולהרגילה למו"מ תחת אש  ▪  בחמאס גובר החשש כי ישראל תחדש את הסיכולים הממוקדים, מדובר באמצעי יעיל למלחמה בטרור שישראל חייבת לאמצו מחדש
(סינוואר. מרגיש מרומה [צילום: אדל חאנה/AP])
+חוסל בלדר הכספים מאירן לחמאס
15:58 05/05/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בפעילות משותפת של צה"ל ושל שירות הביטחון הכללי חוסל המחבל אחמד חודרי שהעביר כספים בהיקפים גדולים ובמזומן מאירן לחמאס הצבאי, לג'יהאד האיסלאמי ולארגוני טרור נוספים ברצועת עזה, באמצעות חברת החלפנות שבבעלותו ובסיוע חלפנים בחו"ל וסוחרים
(רמזי אלחודרי. העביר סכומי כסף גדולים מאירן)
+ח"כ כסיף: לא משנה מי הפוגע ומי הנפגעים
14:48 05/05/19  |  איציק וולף
ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) קרא להסרת המצור הישראלי על רצועת עזה ואמר כי הוא משתתף בצערם של משפחות ההרוגים, ישראלים ופלשתינים, ושולח איחולי החלמה מלאה ומהירה לפצועים.

"פגיעה בחפים מפשע היא בזויה ואסורה, ולא משנה מי הוא הפוגע ומי הנפגעים. הלב נקרע למראה התמונות, למשמע העדויות. הדרך היחידה להבטיח בטחון הן לתושבי הדרום והן לעם הפלשתיני היא להסיר את המצור על עזה ולכונן הסכם שלום צודק בין שתי מדינות - ישראל ולצידה פלשתין"
+נתניהו בהתייעצויות, ישיבת הקבינט נפתחה באיחור
14:38 05/05/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+הגיע עת שלום
14:28 05/05/19  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
הלקסיקון הצבאי של "נביס אותם" ו"נכה בהם" הוא בעוכרי ההנהגות של שני העמים  ▪  הוא בעוכרי שתי חברות שמוכנות לקבל פתרונות כאלו
(מחיר דמים [צילום: חליל חמרה/פלאש 90])
+יו"ר הכנסת: ההסלמה - בגלל קיומה של מדינת ישראל
14:23 05/05/19  |  איציק וולף
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, אמר כי ההסלמה בדרום אינה קשורה לסוגיית הכסף או המצוקה הכלכלית הפלשתינית ברצועת עזה.

"ההסלמה לא התפתחה בגלל מחסור בכסף או מצור, אלא בגלל עצם קיומה של מדינת ישראל. אויבנו חוששים מפני חזית אחידה שאנו מציגים עם מדינות ערב באזור", אמר בטקס קבלת פנים ל-120 החיילים והחיילות שקיבלו השנה את אות מצטיין הנשיא.

אדלשטיין הוסיף כי הפעולות שכוחות הביטחון מבצעים כבר מאתמול נגד ארגוני הטרור ברצועה ימשכו עד שיושב השקט לאזרחי ישראל.
+רקטה התפוצצה מטרים מאוטובוס
14:00 05/05/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מטח הרקטות המשמעותי שנורה בצהריים לעבר ערי הדרום תפס אוטובוס שהסיע חיילים וחיילות באמצע הנסיעה  ▪  תיעוד היירוטים מעל לראשיהם הפך לתיעוד הנס הגדול שקרה כשרקטה התפוצצה כ-25 מטרים מן האוטובוס
(פגיעת הרקטה)
+ח"כ יעלון: הקבינט הישראלי מנוטרל
13:53 05/05/19  |  איציק וולף
שר הביטחון לשעבר, ח"כ משה יעלון (כחול לבן) טוען כי הקבינט הישראלי הוא מנוטרל וכי אין לו שום תפקיד מלבד להיות מעודכן בישיבה שתתקיים היום ולדקלם דפי מסרים.

"אני לא מבין את השרים הללו איך הם מוכנים להיות גם אחראים וגם אין להם שום סמכות ואין להם מה להגיד בדיונים. מה שאנחנו כרגע חווים הוא תוצאה של רפיסות. שחקנו בעצמנו את ההרתעה שנבנתה בצוק איתן. מאז שהתחלנו לזלזל בהצתות זה מביא אותנו לרגע קריטי והחמאס יודע לנצל את זה. בפעמים הקודמות נתניהו פתר את זה בדמי כופר, אני מקווה שזה לא יהיה המקרה", אמר בראיון לכאן ב'. עוד הוסיף כי אין ספק שיש לצה"ל יכולות לגרום לחמאס ולג'יהאד האסלאמי, שהוא זרוע ישירה של אירן, והוא בעיקר עומד מאחורי הפרובוקציות האלה, לשלם מחיר כבד כזה שיבין שלא ממשיכים בזה.
+מתי היגרו הערבים לא"י, חלק א'
13:34 05/05/19  |  ד"ר רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
הרשות הפלשתינית שמה לה למטרה לשכתב את ההיסטוריה של ארץ ישראל ולהפיץ את ההיסטוריה המשוכתבת בתעמולה בעולם כולו במטרה להוכיח שאין עם יהודי, שהיהדות היא דת בלבד, שהערבים/הפלשתינים הם האוכלוסייה הוותיקה של הארץ וליהודים אין זכויות בארץ
(המבצר העותמני בטבריה [צילום: יח"צ])
+צה"ל תקף מהאוויר מחבל בצפון הרצועה
13:30 05/05/19  |  איציק וולף
מסוק קרב של צה״ל תקף סמוך לשעה 13:30 מחבל בצפון הרצועה. כך נמסר מדובר צה"ל.
+פצוע קשה מפגיעת רקטה באשקלון
13:18 05/05/19  |  איציק וולף
שלושה אנשים נפצעו בפגיעת רקטה במפעל באזור התעשיה באשקלון. אחד מן הפצועים במצב קשה והוא סובל מפצעי רסיסים בכל גופו. מצבם של שני הפצועים הנוספים הוגדר בינוני.

ממגן דוד אדום נמסר כי שלושת הפצועים בהכרה וכי הם קיבלו טיפול על ידי צוותי מגן דוד אדום לקראת העברתם לחדר הלם בבית החולים להמשך טיפול.
+החטא הקדמון והסבב הנוכחי
13:01 05/05/19  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
בעיני השמאל, וזו סיבת כישלונו, מכחיש השואה אבו מאזן הוא חזות הכל, עד כדי נכונות להשתמש בצה"ל כדי להעביר את רצועת עזה משלטון המחבלים הרעים של חמאס ומרעיו לשלטון המחבלים "הטובים" של עבאס ומנגנוניו
(מגש הכסף [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90])
+אזעקות נשמעו בדקות האחרונות באשקלון ובישובים בעוטף עזה
12:28 05/05/19  |  
אזעקות צבע אדום נשמעו בדקות האחרונות בנתיב העשרה, יד מרדכי, זיקים, כרמיה, ניר עוז, ואזור התעשיה הדרומי באשקלון.
+כלי טיס של צה״ל מחבלים של ארגון הג'יאהד ששהו במחסן אמל״ח
12:10 05/05/19  |  
כלי טיס של צה״ל תקף לפני זמן קצר מספר פעילי טרור של ארגון הג'יאהד ששהו במחסן אמל״ח בדרום הרצועה.
+עיריית אשקלון: הציבור מתבקש להימנע מלהגיע להלוויית משה אגדי ז"ל
12:05 05/05/19  |  
מעיריית אשקלון נמסר כי "בשל הנחיית פיקוד העורף האוסרת על התכנסות של מעל 300 איש, הציבור מתבקש להימנע מלהגיע להלווייתו של משה אגדי באשקלון".
+חה"כ הנדל והאוזר לבנט ושקד: "אל תשמשו תפאורה בקבינט"
11:59 05/05/19  |  
חה"כ יועז הנדל וצבי האוזר בקריאה משותפת לשרים נפתלי בנט ואיילת שקד לפני כינוס הקבינט: "אנו קוראים לחברינו השר נפתלי בנט והשרה איילת שקד לא לשמש תפאורה אנושית לתהליך הכסת"ח של הקבינט. מספיק עם החסינות לנתניהו מביקורת כשבמשך שנה תושבי הדרום חיים במציאות בלתי אפשרית. אם לא נותנים לכם את הסמכות והאחריות להחליט, אל תהיו שם".
+ח"כ אופיר סופר: "אין מנוס מכניסה קרקעית ומפעולה צבאית ממושכת"
11:56 05/05/19  |  
ח"כ אופיר סופר, איחוד מפלגות הימין: "הגיע הזמן להכריע את החמאס גם במחיר של כניסה קרקעית לעזה. המציאות שבה כל יום לחימה נקבע על ידי החמאס היא הזויה. התגובות שישראל נקטה עד כה הן מעין אקמול ותו לא, מדינת ישראל צריכה לשמר את היוזמה אצלה ולא לתת לחמאס להכתיב את הקצב. אין מנוס מכניסה קרקעית ומפעולה צבאית ממושכת לאורך זמן, ויפה שעה אחת קודם. את הלחימה בעזה צריך להכריע."
+מונח שגוי
11:33 05/05/19  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי
(נרצחו ולא נספו [צילום: קזרק סוקולובסקי/AP])
+אזעקה הופעלה במועצה אזורית שער הנגב
11:12 05/05/19  |  

+קרקע פרטית בפולין וההסתה נגדנו
08:53 05/05/19  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה
השאלה כלל אינה על הנאצים ימח שמם  ▪  השאלה היא, מה קרה לאחר שהנאצים הובסו וכבר מזמן אינם בשלטון  ▪  מה קרה, בעניין הרכוש הפרטי הגזול, לאחר שכל העולם המערבי היכה על חטא, באמת, ואף קבע ימי זיכרון לשואה הנוראה
(פיצוי על הסבל [צילום: יצחק הררי])
+לעשות הכל שהאירוויזיון לא יבוטל
08:37 05/05/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מדובר באירוע תרבותי רדוד, אך יש לו משמעות תיירותית רבה ואפילו חשיבות לאומית ארוכת טווח. ביטול של האירוויזיון יחזיר את ישראל עשרות שנים לאחור
(חשיבות תיירותית ותדמיתית [צילום: תומר נויברג, פלאש 90])
+"עקב אכילס" של ישראל
08:34 05/05/19  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
ארגוני הטרור מנסים לסחוט מישראל באמצעות מתקפת רקטות רחבה מהרצועה את ישום הבנות הרגיעה בתנאים משופרים. ישראל תאלץ להכיל את המצב ולהשיג רגיעה עד לאחר תחרות האירויזיון אולם מיד לאחר מכן היא חייבת לשנות את כללי המשחק ולהפסיק את הסחטנות של חמאס
(תקיפה בעה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שני הרוגים ממטחי רקטות בדרום
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
5/05/19 08:20
 
ינצח האויבים.
5/05/19 10:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
אחרי מאות רקטות שנורו במהלך השבת ומוצאיה (4.5.19) ממשיך צה"ל בהרעשה כבדה על יעדי מחבלים, בהם ארבעה בניינים גבוהים ואולי גם בתים של ראשי ארגוני הטרור ברצועה. תושבים בשדרות מדווחים כי הפעם מדובר במתקפה רחבת היקף ועוצמתית במיוחד.
05/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
עדיין לא ידוע האם וכיצד ההסלמה הביטחונית בדרום הארץ עשויה להשפיע על האירוויזיון. החשש בישראל הוא מפני ביטולי משלחות של מדינות אירופה. חציין כבר הגיעו לישראל והחצי השני אמורים להגיע ביום ראשון.
04/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל החל בצהריים (יום שבת) בתקיפת יעדי טרור ברצועת עזה, המוחזקים על-ידי החמאס והג'יהאד האיסלאמי. התקיפות בעיקר באמצעות מטוסי קרב. כ-10 מטרות לפחות נפגעו. דובר צה"ל מסר כי התקיפה מבוצעת בגלל ירי הרקטות לעבר ישובי ישראל.
04/05/2019  |  יואב יצחק  |   חדשות
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, מאשים את הממשלה בראשות בנימין נתניהו בהסלמה החמורה, ובסבב הנוסף של ירי רקטות וסחטנות מצד החמאס.
04/05/2019  |  יואב יצחק  |   חדשות
מתקפת רקטות בוצעה בבוקר לעבר אשקלון, נתיבות, שדרות וישובי עוטף עזה. אזעקות צבע אדום נשמעו גם באשדוד, רחובות ומזכרת בתיה. מטוסי צה"ל וטנקים תקפו בתגובה משגרי רקטות ויעדים נוספים. בסך-הכל הותקפו כ-30 מטרות. בצהריים חודש ירי הרקטות מצד ארגוני הטרור. הפעם לעבר קריית גת, לאשקלון ולקריית גת. שני אזרחים נפצעו מרסיסים.
04/05/2019  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il