s1 Com&Sense תקשורת ואסטרטגיה
   |   15:07:40
דלג
Com&Sense תקשורת ואסטרטגיה  / Com&Sense 
Com&Sense תקשורת ואסטרטגיה הוקמה בשנת 2003 על-ידי יועצי התקשורת מעין נוה ומוטי דנוס לקידום ענייני לקוחותיה במגוון רחב של שדות פעולה תקשורתיים. החברה מתמח...
אתר   - ces.co.il
שותפים / מנהלי פירמה: מוטי דנוס, מעין נוה
למסמך המלא
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
אישים ופירמות בחדשות  /  נושאים בחדשות
 יצחק תשובה  יעקב ליצמן  עופרת יצוקה   כבוד האדם וחירותו   יעקב נאמן  דוד בן-גוריון  אורנה אנג'ל  בנימין נתניהו  שאול מופז  זבולון אורלב  מבקר המדינה   עוזי פוגלמן  מני מזוז  דן מרגלית  ציון אמיר  גדעון משה סער  הילרי קלינטון  הסכם אוסלו   הקרן החדשה לישראל  

 משפט הולילנד  שפעת החזירים  פרשת בניזרי  בחירות/מפלגות  בחירות לכנסת 18  שיפוט מהיר  משפט אולמרט  אקטיביזם שיפוטי  פרשת חפציבה
Com&Sense תקשורת ואסטרטגיה  / Com&Sense 
●  רשימות    ●  פרופיל    ●  פורום    
Com&Sense תקשורת ואסטרטגיה
Com&Sense

תחומי עיסוק: אסטרטגי, אסטרטגי-שיווקי, יחסי ציבור, משפטי, פרסום, תקשורת

שנת ייסוד: 2003     |   שפות: אנגלית, עברית  


צור קשר: na   |   אתר: ces.co.il
טלפון: 03-6958810     |   פקס: 03-6958816  
כתובת: שפרינצק 1 תל אביב 64738
- תאריך עידכון: 27/08/2009 15:27:04

שותפי/מנהלי הפירמה
מוטי דנוס
בעלים
מבכירי הדוברים והיועצים לרשויות מקומיות בישראל
יועץ תקשורת ל-12 מועמדים בבחירות המקומיות 2003; יועץ תקשורת ואחראי על ההסברה לעיריית רחובות בין השנים 2009-2004; דובר מרכז השלטון המקומי בישראל ויועץ ליו"ר המרכז, עדי אלדר, בין השנים 2009-2006; יועץ תקשורת ואחראי על ההסברה לעיריית ראשון לציון בין השנים 2008-2007; יועץ לעיריית רמלה בפרויקטים נקודתיים; מרצה בימי עיון בתחום התקשורת בלשכת עורכי הדין ובארגונים שונים.

בתחום העיתונות: עורך אחראי ומו"ל של "הפרקליטים" - מגזין מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין. שימש בעברו כתב ועורך בעיתון "תל-אביב" מבית "ידיעות אחרונות", 2000-1997, ועורך ראשי של 3 עיתוני השרון מבית "ידיעות אחרונות", 2001-2000.

בהשכלתו, בוגר תואר ראשון בהצטיינות, החוג למדע המדינה, אוניברסיטת תל אביב; בוגר תואר ראשון במשפטים, המרכז הבינתחומי בהרצליה; חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2003; זוכה פרס Emile Zola - תחרות מאמרים בינלאומית, אוניברסיטת קולומביה - ניו-יורק - 1998; בוגר השתלמות תעודה - "הכשרת דירקטורים בעידן הממשל התאגידי" - לשכת עורכי הדין - 2008.
מעין נוה
בעלים
מבכירי יועצי התקשורת השיווקית בישראל
נבחר לאחד מ-10 יועצי התקשורת המובילים בישראל של מגזין FORBES לשנת 2008. מתמחה בהתוויית אסטרטגיה יישומית למהלכים תקשורתיים ומשמש כיועץ בכיר למשרדי עורכי דין, גופים, מוסדיים, בתי השקעות, יזמים וחברות מסחריות בישראל.
נוה מומחה בפיתוח אסטרטגיות תקשורתיות, בניית מותגים, ניהול משברים והבניית מערכי שיווק והסברה; מנחה ומוביל את לימודי ה"דוברות ויחסי הציבור" ב"מכללת רמת גן" החל משנת 2007.

בתחום העיתונות: עורך ראשי ומו"ל של "הפרקליטים" - מגזין מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין, החל משנת 2004; עורך ראשי מגזין "הרשת" - מגזין אינטרנט מבית "ידיעות אחרונות" 2003-2002.

כן שימש כתב ועורך ברשת "ידיעות תקשורת" מבית "ידיעות אחרונות" 2003-2000.

בהשכלתו, בוגר תואר ראשון במשפטים, המסלול האקדמי של המכללה למנהל; עורך דין - חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2002; בוגר קורס גישור של המרכז הישראלי ליישוב סכסוכים - 2002; בוגר השתלמות תעודה - "הכשרת דירקטורים בעידן הממשל התאגידי" - לשכת עורכי הדין - 2008.

Com&Sense מרחיבה מעגל לקוחות באמצעות התקשורת
בשוק תחרותי ומשוכלל, שימוש מושכל בכלי התקשורת, בהתאם לאסטרטגיה מתאימה וקבועה מראש, עשויה להפוך חברה אנונימית לחברה מצליחה ומעלת מוניטין מעולים, להרחיב את מעגל הלקוחות, לשקף שיפור ביצועיה או הגדלה של הכנסותיה, לפתוח עבורה שווקים נוספים, לבנות מנועי צמיחה חדשים, להעמיק שוויה, להוסיף ולהרחיבה. לעיתים, האסטרטגיה תכתיב דווקא צמיחה מבוקרת, או עיסוק תקשורתי לשם פיתוח עיסקי. הכל, בהתאם למנהלי החברה, ליעדים ולאתגרים שעומדים בפניה.

Com&Sense מחזקת את הארגון בסיוע התקשורת
ארגונים רבים וחברות מושפעים מהנראות התקשורתית של בעליהם, עובדיהם, מוצריהם ותוצריהם. חשיפה תקשורתית נכונה משרתת את ההנהלה לא רק מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים אלא גם אל מול עובדיה, הבכירים והזוטרים, ומעניקה להם תחושת גאוות יחידה התורמת ללכידות הארגונית ולאחדות המטרה.

לא אחת, כאשר מתגלעים חילוקי דעות פנימיים, הללו מחייבים התערבות מיידית של ההנהלה, בצורך לפתור את המשבר תוך מינימום פגיעה בשם ובמוניטין של החברה. הניסיון של Com&Sense מוכיח כי בעת משבר, יש בעבודה פנים-ארגונית נכונה ומדויקת כדי להוביל את החברה מעומק המשבר, דווקא לצמיחה ולשגשוג מחודשים.

דוברות והסברה לחיזוק מותג
ניסיוננו הרב מלמד, כי מערכת דוברות והסברה אמינה ויוזמת הינה חיונית בארגונים ציבוריים כגון רשויות מקומיות, ועדי עובדים, חברות ציבוריות, חברות פרטיות, עמותות וגופים מוסדיים נוספים, המקיימים פעילות ענפה ושוטפת עבור קהלים מגוונים.

תדמיתו של הארגון, יוקרתו, מעמדו בציבור ויכולתו להניע מהלכים נגזרים לא אחת מהאסטרטגיה התקשורתית המופעלת על-ידו על בסיס יומיומי. על-כן, ישנה חשיבות מכרעת למוניטין ולניסיון שיש לגורם האחראי על תחום ההסברה והדוברות, בשים דגש על יכולותיו לפעול כראוי בזמן משבר, לשם מניעת נזקים.

אנו מאמינים בעבודה צמודה, בלימוד לעומק של מגוון הפעילויות והרגישויות ובהכרה של נושאי המשרה בארגון, על-מנת שנוכל לספק את השירות הטוב ביותר הניתן, ולשם כך אף מציבים, במידת הצורך, נציגים מטעמנו אשר עובדים במשרה מלאה בתוך הארגון.

ניהול משברים תקשורתיים
כל ארגון או חברה עלולים להיקלע לצרה. המשבר התקשורתי מגיח בפתאומיות. הוא אינו צפוי ובעל השלכות רוחביות. בדיוק ברגעים אלו Com&Sense נכנסת לתמונה.

ההתנהלות התקשורתית הינה קריטית, אין זמן לטעויות, יש לחשוב מהר ולפעול בחוכמה על-מנת לנסות למזער את הנזק, למנף את המשבר ככל הניתן ולהופכו להזדמנות. Com&Sense פועלת מזה שנים עבור לקוחותיה, בהצלחה, בטיפול באירועי משבר. כך, יכול הלקוח להיות סמוך ובטוח כי גם בימי חירום, ולא רק בשגרה, ענייניו מטופלים בידיים נאמנות.

שירותי הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי של Com&Sense
  • כינון אסטרטגיה תקשורתית יישומית;
  • בניית תוכניות תקשורת והוצאתן לפועל;
  • הכנה לראיונות ואימון מול מצלמה;
  • ארגון וניהול מסיבות עיתונאים;
  • פעילות יחסי ציבור מקיפה בכל כלי התקשורת בישראל;
  • פעילות יחסי ציבור במגזרים דוברי רוסית וערבית;
  • פעילות יחסי ציבור באינטרנט וברשתות חברתיות;
  • ניהול אתרי אינטרנט ובלוגים ארגוניים;
  • ניהול מערכי דוברות והסברה לארגונים וגופים ציבוריים;
  • ניהול משברים תקשורתיים ודוברות בחירום;
  • ניסוח מסמכים בעלי אופי שיווקי-תדמיתי;
  • כתיבת נאומים, גילויי דעת, מאמרים ודברי ברכה;
  • מיתוג עירוני ומוסדי;
  • ניהול מסעות בחירות (קמפיינים פוליטיים);
  • יעוץ ותכנון פעילויות ואירועים לחיזוק הקשר עם הקהילה;
  • ניהול תוכן, הוצאה לאור והפקת עיתוני לקוחות;
  • מתן הרצאות לעובדים וטיפול במשברים פנים-ארגוניים;
  • אחריות על תחום הפרסום - כולל עיצוב גרפי, קופירייטינג, ניהול תקציב, רכש מדיה;
  • הפקת תשדירי רדיו וטלוויזיה (כולל התסרוט, הצילום, העריכה, פוסט-פרודקשן);
  • פעילות בתחום המדיה הדיגיטלית;
  • פעילות בחו"ל: משרדנו מקיים קשרי שיתוף פעולה עם משרדי יח"צ בינלאומיים מובילים.
    שתף:    |     |     |  
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il