|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

נתניהו מתדרך נגד איילת שקד:

"תגידו שהיא ציפי לבני החדשה"

נתניהו מתדרך בכירים בליכוד לתקוף את יו"ר ימינה איילת שקד: "לומר שהיא קופצת ממפלגה למפלגה ושלא תתמוך בי לראשות הממשלה אם המפלגה בראשותה תקבל יותר מעשרה מושבים"
13/08/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
שקד ונתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

האם נואש ראש הממשלה מהקמת ממשלת ימין, ופונה להגדלת הליכוד כשותפה גדולה בממשלת אחדות עם כחול לבן וישראל ביתנו? יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, תדרך חברי כנסת, שרים ובכירים אחרים בליכוד והורה להם למקד את המתקפות דווקא בשותפה מימין - רשימת ימינה.

על-פי דיווח (יום ג', 13.8.19) בכאן חדשות, נתניהו התווה בשיחות סגורות את הקו נגד יושב-ראש ימינה, איילת שקד: "היא ציפי לבני החדשה, קופצת ממפלגה למפלגה".

בסביבת נתניהו מתדרכים שכאילו שקד תעשה הכל כדי שראש הממשלה נתניהו לא ירכיב ממשלה אם ימינה תשיג יותר מ-10 מושבים, ובכך מנסים להחליש את בת הברית מימין.

תאריך:  13/08/2019   |   עודכן:  13/08/2019
עידן יוסף
+נתניהו, הימין והמדיה החברתית: המאבק על חייו הפוליטיים
09:07 14/08/19  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
... והנה דומה שחל שינוי  ▪  לפתע התבהרו השמיים. יש פרצות בחומה שנבנתה בשקדנות כה רבה סביב נתניהו  ▪  יש שברים ראשוניים בסצינה הפוליטית שהחלה לסגור ולהתעבות סביבו  ▪  הפרצה החשובה מכולן היא העיתונות האינטרנטית והמדיה החברתית  ▪  לכאן יכול מושך קולמוס להגיע, להביע ולנמק את דעותיו, לזכות בקוראים, ובעיקר לומר: 'אני כותב משמע אני קיים!'
(נתניהו. שנוא [צילום: פלאש 90])
+"התקפות הליכוד פרועות - פניו לממשלת שמאל"
08:37 14/08/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים בליכוד: שקד לא תצביע בעד חסינות לנתניהו - כנקמה על כך שנמנעה הצטרפותה לליכוד  ▪  סמוטריץ': "‏האסטרטגיה החדשה של נתניהו - לפוצץ את נגמ"ש הימין"
(שקד. הליכוד התייאש מהימין [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+סמוטריץ': נתניהו התייאש; פניו לממשלת שמאל
01:07 14/08/19  |  
השר בצלאל סמוטריץ' בטויטר: "‏האסטרטגיה החדשה של נתניהו לפוצץ את נגמ"ש הימין מלמדת שהוא התייאש מהקמת ממשלת ימין ושפניו להקמת ממשלת שמאל אחרי הבחירות. צריך להודות בכאב: הפעם הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל. אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין".
+כחול לבן שיפצה סרטון תעמולה של הליכוד
23:47 13/08/19  |  
סרטון תעמולה של הליכוד בו נראה נתניהו כמציל בחוף הים ששומר על בטחון ישראל שופץ בידי כחול לבן, והוכנס לתוכו צילום של רקטה שנורתה לעבר חוף באשקלון שבו מתרחצים, וברקע נשמעת אזעקה.
+עוצמה יהודית: "למנדלבליט וניצן יש מטרה להפיל את ממשלת הימין"
22:14 13/08/19  |  
בעוצמה יהודית תוקפים את היועמ"ש ואת פרקליט המדינה: "למנדלבליט ושי ניצן יש מטרה אחת - להפיל את ממשלת הימין. עוצמה יהודית תפעל בכנסת הקרובה להחזרת היועמ"ש לתפקידו המקורי, ולמינוי יועמ"ש בעל השקפת עולם ציונית ולאומית".
+העצה של סער לנתניהו: כך לתקוף את שקד ובנט
21:25 13/08/19  |  
ראש הממשלה נתניהו כינס ישיבה, אליה הזמין את גדעון סער, אופיר אקוניס, יריב לוין, מירי רגב, אריאל קלנר, קטי שטרית וטלי פלוסקוב. סער המליץ כי כדאי לבצע מתקפה משולבת בתוך גוש הימין: "אני חושב שצריך לפרמט את זה לאופן הבא: 'מי שמצביע לעוצמה יהודית או זהות - עושה מעשה חסר אחריות, כי הם לא יעברו את אחוז חסימה'; 'מי שמצביע לבנט ושקד מצביע לאנשים חסרי אחריות - כי הם לא לקחו את עוצמה יהודית וזהות', ובזה הם גרמו פעם שנייה לסיפור הזה (בחירות נוספות)". השרה מירי רגב, חיזקה את דבריו, וטענה כי י להאשים את ימינה כי הייתה צריכה לצרף אליה יחד את פייגלין ובן-גביר.

+הליכוד זיהה: ניסנקורן גורם לניוד מצביעים מהשמאל לימין
21:19 13/08/19  |  
ראש הממשלה נתניהו התייחס בפגישתו עם בכירי הליכוד למתקפה נגד כחול לבן. "צריך להגיד דברים פשוטים: או כלכלת הסתדרות עם ניסנקורן וכחול לבן - או כלכלה חופשית שלנו", הסביר את האסטרטגיה, "ואמרתי לכם, לא תהיה לא מדינת הלכה ולא מדינת הסתדרות". השר אופיר אקוניס הסכים עמו ואמר: "יש התנגדות גדולה בציבור להסתדרות, 70% מתנגדים". נתניהו פסק: "זה מנייד מנדטים", כשכוונתו להעברת מצביעים בין הגושים. זו ככל הנראה הסיבה למתקפה הישירה נגד ניסנקורן, שמככב בשלטי חוצות שהציבו בליכוד ומציגים אותו כ"שר האוצר הבא" מטעם כחול לבן.
+בליכוד שוקלים האם לרסק את פייגלין או למנותו לשר בכיר
21:16 13/08/19  |  
בליכוד בוחנים שתי אסטרטגיות מול רשימתת "זהות": חיבור או מתקפה כוללת. סקר טלפוני גדול שנערך בימים האחרונים נועד לבחון את האפשרות שמשה פייגלין ימונה לאחר הבחירות לשר בכיר מטעם הליכוד, ואף עלתה אפשרות שהמפלגה תכסה את חובותיו מהבחירות האחרונות. מצד שני, נערכים במפלגה גם למפלגה שנועדה לרסק אותו ולמנוע כליל הצבעה לו. בסביבתו של פייגלין מבהירים כי אין לו כל כוונה לפרוש מהמרוץ. לדבריהם, הסקרים צופים לו 2.9% בשלב זה, קרוב מאוד לאחוז החסימה שעומד על 3.25%. עוד מבהירים כי היות שפייגלין חותר לתפקיד שר האוצר, עליו להגיע לשולחן המו"מ הקואליציוני עם כוח פוליטי כדי לזכות בו (חדשות 12).
+גופשטיין ומרזל ייפסלו; לאשר את בן-גביר
21:06 13/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אומר שיש ראיות רבות מאוד לכך שגופשטיין ומרזל מסיתים לגזענות - אך אין די ראיות כלפי בן-גביר; ניתן להכשיר את עוצמה יהודית  ▪  ממליץ שלא לפסול את הרשימה המשותפת
(בן-גביר, בן-ארי ומרזל [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+אורלי לוי: "החברה הישראלית הפכה מושחתת"
21:00 13/08/19  |  
מס' 2 במפלגת העבודה-גשר, אורלי לוי אבקסיס, מאשימה כי החברה הישראלית מושחתת. בנאום בחירות באופקים, אמרה: ״השבוע ציינו את זכר חורבן הבית שלנו, בית שנחרב בגלל שנאת חינם. הפכנו לחברה חסרת חמלה, מושחתת, שמתעלמת מהחלשים, ולא פועלת בערבות הדדית ובסולידריות". לדבריה, שאר המפלגות דוחקות לשוליים את הנושאים החברתיים אותם הן מגדירות נישה וכדבר זניח ושולי. "בשונה מהם, הנושאים האלה בשבילנו הם הנושא. הם העיקר", הדגישה. היו"ר ח"כ עמיר פרץ אמר: "ביבי הוא הגורו, אבל אסור לשכוח שיש לו תלמידים מחוננים. שניים ממעריציו, האחים בנט ולפיד, ממשיכים להפקיר את העם ולהפיץ את תורתו בכל מקום: ניתן יותר לעשירים ושהשאר יסתדרו".
+ברק: לא חייבים להחזיק בכל יו"ש כדי להגן על המדינה
19:54 13/08/19  |  
אהוד ברק, יו״ר משותף במחנה הדמוקרטי, אומר כי "על מנת להעלים את העוקץ הבלתי נמנע של ׳חזון המדינה האחת׳ מבלי להחשד ב׳משיחיות׳, מתעתעים נתניהו ובני דמותו, בציבור כולו, בנימוקי בטחון מופרכים. במרכזם, הטיעון כאילו המשך הבנייה וההרחבה של ׳ההתנחלויות המבודדות׳ בכל רחבי יו״ש חיוני לבטחון המדינה. וכי בלי אחיזת קבע, לתמיד, בכל רחבי יו״ש - אין יכולת להגן על מדינת ישראל״. הוא דיבר בכינוס המועצה לשלום ולביטחון בת"א.
+הליכוד תמך במועמדות השופט יונתן אברהם כשופט בעליון
19:52 13/08/19  |  
השופט יונתן אברהם, שאחראי לפסיקה מעוררת המחלוקת בעפולה שהביאה למניעת הפרדה, היה מועמד לבית המשפט העליון לפני שנה. הוא נתמך ע"י חברת הוועדה למינוי שופטים מטעם הליכוד - חברת הכנסת לשעבר נורית קורן (חדשות 13).
+שקד: חושדת שבליכוד לא מעוניינים בממשלת ימין
19:34 13/08/19  |  
יושב ראש ימינה, איילת שקד, אומרת כי "מאז האיחוד בימין, הליכוד לא מפסיק לתקוף אותנו, זה מחשיד שאולי הם לא רוצים משלת ימין. נראה שפניהם לממשלת אחדות. לכן מי שערכים יהודיים חשובים לו - רק הצבעה לנו תבטיח ממשלת ימין" (רדיו קול חי).
+פעיל ליכוד הפך הפגנה של כחול לבן
19:32 13/08/19  |  
מחוץ למצודת זאב בת״א הפגינו פעילי כחול לבן אוחזי סמרטוטים. כאשר שאלו מי מעוניין לדבר במגפון, נטל טופז לוק, פעיל של נתניהו ששהה במקום ואיש מהמפגינים לא הכיר לשאת את נאומו וכרז במגפון: ״כחול לבן זו חבורה של סמרטוטים. לפיד זו זו הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל״ (ynet).
+רגע לפני שליברמן מבטל את השבת
15:20 13/08/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התקווה כי אביגדור ליברמן הוא זה שיבטל את "חוקי השבת" וינהיג בישראל מדינה חילונית היא תקוות שווא. לראיה: ישראל ביתנו היא שהצביעה באופן עקבי נגד תחבורה ציבורית בשבת ובעד צמצום העבודות בשבת
ליברמן. מהתעמולה יישארו רק הבטחות על הנייר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+הרים, גבעות ופשיטת הרגל של מפלגה פופוליסטית
14:00 13/08/19  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה
הסוציאליסטים בכול העולם פועלים בשיטה זהה - ותוצאת מדיניותם תמיד דומה: פשיטת רגל למדינה וסבל לאזרחיה  ▪  תוכניות של מפלגת העבודה מזכירים לי את התנהגותו של הסוציאליסט האולטימטיבי מיכאיל גורבצ'יוב
(גורבצ'וב. חשב שיודע [צילום: AP])
+עתירה: לחקור פרשת הממד החמישי
13:20 13/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עמותה ציבורית עתרה לבית המשפט העליון בדרישה שיורה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה לנמק מדוע לא יורו על פתיחת חקירה פלילית נגד בכירי חברת הממד החמישי ובהם בני גנץ בגין דיווחים כוזבים שעל בסיסם התקשרה המשטרה עם החברה במיליוני שקלים
(גנץ. שיהוי ההליכים מונע דיון ציבורי [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"תגידו שהיא ציפי לבני החדשה"
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שפרירית
13/08/19 20:41
 
שקד=שמאלנית !
13/08/19 21:35
 
ברור
14/08/19 00:10
 
גחלילית
14/08/19 08:01
 
1יעקב
15/08/19 09:28
2
שפרירית
13/08/19 20:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
הבטחות של פוליטיקאים, גם כאלה שטוענים בעקביות כי "מילה שלי זו מילה", אינן יותר מאשר מס שפתיים. על-מנת לדעת למי להצביע יש להביט על העשייה ולא על הבטחות ודיבורים. בכך אינו שונה יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, שמהתל בציבור בניסיון לקושש את הקול החילוני.
13/08/2019  |  עידן יוסף  |   מאמרים
מפלגת העבודה מבטיחה לעם היושב בציון הרים וגבעות: מאות אלפי דירות ציבוריות לחלק חינם, מחלקות חדשות בבתי חולים, העלאת משכורת המינימום והקצבאות, ביטול תשלומי הורים בבתי ספר, ועוד ידה נטויה. רבים סבורים שזה סתם, רק כדי לקושש כמה מנדטים בבחירות הקרובות, אך ראשי המפלגה רציניים ביותר. יש להם משנה סדורה אותה הם נחושים בדעתם לממש כשיגיעו לשלטון.
13/08/2019  |  יורי מור  |   יומני בלוגרים
עמותת לביא לזכויות אזרח ולמינהל תקין עתרה (יום ג', 13.8.19) לבית המשפט העליון בבקשה לקבלת צו על תנאי שיורה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ולפרקליט המדינה שי ניצן להשיב מדוע לא יורו לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ בני גנץ בגין חלקו בהתקשרויות חברת הממד החמישי עם משטרת ישראל ובהצגת מצגי שווא ביחס לחברה, לניסיונה וללקוחותיה.
13/08/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס בוועידת ישראל לרפואה לתשתית הראייתית שהתגבשה נגדו בפרשת המורה הפדופילית מלכה לייפר ופרשת בית העסק לממכר מזון. ליצמן אמר: "מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה והועברה ע"י המשטרה לפני מספר ימים לפרקליטות ולהחלטת היועמ"ש. כמובן איני יכול להתייחס לדברים מלבד האמירה אותה השמעתי מתחילת הדרך שמצפוני נקי ושחלילה לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים".
13/08/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התייחס הבוקר לביקורת על מבקר המדינה מתניהו אנגלמן וטען (יום ג', 13.8.19) בראיון לכאן ב' כי "כל הטענות שיש על המבקר לא מופנות אליו באופן אישי, הן מופנות אל הכיפה שהוא חובש על ראשו. זו הסיבה שהחליטו לתייג אותו כימני תומך נתניהו".
13/08/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il