|
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן [צילום: סיון פרג']
|
|
|
|
|
הרווח הנקי של רשת השיווק שופרסל ירד במחצית הראשונה של השנה ב-36.8% ועמד על כ-96 מיליון שקל, בהשוואה לכ-152 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ירידה של 43.5% חלה ברווח הנקי ברבעון השני של השנה והוא הסתכם בכ-48 מיליון שקל, בהשוואה לכ-85 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווחיות במחצית הראשונה של השנה וברבעון נובעת מגידול בהוצאות מימון שנבע מהשפעת עליית המדד ומהירידה בשערי החליפין, ומיישום תקן חשבונאי חדש.
הכנסות שופרסל ברבעון השני הסתכמו בכ-3.4 מיליארד שקל, לעומת רבעון מקביל אשתקד שהסתכם בכ-3.1 מיליארד שקל - גידול של כ-9%, אשר מיוחס לגידול בפעילות הקמעונאות, לעיתוי חג הפסח שחל ברבעון השני ולגידול בפעילות רשת BE. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה הגיעו לכ-6.6 מיליארד שקל לעומת כ-6.3 מיליארד שקל אשתקד - גידול של כ-4.1% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.
בהודעה משותפת ציינו מאוריסיו ביאור, יו"ר דירקטוריון שופרסל, ו
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, כי תחום קמעונאות המזון ממשיך להוות עוגן מרכזי ויציב בפעילות החברה. "אנו ממשיכים לפעול במגוון רחב של תחומים ומישורים, לקידום חדשנות עסקית, להרחבת מגוון השירותים ולשיפור איכות השירות שלנו, מתוך מטרה לתת מענה מיטבי לצרכים המשתנים של הצרכן הישראלי.
אנו מודים לעובדי החברה על עבודתם המסורה ועל תרומתם הגדולה להצלחת החברה", אמרו.