|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

שקד: המטרה - מפלגה רפובליקנית מימין לליכוד

יו"ר הימין החדש, השרה לשעבר איילת שקד, קוראת לכל מפלגות הימין - מלבד הליכוד - להתאחד לרשימה אחת לקראת הבחירות "הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין, הציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה"
25/07/2019  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
שקד. "להמשיך לאיחודים נוספים" [צילום: פלאש 90]

יו״ר ״הימין החדש״, השרה לשעבר איילת שקד, קוראת לאיחוד מפלגות הימין להתאחד עם מפלגתה לרשימת ימין אחת שתכלול את כל מפלגות הימין מלבד הליכוד. ״אחדות בימין זה צו השעה. אני חושבת שהציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה", אמרה (יום ה', 25.7.19) בהצהרה לתקשורת בפתח ביתה.

הדברים נאמרו לאחר פרסום האיחוד בין מפלגות השמאל מרצ וישראל דמוקרטית יחד עם ח"כ סתיו שפיר.

לדברי שקד, מפלגת הימין החדש התפשרה כבר גם על דרישת הריצ׳רץ' בשיבוץ המועמדים ברשימה המאוחדת. "הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין. אני קוראת להם להסכים להצעת וללכת ביחד כמה שיותר מהר. העניין דחוף מכיוון שבכוונתי, אם האיחוד הזה יתאפשר, להמשיך ולבצע איחודים נוספים של כל מפלגות הימין ולהקים מעין גוש ימין, מפלגה רפובליקנית גדולה, עם מנעד רחב של דעות מימין לליכוד״, ציינה.

לדבריה, היא רואה את מפלגת עוצמה יהודית, בראשות עו"ד איתמר בן גביר, כחלק מהאיחוד הגדול וגם את מפלגת זהות, בראשות משה פייגלין. "המטרה שלי היא להקים גוש גדול של כל הימין האידיאולוגי״, ציינה.

ובתוך כך הוחלט באיחוד מפלגות הימין, בראשות רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', כי הם זונחים לעת עתה את המגעים עם הימין החדש ועוברים למגעים עם מפלגת עוצמה יהודית. על-פי ההצעה שהועברה לעו"ד איתמר בן גביר, הוא יקבל את המקום הרביעי ברשימת המפלגה לכנסת ה-22. מקום נוסף עבור מועמד מטעם הרשימה יישמר במקום השביעי או השמיני של הרשימה.

תאריך:  25/07/2019   |   עודכן:  25/07/2019
איציק וולף
+גנץ ביטל ביקור במאפייה בבני ברק מחשש לעימות
23:18 25/07/19  |  
החיזור אחר הקול החרדי: עקב החשש מפיצוץ הביקור, ממפלגת כחול לבן נמסר שהביקור של בני גנץ בבני ברק שהיה אמור להיות הערב בסמוך למאפיית ויז'ניץ בוטל. עשרות צעירים אותם ארגן יו"ר המטה החרדי בליכוד התקבצו בכניסה למאפייה, קראו קריאות בגנות השמאל, כחול לבן ויאיר לפיד והניפו שלטי תמיכה בראש הממשלה נתניהו. גנץ הגיע עם חברי הכנסת יזהר שי ויועז הנדל ל"צ'ולנטית" ליל שישי וסייר בגמ"ח חברים לרפואה. בסיור פגש גנץ מאות תושבים ושוחח עמם. מכחול לבן נמסר כי הודעה לגבי ביקור במועד אחר תצא בימים הקרובים.
+השר בצלאל סמוטריץ' נפגש עם בנט
21:33 25/07/19  |  
הערב פגישה מכריעה בין השר בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט, המנהל את המגעים מטעם רשימת הימין החדש. קודם לפגישה צייץ סמוטריץ' בטוויטר סקר לפיו הימין החדש מתחזקת בעוד מפלגתו נלחמת על חייה, וכתב: "הנה סקר טרי... אויי סליחה, טעות שלי!! זה לפני הבחירות הקודמות. כנראה שיש לי דה ז׳ה וו...". עוד כתב לינון מגל ששמו הוזכר כמי שעשוי להתמודד בימין החדש: "אם הימין החדש ירוץ לבד, הוא עלול (מאוד!) לא לעבור שוב את אחוז החסימה. לא כדאי להשתעשע ברעיונות מסוכנים ובטח לא לסכן את הימין ואת הקריירה המפוארת שלך בהתרסקות..."
+יו"ר יחד התייעץ עם הרב מאזוז
21:23 25/07/19  |  
יו"ר יחד אלי ישי הגיע אל הרב מאיר מאזוז רבו, ודן עימו לגבי המשך החיבור עם יהדות התורה, כן דנו על התנאים שיציבו בהמשך הדרך לגבי החיבור עם המפלגה החרדית.
+נתניהו: בן גביר יהיה סגן שר אם יהיה איחוד
21:22 25/07/19  |  
בכירים באיחוד מפלגות הימין טוענים שאמש נתניהו שוחח עם השרים פרץ וסמוטריץ' והסכים ללכת רחוק בהבטחות שלו, כדי שיסכימו להתאחד עם עוצמה יהודית לפני חיבור מול שקד ובנט. על פי אותם גורמים, המתווה כולל ארבעה סעיפים - השניים ימשיכו כשרים במשרדי החינוך והתחבורה; השניים ישמשו כחברים מן המניין בקבינט וחברים בפורום ראשי מפלגות; לאיתמר בן-גביר יוצע תפקיד סגן שר או יו"ר ועדה בכנסת. מטעמו של נתניהו הכחישו את הדברים ואמרו שלא הובטח דבר (כאן חדשות)
+בל"ד שוקלת לא להתמודד
21:18 25/07/19  |  
ברשימת בל״ד שוקלים לא להתמודד הפעם בבחירות אם לא תצליח להגיע להבנות על הצטרפות לרשימה המשותפת.
+4 בכירים בעבודה במגעים לעריקה
21:16 25/07/19  |  
ארבעה בכירים במפלגת העבודה, בהם ח"כ מיכל בירן, במגעים מתקדמים להצטרפות למחנה הדמוקרטי (כאן חדשות).
+הסכם המחנה הדמוקרטי: ח"כים לא יוכלו לחבור לממשלת ימין
21:12 25/07/19  |  
להסכם האיחוד במחנה הדמוקרטי הוסיפו סעיף המונע חבירת חברים ברשימה לממשלת ימין. זאת נוסף לביטול חוק הלאום, קידום חוקה לישראל וחתירה לשלום ולהסדר מדיני בר-קיימא תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים (כאן חדשות).
+עמיר פרץ: כתב החשדות מאפשר מו"מ עם נתניהו
21:06 25/07/19  |  
עמיר פרץ אינו שולל באופן מוחלט חבירה לנתניהו. בראיון לחדשות 12 אמר: "כתב החשדות הנוכחי מאפשר מו"מ קואליציוני עם נתניהו, בניגוד לכתב אישום סופי". עוד מדבריו: "עם מרצ וברק אני לא מתאחד - אלה שני מסלולים שונים".
+עמיר פרץ על האיחוד: "התלהבות ראשונית מחיבורים חדשים"
20:58 25/07/19  |  
יו"ר מפלגת העבודה ח״כ עמיר פרץ: "האיחוד בין העבודה לגשר הוא איחוד אידיאולוגי וערכי. אנחנו מבינים את המשמעות של סקרים ביום כזה. כרגיל, יש התלהבות ראשונית מחיבורים חדשים. המטרה שלנו היא לשנות את מאזן הגושים ולהפסיק את משחק סכום האפס שגורם להפסד המרכז-שמאל פעם אחר פעם. כל חיי עשיתי מהלכים אמיצים שגררו התנגדות, זהו תפקידו של מנהיג".
+אהוד ברק נפלט; עמיר פרץ נחלש
20:46 25/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גוש הימין ממשיך להוביל אך ליברמן עדיין לשון המאזניים  ▪  המחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר לא מצליחות למשוך קולות מימין  ▪  איחוד במפלגות הימין עשוי להצליח יותר מאשר ריצה נפרדת
(הורוביץ, שפיר וברק [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+יעלון לערבים: "אתם לא לבד"
19:47 25/07/19  |  
חה"כ משה יעלון ואורלי פרומן (כחול לבן) סיירו בשפרעם. "הגעתי היום לשפרעם כדי לשמוע ולהבין את הצרכים של האוכלוסייה הערבית בישראל, להסתכל להם בעיניים ולומר - אתם לא לבד", אמר יעלון, "כחול לבן נושאת באחריות כלפי החברה הערבית".
+"כוח פוליטי שלא היה שנים בשמאל"
17:36 25/07/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בכירי מפלגת המחנה הדמוקרטי החדשה ערכו מסיבת עיתונאים ראשונה  ▪  יו"ר מרצ: נבטל את חוק הלאום ונשאף להיות חלק מממשלה שבה נהיה ציר מרכזי, לא ממשלת נתניהו ולא ממשלת ימין  ▪  שפיר: עזבתי את הבית האידיאולוגי כי הבית בוער  ▪  ברק: את הקמפיין יובילו מספר 10 ומספר 2
ניצן הורוביץ. ביטול חוק הלאום
סתיו שפיר. הבית בוער
+בן גביר מנתק מגעים עם פרץ וסמוטריץ': לא אהיה קלף מיקוח
12:41 25/07/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, הודיע כי הוא מנתק את המגעים עם איחוד מפלגות הימין בראשות רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. זאת, לאחר שהמפלגה הדליפה לתקשורת את פרטי המגעים.

"התקשרתי לפני מספר דקות לרב רפי פרץ, והודעתי לו כי אני לא אגיע לפגישה עימו היום בשל ההדלפה החמורה שלה לתקשורת. אני מבין שמנסים להפוך אותי לקלף מיקוח מול בנט ושקד, אבל אני מבהיר חד משמעית: אני לא קלף מיקוח של אף אחד", אמר. לדבריו, בבית היהודי התכוונו להציע לו את המקומות הרביעי והשמיני. "אנחנו דוחים את ההצעה. הדרישות שלנו נשארות כפי שהן: המקומות השלישי, השישי התשיעי והשנים עשר", אמר.
+ימין ושמאל: תמונת ראי
12:24 25/07/19  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
מול מי שטוען שאיחוד הימין ו/או איחוד השמאל, קריטי לניצחון מחנהו בבחירות, מושמעת טענת האיפכא מסתברא: דווקא רשימה מאוחדת עלולה להבריח מצביעים
(ברק ונתניהו. אותו דבר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+שקד: "אחדות בימין זה צו השעה"
10:58 25/07/19  |  
יו"ר הימין החדש איילת שקד בכאן רשת ב': "אחדות בימין זה צו השעה. אנחנו מבינים את זה. התפשרנו גם על דרישת הריצ'רץ'. הכדור נמצא אצל מפלגות הימין. אנחנו קוראים להם להסכים. העניין דחוף. המטרה שלנו להקים גוש ימין מעין מפלגה רפובליקנית גדולה".
+שוב חוזר הניגון, ברק ומרצ
10:51 25/07/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לא רוצים אותו ראשון למרות שאפשר להסדיר כי בחיים הפרלמנטריים בסיעה גדולה יהיה הורוביץ ראשון בין שווים? חבל, לא נבון  ▪  אבל על זה לא מפוצצים משא-ומתן לאיחוד כשיש צורך כלל לאומי
(ברק. נוע [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+עתירה נגד הדחת פלמור
10:49 25/07/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התנועה לאיכות השלטון מבקשת מבג"ץ למנוע את הדחת מנכ"ל משרד המשפטים, בטענה שאוחנה מנוע מלבצע צעד זה בממשלת מעבר  ▪  מעלה "חשש כבד לשיקולים זרים וחוסר נקיון כפיים"
(פלמור. "אין צורך חיוני" [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+איתן כבל: "סופם של מהלכים פוליטיים מסוג זה להתרסק"
10:37 25/07/19  |  
איתן כבל לכאן רשת ב: "סופם של מהלכים פוליטיים מסוג זה להתרסק. נשארתי האחרון שלא עזב את המפלגה. העבודה הפכה להיות תחנת רכבת. שפיר מצאה את מקומה במרצ - אולי זה הבית שמתאים לה".
+ח"כ גילאון: "השמאל הישראלי קם לבוקר של תקווה ואחדות"
10:15 25/07/19  |  
ח"כ אילן גילאון ממרצ על האיחוד עם ברק בכאן רשת ב': "השמאל הישראלי קם היום לבוקר של תקווה ואחדות, ופותח במסע חדש לעבר שינוי פני המדינה. הרכב משובח של פייטרים שיתנו הכול בשביל להחזיר את המדינה לקווי היסוד שלה. קווי יסוד של צדק חברתי, שלום ודמוקרטיה"
+ח"כ רוזין: "האיחוד הוא צו השעה במציאות הגזענית והמפלגת של הממשלה"
10:11 25/07/19  |  
חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) על הקמת המחנה הדמוקרטי: "אני מברכת את יו״ר מרצ ניצן הורוביץ על המהלך של הגדלת המחנה הדמוקרטי בהובלתה האידיאולוגית של מרצ ובהתאחדות סביבה. האיחוד הוא צו השעה במציאות הגזענית והמפלגת של הממשלה הימנית של נתניהו. חייבים להמשיך לפעול לאיחוד כל הגורמים משמאל לכחול לבן, וליצר רשימת שמאל גדולה שאינה בורחת מעמדותיה ומשמיעה קול ברור בעד שלום, שוויון ודמוקרטיה."
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקד: המטרה - מפלגה רפובליקנית מימין לליכוד
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
25/07/19 13:46
 
תוצאות כנסת21
26/07/19 09:39
2
ששונקי
25/07/19 15:00
3
שפרירית
25/07/19 20:49
4
שקדיה בוגדת
26/07/19 14:55
5
שבץ חלובה
27/07/19 18:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
אם יעמוד אהוד ברק בראש רשימה משותפת למפלגה הדמוקרטית ולמרצ היא תקבל יותר קולות מאשר אם יישמר המקום הראשון לניצן הורוביץ, שהוא איש ראוי כשלעצמו. חבל לוותר על כמה מנדטים. אך אם מרצ מתעקשת על ראשות הרשימה אני מציע לברק לעשות כמעשהו של משה דיין. מה הוא?
25/07/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
התנועה לאיכות השלטון מבקשת מבג"ץ (יום ה', 25.7.19) לבטל את פיטוריה של אמי פלמור מתפקיד מנכ"ל המשפטים ואת החלפתה בידי אופיר כהן, כפי שהחליט שלשום (23.7.19) שר המשפטים, אמיר אוחנה.
25/07/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
יו"ר הכנסת, ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין מזהיר מפני מה שהוא מכנה" שאננות בימין". בראיון (יום ה', 25.7.19) לכאן רשת ב', אמר אדלשטיין: "אנחנו מסתובבים עם תחושה שכולנו צריכים לבדוק אם 2 ס"מ של כיפה צריכים להבדיל בין מנהיג למנהיג".
25/07/2019  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
למה ברק התנצל אחרי 19 שנה?
25/07/2019  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
מרצ, אהוד ברק וסתיו שפיר ירוצו ברשימה משותפת בבחירות הקרובות. שמה יהיה "המחנה הדמוקרטי". כך סיכמו הצדדים לפנות בוקר (יום ה', 25.7.19). המהלך מותיר את מפלגת העבודה עם ארבעה חברי כנסת בלבד.
25/07/2019  |  איתמר לוין, מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il