|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
הימין המאוחד. בלוק טכני
רשימת הימין המאוחד

הישג לימין החדש: 4 מקומות בעשירייה

הצדדים הגיעו לסיכום שיאפשר התפצלות הימין החדש אחרי הבחירות אורית סטרוק נדחקה למקום העשירי הסיעה כולה תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה שילוב אנשי עוצמה יהודית ונעם - על בסיס שריון בליכוד
29/07/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות

רשימת הימין החדש תקבל ארבעה מתוך תשעת המקומות הראשונים באיחוד החדש של מפלגות הימין. שמה של הרשימה המשותפת יהיה "הימין המאוחד".

השר בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי, הסכים להתפשר, וחברת מפלגתו אורית סטרוק תידחק למקום העשירי ברשימה, לטובת המועמדת החילונית רוני ססובר מהימין החדש.

ראשי הימין החדש לחצו לקבל ארבעה מקומות, מתוך הנחה שהרשימה המשותפת תקבל לפחות 9 מושבים - דבר שיאפשר להם להתפצל אחר הבחירות. הרשימה, הכוללת ארבע נשים בעשירייה הראשונה, תורכב באופן הבא:

‏1. איילת שקד
2. רפי פרץ
3. בצלאל סמוטריץ׳
4. נפתלי בנט
5. מוטי יוגב (הבית היהודי)
6. אופיר סופר (האיחוד הלאומי)
7. מתן כהנא (הימין החדש)
8. עידית סילמן (הבית היהודי)
9. רוני ססובר (הימין החדש)
10. אורית סטרוק (האיחוד הלאומי)
11 - הימין החדש
12 - הימין החדש
13 - איחוד מפלגות הימין
14 - איחוד מפלגות הימין
15 - הימין החדש
16 - איחוד מפלגות הימין
17 - הימין החדש
18 - איחוד מפלגות הימין
19 - הימין החדש
20 - איחוד מפלגות הימין

בימין החדש הסכימו להתחייב להמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. עוד הוסכם על העקרונות הבאים:

1. הסיעה תנהל את המו״מ הקואליציוני מול ראש הממשלה נתניהו במשותף במטרה להביא להקמת ממשלת ימין בראשותו.
2. שילוב אנשי עוצמה יהודית ושאר מפלגות הימין ברשימה ייעשה על בסיס שריון אחד או יותר בליכוד, בהתאם לדרישת איתמר בן-גביר ובהמשך לסיכום שהושג בבחירות האחרונות.
3. השותפים ידרשו חקיקת חוק נורבגי מרובע.
עקרונות להסכם בין מפלגות האיחוד הלאומי, הבית היהודי והימין החדש / מסמך
בסכם להתמודדות שלוש הרשימות כבלוק טכני לכנסת ה-22

תאריך:  29/07/2019   |   עודכן:  29/07/2019
עידן יוסף
+פעילים בבית היהודי מפריעים לכינוס המפלגה בעקבות ההסכם
22:06 29/07/19  |  
‏כמה פעילים של הבית היהודי לא מקבלים את ההסכם עם בנט ושקד, ומפריעים לכינוס המפלגה. יהודה לוינגר מפוצץ כל כמה דקות את הכנס. נגד השר פרץ: "חתמת על ההסכם לפני שעברת טיפולי המרה או אחריהם?". על שקד: "למה שנצביע למי שמרוחה על שער של עיתון" וגם: "בושה וכלימה, ניר אורבך [מזכ"ל הבית היהודי] קברן" (סרוגים).
+אושרה התמודדות משותפת של נעם ועוצמה יהודית
22:05 29/07/19  |  
מזכירות עוצמה יהודית אישרה הערב את הסכם הריצה עם מפלגת נעם.
+רה"מ מקדם בנייה פלשתינית בשטחי C
21:57 29/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הקבינט המדיני-ביטחוני דן במהלך שמקדם ראש הממשלה נתניהו, ולפיו תקודם בנייה המיועדת לפלשתינים - לצד תוכניות בנייה בהתנחלויות  ▪  ישיבה על בנייה בהתנחלויות נדחתה
(הרחבת הבנייה הפלשתינית [צילום: עיסאם רימאווי/פלאש 90])
+שליש מהערבים מתלבטים אם להצביע
21:27 29/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרכבת הרשימה הערבית המשותפת מחדש עשויה לעודד כרבע מן המתלבטים להצביע  ▪  כ-42% מהנשאלים מתכוונים להצביע, 26% לא מתכוונים להצביע
(טיבי. רבים נמנעו להגיע [צילום: פלאש 90])
+קדימות לבנט ולסמוטריץ' בבחירת תיקי השרים
20:52 29/07/19  |  
בין מפתלי בנט ואיילת שקד לבנט יש את הזכות לבחור תיק ראשון. בין בצלאל סמוטריץ' לרפי פרץ - סמוטריץ' בוחר ראשון איזה שר להיות. ההערכה בימין - יכוונו הפעם לקבל את אחד משלושת התיקים הבכירים (חדשות 12).
+‏נתניהו מנסה לקדם איחוד נוסף בימין
20:34 29/07/19  |  
הליכוד בדק בימים האחרונים בסקר פנימי אפשרות לאיחוד בין עוצמה יהודית וזהות. התוצאה: ביחד עוברות השתיים את אחוז החסימה. מקורבי רה״מ הציגו את הסקר בפני המעורבים בניסיון לקדם את המהלך (כאן חדשות).
+הפרסומאי של ברק עוזב את קמפיין המחנה הדמוקרטי
20:26 29/07/19  |  
חמישה ימים בלבד אחרי האיחוד - עימות ראשון בצמרת המחנה הדמוקרטי: הפרסומאי של אהוד ברק, אודי פרידן, עוזב את הקמפיין (חדשות 13).
+הורוביץ: לעמוד מול הימין ההומופובי, השובינסטי והגזעני
18:45 29/07/19  |  
ראש המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, על הימין המאוחד: "מול הימין ההומופובי, השובינסטי והגזעני - צריך לעמוד בצורה ברורה ולא מתחנפת. צריך להציב חלופה ערכית ברורה לשלטון הימין, וזה מה שבאנו לעשות".
+סמוטריץ': מצופה מהליכוד לברך על האיחוד
18:35 29/07/19  |  
השר בצלאל סמוטריץ' ברשת ב': "הציפייה הייתה שבליכוד יברכו על זה. אנחנו לא עובדים עם דפי מסרים". עוד אמר: "לא רוצה לריב עם עוצמה יהודית, אבל זה מה שהם מעדיפים. כולם אשמים רק לא הם. הם לא מביאים 70 אלף קולות, כל אחד יכול לזרוק מספר".
+כחול לבן: בנט ושקד חברו לקיצוניים
18:04 29/07/19  |  
מסיעת כחול לבן נמסר בתגובה לימין המאוחד: "ברית קיצוניים הוקמה הערב. ההתעקשות של סמוטריץ' ופרץ להמליץ רק על נתניהו היא התשלום שלהם על מינויים לשרים זמניים. מאוכזבים שבנט ושקד חברו לקיצוניים שמערערים על שלטון החוק ושנתנו יד לחסינותו של נתניהו".
+הימין המאוחד יאפשר לבן-גביר להיכנס במקום השמיני
17:45 29/07/19  |  
בהסכם הימין המאוחד נכתב כי אם עוצמה יהודית תחליט להצטרף יקבל איתמר בן גביר את המקום השמיני (חדשות 12). עוצמה יהודית: "מספר מעליב לכל דבר, כשכל כך דחוף לו שמספר 2 שלו אופיר סופר יוצב לפני בן גביר". יו״ר הימין החדש, איילת שקד, רמזה לכך כשאמרה: ״בשורה נפלאה לגוש הימין. שבועות של מאמצים נשאו כעת פרי. איחדנו את מפלגות הימין לריצה משותפת, כדי להבטיח שקולות יקרים לא ילכו אל הפח. בשבועות האחרונים פעלתי לכך מסביב לשעון יחד עם שותפי לדרך. הצלחנו. כעת פני לחיבורים נוספים. בכוונתי להמשיך במאמצים לאחד גם את עוצמה יהודית וזהות. כולנו צריכים להיות בסיעה אחת גדולה. נמצה את מאמצי האחדות עד הדקה האחרונה״.
+עמיר פרץ: לא יהיה שריון בששת המקומות הראשונים
17:41 29/07/19  |  
יו"ר העבודה, ח"כ עמיר פרץ בגלי צה"ל: הנהלת מפלגת העבודה אישרה כי לא ישוריינו מועמדים חיצוניים. המקום השמיני יהיה משוריין, וכן תהיה אפשרות לשריין 3 אנשים בעשירייה השנייה.
+עוצמה יהודית: שריונים בליכוד - לא על גבנו
17:33 29/07/19  |  
עוצמה יהודית הודיעה כי אינה קשורה בשום דרך להסכם בימין המאוחד, ו"אין בין נציגי המפלגה כל הסכם עם הליכוד או הבית היהודי ה'מאוחד'". הערב תאשר מזכירות המפלגה את הסכם העקרונות שסוכם עם רשימת נעם. "אנו מציעים למי שמבקש שריון בליכוד - להצטרף לליכוד: הגיע הזמן שיפסיקו לנסות להשיג שריונים על הגב שלנו", נמסר בהודעה מטעם עוצמה יהודית. עוד הוסיפו: "בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין פלגי הבית היהודי. הסכמה שניתן היה להגיע אליה תוך שעתיים לקחה שבועות ארוכים משיקולי אגו ומיקומים. גם בימים האחרונים שמענו על ויכוח עקרוני וחשוב: מי יוצב במקום התשיעי, ואנו 'שמחים' ששני חלקי הבית היהודי הצליחו להגיע להסכמות כסאולוגיות".
+הליכוד מסרב לשריין את בן-גביר
17:21 29/07/19  |  
הליכוד טוען כי רשימת הימין המאוחד הייתה צריכה להכניס את עוצמה יהודית כצלע רביעית באיחוד ולא לבקש מהם לשריין אותו בליכוד. בהודעה מטעם הליכוד, שממנה הושמט שמו של יו"ר הבית היהודי רפי פרץ, נכתב: "זה איחוד פיקטיבי אם לא מכניסים לתוכו את כל המפלגות מימין. אם בכך נגמר המהלך, כשמנגד המפלגות הערביות מאוחדות, גוש הימין בסכנה וודאית לאיבוד השלטון. בנט, שקד וסמוטריץ׳ השאירו בכוונה בחוץ 6-5 מנדטים לגוש הימין - והם מסכנים במודע את המשך שלטון הימין. עדיין לא מאוחר מדי לתקן את הטעות המסוכנת הזאת".
+פרץ: שמרנו על ייצוג הולם של הציונות הדתית ברשימה המאוחדת
16:58 29/07/19  |  
יו״ר הבית היהודי, שר החינוך רפי פרץ: "יש אחדות בימין. שמרנו על ייצוג הולם של הציונות הדתית ברשימה המאוחדת. רצים יחד, מנצחים יחד. יוצאים לדרך".
+נתניהו: יושוו הטבות המס של עכו ונהריה
15:14 29/07/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו קבע כי הטבות המס בעכו יהיו שוות לאלו של נהריה. ראש עיריית עכו הציג לראש הממשלה במהלך פגישתם היום כי תושבי נהריה זכו להטבות מס גבוהות עד פי שלושה מתושבי עכו, נתניהו התחייב להשוות בין ההטבות לאחר הבחירות.
+"שימוש בשם נועם - נסיון להטעות את הציבור"
14:18 29/07/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
פנו ליו"ר ועדת הבחירות בדרישה למנוע ממפלגת נעם להשתמש בשם נועם, שהוא גם שמה של תנועת הנוער של התנועה המסורתית  ▪  נפלגת נעם בתגובה: על התנועה המסורתית להפסיק להשתמש במילים 'יהדות' ו'מסורת'
(מפלגת נעם. חשש לפגיעה בתנועה [צילום: מפלגת נעם])
+מתן כהנא: "מעריך שיקרה חיבור בקרוב"
13:57 29/07/19  |  
מתן כהנא לבקול ברמה: נראה שכולם מוכנים ללכת זה לקראת זה ואני מעריך שיקרה חיבור בקרוב. יש עדיין פערים שמתלבנים כעת במו"מ. המיקום שלי עדיין לא בטוח ולא ידוע אך לא אני הסיפור אלא ממשלת ימין"..
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הישג לימין החדש: 4 מקומות בעשירייה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישמעאל
29/07/19 18:18
2
דקל
30/07/19 09:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ראשי התנועה הקונסרבטיבית (״המסורתית״) פנו ליו״ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר בדרישה למנוע ממפלגת נעם בהנהגתו הרוחנית של הרב צבי טאו להשתמש בשם נועם, שהוא גם שמה של תנועת הנוער של התנועה המסורתית. במכתבם טוענים כי שמה של מפלגת נעם מצביע על ניסיון לא ראוי להטעות את הציבור, כאשר החשש הוא מלבלבול בין נעם החרדלית לנועם הקונסרבטיבית.
29/07/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - תגובות לטורי הקודם, איש הטפלון, סילוף ומחדל
השר בצלאל סמוטריץ' הגיב לפגישת המו"מ שהתקיימה בין 'הימין החדש' ו'הבית היהודי', ומבהיר בראיון בגלי צה"ל כי "הכדור במגרש של אנשי הימין החדש. יש ויכוח על יחסי הכוחות בתוך הרשימה - אם מספר 4 שלהם יהיה לפני מספר 3 שלנו או אחריו. ביצענו ויתורים כבדים, גם להם מותר לעשות צעד של פשרה".
29/07/2019  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
אפשר היום לומר שמלבד הליכוד כל המפלגות הן הלכה ולמעשה התארגנויות פוליטיות. זאת אומרת קבוצות של אזרחים ופוליטיקאיים, נשים וגברים כאחד מחפשים לעצמם מסגרת שתשכנע אותנו האזרחים.
29/07/2019  |  מיכאל מירו  |   יומני בלוגרים
בית הדין הארצי לעבודה קובע, כי הלל קוברינסקי - ראש מטה יש עתיד, ממייסדי המפלגה ובכיריה - נושא באחריות פלילית להעסקתה של עובדת זרה בלתי חוקית בביתו בשנת 2010. קוברינסקי - תת-אלוף במילואים ויזם היי-טק מצליח (הקים את חברת התוכנה אינטרוויז ומכר אותה ל-AT&T ב-121 מיליון דולר) - ניסה להטיל את האחריות להעסקת העובדת על אשתו, אורלי קוברינסקי.
28/07/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
המדינה מאשרת: אוחנה הדיח את המנכ"ל פלמור  /  איתמר לוין
שקד תעמוד בראש איחוד מפלגות הימין  /  איתמר לוין
איציק שמולי נשאר בעבודה  /  עידן יוסף
ברני וביבי  /  דן מרגלית
אל תרוצו ביחד!  /  עמוס שנער
ברק והורוביץ - הזוג המוזר  /  עו"ד יוסי דר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il