התמונה "לא" להמחשה בלבד...
חברת "בוני התיכון" השתמשה בדיירי פרויקט "נווה הוד"
באור יהודה כדוגמנים בקמפיין הפרסום של הפרויקט.
קמפיין הפרסום מהווה חלק מאסטרטגית השיווק החדשה של החברה בה מושקע למעלה מ-4.5 מליון שקל.
חברת הנדל"ן "בוני התיכון" יוצאת בקמפיין פרסום ייחודי לפרויקט המגורים "נווה הוד" באור יהודה בהיקף השקעה כספי הנאמד בכ-150,000 שקל. לראשונה בישראל קמפיין פרסום אותו מובילים דיירים מרוצים שרכשו זה מכבר דירות בפרויקט המגורים של החברה באור יהודה.
לדברי אביתר כהן מנהל השיווק והמכירות של חברת "בוני התיכון", "ההחלטה לצאת בקמפיין פרסומי המשלב דיירים שקנו בפרויקט הנ"ל נבעה מרעיון שעלה על-ידי אחד מהדיירים שרכש בפרויקט. לעניות דעתי אין אמין יותר מדיירים המעידים על החברה ממנה רכשו את הדירה. שיתוף דיירי הפרויקט להובלת הקמפיין הפרסומי מעיד על מידת שביעות רצונם מהפרויקט, החברה מאמינה כי הדיירים הם השגרירים הטובים ביותר".
קמפיין הפרסום הנ"ל בהשתתפות דיירים שרכשו יח"ד בפרויקט "נווה הוד" באור יהודה הינו במסגרת תהליך התחדשות אסטרטגי מקיף שמשלימה החברה בימים אלה, שהרעיון המוביל אותו הוא השקעת החברה בלקוחות מרוצים.
במסגרת תהליך ההתחדשות האסטרטגית והמיתוג מחדש, עיצבה החברה לוגו חדש על בסיס הלוגו הקיים המשקף את השינוי והצמיחה שחלו בחברה במהלך השנים והתאמתו לעולם הנדל"ן של שנות ה - 2000, כחלק מתהליך ההתחדשות החליפה החברה גם את משרד הפרסום שלה ומינתה את משרד הפרסום קשר ישיר - TELL.
החברה השקיעה בהפקת הסלוגן החדש, ברישות ומחשוב כל אתרי המכירות ברחבי הארץ ובשדרוגו של אתר האינטרנט היקף השקעה כספי של למעלה מ-4.5 מליון שקל.
חברת "בוני התיכון" הינה מהמובילות והוותיקות בענף הבנייה בישראל (למעלה מ-35 שנה).מדובר בחברה ציבורית הנסחרת בבורסה והבונה כיום למעלה מ-1,200 יח"ד בפרויקטים שונים ומגוונים למגורים בכל רחבי הארץ, בין היתר בפ"ת, מודיעין, אור יהודה, ראשל"צ ועוד.