|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

סער תוקף את נתניהו:

"הפסקת האש נעדרת הישגים לישראל"

סער הוסיף: "המערכה לא נמנעה אלא נדחתה" גנץ: "כניעה נוספת לסחטנות חמאס וארגוני הטרור" שמולי: "שאפו לנתניהו על הצלת האירוויזיון במחיר המשך הכניעה לטרור"
06/05/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
סער עם נתניהו. ביקורת מתוך הליכוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ביקורת נמתחת על ראש הממשלה בעקבות ההודעה על הפסקת האש בין ישראל לארגוני הטרור בעזה. ח"כ גדעון סער תקף הבוקר (יום ב', 6.5.19) את נתניהו ואמר כי
"הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל". עוד הוסיף סער כי "טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

מנגד טען השר יובל שטייניץ בראיון לגלי צה"ל כי התקיפות הישראליות אמש היו במדרג הגבוה ביותר ב'צוק איתן'. אז הפלנו בניינים אחרי 50 ימים, כאן עשינו את זה תוך יממה. הצד השני הופתע שלא מיתנו את התגובה לקראת יום הזיכרון".

יו"ר כחול לבן בני גנץ מתח אף הוא ביקורת על הפסקת האש שהושגה הלילה וכתב: "‏כמעט 700 שיגורים לשטחנו, נפגעים ופצועים רבים, וארבעה הרוגים - כולם תוצר של אובדן ההרתעה - מסתיימים בכניעה נוספת לסחטנות חמאס וארגוני הטרור. כל מה שעשתה המממשלה, פעם נוספת, הוא להניח לפתחנו את המערכה הבאה". גנץ הוסיף כי "יש לצפות שאם תתחדש האש - התגובה תהיה חמורה, ואם יישמר השקט - הוא ינוצל לקידום מהלך מדיני שיוביל להשבת גופות חללינו ונעדרינו ולהבטחת שקט ויציבות ארוכי טווח".

ח"כ יאיר לפיד ממפלגת כחול לבן כתב בחשבון שלו כי "נתניהו השתמש בתושבי הדרום כשכפ"ץ בדרך לכניעה מוחלטת מול החמאס. נתניהו לא יפתור את הבעיה בעזה. אין לו את האומץ המבצעי והפוליטי כדי לעשות זאת. המינימום שהוא צריך לעשות זה להסביר לאזרחי ישראל את המצב אבל אפילו את זה אין לו אומץ לעשות."

hו"ר העבודה, ח"כ אבי גבאי ברך על הפסקת האש ושולח תנחומים למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה לפצועים. "אחרי עשרים שנים שנתניהו מחזק את החמאס - שחרור יאסין, עסקת שליט, כסף קטארי ועוד. השנה התחיל לחזק גם את הג׳יהאד האיסלאמי שהתיישב למו"מ בקהיר כשותף שווה. בלי פתרון מדיני ארוך טווח, הסבב הבא הוא רק עניין של זמן", אמר.

ח"כ איציק שמולי (העבודה): "‏שאפו לנתניהו על הצלת האירוויזיון במחיר המשך הכניעה לטרור ואובדן הביטחון וההרתעה בדרום. מזוודות הדולרים הבאות לחמאס כבר בדרך. גם הסבב הבא, שגם הפעם חמאס כבעל הבית יחליט מתי יתחיל ואיך יסתיים. רק שילוב של עוצמה צבאית קשה נגד חמאס בצד יוזמה מדינית לבידודו תשנה את המשוואה".

תאריך:  06/05/2019   |   עודכן:  06/05/2019
מירב ארד
+ישראל תעביר לחמאס 30 מיליון דולר
21:27 06/05/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בהבנות שהביאו להפסקת האש בין ישראל לחמאס - הגדלה של סכום הכסף שיועבר על-ידי הקטארים, והרחבה של מרחב הדיג בים התיכון  ▪  חמאס התחייב לרסן את הג'יהאד האיסלאמי ולהפסיק את שיגור בלוני התבערה
(התחייבות להרחקת המפגינים מהגדר [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90])
+נתניהו: חמאס מבין ששינינו את כללי המשחק
18:54 06/05/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בביקור בפיקוד הדרום, אמר ראש הממשלה: "ברור שזו לא סוף המערכה, ולכן הנחיתי להיערך להמשך והנחיתי גם להשאיר את כוחות השריון והארטילריה סביב רצועת עזה"
([צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ])
+דבר לא השתנה, וגם לא ישתנה
18:34 06/05/19  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
אין כיוון, אין מדיניות ברורה, אין אסטרטגיה, אין אופק. היום המצב הוא טוב יותר מן המצב שייווצר בעוד מספר שבועות
(רקטות במפעלבאשקלון)
+פלשתינים ייכנסו לטקס זיכרון
16:14 06/05/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מערכת הביטחון דחתה את הבקשה בשל קיומו של סגר - אך בג"ץ אומר שאלפי פלשתינים מורשים להיכנס, ודי בבדיקה פרטנית של 100 המשתתפים בטקס המשותף לישראלים ופלשתינים
(משתתפות בטקס אשתקד [צילום: תומר נויברג, פלאש 90])
+הרקטות מעזה התחילו באוסלו
15:36 06/05/19  |  יהודית קצובר, נדיה מטר   |   לרשימה המלאה
כל הנתלים בטפטוף הרקטות הפרימיטיביות שטרם ההינתקות כהוכחה שלא היא זו שהביאה עלינו את סבבי האסון שאנו בעיצומם, עושים שקר בנפשם ומתעתעים בכולנו. לו לא הייתה ממשלת ישראל חותמת על הסכמי אוסלו ומפקירים את רצועת עזה למחבלים ולו לא היינו מוסיפים על החתימה האסונית ההיא את ההינתקות המוחלטת מהרצועה
([צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90])
+כמה מחבלים הרגנו בעזה
13:29 06/05/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
עלינו לתת לאויב מכה אנושה, כזו שתותיר אותו ואת מנהיגיו (אלה שייוותרו בחיים) על ברכיהם, מתחננים לישועה והפסקת הלחימה, מתחננים ללא תנאי, כניעה מוחלטת!
(הרוג באשדוד מנפילת טיל [צילום: פלאש 90])
+השבוע לפני - פרעות תרפ"א
13:10 06/05/19  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
חודש מאי הינו מיוחד במינו, בלוח היהודי  ▪  ב"סיפור" הישראלי/היהודי, המסופר בחודש הזה, מקישים על מפתן זכרוננו, ימי שנה מיוחדים: ההכרזה על הקמתה של מדינת ישראל, יום השואה והגבורה, לזכר ששת המיליונים שהצורר הנאצי כילה בעשן המשרפות באושוויץ ובמיידנק  ▪  גם יום הזיכרון לחללי צה"ל וכוחות הביטחון, אתנו כאן
(הסופר יוסף חיים ברנר מנרצחי מאורעות תרפ"א)
+דו"צ: נמשכים האימונים לקראת מטסי יום הזיכרון והעצמאות
11:03 06/05/19  |  
דובר צה״ל הודיע (יום ב') כי בשעות הקרובות ימשכו אימוני חיל-האוויר לקראת מטסי יום הזיכרון ויום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. במהלך האימונים תורגש תנועה ערה של כלי טיס שונים. נדגיש כי האימונים תוכננו מראש כחלק מתכנית האימונים למטסי הזיכרון והעצמאות. האימונים יימשכו היום, בשעות הבוקר, בין השעות 11:30-13:00 מעל הערים והיישובים: חיפה, רמת דוד, גל-עד בהר הטייסים, תל אביב ומעל בית הנשיא בירושלים, ומחר (ג'), מעל העיר תל אביב ובשעות הבוקר מעל בית הנשיא בירושלים.
+"עזה כמוות..."
10:44 06/05/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ביבי נכשל בהשגת פשרות מעשיות עם חמאס והותיר את האוכלוסייה שם ללא עבודה ועם מעט חשמל ובלי דייג ובלי כסף
(נתניהו. מאוחר מדי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+ח"כ שמולי: "מזוודות הדולרים הבאות לחמאס כבר בדרך"
08:39 06/05/19  |  
ח"כ איציק שמולי (העבודה) בתגובה להפסקת האש: "שאפו לנתניהו על הצלת האירוויזיון במחיר המשך הכניעה לטרור ואובדן הביטחון וההרתעה בדרום. מזוודות הדולרים הבאות לחמאס כבר בדרך. גם הסבב הבא, שגם הפעם חמאס כבעל הבית יחליט מתי יתחיל ואיך יסתיים. רק שילוב של עוצמה צבאית קשה נגד חמאס בצד יוזמה מדינית לבידודו תשנה את המשוואה".
+גנץ: "הפסקת האש - כניעה נוספת לסחטנות חמאס וארגוני הטרור"
08:32 06/05/19  |  
‏יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב להפסקת האש בדרום: "כמעט 700 שיגורים לשטח ישראל, נפגעים ופצועים רבים ו-4 הרוגים - כולם תוצר של אובדן ההרתעה - מסתיימים בכניעה נוספת לסחטנות חמאס וארגוני הטרור. כל מה שעשתה הממשלה, פעם נוספת, הוא להניח לפתחנו את המערכה הבאה".
+משרד התחבורה: התחבורה הציבורית בדרום חוזרת לשגרה
08:27 06/05/19  |  
משרד התחבורה הודיע כי החל מהבוקר (יום ב'), כל קווי האוטובוסים בתחבורה הציבורית בדרום חוזרים למסלולם הרגיל ולפעילות מלאה. קו הרכבת אשקלון - באר שבע יחזור לפעילות בעוד כשלוש שעות. קווי התלמידים והקווים למכללות ישובו לפעילות מלאה, בהתאם לפעילות מוסדות הלימוד. אתרי היציאה לטסטים, שהושבתו אתמול בשל המצב הביטחוני, ישובו לפעול בהדרגה במהלך הבוקר.
+ח"כ סער: "הפסקת-האש נעדרת הישגים לישראל"
08:24 06/05/19  |  
חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) כתב בחשבון הטוויטר: "הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הפסקת האש נעדרת הישגים לישראל"
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בינתיים
6/05/19 10:01
2
באום
6/05/19 11:26
 
סער=שמאל !
6/05/19 14:24
 
ושוב גדעון סער
7/05/19 02:26
3
יוא"ב
6/05/19 17:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
הפלשתינים מדווחים על הפסקת אש שנכנסה לתוקף (יום ב', 6.5.19) בשעה 4:30 לפנות בוקר. בשעתיים שלאחר מועד זה לא היו שיגורים לעבר ישראל וצה"ל לא תקף ברצועת עזה. הפלשתינים לא מסרו מהן ההבנות שהובילו להפסקת האש. דובר צה"ל הודיע על הסרת ההגבלות מהבוקר. בישובי הדרום קיבלו הנחיה לחזור לשגרה. משרד התחבורה הודיע על החזרת התחבורה הציבורית בדרום לפעילות מלאה.
06/05/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
גורמים פלשתיניים לאל-ג'זירה: הפלגים דחו הצעה ישראלית במתווה של רגיעה בתמורה לרגיעה בלבד. משלחות חמאס והג'יהאד האסלאמי מתעקשות שההבנות הקודמות של הרגיעה שגובשו ייושמו.
06/05/2019  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
מקורות מצריים מסרו על הפסקת אש מחצות שהושגה בתיווך מצרי וקטארי. לדיווח זה ישנן הכחשות מצד גורמים פלשתינים אחרים המכחישים את ההיתכנות לקיומה הקרוב. המקורות המצריים אומרים כי גם אם לא תהיה הפסקת האש בשעה הייעודה עדיין יש סיכויים להפסקת אש הלילה, ערב כניסתו של חודש רמדאן. נציגים של החמאס שוהים במצרים.
05/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
הקבינט המדיני-ביטחוני קיים ישיבה במשך כחמש שעות, ובסופה הנחה את צה"ל להמשיך בתקיפות ולהיערך להמשך. מן הקבינט נמסר כי "השיקול העליון הוא ביטחון המדינה ותושביה". ייתכן שהדבר בא לשלול את הטענה כאילו יש לאירועי הזיכרון והעצמאות ולאירוויזיון השפעה על התגובה הישראלית. ההודעה הייתה כללית ולא נמסר בה פירוט.
05/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
חמישה רופאים מתמחים בכירורגיית ילדים בבית החולים אסותא אשדוד מבקשים (5.5.19) מבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע למנוע מההנהלה לקיים להם מחר שימוע לקראת פיטוריהם.
05/05/2019  |  יצחק דנון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
אשדוד: הרוג מפגיעת רקטה  /  עידן יוסף
הותר לפרסם: סוכל ניסיון למתקפת רשת נגד ישראל  /  עידן יוסף
חוסל בלדר הכספים מאירן לחמאס  /  איציק וולף
סחטנות או סחבת?  /  יוני בן מנחם
הגיע עת שלום  /  איתן קלינסקי
מתי היגרו הערבים לא"י, חלק א'  /  ד"ר רבקה שפק-ליסק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il