|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

רפי פרץ נגד ליברמן: "יוביל להינתקות שנייה"

השר רפי פרץ מודה: "היה לי קשה לוותר על המקום הראשון בשביל שקד, אבל לא במובן האישי" על פרשת הנערים בקפריסין: "אמות המידה המוסריות נרקבו לחלוטין"
01/08/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
פרץ. "גאה בזה שאני מתייעץ גם עם אשתי" [צילום: פלאש 90]

"כשהבנתי שאצטרך לזוז הצידה לטובת הצלת ממשלת הימין וחיזוק מקומה האיתן של הציונות הדתית - עשיתי זאת", כך מסביר השר רפי פרץ את הוויתור שעשה לטובת הצבתה של איילת שקד במקום הראשון ברשימת הימין המאוחד.

בראיון המלא, שיתפרסם מחר במוסף "שישבת" בישראל היום, מבהיר פרץ כי למרות שלא יוביל את הרשימה, הוא לא מרגיש כמי שנאלץ להתפשר: "לא ויתרנו על המיקום שלנו ברשימה, רצינו חמישה מקומות בשמינייה הראשונה, שישה מקומות בעשירייה הראשונה - ולזה הגענו. כל אחד שילם מחיר בדרך. אני לא מרגיש שהפסדנו".

"היה קשה לוותר על המקום הראשון", הוא מודה, "אבל לא במובן האישי. חשבתי שבראש הציונות הדתית צריך לעמוד מישהו שצמח מתוך התנועה. הבנתי שבבית היהודי ברור שיהיה מישהו שצמח מהציונות הדתית אבל עכשיו פותחים אופק חדש של ימין מאוחד שבו מאפשרים לאלקטורט לנצח, כשהחיבור הזה הוא עד הבחירות. אחריהן לא נמשיך יחד. העניין הציבורי גובר על העניין האישי".

במהלך הראיון ליהודה שלזינגר מדגיש פרץ כי הרשימה תמליץ רק על בנימין נתניהו כמועמד לראשות הממשלה, בניגוד לשקד ולנפתלי בנט שרצו נוסח עמום ורחב יותר כגון "מועמד מהימין". על אביגדור ליברמן הוא אומר כי "בתור אדם שגורש מביתו, אני אומר לך שליברמן יוביל אותנו להינתקות ב'. אנחנו רואים את הוועידה שמארגן הנשיא טראמפ, זו יוזמה מבורכת אבל אם תהיה ממשלת שמאל התוצאות עלולות להיות הרסניות מבחינת ההתיישבות".

מתרחק מרכילות

במהלך המגעים לאיחוד בימין היו שטענו כי רעייתו לחצה עליו שלא לוותר לאיילת שקד על המקום הראשון, בין היתר בלחצה של שרה נתניהו. "לא חשבתי שבפוליטיקה אצטרך להתעסק בלשון הרע ורכילות", אומר פרץ, "פיקדתי על עשרות פעילויות מבצעיות, לקחתי הרבה החלטות מבצעיות בשירותי הצבאי, ניהלתי מכינה 27 שנים עם הכרעות לא פשוטות כולל בזמן הפינוי מגוש-קטיף. אני מתייעץ עם הרבה אנשים, אני גאה בזה שאני מתייעץ גם עם אשתי ושהיא שותפה לי, אני שמח שהייתה לי זכות לדבר איתה, אבל את ההכרעות וההחלטות שלי אני לוקח לבד. בשום תפקיד לא שמעתי תלונות שאשתי מקבלת החלטות עד שהגעתי לפוליטיקה".

לאחרונה עורר פרץ זעם מימין ומשמאל כאשר דיבר בצורה חיובית על טיפולי המרה להומואים ולסביות, ונראה כי יצא פגוע מכל הפרשה. "היה פה ניסיון ללינץ', תרבות של השתקת דעות אחרות מכל מה שמריח מסורת ושמרנות", הוא אומר. "הרי ברגע שיצאה כותרת איש לא הלך לראות את הראיון, כי מי שראה את הראיון הבין בבירור שלא התכוונתי לדברים הנוראיים שניסו להדביק לי. אני נגד טיפולים כאלו ובעד ליווי רגשי מקצועי לנערים שחווים מצוקה".

כשר החינוך, פרץ מביע זעזוע ממה שקרה עם הנערים הישראלים בקפריסין, ולא מתרשם מכך שבמישור הפלילי הם יצאו מהסיפור נקיים. "זה מקרה מזעזע שצריך להרעיד פה את הארץ", הוא אומר, "אמות המידה המוסריות נרקבו לחלוטין, וזה לא משנה אם הם שוחררו ממעצר. יש כאן התנהגות בלתי מוסרית בעליל שצריכה להדיר שינה מעיני ההורים והמורים. זה שהתייחסו לבחורה כמו אל חפץ זה דבר נורא".

תאריך:  01/08/2019   |   עודכן:  01/08/2019
עידן יוסף
+הליכוד: הפיצולים בימין יביאו לממשלת שמאל
22:33 01/08/19  |  איציק וולף
מפלגת הליכוד הגיבה על הריצה העצמאית של מפלגת עוצמה יהודית וטענה כי ךהפיצולים בימין יביאו לאובדן קולות רבים ובכך לממשלת שמאל של לפיד וגנץ. "חייבים להצביע רק לליכוד, כי רק הצבעה לליכוד תבטיח ממשלת ימין בראשות נתניהו ותמנע ממשלת שמאל שבה יאיר לפיד ראש הממשלה", טענו במפלגה.
+בעלה של גילה גמליאל מספר 4 אצל רון קובי
22:29 01/08/19  |  איציק וולף
חובב דמרי, בעלה של השרה גילה גמליאל ממפלגת הליכוד, משובץ במקום הרביעי ברשימתו של ראש עיריית טבריה, רון קובי. קובי הגיע סמוך לשעה 22:00 לחדר ועדת הבחירות המרכזית ורשם את מפלגתו, מפלגת הימין החילוני.
+סופית: עוצמה יהודית רצה בנפרד מאיחוד הימין
21:58 01/08/19  |  איציק וולף
מפלגת עוצמה יהודית תרוץ בבחירות הקרובות באופן עצמאי, שלא כחלק מאיחוד מפלגות הימין. זאת, לאחר שנכשלו המגעים לרשימה ימנית מאוחדת שתכלול גם את עוצמה, שנמשכו כמעט עד לרגע האחרון להגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית.
+השופט מלצר ביקש מהמפלגות להיכנס לרישום
21:50 01/08/19  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, ביקש מנציגי המפלגות הנמצאים במבואה הסמוכה לחדר הוועדה להיכנס לצורך רישום מפלגותיהם. זאת, על מנת שהוועדה תעמוד בלוח הזמנים.

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, המתמהמה בהגשת הרשימה בשל המגעים שעדיין נמשכים לאיחוד בימין, אמר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקש מראשי מפלגות הימין להמתין עוד כמה דקות לצורך מיצוי המגעים.
+במקום השלישי בעוצמה יהודית: ד"ר אדווה ביטון
21:35 01/08/19  |  
ד"ר אדווה ביטון, אמה של הפעוטה אדל ביטון שנרצחה בפיגוע אבנים בשומרון, הוצבה במקום השלישי ברשימת עוצמה יהודית לכנסת ה-22.
+ח"כ נחמן שי הסיר את שמו מרשימת העבודה
21:12 01/08/19  |  איציק וולף
ח״כ נחמן שי הסיר את שמו מרשימת העבודה לכנסת ה-22. "הודעתי זה עתה ליו״ר ׳העבודה׳ עמיר פרץ כי אני מסיר את שמי מרשימת העבודה לכנסת״, אמר.
+סקר: מפלגות הימין מבזבזות 4 מנדטים
20:48 01/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אם הבחירות היו מתקיימות היום היה מוביל גוש מרכז-שמאל על גוש הימין במנדט אחד  ▪  גם עריקה של העבודה לממשלה בראשות נתניהו לא תתן לראש הממשלה 61 אצבעות לאישור הממשלה  ▪  מפלגות עוצמה יהודית, נעם וזהות צפויות לבזבז כארבעה מנדטים מקולות הימין
בני גנץ, היום בכנסת [צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90]
עו"ד בן גביר. עד הרגע האחרון [צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90]
+מפלגת הליכוד הגישה את רשימתה לכנסת ה-22
20:11 01/08/19  |  איציק וולף
מפלגת הליכוד הגישה את רשימתה בבחירות לכנסת ה-22. מטעם הליכוד הופיע בפני ועדת הבחירות המרכזית ח"כ דוד ביטן. יחד איתו ישבה השרה יפעת שאשא ביטון מטעם מפלגת כולנו שרצה יחד עם הליכוד, ואשר צפויה להתפוגג ולהיעלם לאחר שבכיריה התפקדו מחדש לליכוד.
+גנץ לא שלל ממשלה עם נתניהו, וחזר לתקן את דבריו
19:39 01/08/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, לא שלל ישיבה בממשלת אחדות עם הליכוד - כולל ראש הממשלה בנימין נתניהו - במקרה של תוכנית מדינית אמריקנית. "אנחנו קבענו שישראל לפני וכל מה שיהיה טוב לישראל לפני הכל אנחנו נתמוך בו", ענה לכתבים במשכן הכנסת ולא שלל את האפשרות על הסף. כשהבין גנץ את משמעות דבריו, שב אל הכתבים והבהיר כי מפלגתו לא תשב עם נתניהו. "האוזן הזאת היא האוזן של האם-16 והיא לא שומעת טוב ואולי לכן לא הבנתי את השאלה טוב", אמר תוך שהוא מצביע על אוזנו הימנית. "אני באתי להחליף את נתניהו, לא לשבת איתו".
+המשטרה חוקרת זיוף הצבעות בשני יישובים
17:55 01/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משטרת ישראל הודיעה כי היא מנהלת שתי חקירות בעקבות מידע שהועבר לה על-ידי ועדת הבחירות המרכזית  ▪  "עד כה נחקרו מספר חשודים, נגבו הודעות ונתפסו מסמכים רלוונטיים"  ▪  נבדקות גם טענות של ח"כ ביטן לזיופי בחירות בקלפיות
(מספרים עגולים עוררו חשד [צילום: AP])
+מפלגת עוצמה יהודית תגיש את רשימתה ב-20:00
17:42 01/08/19  |  איציק וולף
ראשי מפלגת עוצמה יהודית יגיעו בשעה 20:00 למשכן הכנסת לצורך הגשת רשימת המפלגה להתמודדות בבחירות.
+לא יהיה איחוד בין עוצמה יהודית ומפלגת נעם
17:32 01/08/19  |  איציק וולף
מפלגת נעם, שהקימו אנשי ישיבת הר המור הציונית-דתית-חרדית, ומפלגת עוצמה יהודית בראשות עו"ד איתמר בן גביר החליטו במשותף כי לא ירוצו ביחד בבחירות הקרובות.

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר כי ההחלטה התקבלה במשותף לאור חילוקי דעות בענין שילוב מועמד לא דתי ברשימה. "בעוד מפלגת עוצמה יהודית דרשה לשלב מועמדים שאינם חובשי כיפה, בנעם התעקשו על כך שזה נוגד את עקרונות המפלגה. הצדדים מסרו כי ההחלטה התקבלה מתוך הערכה הדדית ובהסכמה והם מאחלים הצלחה אחד לשני במערכת הבחירות", לשון ההודעה.
+סמוטריץ' קרא לעוצמה יהודית: עזבו משחקי כבוד ואגו
17:28 01/08/19  |  איציק וולף
יו"ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ', פנה אל חברי מפלגת עוצמה יהודית וקרא להם להצטרף לאיחוד מפלגות הימין יחד עם מפלגתו, עם מפלגת הבית היהודי ועם מפלגת הימין החדש.

"האסטרטגיה הפוליטית שבה בחרתם להתנהל עד כה הביאה אתכם למצב הנוכחי. יכולתם להיכנס במיקומים טובים ובחרתם לריב במקום לחתום. חתמנו עם הימין החדש ונשארתם אחרונים. האחריות לתוצאה על כתפיכם. גלו אחריות ובואו לחיבור. עזבו אגו ומשחקי כבוד", אמר..
+יהדות התורה מגישה הרשימה: המטרה - 10 מנדטים
16:20 01/08/19  |  איציק וולף
המפלגה החרדית יהדות התורה המאוחדת תגיש בשעה הקרובה לוועדת הבחירות המרכזית את רשימתה בבחירות לכנסת ה-22.

רשימת יהדות התורה:
1. יעקב ליצמן
2. משה גפני
3. מאיר פרוש
4. אורי מקלב
5. יעקב טסלר
6. יעקב אשר
7. ישראל אייכלר
8. יצחק פינדרוס
9. אליהו חסיד
10. אליהו ברוכי
11. בנימין הרשלר
12. דוד אוחנה

סגן השר ליצמן, המוביל את הרשימה, אמר כי המפלגה מגיעה להגשת הרשימות באחדות מלאה ובשיתוף פעולה בין כלל הסיעות המרכיבות אותה - דגל התורה ואגודת ישראל. "מטרתנו לשכפל את ההישג הגדול שהבאנו בבחירות האחרונות ואף להגדיל את כוחנו. האתגרים עצומים והסכנה רבה נוכח האפשרויות להביא לפגיעה בציבור החרדי ובזכויותיו. אנו בטוחים שיהדות התורה חזקה היא ערובה לשמירה על ערכי הדת ומסורת ישראל", אמר.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, הצהיר כי המטרה של המפלגה היא להגיע לעשרה מנדטים.
+ליצמן: "יהדות התורה מגיעה להגשת הרשימות באחדות מלאה"
15:21 01/08/19  |  
בשעה 16:30 תוגש רשימת 'יהדות התורה המאוחדת' לוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת. סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן: "יהדות התורה מגיעה להגשת הרשימות באחדות מלאה ובשיתוף פעולה בין כלל הסיעות. מטרתנו לשכפל את ההישג הגדול שהבאנו בבחירות האחרונות ואף להגדיל את כוחנו. האתגרים עצומים והסכנה רבה נוכח האפשרויות להביא לפגיעה בציבור החרדי ובזכויותיו. אנו בטוחים שיהדות התורה חזקה היא ערובה לשמירה על ערכי הדת ומסורת ישראל".
+לצרף את ישי לנעם ועצמה יהודית
14:33 01/08/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
אלי ישי יכול להגדיל את כוחה של יהדות התורה במנדט אחד (וגם זה לא בטוח), אבל בחיבורו לעצמה יהודית ולנעם הוא יכול להציל את אחוז החסימה ולהכניס לכנסת 4 מנדטים  ▪  גוש הימין זקוק לשירותו שם
(ישי. תפקיד של כבוד [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+הימין המאוחד הגישה עתירה בדבר הקמפיין נגדה
14:21 01/08/19  |  
הימין המאוחד פנתה לוועדת הבחירות המרכזית והגישה עתירה בדבר קמפיין אנונימי שעלה ברשת כנגד ראשי המפלגה. "פרסום תעמולה פוליטית ללא זיהוי המפלגה או הגוף שעומדים מאחוריה היא דבר אסור", נמסר מהמפלגה.


+פרץ נגד המפלגה לשחרור יגאל עמיר: "חציית קו אדום"
14:19 01/08/19  |  
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, פנה (יום ה') לרשם המפלגות וביקש לפסול את "נורא דליבא" - מפלגה שמטרתה לשחרר את יגאל עמיר. "בימים אלה מתגבשת מפלגה שעיקר מטרתה שחרורו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין. כראש תנועת העבודה אני רואה במעשה זה חציית קו אדום ומדמם. תנועתי ואני נאבק בכל הכוח כדי למנוע את החרפה הזאת", כתב פרץ.
+הימין המאוחד לבן-גביר: "אל תתבצר בעמדתך"
13:20 01/08/19  |  
מפלגת הימין המאוחד פנתה (יום ה') לאיתמר בן גביר מעוצמה יהודית לפני הגשת הרשימות לכנסת, בקריאה להצטרף אל המפלגה: "כולנו עשינו ויתורים כואבים ושמנו את ארץ ישראל מעל לאגו. הצטרף אלינו, אל תיתן לשמאל את השלטון".

"איתמר, בעוד מספר שעות יוגשו הרשימות לכנסת. זהו רגע אחרון לאיחוד כולל של כל הימין. הצענו לך הצעה הוגנת ביותר עם כניסה ודאית לכנסת. בשביל להגיע לאחדות חייבים לעשות ויתורים, כולנו עשינו ויתורים כואבים ושמנו את ארץ ישראל מעל האגו. אל תתבצר בעמדתך. כך לא פועלים לטובת המחנה כולו. ארץ ישראל וממשלת הימין מונחות על הכף. אל תפגע בערכים החשובים עליהם אנו מסכימים למען כבוד אישי. אל תיתן לשמאל את השלטון. הצטרף, עכשיו״.
+פרץ: "ההליכה לבחירות תואמה בין ליברמן ונתניהו"
12:15 01/08/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר העבודה שב ותקף את טענות ליברמן לפיהן עמיר פרץ יצטרף לממשלה בתמורה לתמיכת נתניהו בהתמודדות של פרץ לנשיאות  ▪  תגובת העבודה: "לא נשב עם נתניהו ולא ננהל עימו משא-ומתן"
(פרץ ונתניהו. קומבינת בחירות? [צילום: דוברות הכנסת])
+בנט: סמוטריץ' מסתמן כשר חבורה ביצועיסט
12:05 01/08/19  |  
נפתלי בנט מחמיא לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ': "ב‏תוך פרק זמן קצר מאוד, בצלאל סמוטריץ' מסתמן כשר תחבורה ביצועיסט, יסודי ואכפתי, שממוקד בשיפור איכות חיי אזרחי ישראל".
+שממה בליכוד ומחדל לימינו
11:51 01/08/19  |  אליקים העצני   |   לרשימה המלאה
את שלמותו האידיאולוגית השיל דני דנון מעליו אי-שם בדרך לניו-יורק לטובת הטיעון הסינטטי ה'ביטחוני', אותה ה'מדינה-מינוס' לפי תוכנית נתניהו שהיא שם נרדף לתוכנית טראמפ
(דנון. נורית אזהרה [צילום: אורי לנץ])
+מועמד המחנה הדמוקרטי הוצב ללא ידיעתו ברשימת העבודה
11:33 01/08/19  |  
מקום 11 במחנה הדמוקרטי, גלעד קריב - מנאמניה של סתיו שפיר וראש קהילה רפורמי, הוצב ברשימת העבודה לכנסת ללא ידיעתו. בעבר היה מועמד לכנסת מטעם העבודה. קריב, שבבחירות המקדימות בעבודה קיבל כ-4,000 קולות פחות מיאיא פינק, יוצב שלושה מקומות מעליו ברשימת המחנה הדמוקרטי. את הרשימה יגישו לוועדת הבחירות תמר זנדברג, יעל כהן פארן ויפעת ביטון, המייצגות את שלוש המפלגות המרכיבות את הרשימה.
+דמוקרטיה יהודית בראי השיח הציבורי
11:30 01/08/19  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
לפי שעה ישראל היא עדיין דמוקרטיה בהתהוות  ▪  השיח הפוליטי הציבורי מתלהם, עצבני, מעליב ושטחי  ▪  דמוקרטיה היא תהליך רציונלי וכשהשיח הדמוקרטי מתנהל כך, המהות אינה יוצאת נשכרת, ההפך הוא הנכון
(מטרת על [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90])
+פייגלין: שקד לא תביא יותר מ-7-6 מנדטים
09:26 01/08/19  |  
‏יו"ר זהות משה פייגלין ברשת ב' על האיחוד בימין: "אין שום שינוי מהבית היהודי. ברור לי ששקד לא תביא יותר מ-7-6 מנדטים גג. הושטנו את ידינו לחיבור קוהרנטי עם איילת שקד היא לא רצתה. סמוטריץ' הטיל וטו".
+עמיר פרץ: "אם נחליט על עסקה מלוכלכת נפנה לליברמן שיתווך בה"
09:23 01/08/19  |  
‏יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ מגיב ברשת ב' לטענת אביגדור ליברמן על הסכם כביכול בינו לנתניהו: "היכולת של ליברמן להמציא שקרים היא ידועה. אינני מועמד לתפקיד נשיא המדינה נקודה. לא נשב עם נתניהו, לא ננהל מו"מ איתו. אם נחליט על עסקה מלוכלכת נפנה לליברמן שיתווך בה".
+נתניהו חושש מאחוז הצבעה נמוך בבחירות
09:14 01/08/19  |  
שרים וח"כים בליכוד שנכחו במפגש אתמול עם ראש הממשלה מספרים שנתניהו הביע חשש גדול מהאפשרות של אחוז הצבעה נמוך בבחירות הקרובות (כאן חדשות).
+אלקין: רבים ממצביעי כולנו עברו לכחול לבן
09:11 01/08/19  |  
השר זאב אלקין אמר שחלק גדול ממצביעי כולנו בכלל עברו לכחול לבן ולא הגיעו לליכוד. זאת למרות השריונים בליכוד לאנשי כולנו (כאן חדשות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רפי פרץ נגד ליברמן: "יוביל להינתקות שנייה"
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמוס שנער
1/08/19 09:08
2
עמוס שנער
1/08/19 09:08
3
עליזה ביסו
1/08/19 10:07
4
מחמד1
1/08/19 11:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, הודיע על הצבת ראש המועצה האזורית לב השרון, עמיר ריטוב, במקום ה-15 ברשימת העבודה-גשר לכנסת ה-22.
31/07/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
השרים משה כחלון ואלי כהן וח"כ טלי פלוסקוב, בכירי מפלגת כולנו שבראשה עומד כחלון, התפקדו למפלגת הליכוד. בכך, נמחקת למעשה המפלגה שהקים כחלון לאחר שפרש ממפלגת הליכוד שמטעמה נבחר לכנסת לראשונה.
31/07/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ועידת מפלגת העבודה אישרה את הסכם הריצה המשותפת של המפלגה עם מפלגת גשר בבחירות לכנסת ה-22. בין סעיפי הסכם האיחוד שאושרו - סעיף הקובע כי לא יהיו איחודים נוספים בין הרשימה המשותפת לעבודה ולגשר לבין מפלגות אחרות. בכך, נסתם הגולל על האפשרות התיאורטית של חבירת פרץ ולוי אבקסיס לרשימת המחנה הדמוקרטי של מרצ, סתיו שפיר ומפלגתו של אהוד ברק.
31/07/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
לפני ימים לא רבים, במוצאי שבת, הייתה תוכנית "המתחזים" בטלוויזיה. תוכנית מצויינת שערך והגיש חיים אתגר. אחריה נפגשתי עם עורכת דין מומחית בענייני אישות. היא לא ראתה את התוכנית אבל מיד אמרה לי: "כנראה, שמדובר בפסיכופט". המלה הזאת לא הושמעה בטלוויזיה (חיים אתגר נזהר) אבל זו מלת המפתח ובעיני - החשובה ביותר. ובכלל, איך נזהרים מפסיכופט?
31/07/2019  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
‏ברשימת ימין המאוחד העבירו (יום ד', 31.7.19) דרישה חדשה לליכוד בתמורה לשריונו של איתמר בן גביר במקום החמישי ברשימה שלהם. בימין המאוחד דורשים התחייבות מנתניהו לקבלת שני תיקים בכירים בממשלה הבאה. האפשרויות הן: הביטחון, החוץ, האוצר והמשפטים (כאן חדשות).
31/07/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il