|   15:07:40
דלג
  דן אלון  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
משה קצב. "די!" אחרון [צילום: פלאש 90]

צדק משפטי ברוטב ליכוד במצע שחיתות פריכה

בדברי ימיה של מע' המשפט הישראלית ייזכר היום הזה כיום מיוחד "נשיא ותיהני", הקצב המוסרי שנתן פרשנות חדשה למושג "קול שדי", ישמע היום בפעם האחרונה את המילה "די!" שר משפטים נאמן הטרור היהודי עמל בקלות יחסית כדי להניע תהליך לחנינת טרוריסטים בני הדת היהודית בשיתוף טבח-משנה אוקראיני, מכין לנו נאמן את מנת השף: קציפת יגאל עמיר ושערות טרימבובלר
10/11/2011  |   דן אלון   |   מאמרים   |   פרשת קצב   |   תגובות


יור הגועליציה: מינויים לעליון בשיטת עולם תחתון
זאב אלקין. מנהל קרב [צילום: פלאש 90]

אלקין מנהל את הקרב על וידוא שלא יהא שום אדם מועמד למשרת שופט בבית המשפט העליון אלא אם הוא עובר תחילה "גיור" והסבר בשיטת "הצעה שלא ניתן לסרב לה", על-ידי חקירת שתי וערב של ועדת פוליטיקאים של הכנסת

אם לא די בעלילות יעקב נאמן הטרור במישור של הקניית מקום למוצרי המדף של "תג-מחיר" על המדף הקדמי של העלמת העין הממשלתית מן האיסלאמיזציה של היהדות, הרי שכבוד השר מקבל חיזוק משחקן ספסל אחר בנבחרת ממשלת הליכוד, על-מנת לבצע וידוא הריגה של הסמכות המשפטית העליונה של מדינת ישראל.

אל הסעודה האחרונה במסגרת הקרב על החלשת בית המשפט העליון, מכין יעקב נאמן תבשיל חדש, בשיתוף פעולה עם השף זאב אלקין המשמש כיו"ר הקואליציה.

את השאלה ששואל כל אסטרטג בטרם יציאה לקרב, זו המוכרת לחובבי ספורט כשאלת "הגנה או התקפה", מהלים הצוות נאמן את אלקין בדרך ייחודית ללאומנים הנמצאים במרוץ להשגת יתרון לפני שהשופט יספיק לראות את הבעיטה בביצים של היריב - "התקפה והתקפה".

אלקין מנהל את הקרב על וידוא שלא יהא שום אדם מועמד למשרת שופט בבית המשפט העליון אלא אם הוא עובר תחילה "גיור" והסבר בשיטת "הצעה שלא ניתן לסרב לה", על-ידי חקירת שתי וערב של ועדת פוליטיקאים של הכנסת. על-פי ההצעה של אלקינאמנתניהו, מועמד יצטרך לקבל את אישור הכשרות שלו מן הפוליטיקאים שמחר יצטרכו לעמוד מולו למשפט. רק בחרקוב, עיר הולדתו של אלקין, בברית המועצות לשעבר, יכול היה להיוולד רעיון "עוקף דמוקרטיה" שכזה, ורק בשילוב עם צוות "עוקף דמוקרטיה" נאמן הטרור וביבי, אפשר היה שיתמנה אדם כזה לתפקיד יו"ר הקואליציה וישדל את הדמוקרטיה שלנו לזנות עם חוק שכזה.

אך בזאת לא סיימנו. גם לשר נאמן יש תרומה ייחודית משלו לתבשיל הקודח חור עמוק בליבה של הפרדת הרשויות שלנו. נאמן הטרור רוצה לוודא שהמסננת הפלילית-לאומנית מקבלת מקום של כבוד גם בשלב המיונים הסופיים - הוועדה לבחירת שופטים.

את חלקו בתבשיל התרעלה הזה תורם נאמן הטרור היהודי על-ידי שינוי חקיקה שיאפשר שליטה מלאה בוועדה הזו.

נשיא מדינה: הקצב המוסרי, "קול שדי", די!
קצב והפרקליטים [צילום: פלאש 90]

שמנמנים ומדושני עונג, עטורי שיער שיבה ומשקפי גוצ'י, הוליכו אותנו פרקליטי הקצב המוסרי הזה על גחוננו, ואת המתלוננות על ברכיהן, במשך למעלה מחצי עשור, עד לרגע הגואל

בתום סאגה של 5.5 שנים, נלווה היום את מסעו של הקצב המוסרי, שזכרונו ייחרת בתודעה הציבורית תחת הכותרת "נשיא ותיהני", כאשר הוא גורר את הציבוריות שלנו, בפעם המי יודע כמה, אל המקום הנמוך ביותר מבחינה מוסרית וערכית.

כשהקצב המוסרי הזה ביאר לנו את הפרשנות שלו למושג "קול שדי", הבנו לפתע עד כמה הארס הערכי והשפלות המוסרית יכולים לחדור עמוק אל תוך הממסד השלטוני שלנו, ולקעקע את יסודות החברה שלנו מבפנים.

הקצב המוסרי לא היה לבדו במערכה הזו. במשך עשרות שנים ידעו גם הקולגות שלו, וגם העיתונאים המסתובבים במסדרונות השלטון, וגם נשים רבות שנחשפו למתרחש מאחורי דלפק הקצב, אך חששו להיחשף ולעמוד לבדן אל מול כוחה העצום של השררה השלטונית, הסיאוב והשחיתות.

ואם לא די בכל מי שידעו ושתקו, אל המערכה האחרונה הצטרפו פרקליטי צמרת לרוב, אשר בעד צרור מטבעות זהב ושעות פרסום ותהילה תקשורתית, לא היססו לרגע לקחת על עצמם בניית קו הגנה בסגנון "חפש את הילד" של מוסף 7 ימים סופ"ש של ידיעות אחרונות.

אם הייתה אמת כלשהי בטענות ההגנה, היא הסתתרה היטב כל-כך עד שרק חורצי לשון ומגלגלי ארובות העין כלפי השמיים יכלו לראותה. שמנמנים ומדושני עונג, עטורי שיער שיבה ומשקפי גוצ'י, הוליכו אותנו פרקליטי הקצב המוסרי הזה על גחוננו, ואת המתלוננות על ברכיהן, במשך למעלה מחצי עשור, עד לרגע הגואל.

החוסן הערכי והמוסרי של מערכת המשפט הישראלית, יעמוד היום שוב למבחן לנוכח גל הפרקליטים שכירי החרב היקרנים, ואם בית המשפט העליון עדיין חזק דיו כדי לסיים את הסאגה הזו, אז האיש שנתן פרשנות משלו למושג "קול שדי", ישמע היום את המילה: "די!".

פרק סיכום

אזרחי ישראל, אני לא בטוח שאנחנו צריכים לתקוף את אירן. האיסלאמיזציה של היהדות כבר כאן עם "תג-מחיר" בחסות העלמת עין של ממשלת הלאומנות הישראלית.

בקרוב ייראה בית המשפט העליון שלנו קרוב יותר לדמותו וצלמו של בית המשפט של טהרן, כאשר הוא יישמע להוראות המערכת הפוליטית ויעוקר מכל סמכויות הקניית מוסר ועקרונות של חירות וצדק.

ואז, הנשיא הבא שינסה את שיטת "נשיא ותיהני", כבר יוכל להרגיש יותר בטוח מפני כל א', שהרי ה' כבר לצידו, ושופטיו ממילא כבר גוירו כהלכה בידי הטבחים הלאומנים.

את רצף המחשבות של הנשיא קוטעת קריאה של המזכיר האישי: "סליחה אדוני הנשיא, יש לך ארוחת ערב חגיגית לציון יום המהפכה, ואורח הכבוד הוא יגאל עמיר והגברת טרימבובלר עם עשרת ילדיהם, אתה צריך להתחיל להתלבש כי אנחנו צריכים להיות בעוד שעה על הריסות בית המשפט העליון".

שר המשפטים: יעקב נאמן לטרור
נאמן. ממשיך בעיסוקי הסיבוב הראשון [צילום: פלאש 90]

יעקב נאמן אינו נבחר ציבורי, הוא מעולם לא עמד למבחן אמון הציבור ומינויו לשר בממשלות ישראל נעשה כבר פעם שלישית על-ידי נתניהו במסלול עוקף דמוקרטיה. לא בכדי נמנע יעקב נאמן מן הצורך לעמוד למבחן אמון הציבור על-ידי הצבעה דמוקרטית.

יעקב נאמן היה שר המשפטים בממשלת נתניהו הראשונה, ושוב במסלול עוקף דמוקרטיה. הכהונה ההיא לוותה בעתירה של העיתונאי החוקר יואב יצחק לבית המשפט העליון, ובעקבותיה הודיע היועץ המשפטי לממשלה על פתיחת חקירה נגד יעקב נאמן בחשד של הגשת תצהיר כוזב לבית המשפט העליון ומסירת עדות שקר במשטרה. יעקב נאמן זוכה מחמת "היעדר כוונה פלילית", אולם בית המשפט קבע בעניינו כי אכן שיקר וכיזב.

אבל נתניהו רצה את יעקב נאמן לצידו בממשלתו, למרות השקרים והכזבים, וכמובן דרך המסלול "עוקף דמוקרטיה", ומינה אותו לשר האוצר בממשלתו הראשונה. כשר האוצר שימש יעקב נאמן את נתניהו כמוביל המדיניות הכלכלית שהיום כולנו משלמים את מחירה. כלכלת ישראל נמסרה לשליטת המעטים על חשבון אזרחי ישראל העובדים.

כעת, בכהונת נתניהו השנייה, חוזר יעקב נאמן למשרד המשפטים וממשיך בעיסוקיו שנגדעו בסיבוב הראשון לכהונתו עקב מעשי השקר והכזב. כעת משריש יעקב נאמן את השקפת עולמו כפרקליט צמרת בשירות בעלי הממון, גם על מערכת המשפט.

אל תבשיל הקדרה של שחיתות ערכית ומוסרית, מוסיף כעת הטבח הראשי של נתניהו, במקום ציר עוף או ציר בקר, מעט מן הציר הסודי שלו המשקף כל-כך את טעמם המיוחד של תבשיליו: "ציר עוקף דמוקרטיה", מבית היוצר של יצרן מוצרי המטבח הלאומני "תג-מחיר".

בימים אלה מוביל שר המשפטים קמפיין חדש על ציר עוקף דמוקרטיה, במסגרת התמיכה הממשלתית העקיפה בפעולות תג-מחיר, והקמפיין החדש מוביל לעבר מתן חנינה לרוצחי ערבים שהם יהודים על-פי דתם, כדוגמת עמי פופר. אם לא נספיק להעיף את הטבח מן המטבח, ניאלץ לאכול את התבשיל החולני הזה, לראות את חבורת תג-מחיר חוגגת ברחובות ומשחיתה את כל מה שמסמל ערכיות יהודית הומאנית, ומנת הקינוח שתוגש לנו תהיה: קציפת יגאל עמיר מעוטרת בשערות טרימבובלר בניחוח צלבי קרס.

תאריך:  10/11/2011   |   עודכן:  11/11/2011
דן אלון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 זכות השמיעה 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צדק משפטי ברוטב ליכוד במצע שחיתות פריכה
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מתעב מטורללים
10/11/11 17:35
2
מומו
10/11/11 20:57
3
יניב מויאל
10/11/11 21:00
4
כנופיית בייניש
10/11/11 21:14
 
מישהו שביקר
11/11/11 10:22
 
Benedictus XVIII
13/11/11 02:00
 
יניב מויאל
11/11/11 17:17
5
תפסיק לכתוב
11/11/11 11:18
 
מי שאכפת לה...
18/11/11 05:54
6
אל תקראו
11/11/11 11:52
7
מיקיס
11/11/11 13:12
 
יניב מויאל
11/11/11 17:31
8
איש פשוט
12/11/11 19:30
9
י.ש
12/11/11 21:20
10
פלא יועץ
13/11/11 10:38
11
קורא
14/11/11 15:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כמדי שנה, בנובמבר, גם השנה כתבת על יצחק רבין. לתומי סברתי שאת המאמר תפתחי בדברי תודה לאמת, שהסכימה להתחבא עד שתיאלם תרועת הפסטיבל. היא מפריעה, מעצבנת, מתריסה, ובעיקר מלשינה על השקרנים. ואת, אם לומר זאת בעדינות, זוכרת סלקטיבית, ומייצרת מצבים פרי דמיונך. ועל המצבים האלה שיגרת את חצייך המורעלים. אני אומר "מורעלים" מפני שתכלית השיגור - הרעלת התודעה.
10/11/2011  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
הנדסה חברתית, או Social Engineering באנגלית, היא מושג מתחום אבטחת המידע המוגדר כשילוב של טכניקות הונאה, התחזות ושכנוע הגורמות לאנשים לציית לבקשת הפורץ. למשל, לספק לו מידע רגיש כגון שמות משתמשים וסיסמאות או לבצע עבורו פעולות כגון הרצת תוכנה לבקשתו. מומחי אבטחה רבים יגידו לכם שהחוליה החלשה באבטחת מחשבים באינטרנט היא למעשה המשתמשים עצמם - הם מקליקים על דברים, מריצים תוכנות או מבקרים באתרים לא רצויים ובכך חושפים את עצמם לאיומים בצורה מתמדת. למעשה, רוב הונאות האינטרנט היום מופצות בסוג כלשהו של הנדסה חברתית, בעיקר באמצעות רשתות חברתיות.
10/11/2011  |  גלעד הראל  |   מאמרים
הגיע הזמן שחכמי הכלכלה והחברה ימציאו משהו חדש, מעין סינתיזה, סוציו-קפיטליסטית. שיטה שיהיה בה 'גם וגם', ובעיקר משהו חדש, בן זמננו. אם עובדי הקבלן צודקים, וגם הרופאים המתמחים, חייבת להימצא שיטת ביניים מכלילה ורעננה
10/11/2011  |  הרב ישראל רוזן  |   מאמרים
לפני שנים רבות אמר לי עורך דין מנוסה אחד, שלמרות שכתוב בבתי המשפט באותיות גדולות על הקיר "צדק צדק תרדוף", בית המשפט הוא רק בית משפט ואל לי להשלות את נפשי שזה בית הצדק.
10/11/2011  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
כמי שצבר עשרות שנות ניסיון בנושאים הקרובים לעיסוקיו של בית הדין לעבודה, ראיתי את הנזק שנגרם למוסד חשוב זה מקפיצתה, הראויה למדליה אולימפית, של נילי ארד מפרקליטות המדינה לכס נשיאת בית הדין לעבודה. צריך היה למשוך דיונים במשך לילה שלם, כדי לפסוק שהשביתה הכללית תימשך "רק" עד 10:00 בבוקר, במקום לפסול אותה על הסף? רק מי שלא עסק מימיו בעבודה יצרנית יכול לאפשר בכזו קלות שיתוק של מדינה שלמה עם תחילת יום העבודה.
10/11/2011  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פרשת קצב  /  מי ומי  
המשטרה לא ממהרת לחקור את ההדלפות  /  איתמר לוין
נאור - שקרן; ארבל - עבריין סדרתי  /  איתמר לוין
"העיסוק התקשורתי בפרשה חצה כל גבול"  /  איתמר לוין
חמש הערות  /  איתמר לוין
אם תשתקי - אל תשתקי!!!  /  אברהם שרון
טרם בוצעה 'הערכת מסוכנות' לקצב  /  יואב יצחק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il