|
מזמינים יותר דרך האינטרנט [צילום: דואר ישראל]
|
|
|
|
|
ההיערכות לקראת החזרה לביה"ס ניכרת השנה כבר בחודש יולי, על-פי נתוני חברת דואר ישראל, המשקפים עליה במספר החבילות ומשקלן, של המקדימים להזמין ציוד, ביגוד ואביזרים, באתרי הסחר הבינלאומיים.
על-פי נתוני החברה בחודש יולי בלבד, הגיעו לארץ 5 מיליון חבילות, המשקפים עלייה של כ 10% במספר החבילות ביחס לחודש יולי אשתקד. כמו-כן נצפתה עלייה של כ 25% במשקל החבילות מול שנה קודמת, העומד על כ-1,200 טון.
על-פי תחזיות דואר ישראל אנו צפויים להמשיך ולראות גם בחודש אוגוסט, גידול נוסף של כ-10% במספר החבילות הנכנסות ושל 25% במשקל מול שנה קודמת. לשם ההשוואה באוגוסט 2018, הצרכן הישראלי הזמין 4.7 מיליון חבילות מחו"ל.
דני גולדשטיין, מנכ"לדואר ישראל, אמר "כבר במהלך חודש יולי אנו רואים עליה במספר החבילות שהוזמנו ע"יהצרכנים. הגידול בהזמנת חבילות דווקא בחודשי הקיץ מיוחס להיערכות ההורים לחזרת הילדים לביה"ס. הצרכן הישראלי מנצל את מבצעי החזרה לביה"ס באתרי הסחר המקוון, משווה מחירים ומוזיל את סל הקניות. מנתוני שנים קודמות הקטגוריה המובילה בהזמנות לקראת החזרה לביה"ס ברשת הייתה תיקי בית ספר, ולאחריה כלי כתיבה, קלמרים, ומדבקות לספרים ולמחברות, גאדג'טים אלקטרוניים ועוד."