סרטה הראשון של קבוצת הקריאטיב פנימיית נווה הדסה, והשני של מקאן קהילות, עלה היום (ד', 17.3.04) לאוויר.
הקמפיין, שנכתב על-ידי בני נוער במצוקה, נועד לתמוך בפעילותה של עמותת תכלית התומכת באלפי משפחות נזקקות באמצעות תלושי קניה, תרומות ואימוץ משפחות. הסרטון יעלה בקשת, רשת, טלעד וערוץ 10 החל ממחר.
לדברי יוסי בן טוב, מנכ"ל מקאן קהילות: "הבטחנו להביא את הדבר האמיתי מהשוליים למרכז, וזה מה שאנחנו עושים. לא תראו בסרטון הזה תחכום, לא תראו התחכמויות או מניפולציות שיווקיות. כל מה שתראו זו עוצמה של רגש שמתפוצצת על המסך. אנרגיות טהורות של בטן שמגיעות מהאנשים שהכי מגיע להם להתבטא. הסרט הזה בא ממקום של אחריות קולקטיבית והוא נועד להעיר, להצביע על העובדה שכולנו באותה סירה במדינה המתמוטטת הזו, ואם לא נעזור אחד לשני, מי יעזור לנו?"
תוך כדי הקמת "יחידות קריאטיב" בקהילות שוליים, יצרה מקאן קהילות תהליכים שיקומיים רווחיים המחוברים לערכי מותגי לקוחותיה. באמצעות יחידות אלה יוצרת מקאן קהילות מקומות תעסוקה למובטלים ולאנשים בעלי מוגבלויות פיסיות ו-או חברתיות בתקופה קשה של פער חברתי הולך וגובר ומקומות עבודה הולכים ופוחתים, מתוך אידיאולוגיה של שוויון הזדמנויות.
מקאן קהילות הצהירה, כי מטרתה היא למקסם את התרומה לקהילה ולהפוך אותה מיחסים של "תורם - נתרם", ליחסי שותפות מלאה בקידום מטרות חברתיות בעלות אינטרס משותף. הכל למען קירוב ואיחוד מגזרים: כלכלי-עסקי-חברתי.
הסרטון שעלה לאוויר יופיע שבוע בגירסה רגילה ושבוע בגירסה אינטראקטיבית.
קרדיטים. והכל בהתנדבות מלאה!
סמנכ"לית מקאן קהילות: עדי לי-רן
חברת הפקה: !crip
במאי: אייל רונן
מפיקה בפועל: מירי ברכה
צלם: ארי עמית
שחקן: בן ברק
ליהוק: "גדי בר לביא". סוכנות שחקנים.
קריאטיב: יחידת קריאטיב פנימיית נווה הדסה
ניהול קריאטיב: יוסי בן טוב, עדי לי-רן, תומר ענבר.
עורכים: עמית סרגוסי. אורן מיוחס
פוסט: ברודקאסט
ציוד תאורה: אוטופיה
שירות אינטראקטיב: emtv