|
מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא [צילום: ערוץ 2]
|
|
|
|
|
דוחותיה הכספיים של סלקום לשנת 2009 חושפים תוצאות חזקות. החברה מדווחת על צמיחה בהכנסות בשיעור של כ-1%, כ-105 אלף לקוחות חדשים, צמיחה של 31% בהכנסות מתוכן - מנוע הצמיחה העיקרי של החברה.
יחד, עם זאת, יש לזכור כי סלקום הייתה האחרונה מבין שלוש המתחרות שהשיקה את שירותי התוכן, לכן כיום היא נהנית משיעור צמיחה גבוה יחסית בתחום פעילות זה. השאלה המרכזית - האם תצליח סלקום לשמר את שיעורי הצמיחה הגבוהים גם בעתיד?
אנו מביעים חשש מהתמקדות החברה בתחום הסלולר ללא התרחבות לתחומי תקשורת נוספים. אנו מותירים המלצת "החזק" למניית סלקום" עם מחיר יעד של 123 ש"ח למניה, נמוך בכ-5% ממחיר המניה בשוק העומד כיום על 129 ש"ח.