|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

הזיגזג של ליברמן:

"נתניהו עושה חוק שיבוש וגניבת הבחירות"

בניגוד להצהרותיו מותח יו"ר ישראל ביתנו ביקורת על חוק ומבהיר: "הפיקוח חייב להיות ממלכתי ולא בידי מיליציה פרטית של נתניהו" "אם נתניהו יחליט מי מפקח והיכן יהיו מצלמות זה ייתן יתרון לא הוגן" "נדרוש שהמצלמות יוצבו רק על-ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית"
09/09/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
ליברמן. [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

בניגוד להצהרותיו הקודמות, הודיע (יום ב', 9.9.19) יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן על התנגדותו לחוק המצלמות. במסגרת ישיבת הסיעה מתח ליברמן ביקורת קשה על חוק המצלמות שמקדם רה"מ: "מה שעושה נתניהו זה חוק שיבוש הבחירות, חוק גניבת הבחירות. כוונת נתניהו לפגוע במהלך התקין ולא ניתן לזה יד". עם זאת, הבהיר ליברמן כי ישראל ביתנו תומכת בפיקוח על הבחירות. "אנחנו תומכים בפיקוח אחיד בכל המקומות על-ידי גורם ממלכתי אחד. אנחנו בעד הצבת מצלמות גם במגזר הערבי, גם במגזר החרדי גם בחיפה, גם בתל אביב וגם בבאר שבע. רק בצורה כזאת ניתן לפקח על הבחירות" אמר ליברמן.

"ברור שנתניהו מתואם עם איימן עודה. יש תיאום מוחלט בין ליכוד לרשימה המשותפת. יש שם תיאום מוחלט. צריך להבין שכל המהלך הזה נועג אך ורק לשבש את הבחירות", הוסיף ליברמן.

לדבריו, "אם נתניהו יחליט מי מפקח והיכן יהיו מצלמות זה ייתן יתרון לא הוגן". הוא הוסיף כי "נתניהו מנסה להסיח את הדעת מכל הכניעה לטור בדרום, זהו מסך עשן על-מנת להסית את הדיון מכל נושא דת ומדינה והכניעה של נתניהו לחרדים ולמשיחיים. כל מי שיציבע ליכוד הוא מצביע לדרעי למשרד הפנים ולרפי פרץ למשרד החינוך. נתניהו מנסה לברוח מהאמת, נוח לו לדבר על מצלמות במגזר הערבי ולא על המצלמות במגזר החרדי".

ליברמן הודיע כי ידרוש מיו"ר סיעת הליכוד שיתמוך בהסתייגות של ישראל ביתנו. כמו-כן, ידרוש שהמצלמות יוצבו רק על-ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית, ובמקומות שעליהם יחליט יו"ר ועדת הבחירות. "לא יכול להיות שהפיקוח בבחירות יתנהל על-ידי המיליציה הפרטית של נתניהו", אמר ליברמן.

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מירב ארד
+ההתלבטות של נתניהו: האם לחזק את עוצמה
22:50 09/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה מקיים דיונים בשאלה האם לקרוא למציביעים הפוטנציאליים של עוצמה יהודית להצביע למפלגה או להימנע מהצבעה  ▪  הצהרה לכאן או לכאן עשויה לשנות את תמונת המנדטים והגושים
(איתמר בן גביר. בקרוב ח"כ? [צילום: פלאש 90])
+נתניהו בקניון מלחה: אנשים בטוחים שננצח וזה לא נכון
21:42 09/09/19  |  
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע בשעות הערב לקניון מלחה בירושלים ושוחח עם המבקרים ובעלי החנויות בקניון. "אנשים בטוחים שננצח וזה לא נכון כי אנשים נשארים בבית. אם לא הולכים להצביע ומביאים את כולם להצביע אנחנו נפסיד. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר גדולים מלפיד וגנץ אחרת תקום ממשלת שמאל עם לפיד גנץ עודה וטיבי. יש להם רוב. חייבים להביא את כולם ואת כל האנשים שלנו ולעשות סלפי בקלפי עם פתק מחל", אמר.
+"נתניהו משתמש במידע ביטחוני לתעמולה"
21:11 09/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, טוען כי יש קשר בין קריסת חוק המצלמות לבין עיתוי מסיבת העיתונאים על האתר האירני לנשק גרעיני  ▪  לפיד: הגרעין האירני לא יכול לשמש לתעלולי קמפיין  ▪  גורם מדיני: העיתוי - לפי המלצת גורמי המקצוע
(נתניהו במסיבת העיתונאים, הערב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מוסי רז גינה מות מחבל בכלא
20:56 09/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מוסי רז, הנמצא במקום ה-12 ברשימת המחנה הציוני, גינה את מותו של בסאם אל-סייה, אחד מחברי חוליית הטרור שרצחה את איתם ונעמה הנקין  ▪  "בסאם היה חולה סרטן אך לא ניתן לו למות חופשי"
(מוסי רז. הוריד את הציוץ [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+מחלוקת בליכוד בעניין היחס לעוצמה יהודית
20:27 09/09/19  |  
השר יריב לוין ממליץ לנתניהו ללכת בכל הכוח נגד עוצמה יהודית ולגרום למפלגה לא לעבור את אחוז החסימה. מצד שני, מקורב אחר ממליץ לעזור להם ולגרום להם לעבור באמצעות 20,000 חב"דניקים שיצביעו עבור עוצמה יהודית (עמית סגל, חדשות 12).
+הליכוד מגייס פעילים לאבטח קלפיות בכפרים ערביים
20:25 09/09/19  |  
יוזמה בליכוד: אלפי פעילים יגיעו "לאבטח" את ההצבעה בכפרים ערבים. חשש למהומות ואלימות. הליך גיוס המתנדבים החל הערב (ירון אברהם, חדשות 12).
+הפרקליטות תבדוק האם יש היבטים פליליים בפרשת הממד החמישי
20:12 09/09/19  |  עידן יוסף
בהוראת היועץ המשפטי לממשלה, בשבועות האחרונים פנתה הפרקליטות למבקר המדינה כדי לקבל חומרים לצורך בדיקה האם יש היבטים פליליים בפרשת הממד החמישי. בשלב זה אין חשדות פליליים נגד בני גנץ שהיה יו"ר הממד החמישי (אביעד גליקמן, חדשות 13). מהליכוד נמסר בתגובה: "גנץ גנב 4 מיליון שקלים מכספי הציבור על תוכנה שלא הייתה, מתוך חוזה מושחת של 50 מיליון שקלים שעשה עם המשטרה. אנחנו מקווים שרשויות החוק יחקרו את הנושא, למרות שבדרך כלל הם נוהגים לפי הכלל: 'לא ביבי, לא חוקרים'."
+ימינה פתחה פייסבוק לייב בשפת הסימנים
16:41 09/09/19  |  עידן יוסף
לראשונה - שידור פייסבוק לייב של איילת שקד ובצלאל סמוטריץ ממפלגת ימינה בשפת הסימנים.
+טבריה: לתמונת נתניהו הוצמד שפם היטלר
16:36 09/09/19  |  עידן יוסף
‏כרזת בחירות של הליכוד הושחתה בטבריה. על פניו של רה"מ בנימין נתניהו צוירו צלבי קרס ושפם בדמותו של היטלר נצבע על פרצופו.
()
+עמרי מניב הוצא לחופשה כפויה
15:37 09/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מניב הודה: "צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי"  ▪  ערוץ 13 חזר בו מהגיבוי האוטומטי שניתן לכתב  ▪  ימינה דוחה את ההתנצלות החלקית והגישה תלונה לרשות השנייה
(מניב. השעיה [צילום: יח"צ])
+יעלון: נתניהו מתנהג כאחוז טירוף
15:28 09/09/19  |  עידן יוסף
ראשי כחול לבן הגיבו בהצהרה משותפת בעניין חוק המצלמות. ח"כ משה יעלון תקף את נתניהו: "הוא מתנהג כאחוז טירוף". ח"כ גבי אשכנזי: "מה שהיה היום - ניסיון לפוצץ את הבחירות". ח"כ בני גנץ: "היום השפיות ניצחה. חשפנו את נתניהו, זהו יום ניצחון לדמוקרטיה". ח"כ יאיר לפיד: "שוב ביבי הפסיד. הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו. האיש שאמר כל מה שאני רוצה אני משיג - לא משיג".
+מה מוציא אדם מן העולם
14:27 09/09/19  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה
בתקשורת השנאה היוקדת לנתניהו היא כרטיס הכניסה  ▪  היא מגדירה אותך, מסמנת אותך לטוב ולרע
(נתניהו. שנאה ושטיפת מוח [צילום: מרק ישראל סלם])
+סקר: ליברמן, ימינה והמשותפת נחלשות
14:15 09/09/19  |  עידן יוסף
סקר וואלה ניוז: כחול לבן 33; הליכוד 32; הרשימה המשותפת, ימינה 9; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה 7; ש״ס, המחנה הדמוקרטי, העבודה 6, עוצמה יהודית 4. גוש הימין ללא ליברמן מקבל 58 מושבים.
+גנץ בעד גנץ
14:06 09/09/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: קמפיין הקנאה - רק לא ביבי מכירים?  ▪  הכיסא של גנץ  ▪  ולקינוח בקטנה
(נתניהו. קנאה בהצלחתו [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+אני מתגעגע לרבי בנימין
13:53 09/09/19  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בחודש תשרי תשע"ד הוא כתב בעיתון "החרות" את הדברים הבאים: "חיינו בארץ הזו תלויים במילוי של כמה וכמה תנאים, תנאי הכרחי הוא יצירת יחס טוב אל העם היושב בארץ"
(שנאה [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90])
+ח״כ שלח: ״זו התבוסה הראשונה, בשבוע הבא תבוא התבוסה הסופית״
13:20 09/09/19  |  מירב ארד
ח״כ עפר שלח, כחול לבן, על נפילת חוק המצלמות בועדה המסדרת: ״היום נחל בנימין נתניהו את התבוסה הראשונה של מערכת הבחירות הנוכחית. ספין ההסתה העלוב שלו והניסיון הכושל להסית נגד מערכת המשפט, ועדת הבחירות המרכזית, וציבורים גדולים של מצביעים בארץ - הכל כדי שהוא יוכל להאשים מישהו בתבוסתו בבחירות. הספין הזה נפל באופן מהדהד כאן בכנסת. זו התבוסה הראשונה, בשבוע הבא תבוא התבוסה הסופית.״
+ח"כ שמולי: "הצלחנו למנוע את מעשה החבלה בדמוקרטיה"
13:16 09/09/19  |  מירב ארד
ח"כ איציק שמולי, ממפלגת העבודה-גשר אמר בעקבות נפילת על חוק המצלמות:
"הצלחנו במאמץ משותף למנוע את מעשה החבלה הזה בבחירות ובדמוקרטיה. אולי במקום להמציא ספין חדש נתניהו יתפנה עכשיו לעסוק בחיים עצמם ובדברים שמטרידים את כולם: הפקרת הביטחון בדרום, חדרי המיון המפוצצים בצפון, ומיליוני צעירים וגם גמלאים שהממשלה שלו הפקירה מאחור ומתכננת לפגוע בהם כדי לכסות את הגירעון שיצרה".
+חוק המצלמות לא עבר בוועדה; לא יקודם לאישור המליאה
12:40 09/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
12 ח"כים תמכו מול 12 מתנגדים  ▪  היועמ"ש ינון: "הצעת חוק המצלמות לא חוקתית"  ▪  ח"כ טיבי: "החוק הוא אמירה אנטישמית שהערבים מזייפים בבחירות". השר אמיר אוחנה: "מי שמצביע נגד הוא זייפן או קבלן זיופים"
(הדיון בוועדה המסדרת [צילום: מסך])
+דובר הליכוד: "החוק יעלה היום להצבעה"
11:24 09/09/19  |  מירב ארד
דובר הליכוד מעדכן: "בניגוד לדיווחים, אבהיר שוב - בליכוד יעלו את חוק המצלמות היום להצבעה."
+מנכ"לית ועדת הבחירות: "הצלחנו לרכוש רק 2,500 מצלמות"
10:52 09/09/19  |  מירב ארד
מנכ"לית ועדת הבחירות אורלי עדס בראיון בגלי צה"ל: "כרגע יש רק 2,500 מצלמות שהצלחנו לרכוש, ויש 11,000 קלפיות. גם אם החוק יעבור נוכל להשתמש רק בכלים שעומדים לרשותנו".
+גנץ: "מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה"
10:51 09/09/19  |  מירב ארד
יו"ר כחול לבן בני גנץ בתגובה להצהרת ליברמן: "אני מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה להצביע נגד חוק המצלמות. הזייפן היחיד שיש במערכת הפוליטית הוא נתניהו".
+ח"כ מקלב: "בישראל ביתנו רוצים להמשיך את הזיופים הקיימים אצלם"
10:50 09/09/19  |  מירב ארד
ח"כ אורי מקלב על הודעת ישראל ביתנו כי תתנגד לחוק המצלמות: "ישראל ביתנו מתנגדים לחוק כי הם מעוניינים להנציח את המצב הקיים ורוצים להמשיך את הזיופים הקיימים אצלם. עולם הפוך, מאשימים את הציבור החרדי בזיופי הבחירות בעוד המפלגות החרדיות תומכות בחוק המצלמות ואילו אותם אילו המאשימים אותנו בהשמצות חסרות כל בסיס מתנגדים לחוק בתירוצים שונים ומשונים. ידינו נקיות, אנחנו תומכים בחוק המצלמות כדי להוציא ולקעקע אמירות אלו מידיהם של הצבועים שכעת הם מתנגדים לחוק".
+השר פרץ על לפיד: "אדם שכל מטרתו היא העמקת השסע בעם"
10:13 09/09/19  |  מירב ארד
שר החינוך, הרב רפי פרץ בתגובה ליאיר לפיד שהשתלח שוב נגדו ונגד הציונות הדתית: ״יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים. יאיר, מלבד למשוך בעט לא תרמת מאומה לעם ישראל. בזמן שאני חינכתי, פיקדתי ובניתי יישובים אתה היית מספר סיפורים, פרזנטור לבנקים, חממה לסטנדאפיסים. אתה תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב בעם ישראל, לא יהדות מכילה, אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול.״
+סתיו שפיר: "בוגי, נכנעת?"
09:59 09/09/19  |  מירב ארד
סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי, בתגובה לדבריו של בוגי יעלון על אפשרות לרוטציה על ראשות הממשלה עם מועמד ליכוד שאינו נתניהו: ״בוגי, נכנעת? על מה תתפשרו בממשלת רוטציה? על חצי שחיתות? חצי סיפוח? חמי דמוקרטיה? ‏קול לכחול לבן = קול לממשלת ליכוד״.
+ברק: "יעלון וגנץ נכנעים לשחיתות"
09:57 09/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, המחנה הדמוקרטי: "יצא המרצע מן השק. יעלון וגנץ חותרים להקמת ממשלת מוטציה עם הליכוד. זה לא שינוי. זו כניעה. כניעה לגזענות, כניעה לקיצוניות, כניעה לשחיתות. רק קול ל׳מחנה הדמוקרטי׳ יילחם על מה שחשוב לך באמת. בלי ליכוד, זה בטוח".
+יעלון: "תיתכן רוטציה עם מועמד מהליכוד שהוא לא נתניהו"
09:16 09/09/19  |  מירב ארד
בכיר כחול לבן, משה יעלון בגלי צה"ל: "תיתכן רוטציה על ראשות הממשלה עם מועמד הליכוד שהוא לא נתניהו. לא פוסלים אף אחד".
+"שקר שנתניהו והליכוד לא יקבלו את התוצאות"
08:57 09/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
דוחה את טענות בכירי כחול לבן לפיהן נתניהו והליכוד מתכוונים שלא להכיר בתוצאות הבחירות אם יפסידו  ▪  הבהיר: "לפיד ורשימה המשותפת מנסים לסכל את טוהר הביחרות"
(אקוניס. דמוקרטים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"נתניהו עושה חוק שיבוש וגניבת הבחירות"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קובגר
9/09/19 11:13
2
לורשן
9/09/19 13:01
3
מייק
9/09/19 16:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, מגן (יום ב', 9.9.19) על חוק המצלמות ויוצא כנגד האשמות בכירי כחול לבן כי החוק נועד להכשיר אי-קבלה של תוצאות הבחירות. בראיון לכאן חדשות מבהיר אקוניס: "אנחנו דמוקרטים, זה שקר של לפיד וגנץ להגיד שנתניהו והליכוד לא יקבלו את תוצאות הבחירות".
09/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
טרם יבשה הדיו (אם ניתן להתבטא כך בנוגע ל"ציוץ") מהתבטאותו של יאיר נתניהו על אודות יצחק רבין ומעלליו בעבר וכבר הגיב המשופם לשעבר עמיר פרץ לדברים. התגובה, באופן צפוי מאד, מעידה על דמגוגיה זולה, בורות קשה והעדר הבנה ולו בסיסית בעניינים משפטיים, זה בנוסף להתכחשות לעובדות היסטוריות. טוב, מה הפלא, הרי על-מנת לקושש עוד כמה קולות הכל כשר, הלא כן?
09/09/2019  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
היועץ המשפטי לכנסת איל ינון סבור כי הבאתו של חוק המצלמות בקלפיות לחקיקה בעיתוי הזה אינה חוקתית. בחוות־דעת שהפיץ הערב (יום א', 8.9.19) לחברי הכנסת כתב היועץ כמה גורמים ההופכים את הצעת החוק ללא־חוקתית: מתן יתרון ניכר מאוד למפלגה אחת על פני שאר המפלגות, חשש ממשי שהחוק ירתיע בוחרים מלהצביע וחשש לאנדרלמוסיה בקלפיות.
09/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
סיעת ימינה דורשת (יום א', 8.9.19) מחדשות 13 לפטר את הכתב עמרי מניב ולהתנצל בפתיחת המהדורה המרכזית. הדרישה מגיעה לאחר חשיפה בתוכנית קלמן וסג״ל בכאן11, לפיה הסרטונים ממכינת "עׂצם" בעצמונה נחתכו והוצאו מהקשרם על-ידי כתב חדשות 13.
08/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
הקרבה הרעיונית בין מפלגות הימין הדתי עשויה ליצור בלבול באשר לעמדותיהן כלפי נושאים שונים מי בעד עלייה להר-הבית, מי נגד נשים במפלגה ומה עמדתן בנושא שילוב לוחמות בגדודים מעורבים ובנושא הכותל הרפורמי News1 עושה סדר בבלגן
08/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
"גנץ, לפיד, עודה וטיבי רוצים לגנוב הבחירות"  /  איציק וולף
גם ח"כ ביטן אישר את 3,000 הפקחים  /  איציק וולף
עוצר יציאות בקואליציה עד יום רביעי  /  איציק וולף
המכולת של ביבי  /  איתמר לוין
תורת הכפל  /  ציפי לידר
ביבי מוכר בלופים אמריקנים  /  דן מרגלית
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il