|
טעם חדש [צילום: סטודיו שייק דיזיין]
|
|
|
|
|
המותג Pixie משיק טעם חדש - פטל ליצ'י. קיימים כיום שלושה טעמים נוספים: תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס. הטעם החדש יושק במהדורה מיוחדת בה הלוגו יופיע על הבקבוק בכתב מראה וילווה בקמפיין חוצות ובפעילות בדיגיטל.
Pixie יצאו בתחילת החודש לשוק במהדורה חדשה, ומה שנראה במבט ראשון כטעות בייצור של הבקבוק, מתברר כמהלך שיווקי מתוכנן מראש. הלוגו שהודפס על הבקבוק, הודפס בכתב מראה. כאשר תצטלמו בסלפי בסטורי עם הבקבוק החדש - הלוגו יתהפך בחזרה בתמונה וכך תצא התמונה לשיתוף.
כחלק מהשקת המוצר, נעשה שיתוף-פעולה עם עידו גרינברג - mismas (משפט אחד ביום). הטקסטים שמלווים את הקמפיין הם משפטים שעידו כתב לטובת הקמפיין ושמתחברים לעולמות המותג והאינסטגרם. המשפטים יפורסמו על שילוט חוצות בכתב מראה ויזמינו את הקהל להצטלם לסטורי עם השלט ההפוך וכך ניתן יהיה לקרוא את המשפט.
כחלק מהמהלך, הופקה כוס רב פעמית לשתייה קרה לחודשי הקיץ החמים עם כיתובים הפוכים, ובדומה לשלט, כאשר מצטלמים עם הכוס בסלפי בסטורי, הטקסט מתהפך בתמונה.
מחיר הכוס הרב פעמית: 30 שקלים. ניתן להשיג באתר בלנד.
מחיר בקבוק 275 מ"ל: 9 שקלים.