|   15:07:40
דלג
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

המזימה: לדלל את המדינה מיהדותה

הצפת המדינה בגויים פרבוסלבים מאוקראינה, וקתולים אדוקים מפרו ומשאר המדינות, שמקשטים את מרכז הקליטה בצלבים, לצד "הכשרת" ילדי העובדים הזרים – אלה הם הכלים שבאמצעותם זוממים גורמים אנטי לאומיים, לדלל את המדינה מיהדותה ולעשותה מדינת כל אזרחיה הח"כים הלאומיים חייבים להחליף את הדיסקט ולא להסתפק בהצעות חוק חלמאיות
05/11/2009  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   רצח משפחת אושרנקו   |   תגובות
חלקם ספק-יהודים, חלקם אינם יהודים כלל - עד מתי תמשיך המדינה בחלמאותה? [צילום: פלאש 90/למצולמים אין כל קשר לנאמר]

זה הפתרון??? "בית חולים ליד הגשר"? זה מה שיציל אותנו מכל הסחי והמיאוס שהביאו עימם ארצה גויי הארצות למיניהם ואותם יהודים למחצה ולשליש ולרביע, שנפשם חשקה בסיר הבשר הישראלי?

עולים חדשים - הברירה הטבעית
רוני אלוני סדובניק
רצח משפחת אושרנקו הביא למסקנה כי יש לתהות מאוד על קנקנם של המבקשים לעלות לישראל, ואין זה משנה אם הם רוסים, אמריקנים או תימנים * חוק השבות לדיון חוזר
לרשימה המלאה

   ראובן לייב
צריך להנהיג עונש מוות - ומיד!

חלם של ממש במדינת ישראל: חכמי חלם התלבטו, כידוע, כיצד לפתור את ליקוייו של הגשר הרעוע שבעירם, שכל שני וחמישי היה גורם לנפילתם ולשבירת עצמותיהם של המתנהלים מעליו. לבסוף נמצא הפתרון החלמאי הטיפוסי: יוקם בית חולים משוכלל ליד הגשר, כך שכל פצוע יוחש ממנו במהירות אל חדר המיון, ושלום על חלם. פתרון חלמאי מושלם.

דומה שכך נהגו השבוע ארבעה ח"כים מלומדים, אריה אלדד (האיחוד הלאומי), אריה ביבי (קדימה), משה מטלון (ישראל ביתנו) וכרמל שאמה (ליכוד). במענה לטבח המזוויע שביצע הפושע הנאלח דמיאן קרליק, אשר שחט בסכין קצבים ששה בני משפחה אחת, שלושה דורות, הולכים הללו בדרכם של חכמי חלם, ביוזמת החקיקה שלהם להטלת עונש מוות על רוצחי ילדים.

שכן, במקום לעקור את הבעיה מן השורש, הם מעדיפים להקים בית חולים ליד הגשר. במקום לסתום את הפירצה ולמנוע העלאת גויים פרבוסלביים ואנטישמים אוקראינים, צאצאי היידמקים וטאטארים וקוזקים חמלניצקים, שהקשר בינם לבין היהדות ומדינת ישראל אינו אפילו מקרי, הם מנסים "לאחר תרופה למכה" באמצעות חקיקה הרתעתית.

רבותיי הח"כים - נו, באמת!!! זה הפתרון??? "בית חולים ליד הגשר"? זה מה שיציל אותנו מכל הסחי והמיאוס שהביאו עימם ארצה גויי הארצות למיניהם ואותם יהודים למחצה ולשליש ולרביע, שנפשם חשקה בסיר הבשר הישראלי? מה טעם לחקיקה של בדיעבד, כששערי הארץ פתוחים לרווחה בפני כל צרוע וכל זב, ואנו עוד מרפדים את דרכם לחיקנו בסלי קליטה והטבות למיניהן על-חשבון משלם המיסים?

החזון הנפסד
עליהם לא ריחמו [צילום: מיכאל חורי]

איפה היו הצבועים הללו בעת שאלפי ילדים, ילידי המקום, אזרחים נאמנים ויהודים טובים, גורשו מבתיהם בגוש קטיף?

מבחינתם, הפתרון ליישום החזון הנפסד של מדינת כל אזרחיה, הוא בדילול המדינה היהודית מיהדותה. בדיוק כפי שמועצת מנהלים נכלולית של חברה גדולה מדללת את אחזקות הציבור במניותיה, על-ידי הפקת כמות אדירה של מניות חדשות.

לפתע פתאום נכמר ליבה של עדת הצבועים לנוכח "גירוש אלים של ילדים מארץ הולדתם". איפה היו הצבועים הללו בעת שאלפי ילדים, ילידי המקום, אזרחים נאמנים ויהודים טובים, גורשו מבתיהם בגוש קטיף?

עכשיו הם נעשו רחמנים בני רחמנים והקימו עמותות לאין-מספר, חלקן ממומנות על-ידי מיטב שונאי ישראל באיחוד האירופי, להגברת חיבוקם של הגויים וילדיהם. ולא פעם נופלים ברשתם יהודים טובים, שרחמנותם ותמימותם עולים על יצר הקיום הלאומי שלהם.

מהו הפתרון המוצע למחנה הלאומי? – הסוגייה אכן מורכבת וטעונה, אבל דבר אחד ברור: בניית בית חולים ליד הגשר כלל לא תפתור את הבעיה.

הצד השני של המטבע
קבע לזרים - מסוכן למדינה. פרופ' גביזון

הצד השני של אותו מטבע בדיוק הוא המאבק שמנהלים יפי-נפש למיניהם בחברה הישראלית, למניעת גירושם של ילדי העובדים הזרים, גויים גמורים אפילו על-פי "ההלכה הישראלית" המכשירה צאצאי יהודים. ודאי שסיפורם של הילדים הללו נוגע לכל לב אנוש. ולא פלא שגם במחנה הלאומי והמרכזי, קמו יהודים רחמנים המתנגדים לגירושם, כמו למשל שר החינוך גדעון סער וח"כ נחמן שי. אבל איפה טובת הכלל? וכי לא לימדונו משפטנינו שכל אימת שטובת הפרט מתנגשת בטובת הכלל, טובת הכלל מנצחת?

הן רק באחרונה קבעו מומחים, כמו למשל הפרופ' רות גביזון, שמתן מעמד קבע לעובדת הזרה הדומעת, אמו של פטריק הקטן והמסכן, יסכן את צביונה היהודי של המדינה ואת עתידה הכלכלי (בכך שתיגזל פרנסתם של האזרחים הנאמנים היהודים).

מהו המכנה המשותף?

נמאס להם, לחוגים ידועים בציבור החילוני, לראות את "הדתיים האלה", על כל צעד ושעל. הם מן הסתם חשים מאוימים מול ציבור הנאמנים לתורת ישראל

מכנה משותף אחד קיים לשתי התופעות הנפסדות בתכלית הללו: העלאת גויים וחצאי יהודים מכל קצווי תבל, מזה; ומתן מעמד חוקי לילדי המהגרים הזרים ואגב כך גם להוריהם, מזה. שני המקרים מבטאים את חזונם המבחיל של חוגים חילוניים מן השמאל והמרכז, להפוך את המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה. קורה לפעמים, למרבה הצער, שגם פעילים בולטים במחנה הלאומי, שדגל הלאומיות היהודית הגאה בפיהם, נופלים בפח הזה.

נמאס להם, לחוגים ידועים בציבור החילוני, לראות את "הדתיים האלה", על כל צעד ושעל. הם מן הסתם חשים מאוימים מול ציבור הנאמנים לתורת ישראל. הם מחליטים למענם מתי ייצאו למלחמה וכיצד ינוהל מו"מ לשלום; הם תופסים דרגות בכירות בצבא, באקדמיה, בכלכלה, ברפואה ובמשפטים. הם מנסים, רחמנא ליצלן, לכפות על כל השאר את אמונותיהם ואת דעותיהם. והם, רח"ל, רק מתרבים עם שיעורי ילודה של 6-5 ילדים למשפחה, מול ילד או שניים וכלב במשפחות הציבור האחר.

פסלים וצלבים במרכז הקליטה
ישו "בא לביקור"

סח לי בזעזוע ידידי הרב א', שעלה באחרונה עם משפחתו מאורגוואי, ונקלט במרכז הקליטה ברעננה: "בני הקטן פיתח קשרי חברות עם בן גילו, בן למשפחת עולים מפרו, שהתגוררה בדירה ממול. באחד הימים הוזמן הבן להיכנס אליהם, ולתדהמתו גילה שם אוסף של פסלי מריה 'הקדושה', פזורים בכל פינה בדירה, ועשרות צלבים על כל צעד ושעל. הם אפילו לא ניסו להסתיר את אמונתם הנוצרית. בני ברח בבהלה החוצה. אחר-כך שאל אותי איך ייתכן שברחנו ארצה מפני המריות והפסלים ומצאנו אותם כאן, בארצנו, על סף ביתנו".

התברר כי מדובר במשפחה גויית לכל דבר. "כן, אנחנו נוצרים", הם אמרו בגילוי לב לרב א'. ולמרות זאת הם נמצאו על-ידי המסננת הישראלית המלאה חורים כגבינה שוייצרית, כשרים לעלייה, כנראה מפני שאיזשהו סבא-רבה שלהם היה - לפני שלושה דורות או יותר - יהודי למחצה, וכנראה כבר בזמנו שכח מיהדותו. אבל די היה בכך כדי לזכות בחסדי המדינה היהודית הפראיירית, שנחלצה לשפר רמת חייהם ולהעניק להם מתנות שמעולם לא חלמו עליהן: כרטיסי טיסה ארצה, מגורי חינם באיכות ארבעה כוכבים, דמי קיום חודשיים, גבוהים מאשר שכרם בפרו, וכל השאר. קייטנה על-חשבון העם היהודי.

א' תהה באזני ראשי המשפחה לפשר בואם ארצה, והם הודו בגילוי לב: "כאן יותר טוב. הכל טוב. אם לא יהיה טוב, נחזור לפרו". רק בעיה אחת בכל זאת הייתה להם עם מדינת ישראל: "התפלאנו שביום כיפור אין תחבורה ציבורית. רצינו לנצל את יום החג לטיול בארץ, ולא מצאנו תחבורה. איזה מין חג זה בלי תחבורה ציבורית? מה קרה לכם?".

השבוע, כך נודע לנו, הגיעו לאותו מרכז קליטה עוד עשרות רבות של משפחות עולים והפעם ממזרח אירופה. למעלה ממחציתם – גויים גמורים. סיפורים דומים מן הסתם מתרחשים בשאר מרכזי הקליטה.

תאריך:  05/11/2009   |   עודכן:  05/11/2009
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המזימה: לדלל את המדינה מיהדותה
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלי י.
5/11/09 11:49
2
.
5/11/09 11:53
3
למקומות הנכונים
5/11/09 12:20
4
ע"פ משתט חרדי
5/11/09 12:29
 
dodel
5/11/09 14:49
5
נה
5/11/09 13:32
 
הובס
5/11/09 15:46
 
אליהו חיים
6/11/09 09:14
 
נה
9/11/09 01:51
6
עידןסובול
5/11/09 14:40
 
הניה
6/11/09 15:55
7
יוסלביץ
5/11/09 15:27
 
עידןסובול
6/11/09 08:16
 
יוסלביץ
6/11/09 10:44
8
מטאטא
5/11/09 16:33
9
הם טפילים שמסכנים
6/11/09 08:02
10
אליהו חיים
6/11/09 09:21
11
א.
6/11/09 09:35
12
עוזי אורנן
6/11/09 09:50
 
יוסלביץ
6/11/09 10:50
13
יוסי ברנע
6/11/09 09:54
 
יוסלביץ
6/11/09 13:10
 
מטאטא
6/11/09 15:14
 
יוסי ברנע
7/11/09 10:31
 
הניה
6/11/09 15:23
14
נדהמת
6/11/09 14:06
 
יוסלביץ
8/11/09 17:55
15
וזי אורנן
6/11/09 15:26
פורום: רצח משפחת אושרנקו כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לכל ה"רגועים" בעולם המערבי מכך שאירן תקיים את "הבטחתה" ולא תתחמש בנשק גרעיני, או שתאפשר פיקוח על מתקני הגרעין שלה, או שתעביר את החומר המועשר שלה להעשרה נוספת בצרפת, או שתעמוד במילה אחרת שלה - באה תפיסת הספינה "פרנקופ" והוכיחה את האמת.
05/11/2009  |  עפר דרורי  |   מאמרים
לברלין, שחומתה בין מזרח למערב נפלה לפני שני עשורים, יש גם אספקט יהודי מצמרר. מ-180 אלף יהודיה, ערב מלחמת העולם השנייה, נותרו כיום אלפים ספורים בלבד. ובכל זאת, רישומם בחיי התרבות, האמנות, הכלכלה והציבור בכלל, עלה תמיד, לאין שיעור, על כוחם המספרי. למן הפילוסוף משה מנדלסון במאה ה-18, דרך הכנר יוסף יואכים במאה ה-19, ועד לאלברט אינשטיין במאה ה-20, הייתה ברלין זירה לפעולה כבירה של הכישרון היהודי.
05/11/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
"גביית ארנונה ותשלומי חובה אחרים לרשויות המקומיות הוסדרה בדרך של גביה מנהלית שאינה כרוכה בהפעלת הליכים משפטיים ובכך נפגע האזרח שדרכו נחסמת להביא את טענותיו בפני הכרעה משפטית. כיום, קיימים בידי הרשות המקומיות כלים דרקוניים ולא סבירים לגביית חובות, לרבות הפעלת חברות גביה הנוקטות פעולות אגרסיביות לגביה".
04/11/2009  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
ביום 22.10.09 ניתן על-ידי בית המשפט העליון פסק דין עקרוני בשאלת הכרה בניכויים במסגרת חישוב השבח (ע"א 8763/06 גבריאלי נ' מנהל מס שבח ירושלים). בפה"ד נדון עניינם של מספר תושבי חוץ שהיו בעלים של מקרקעין בירושלים. בשנת 1996 התקשרו המערערים בעסקת קומבינציה, הנחשבת כמכר חלקי לצורך מס שבח. מנהל מס שבח סירב להכיר במלוא ההוצאות שהוציאו המוכרים בגין שכ"ט עו"ד, והגביל הוצאה זו ל - 2% מחלקם בעסקת הקומבינציה.
מרבים באחרונה לדבר גדולות ביועץ המשפטי לממשלה לשעבר, פרופ' יצחק זמיר, ולציינו כאחד היועצים המיתולוגיים ששמם הולך לפניהם כשם נרדף להצלחה.
04/11/2009  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il